Starmaker? Kwam K-otic uit.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat hebben we toch al gehad ... hoe heette dat ook al weer...
oke dat was nog niet in tvquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Al eerder deze week, tijdens het kruipen in het doolhof.
Denk je dat zij naar huis gaat?quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En om even helemaal volledig te zijn. Ook Judy is aan het afdrogen (nu het nog kan)
Vrees hetzelfde maar hoop van nietquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Vlaanderen haar gaat redden, en dat het Rob wordt ... maar wie weet.
Neequote:Op donderdag 12 januari 2023 20:16 schreef mario390 het volgende:
is het niet zo dat man chelsea bij de vrije del
in de douche ziet? om dat zij zo klein is
Ze is klein, maar geen kabouter.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:16 schreef mario390 het volgende:
maar en smurfquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze is klein, maar geen kabouter.
oh my god kan jij wel eens niet aan sex, bloot of vieze dingen denken, kom opquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:16 schreef mario390 het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:22 schreef Ireth het volgende:
Ik zat ff te kijken op de insta van Chelsea, maar dies volgens mij gewoon oranje geboren
Het antwoord daarop is nee, gewoon proberen te negeren.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh my god kan jij wel eens niet aan sex, bloot of vieze dingen denken, kom op
is toch niks viezquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh my god kan jij wel eens niet aan sex, bloot of vieze dingen denken, kom op
Ja, kan ze wel.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:26 schreef Ireth het volgende:
Holy fuck! Ze kan best wel zingen!![]()
https://www.instagram.com/p/BlEKYxYlLC1/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Judy is DJquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, kan ze wel.
Lijkt wel of ze daar op geselecteerd hebben. Rob is zanger.. Chelsea dus zangeres, Lindsey zingt in een band..
ik keek even bij haar afb op Facebook, maar als klein meisje was ze wel normale kleur naast haar vriendinnenquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:22 schreef Ireth het volgende:
Ik zat ff te kijken op de insta van Chelsea, maar dies volgens mij gewoon oranje geboren
Ik kan haar geen ongelijk geven, doodvermoeiend die gastenquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Judy zoekt even niet de groep op ..
Trudyquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Rob en Trudy trekken het (net als ik) even iets minder..
[ afbeelding ]
Ik merk dat ik er zelf nog echt moet inkomen. Mis de gesprekken/inhoud om echt de bewoners te leren kennen. Mogelijk ook toeval dat die er Niet zijn op de momenten dat ik kijk…quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Grappig .. de BB CoS doet qua views niet echt onder voor de JAA CoS ... met wel minder actieve gebruikers in de Bb CoS
En dit is compleet OT.
Dus OT : Het is echt een gekkenhuis in het BB huis. Zingen, klappen op de tafels..
En dan iemand die anglofiel is, de qeeun. Er is echt nagedacht bij de selectie deze keer. Chapeau BB !quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, kan ze wel.
Lijkt wel of ze daar op geselecteerd hebben. Rob is zanger.. Chelsea dus zangeres, Lindsey zingt in een band..
We blijven op je vel zitten @mario390 , maar je mag natuurlijk nog blijven. Liever een Oostenrijker dan een... ja wat eigenlijk...quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:43 schreef mario390 het volgende:
ik dacht het werden hier meer cossers vorall andere
maar is nog niet zo
Mislukt. Had een nacht in de koelkast moeten staan.quote:
Jij geeft eigenlijk al de samenvatting van deze week.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:46 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind het lawaai te erg.
Erger ik me bij een andere RLS aan het gefluister, hier is het het tegenovergestelde.
De dames zijn een beetje neppig, plastic, teveel botox, teveel spraytan.
Ik ken de namen ook nog niet van allemaal, maar dat komt misschien nog.
En het met/tegen de camera's praten vind ik ook ergelijk.
Dan ben ik weet blij dat ik kan overschakelen naar die andere RLS.
En ik kijk pas sinds het live op Videoland is.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jij geeft eigenlijk al de samenvatting van deze week.
Ze hebben afgewassen en geleuterd lees ikquote:
geslachte blobvis met aardbeitjes en slagroom?quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
geslachte blobvis met aardbeitjes en slagroom?
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:54 schreef Ireth het volgende:
Reclame op tv, geluid streams weer aan, jostiband on tour in de keuken, mute.
hij wekte der vanmorgen wel heel lief ook idd hahaquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:54 schreef ben34567 het volgende:
Ik gok op een romance tussen Chelsea en Danny
Die eten de hele dag doorquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:57 schreef MacDeMarco het volgende:
ze staan echt al uren in de keuken geloof ik, non stop vreten. ik zie ali nog eens wat opscheppen
zag er ook wel zo uitquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob en Jason kraken de taart even af
“ slappe hap”
nee zeker niet vermoed ikquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou Chelsea al 5 minuten haar mond hebben gehouden in BB, anders dan wanneer ze slaapt
Ik zou haar zo omruilen voor Nawel. Ik had een bloedhekel aan Nawel! Maar ik kan niet tegen die drukte van dat kind en zap weg als zij te horen is. Probeer nu Jason en Rob te volgen maar erger me alsnog aan Chelsea in de keukenquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou Chelsea al 5 minuten haar mond hebben gehouden in BB, anders dan wanneer ze slaapt
was het ali?quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:56 schreef mario390 het volgende:
wie heeft nu zo eklig de cakeding in
de mond gedaan? chayo?
dat was Ali niet maar Michaelangeloquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:10 schreef mario390 het volgende:
![]()
in de uitz. charlotte will ali de vingernagel mooi maken
hij hadde bang![]()
okequote:Op donderdag 12 januari 2023 21:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat was Ali niet maar Michaelangelo
Is geen nare knul inderdaad. Gister had hij ook best een goed gesprek met Rob.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:15 schreef Ireth het volgende:
Ik begin Danny steeds sympathieker te vinden trouwens, dies aan het stijgen.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:15 schreef Ireth het volgende:
Ik begin Danny steeds sympathieker te vinden trouwens, dies aan het stijgen.
ah oké, val net binnen.quote:
Laat ze maar naar Amsterdam gaan of zoquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:19 schreef Ireth het volgende:
Wortel wil een appartement in Utrecht! Opzouten uit mijn stadsie!
Ze kan toch de energiekosten niet betalen dus wees niet bangquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:19 schreef Ireth het volgende:
wortelquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:19 schreef Ireth het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:27 schreef Ireth het volgende:
Heeft iemand voor mij toevallig de screenshot van het qeeun kunstwerk van Charlotte??
In SV dacht ikquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:27 schreef Ireth het volgende:
Heeft iemand voor mij toevallig de screenshot van het qeeun kunstwerk van Charlotte??
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:27 schreef Ireth het volgende:
Kumbaya nog steedsquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:29 schreef GayGuy het volgende:
Ik schakel net in, maar waar blijft de drama, de ruzie, en het gejank joh🤣?
Och zzzzz, ik wil drama ruzie, blote stralende mannen. Niet straks weer dat eeuwige weerwolven (jowi bedankt🤣)quote:
Blote mannen tijdens het sporten in de ochtendquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:35 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Och zzzzz, ik wil drama ruzie, blote stralende mannen. Niet straks weer dat eeuwige weerwolven (jowi bedankt🤣)
De kandidaten zaten destijds in het big brotherhuis. Volgend jaar de spin-off Big streaker brotherquote:
Die woont in Neverland/Nooitgedachtlandquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:38 schreef GayGuy het volgende:
Joh serieus, ik hoorde net zeggen dat Timboektoe bestaat. En ik maar denken dat Peter Pan in timboektoe woonde, joh. What was I tinking🤣
Donald Duck ging er ook regelmatig op vakantie.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:38 schreef GayGuy het volgende:
Joh serieus, ik hoorde net zeggen dat Timboektoe bestaat. En ik maar denken dat Peter Pan in timboektoe woonde, joh. What was I tinking🤣
There is more to life, toen Just sex, my friend😉quote:
Liever Mario hier, dan Poetin🤣quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
We blijven op je vel zitten @:Mario390 , maar je mag natuurlijk nog blijven. Liever een Oostenrijker dan een... ja wat eigenlijk...
Doen ze nu toch niet?quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:47 schreef odie22 het volgende:
wanneer komt weer het verbod om engels te praten, goedeavond btw
gaa je me met deze asshole nu betje in wettbewerb bringen?quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:43 schreef GayGuy het volgende:
[..]
There is more to life, toen Just sex, my friend😉
[..]
Liever Mario hier, dan Poetin🤣
Odiequote:Op donderdag 12 januari 2023 21:47 schreef odie22 het volgende:
wanneer komt weer het verbod om engels te praten, goedeavond btw
Hun, sporten ze bloot joh. Lol. Helaas werk ik dan. Haha. Ik moet zeggen, ik vind de groepen elk jaar beter. Het eerste seizoen Had ik alleen jowi als grote favoriet, Thomas, en jullie, en Jerrel (roll the clips, bitches) als favo, maar nu vind ik het veel moeilijker kiezenquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Blote mannen tijdens het sporten in de ochtend
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
Charlotte “Er bestaat toch geen fuut”
Danny: dat is een vogel
Charlotte: niet
Shirtloosquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hun, sporten ze bloot joh. Lol. Helaas werk ik dan. Haha. Ik moet zeggen, ik vind de groepen elk jaar beter. Het eerste seizoen Had ik alleen jowi als grote favoriet, Thomas, en jullie, en Jerrel (roll the clips, bitches) als favo, maar nu vind ik het veel moeilijker kiezen
Grapje, du bist ok. Zeg ik in gebrekkig duitsquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaa je me met deze asshole nu betje in wettbewerb bringen?
okayquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:49 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Grapje, du bist ok. Zeg ik in gebrekkig duits
Echt bizarquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gaat paar minuten goed en dan chaos
Over juiste taal gaan we niet meer spreken tijdens BB2023. Alles kan hier tegenwoordig, ook in het engels bijv.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
“Turkije is toch met een E aan het eind”
Het is een spel waar ze mee bezig zijnquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Over juiste taal gaan we niet meer spreken tijdens BB2023. Alles kan hier tegenwoordig, ook in het engels bijv.
Nee, dat niet. Maar het toont wel weer aan wie er fatsoen heeft en wie niet. Duidelijk wie de hardste schreeuwers zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het verbaast me eigenlijk totaal niet
Nou hčquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja het is soms net een kleuterklas
Dat is so far wel een pluspunt dit seizoen...quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:59 schreef Jockari het volgende:
Straf ! Nog geen ergerlijk Weerwolfspel gehad.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
Zijn jullie namen al voorbij gekomen?
Die van mij ook nietquote:
Sstt.. ik kijk streams!quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:08 schreef PS. het volgende:
GC / de Gouden Kooi moet terug
Hierbij mijn werkstuk over dit softe gedoe, hier kijkt toch niemand streams voor?
Dat is normaal juist typerend voor Hollanders.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:13 schreef JDB94 het volgende:
Ben ik biased of praten die belgen altijd zo tering luid?
quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:14 schreef Ireth het volgende:
Hoorde ik nu "net als citroen, schrijf je soms met een c en soms met een s"
Dat verstond ik ook.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:14 schreef Ireth het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:14 schreef Ireth het volgende:
Jup. Ik ken er driequote:Op donderdag 12 januari 2023 22:20 schreef Kodiak100 het volgende:
319 keer is de naam Eeke gegeven in de periode 1980-2017 volgens de voornamen bank van het Meertens instituut.
Dus normale naam. Maar ja deze mensen
Ja maar niet helemaal tot het randje ...quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:40 schreef mario390 het volgende:
is water in de hottub? die vent gaat nog afzuipen
is vanavond in de loods meer loos?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar niet helemaal tot het randje ...![]()
1 week rijst, kip en broccoliquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
Drie weken broccoli hoeft wat mij betreft ook niet
hoeft toch geen vlees bij ?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
1 week rijst, kip en broccoli
1 week bruine bonen, aardappelen en gehakt
1 week Quinoa, worst en tomaten
ga zo maar door
Waarom niet?quote:
Ik voel daar weinig voorquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ga zo maar door
gaan ze niet blij met zijnquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ga zo maar door
is deze avond meer loos in de loods?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar niet helemaal tot het randje ...![]()
Eens. Maar het hoeft van mij ook niet zo extreemquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tja, het is niet echt wat, maar in het tempo waarin ze nu eten naar binnen werken….
Die voelen dat niet meer, zijn al doodquote:
Kijk even zelf, het gaat hier over bbquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
is deze avond meer loos in de loods?
Kan dus nog spannend worden als we FB moeten geloven.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Tussenstand op Facebook
Judy 373
Jason 954
Rob 372
heb geen videolandquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kijk even zelf, het gaat hier over bb
dat is vor blijven?quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Tussenstand op Facebook
Judy 373
Jason 954
Rob 372
Dit is wel een NL/BE pagina met veel Nederlanders.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kan dus nog spannend worden als we FB moeten geloven.
Is dat wie weg moet, of juist in het voordeel?quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Tussenstand op Facebook
Judy 373
Jason 954
Rob 372
Hij zoekt zijn playstationquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Soms vraag ik me af wat Jason aan het doen is
Ik eldersquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Tussenstand op Facebook
Judy 373
Jason 954
Rob 372
Rob dus de klosquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Vlaamse pagina is groter
1600 Jason
1289 Judy
761 Rob
Is wel lekker steadyquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
Rob is een beetje de oudere versie van René , ook al zo zo dodelijk saai
Ja ben bang van welquote:
gemist, maar misschien iets voor en challenge tussen Michelangelo en Jason..?quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel leuk gesprek over het e-sport verleden van Jason
Dan is er iets niet goed gegaanquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:20 schreef MacDeMarco het volgende:
charlotte heeft haar neus laten verbouwen en moet het afplakken tijdens het slapen
ze had het in augustus laten doen en zonder afplakken gaat het zwellen en ze heeft soms bloedklonters zei zequote:
Ja best heftig dat hij een half jaar niks fysiek zwaars heeft mogen doen vanwege die operatie tegen zijn kippenborst.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:22 schreef Moeraskat het volgende:
Verhaal over de puntborst van Jason
Inderdaad ja, snap best dat hij het niet heeft gedaanquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja best heftig dat hij een half jaar niks fysiek zwaars heeft mogen doen vanwege die operatie tegen zijn kippenborst.
Dat zou hij niet mogen na de operatie, maar heeft mede daarom niet voor de operatie gekozen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja best heftig dat hij een half jaar niks fysiek zwaars heeft mogen doen vanwege die operatie tegen zijn kippenborst.
Volgens mij heeft hij toen, hij dat hoorde gezegd laat maar zittenquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt de live streams kunnen volgen. Wel de uitzendingen. Ik vind haar echt vreselijk irritant met dat gezeur over die nominatie. Vraag mij af hoe ze valt bij de stream kijkers.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:49 schreef Stargazing het volgende:
Dat Judy zo blijft zagen over haar nominatie gaat nog in haar nadeel spelen denk ik.
Geschiedenis leert ons dat de mensen die niet goed met een nominatie omkunnen ook meestal naar huis worden gestuurd door de kijker. Rob en Jason nemen het beiden sportief op maar Judy blijft het Jason kwalijk nemen
Klinkt niet goed, geen idee of het normaal isquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:23 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ze had het in augustus laten doen en zonder afplakken gaat het zwellen en ze heeft soms bloedklonters zei ze
Hij is wel leuk hoorquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:25 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt de live streams kunnen volgen. Wel de uitzendingen. Ik vind haar echt vreselijk irritant met dat gezeur over die nominatie. Vraag mij af hoe ze valt bij de stream kijkers.
Vanuit de uitzendingen vind ik Danny wel leuk (al vond ik hem de minste toen de deelnemers bekend werden gemaakt). Maar die valt bij de streamers volgens mij niet zo goed. Ik mis dus volgens mij heel wat
Ik mag judy niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:25 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt de live streams kunnen volgen. Wel de uitzendingen. Ik vind haar echt vreselijk irritant met dat gezeur over die nominatie. Vraag mij af hoe ze valt bij de stream kijkers.
Vanuit de uitzendingen vind ik Danny wel leuk (al vond ik hem de minste toen de deelnemers bekend werden gemaakt). Maar die valt bij de streamers volgens mij niet zo goed. Ik mis dus volgens mij heel wat
d'r bek toch ook, laat haar die maar overdag afplakken danquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:20 schreef MacDeMarco het volgende:
charlotte heeft haar neus laten verbouwen en moet het afplakken tijdens het slapen
sowieso niet echt normaal om je hele gezicht te laten verbouwen, vooral als je zo jong bent.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Klinkt niet goed, geen idee of het normaal is
quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:26 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
sowieso niet echt normaal om je hele gezicht te laten verbouwen, vooral als je zo jong bent.
wat had je dan verwacht?quote:
Neequote:Op donderdag 12 januari 2023 23:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
wat had je dan verwacht?is toch wel de tijd ervoor
Nee was in augustus vertelde maar kan nog een jaar zwellingen geven en daarom gebruikt ze een plakker ofzo om dat tegen te gaan in de nacht.quote:
Precies.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Inderdaad ja, snap best dat hij het niet heeft gedaan
Ja ik omschreef het verkeerd.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat zou hij niet mogen na de operatie, maar heeft mede daarom niet voor de operatie gekozen.
Klopt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij toen, hij dat hoorde gezegd laat maar zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |