Starmaker? Kwam K-otic uit.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat hebben we toch al gehad ... hoe heette dat ook al weer...
oke dat was nog niet in tvquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Al eerder deze week, tijdens het kruipen in het doolhof.
Denk je dat zij naar huis gaat?quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En om even helemaal volledig te zijn. Ook Judy is aan het afdrogen (nu het nog kan)
Vrees hetzelfde maar hoop van nietquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Vlaanderen haar gaat redden, en dat het Rob wordt ... maar wie weet.
Neequote:Op donderdag 12 januari 2023 20:16 schreef mario390 het volgende:
is het niet zo dat man chelsea bij de vrije del
in de douche ziet? om dat zij zo klein is
Ze is klein, maar geen kabouter.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:16 schreef mario390 het volgende:
maar en smurfquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze is klein, maar geen kabouter.
oh my god kan jij wel eens niet aan sex, bloot of vieze dingen denken, kom opquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:16 schreef mario390 het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:22 schreef Ireth het volgende:
Ik zat ff te kijken op de insta van Chelsea, maar dies volgens mij gewoon oranje geboren
Het antwoord daarop is nee, gewoon proberen te negeren.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh my god kan jij wel eens niet aan sex, bloot of vieze dingen denken, kom op
is toch niks viezquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh my god kan jij wel eens niet aan sex, bloot of vieze dingen denken, kom op
Ja, kan ze wel.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:26 schreef Ireth het volgende:
Holy fuck! Ze kan best wel zingen!![]()
https://www.instagram.com/p/BlEKYxYlLC1/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Judy is DJquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, kan ze wel.
Lijkt wel of ze daar op geselecteerd hebben. Rob is zanger.. Chelsea dus zangeres, Lindsey zingt in een band..
ik keek even bij haar afb op Facebook, maar als klein meisje was ze wel normale kleur naast haar vriendinnenquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:22 schreef Ireth het volgende:
Ik zat ff te kijken op de insta van Chelsea, maar dies volgens mij gewoon oranje geboren
Ik kan haar geen ongelijk geven, doodvermoeiend die gastenquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Judy zoekt even niet de groep op ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |