Jeroen Pauw die de Belgen nazi's noemt en hoe we een tactical nuke kunnen inzetten op Antwerpen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk compleet bizar. Ik kan me niet eens voorstellen dat er op NPO1 avond aan avond een soort paneldiscussie wordt gevoerd en hardop wordt gefilosofeerd over oorlog en genocide.
Onderdeel van de interne propaganda en militarisering van de samenleving.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk compleet bizar. Ik kan me niet eens voorstellen dat er op NPO1 avond aan avond een soort paneldiscussie wordt gevoerd en hardop wordt gefilosofeerd over oorlog en genocide.
Als het aan jou had gelegen hadden we nu niet eens meer zitten posten...quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:11 schreef Starhopper het volgende:
Lekker boeie! Het is oorlog. Gewoon de grens over met die dingen. Als je moet wachten tot Duitsland de papierwinkel geregeld heeft....
Wat weerhoudt dit soort mensen om "fuck this shit" te zeggen en gewoon weg te lopen (naar huis of ergens anders)?quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Heb wel met deze Rus te doen. Hij wil daar niet eens zijn en nu is hij daar gedumpt met -14 graden en vriest ie dood
[ twitter ]
angstquote:Op donderdag 12 januari 2023 10:21 schreef YStec het volgende:
[..]
Wat weerhoudt dit soort mensen om "fuck this shit" te zeggen en gewoon weg te lopen (naar huis of ergens anders)?
Kogels van beide zijdenquote:Op donderdag 12 januari 2023 10:21 schreef YStec het volgende:
[..]
Wat weerhoudt dit soort mensen om "fuck this shit" te zeggen en gewoon weg te lopen (naar huis of ergens anders)?
Op een gegeven moment is je leven toch wel wat waard dat je er gewoon geen zin meer in hebt?
Er liepen toch ook een soort einsatztruppen, om deserteurs ter plekke dood te schieten?quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:22 schreef YStec het volgende:
[..]
Angst voor wat?
Serieuze vragen overigens, ik heb geen ervaring met dienen in een leger.
Diplomatie wordt helemaal niet meer als optie gezien. Oekrane moet tegen elke prijs de vernieling in en Rusland zal niet stoppen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Onderdeel van de interne propaganda en militarisering van de samenleving.
Het is vwb de Stinger een beetje een samenloop van omstandigheden. Het was de bedoeling dat er ondertussen een nieuw systeem zou zijn aangezien de ELOT (End Life Of Type) van de Stinger uit mijn hoofd ergens 2015 was. Men is al tijden bezig om een vervanger te verzinnen maar vwb de Stinger is dat enorm moeilijk aangezien dat al een heel goed systeem is.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:17 schreef Perrin het volgende:
Daar mogen wel een aantal fabrieken van bij komen.Net als Javelins.
quote:
Niet lullig bedoelt, maar de meeste van die Russische soldaten komen mij niet bepaalt intelligent over. Echt dom volk dat zich simpel als kannonenvoer laat gebruiken.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er liepen toch ook een soort einsatztruppen, om deserteurs ter plekke dood te schieten?
Daar hebben ze Tsjetsjenen voor inderdaad.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er liepen toch ook een soort einsatztruppen, om deserteurs ter plekke dood te schieten?
Moeten ze dat peil weer bereiken dan?quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
18 Jaar om het aantal Stingers weer op peil te krijgen...
Of het leven in de Russische gevangenissen is wel zo enorm kut dat een slagveld en bijbehorende gevaren erboven te verkiezen zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Niet lullig bedoelt, maar de meeste van die Russische soldaten komen mij niet bepaalt intelligent over. Echt dom volk dat zich simpel als kannonenvoer laat gebruiken.
Rusland gaat eind februari mogelijk een nieuwe aanval op Kiev uitvoeren. Dan is het misschien wel handig om op te schieten. Gezien de deutsche grndlichkeit duurt het lang voor de papierwinkel doorlopen is.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als het aan jou had gelegen hadden we nu niet eens meer zitten posten...
Ding is wel met die dingen, dat als je ze stuurt, Oekrane moet winnen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lekker boeie! Het is oorlog. Gewoon de grens over met die dingen. Als je moet wachten tot Duitsland de papierwinkel geregeld heeft....
ze mochten 5 minuten nadenken om t ekiezen, ik denk dat er niets te kiezen vielquote:Op donderdag 12 januari 2023 10:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of het leven in de Russische gevangenissen is wel zo enorm kut dat een slagveld en bijbehorende gevaren erboven te verkiezen zijn.
https://www.reuters.com/w(...)families-2023-01-03/ YAMPIL, Ukraine, Jan 3 (Reuters) - Combing the battlefields of eastern Ukraine, a group of volunteers have made it their mission to search for the bodies of fallen soldiers and return them to their families.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit kan natuurlijk net zo goed propaganda zijn. Ik sluit niks uit hoor, maar om nou elk filmpje te geloven gaat me ook wat ver.
Heb je dat verhaal van die vrouwengevangenis laatst gelezen? Ik snap wel dat ze met Wagner mee gaan als kanonnenvoer.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of het leven in de Russische gevangenissen is wel zo enorm kut dat een slagveld en bijbehorende gevaren erboven te verkiezen zijn.
Het is geen optie dat Rusland de oorlog wint. Dat kan simpelweg niet. Je kan niet als Westen de hele wereld de maat nemen, maar Rusland in je achtertuin genocide laten plegen (want dat is wat er gebeurt als Rusland Oekrane zal overlopen) en dan wegkijken.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:33 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ding is wel met die dingen, dat als je ze stuurt, Oekrane moet winnen.
Zet je ze in en de Russen overlopen de boel geef je de Russen wel heel veel technologie.
angst voor wat de vijand. Die fascisten eten babies en willen het Russische rijk vernietigen. Gevangenen worden meteen gexecuteerd. Of ze laten me nooit vrij. Ze zullen me niet beter behandelen als mijn huidige leidinggevende.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:22 schreef YStec het volgende:
[..]
Angst voor wat?
Serieuze vragen overigens, ik heb geen ervaring met dienen in een leger.
Wat houdt ze tegen troepen te sturen?quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:47 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
De Polen verdienen alle credits. Polen en de Baltische landen weten hoe je de Russen moet aanpakken. Het is niet uitgesloten dat door een reden die 4 landen toch troepen gaan sturen.
NAVOquote:Op donderdag 12 januari 2023 10:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat houdt ze tegen troepen te sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |