abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207520520
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 23:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Heb wel met deze Rus te doen. Hij wil daar niet eens zijn en nu is hij daar gedumpt met -14 graden en vriest ie dood
[ twitter ]
Ook zonder wapens zo te zien. Wat is daar de zin van? -18 graden las ik zelfs.
  woensdag 11 januari 2023 @ 23:52:57 #102
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 11 januari 2023 @ 23:54:49 #103
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207520555
quote:
Gerelateerd aan nightvision...nacht... Ik snap soms niet hoe ze het doen met slapen, dat je genoeg uren slaap kan pakken in zo'n omgeving om weer normaal te kunnen functioneren de volgende dag. En na hoeveel dagen je eigenlijk 'op' bent door slecht slapen dat je geroteerd dient te worden.

Soms lees je dat zo'n soldaat 2 uurtjes slaap heeft gepakt, nou yay, dronken van slaapgebrek proberen levend te blijven en anderen kapot te maken.
  woensdag 11 januari 2023 @ 23:59:41 #105
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207520578
quote:
Heb wel met deze Rus te doen. Hij wil daar niet eens zijn en nu is hij daar gedumpt met -14 graden en vriest ie dood
[ twitter ]
Slaaplekker :Z
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207520585
Journalisten die aangezet hadden tot haat zijn veroordeeld. Deze mdnsen zouden ook ceroirdeeld moeten worden.

twitter
  donderdag 12 januari 2023 @ 00:01:45 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207520588
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 23:54 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Gerelateerd aan nightvision...nacht... Ik snap soms niet hoe ze het doen met slapen, dat je genoeg uren slaap kan pakken in zo'n omgeving om weer normaal te kunnen functioneren de volgende dag. En na hoeveel dagen je eigenlijk 'op' bent door slecht slapen dat je geroteerd dient te worden.

Soms lees je dat zo'n soldaat 2 uurtjes slaap heeft gepakt, nou yay, dronken van slaapgebrek proberen levend te blijven en anderen kapot te maken.
Meen dat ze groepen afwisselen 2 of 3 per strong point, als een soort ploegendienst.

Dit was eerst het geval bij Bakhmut of ze dat ook doen bij Soledar waar het nu behoorlijk kiele kiele is weet ik alleen niet.

Wagner/Russen claimen daar nu victory maar volgens Oekraïense bronnen hebben ze nog steeds een gedeelte van stad nabij de zoutmijn bezet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_207520614
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 00:01 schreef theguyver het volgende:

[..]
Meen dat ze groepen afwisselen 2 of 3 per strong point, als een soort ploegendienst.

Dit was eerst het geval bij Bakhmut of ze dat ook doen bij Soledar waar het nu behoorlijk kiele kiele is weet ik alleen niet.

Wagner/Russen claimen daar nu victory maar volgens Oekraïense bronnen hebben ze nog steeds een gedeelte van stad nabij de zoutmijn bezet.
Hoe het in de praktijk goed genoeg blijft werken is ook knap. Want men last geen pauze in tussen 00:00 en 07:00 zodat iedereen rustig kan maffen.
pi_207520659
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 23:04 schreef AchJa het volgende:
Overigens is het dragen van het uniform van de tegenstander en dat gebruiken om de vijand aan te vallen niet toegestaan volgens de conventie. Je mag het wel gebruiken om te infiltreren in vij gebied maar als je fysiek iemand gaat aanvallen dien je jezelf bekend te maken.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ruse_de_guerre
[..]
[..]
https://ihl-databases.icr(...)nlawful%20combatants.
Met vrij gebied bedoel je niemandsland of the greyzone daarmee?
  donderdag 12 januari 2023 @ 00:14:35 #110
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207520670
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 00:05 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Hoe het in de praktijk goed genoeg blijft werken is ook knap. Want men last geen pauze in tussen 00:00 en 07:00 zodat iedereen rustig kan maffen.
Dat wisselen gebeurt door dus mensen behoorlijk eind van de linie weg te halen, behoorlijk wat kilometers.
pi_207520729
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 23:54 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

De Oekraïeners lossen elkaar af, ploegendiensten. En ze gaan ook na een paar weken een week of twee naar huis. Daar zie je filmpjes van, hoe hun kinderen reageren, met vaak de titel « that’s what we’re fighting for ».
pi_207520786
twitter
  donderdag 12 januari 2023 @ 00:40:56 #114
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_207520798
quote:
84s.gif Op woensdag 11 januari 2023 22:45 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik ben optimistisch ja. Ze kunnen niet militairen gaan pompen zonder logistiek.
Ben bang dat die logistiek, bewapening, en bepakking minder erbarmelijk is voor de meesten Russen als soms gesteld wordt.

Wat ik zie, valt mij eigenlijk niet tegen. Het is functioneel, en daar gaat het om.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 12 januari 2023 @ 00:43:26 #115
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_207520802
quote:
84s.gif Op woensdag 11 januari 2023 23:13 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dan bevriest Oekraïne het front toch gewoon? Zwaar inzetten op de verdediging van de huidige frontlijn en ondertussen de logistiek naar de jezus schieten aan de grens of in Rusland
Ja dat kan. Maar wil Duitsland en Frankrijk niet.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 12 januari 2023 @ 00:46:58 #116
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_207520806
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 00:18 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Slecht gelegd trottoir zonder commentaar? Waar kijk ik naar? En waarom?
Satelliet foto van akkers, de weg tussen die akkers en een shitload aan inslagkraters van artillerie.
pi_207520844
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 23:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Hier nog een keer de vrees bevestigd dat het Westen niet wilt dat Ukraine wint. Want dan gaat Rusland vals spelen en nukes gooien. Het beste is om ze net genoeg te geven dat het gelijkspel blijft en hopelijk implodeert Rusland voordat ze verliezen en trekken ze zich dan terug.

https://www.jpost.com/international/article-728247
Russia may use nukes if it thinks Ukraine will win - ex-US general

The Russian invasion of Ukraine may come to a terrifying end in 2023, with Russian President Vladimir Putin likely to turn to nuclear weapons rather than have his armies be completely routed on the battlefield, retired US Army Brig.-Gen. Kevin Ryan said in a Tuesday interview with Insider.

This possibility could occur, Ryan, who also was the former US military attache to Russia, told Insider, with the goal of not only taking out Ukrainian troops but also forcing Kyiv into surrendering to avoid a nuclear holocaust scenario. Moscow could make this move if one of two things happened:

- Ukraine's forces are about to utterly defeat the Russian military in the field
- Ukraine's forces are about to finally retake the Crimean Peninsula that Moscow annexed in 2014

Lees verder https://www.jpost.com/international/article-728247
Oud generaal Ben Hodges zit wel de hele tijd te pushen voor nog meer wapens. Hij wil een totaal verlies voor Rusland.

De VS beschikt over goede inlichtingen uit Rusland. Dit hebben we vorig jaar gezien toen de VS waarschuwde voor een aanval vanuit Rusland.
  donderdag 12 januari 2023 @ 01:08:14 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207520853
https://9gag.com/gag/a8qGDBp?ref=android

Sorry geen YT link maar dat dit zou me weinig verbazen.
pi_207520902
Ik lees dat als Rusland 500.000 man mobiliseert wel even door Oekraïne heen stoot. Omdat Oekraïne ook zware verliezen lijd door het verdedigen. Maar als je door de geschiedenis heen kijkt dan is verdedigen nog altijd makkelijker en levert minder verliezen op dan aanvallen. Rusland gebruikt ook nog is oude tactieken waar het nu op lijkt (Humanwaves). Om een voorbeeld te geven tijdens WO2 zijn verschillende schattingen tussen 1 Duitse dode tegen 4 tot 7 Sovjet doden aan het Oostfront (dat was nog met hulp van materieel en voorraden uit het westen). Oekraïne gaat ook gewoon door met mobiliseren en trainen van troepen.

De bevolkingspiramide zag er toen heel anders uit van de Sovjet-Unie dan die van Rusland nu plus ze hadden toen meer gebieden om soldaten vandaan te halen. Rusland is enorm aan het vergrijzen. Daarnaast heeft Rusland nog steeds last van een enorme alcoholproblematiek onder mannen. In de grote steden is dat minder geworden maar die werden tot nu toe ontzien bij de vorige mobilisatie ronde. Rusland heeft sowieso al jaren last om personeel te vinden voor hun leger omdat veel mensen zich uitkopen/omkopen voor de dienstplicht en wat zich wel aandient is vaak niet fit genoeg. Ook begint het geld op te raken in Rusland. Verschillende bedrijven zijn al gesommeerd om een ''eenmalige donatie te doen aan de staat'' om de kast te spekken. De mensen die Rusland nu werft voor het leger krijgen vaak voor Russische begrippen buiten de 2 grote steden een behoorlijke pak geld als ze hun contract uitdienen. Als bekent wordt dat mensen hun geld niet krijgen ligt muiterrij ook op de loer aangezien net zo als de Nederlander idealen vaak ook wel bepaald worden door hun portemonnee. Dan hebben we het nog niet eens over logistiek (dat is meer dan een trein met tanks), bewapening, uitrusting, training en moraal.

Oekraïne heeft ook last van de verschillende aspecten waar Rusland last van heeft. Maar Oekraïne heeft steun van het westen voorlopig plus de wil en moraal om te vechten. Ook Oekraïne heeft verliezen en er zijn hier genoeg foto's en filmpje gedeeld van gedode Oekraïense soldaten, volle begraafplaatsen enzovoort. Maar om te stellen dat Rusland even door Oekraïne heen wandelt is ook onzin. Dat het niet makkelijker wordt voor de Oekraïne dat klopt ook maar tot nu toe hebben ze wel het moraal, de wilt om te vechten en het westen aan hun kant. Veel/bijna alle Oekraïners zien dat een toekomst voor hun onder Russische bezetting hun niet veel op gaat leveren. Voor de mensen die beginnen dat het zonde is al dat bloedvergieten dat begint pas echt als Oekraïne bezet is door Rusland alleen zie je het dan niet meer. Wat natuurlijk makkelijker is voor je geweten...
pi_207520905
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 01:47 schreef ipa84 het volgende:
Ik lees dat als Rusland 500.000 man mobiliseert wel even door Oekraïne heen stoot.
Ik denk dat teveel mensen oorlog als een simpel optelsommetje zien.

Leger 1 > leger 2 = Leger 1 wint.

Ondertussen negeren ze compleet dingen als moreel, logistiek, economie, productie, bevolkingssteun, en aanpassen aan de situatie.

Ik wil er nogmaals op wijzen dat de VS 200.000 soldaten maanden vantevoren aan zagen komen. Dus dat lukt met een leger van 10 miljoen ook wel.

[ Bericht 59% gewijzigd door oheng op 12-01-2023 09:07:41 ]
pi_207521519
twitter

twitter

twitter

twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207521587
quote:
Van Soledar is vrijwel niets meer over
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-66701602

Van de ruim 10.000 oorspronkelijke inwoners zijn er nu nog 559 over in Soledar, het Oost-Oekraïense plaatsje waarom deze week hard gevochten wordt tussen Russische en Oekraïense troepen. Door die gevechten is het onmogelijk om de burgers, onder wie 15 kinderen, nog te evacueren uit het gebied, zo zei gouverneur Kyrylenko van de regio Donetsk op de Oekraïense publieke omroep.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207521888
quote:
[ twitter ]
Steek een houten stokje in zijn reet en je hebt een Russische Raket. ^O^
pi_207521978
Woordvoerder Steffen Hebestreit van de Duitse regering zegt dat er geen verzoek tot het overdragen van Leopards door Finland en Polen is gedaan bij de Duitse overheid.

quote:
Germany plays a key role in the debate because the Leopard 2 tanks were developed in Germany and cannot be transferred to Ukraine without German approval. The German federal government gave no signs of a short-term change of course. According to government spokesman Steffen Hebestreit, it is “not very likely” that the attitude of the federal government will change before the meeting in Ramstein. He also said that there were no specific investigations.

Hebestreit said there was no known specific request from the Allies for Germany to supply main battle tanks itself. “We have different types of air defense systems, we have armored personnel carriers now, but we have also provided and continue to provide many other troop carriers and such. We are closely monitoring the situation on the ground,” he said.
https://todaytimeslive.com/world/196760.html

quote:
"There is no change in the situation now because of the step that the British government has announced," spokesperson Steffen Hebestreit told a press conference in Berlin. He added that, as previously stated on Monday, he was not aware of any official requests by partner countries to jointly supply Leopard tanks to the Ukrainian army.
Speaking on the condition of anonymity, two German officials said that Scholz's position depended heavily on U.S. President Joe Biden, with whom the chancellor already closely coordinated when issuing a joint statement last week announcing the joint delivery of German and American infantry fighting vehicles to Ukraine.

At a regional election rally in Berlin on Monday, Scholz emphasized the importance of discussing arms with the U.S. president, saying that tank deliveries to Ukraine must be discussed "together with friends and allies and especially with our transatlantic partner, with the United States of America."

Hebestreit said Wednesday that last week's decision by Scholz and Biden marked "a qualitatively new step" in support for Ukraine, and stressed that allies "will have to see along the way" what additional steps could be taken in "international coordination."

https://www.politico.eu/a(...)e%20Ukrainian%20army.

Polen loopt dus weer eens te etteren. Lekker stoer doen in de pers, maar een formeel verzoek indienen ho maar. Schiet lekker op op deze manier.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2023 09:31:17 ]
pi_207521981
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 23:29 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Waarom blijf je die onwaarheid steeds herhalen?
Zelfs de NAVO zegt dat :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 12 januari 2023 @ 09:24:23 #126
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_207521995
Dat dagelijkse praatprogramma van die Vladimir Solovyov he. Als Rus wordt je toch compleet suicidaal als je daar dagelijks naar gaat zitten kijken, wat een depressief peuterspeelzaal geleuter allemaal :')
pi_207522021
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:24 schreef RamboDirk het volgende:
Dat dagelijkse praatprogramma van die Vladimir Solovyov he. Als Rus wordt je toch compleet suicidaal als je daar dagelijks naar gaat zitten kijken, wat een depressief peuterspeelzaal geleuter allemaal :')
Met een flesje wodka achter de knopen gaat t nog wel denk ik
  Moderator donderdag 12 januari 2023 @ 09:36:51 #128
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_207522119
twitter

Erg mooi
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_207522137
Ontnuchterend interview in Der Spiegel met Lev Gudkov, de baas van het Levada instituut. Gaat vooral over de heersende denkbeelden in het fascistische Rusland, belangrijkste deel heb ik geciteerd:

"Russians Have Little Compassion for the Ukrainians"
https://www.spiegel.de/in(...)e1-853a-d2b3d67bd6b8

quote:
DER SPIEGEL: What reasons do people give for their skepticism?

Gudkov: They say the operation is taking too long, that no progress has been made. People worry almost exclusively about their own country’s military defeat, the chaos in the army, the incompetence of the leadership. For years, they were told that the Russian army was the strongest and had miracle weapons, but that myth has evaporated.

DER SPIEGEL: The war itself isn’t being questioned.

Gudkov: No, the attacks on Ukraine and the massacres play no role. The Russians have little compassion for the Ukrainians. Almost no one here talks about the fact that people are being killed in Ukraine.

DER SPIEGEL: Can you quantify that?

Gudkov: The share is just 1.5 to 2 percent of respondents. And only an average of 10 percent of the population feels guilt and shows empathy – Russian society is amoral. Of course, they don’t want war, but people behave submissively, passively and don’t want to engage in open conflict with the state.
pi_207522204
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:36 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]

Erg mooi
Goeie vangst (if true). Ook niet iemand die je bij de eerste de beste gevangenenruil weer inruilt. Wel weer leuk om zo iemand op te sluiten bij gedesillusioneerd wagnervolk en mobiks.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 12 januari 2023 @ 09:47:09 #131
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_207522242

Plottwist du jour
pi_207522244
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:20 schreef Ulx het volgende:
Woordvoerder Steffen Hebestreit van de Duitse regering zegt dat er geen verzoek tot het overdragen van Leopards door Finland en Polen is gedaan bij de Duitse overheid.
[..]
[..]

Polen loopt dus weer eens te etteren. Lekker stoer doen in de pers, maar een formeel verzoek indienen ho maar. Schiet lekker op op deze manier.
De Polen verdienen alle credits. Polen en de Baltische landen weten hoe je de Russen moet aanpakken. Het is niet uitgesloten dat door een reden die 4 landen toch troepen gaan sturen.
pi_207522284
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:38 schreef J.B. het volgende:
Ontnuchterend interview in Der Spiegel met Lev Gudkov, de baas van het Levada instituut. Gaat vooral over de heersende denkbeelden in het fascistische Rusland, belangrijkste deel heb ik geciteerd:

"Russians Have Little Compassion for the Ukrainians"
https://www.spiegel.de/in(...)e1-853a-d2b3d67bd6b8
[..]

"Russian society is amoral."

Dit is iets wat wel heel duidelijk is.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator donderdag 12 januari 2023 @ 09:54:56 #134
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_207522331
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:47 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

Plottwist du jour
If true. Kan natuurlijk Oekraïense propaganda zijn. Hoe dan ook, die persoon is beestachtig afgemaakt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_207522394
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
Russen stoppen overal mijnen in, dat hoorde je in het begin van de oorlog ook vaak. [ twitter ]
Dit kan natuurlijk net zo goed propaganda zijn. Ik sluit niks uit hoor, maar om nou elk filmpje te geloven gaat me ook wat ver.
pi_207522435
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dit kan natuurlijk net zo goed propaganda zijn. Ik sluit niks uit hoor, maar om nou elk filmpje te geloven gaat me ook wat ver.
Zeker. Maar propaganda kan ook waar zijn. Sterker nog, de beste propaganda is feitelijk waar.
pi_207522474
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Is niets nieuws hoor. De schaal wordt misschien overdreven. Maar je past wel op als de mogelijkheid er is.
  donderdag 12 januari 2023 @ 10:06:46 #140
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207522492
quote:
2s.gif Op donderdag 12 januari 2023 10:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zeker. Maar propaganda kan ook waar zijn. Sterker nog, de beste propaganda is feitelijk waar.
De illusie van waarheid werkt het best als het geen overduidelijke leugen is idd.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 12 januari 2023 @ 10:07:40 #142
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_207522500
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]
If true. Kan natuurlijk Oekraïense propaganda zijn. Hoe dan ook, die persoon is beestachtig afgemaakt.
Theorie is nu dat Wagner prison recruits gebruikt zijn om deze propaganda video te maken. Verkleed als Oekrainse soldaten die worden afgeslacht door het succesvolle Russische leger. Zeg het maar :P fog of war.

Enige wat al deze theorieen kan ontkrachten is als een van de nabestaanden (Russich dan wel Oekrains) hun geliefde identificeert.
  donderdag 12 januari 2023 @ 10:08:49 #143
38496 Perrin
pi_207522513
quote:
Wat een bende. En dat is nog een forse berg zware munitie dat de klap heeft overleefd. :o
pi_207522523
quote:
Dan heb je wel ballen van staal.
  donderdag 12 januari 2023 @ 10:11:02 #145
38496 Perrin
pi_207522536
quote:
15s.gif Op donderdag 12 januari 2023 10:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dan heb je wel ballen van staal.
Ook echt zijn eerste reflex om die granaten uit het smeulende stuk te slepen he. Als die dingen alsnog ontploffen vind je van hem niet eens kleine stukjes terug.
  donderdag 12 januari 2023 @ 10:11:46 #146
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207522544
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
[..]

Lekker boeie! Het is oorlog. Gewoon de grens over met die dingen. Als je moet wachten tot Duitsland de papierwinkel geregeld heeft.... :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207522568
twitter

Niks meer van over en kennelijk heeeeeeul veel doden.
pi_207522583
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:24 schreef RamboDirk het volgende:
Ik vind het eigenlijk compleet bizar. Ik kan me niet eens voorstellen dat er op NPO1 avond aan avond een soort paneldiscussie wordt gevoerd en hardop wordt gefilosofeerd over oorlog en genocide.
  donderdag 12 januari 2023 @ 10:17:40 #150
38496 Perrin
pi_207522605
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 10:14 schreef AchJa het volgende:

[..]
18 Jaar om het aantal Stingers weer op peil te krijgen...
Daar mogen wel een aantal fabrieken van bij komen. :{ Net als Javelins.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')