kunnen ze weer een kookplaat slopen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:55 schreef MacDeMarco het volgende:
op het aanrecht zitten hoort er deze editie ook weer bij
Daar heb je een heel goed puntquote:
Ja ik ook. En de stagiaires beginnen het geluid ook een beetje door te krijgen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:04 schreef Emptystreet het volgende:
Ik vind het nu serieus al wel een leuker team dan die van vorig jaar en 2 jaar terug
Regel 1: je moet spelen met slippersquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
zo ik weet nu ook wat de pingpong regels zijn
Echt?quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:04 schreef Emptystreet het volgende:
Ik vind het nu serieus al wel een leuker team dan die van vorig jaar en 2 jaar terug
Het is iets wat me al jaren stoort: "Volg BB 24/7" ..... Hoe dan, als er wat gebeurt pleuren ze er een saaie stream of een SL in, de rest is voor de uitzending.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:23 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO wil de streamers zeker weer eens pesten
ik vind het dit jaar een stuk beter dan vorig jaar, om eerlijk te zijn!quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is iets wat me al jaren stoort: "Volg BB 24/7" ..... Hoe dan, als er wat gebeurt pleuren ze er een saaie stream of een SL in, de rest is voor de uitzending.![]()
En toch kijk ik steeds weer. Raar hè.
Doen ze zelfs bij EJVJL nietquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is iets wat me al jaren stoort: "Volg BB 24/7" ..... Hoe dan, als er wat gebeurt pleuren ze er een saaie stream of een SL in, de rest is voor de uitzending.![]()
En toch kijk ik steeds weer. Raar hè.
Tis nog niet zo lang bezig en het valt me ook nog niet tegen, om ook eerlijk te zijnquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind het dit jaar een stuk beter dan vorig jaar, om eerlijk te zijn!
quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn nog steeds druk zie (en vooral hoor) ik.
Ik ook voorlopig.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind het dit jaar een stuk beter dan vorig jaar, om eerlijk te zijn!
Aldus een native speaker en docent Engels.quote:Ja, "oud Engels"
Let op met hoofd letters, lies the clothes of Queen Cha Cha
Dus het is wel goed?quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Even terugkomend op de spreuk van Charlotte op de kast.
Zoals ik al vermoedde is het oud Engels.
[..]
Aldus een native speaker en docent Engels.
Will it blend?quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:06 schreef Emptystreet het volgende:
Is dat zo'n "Wow. Nokia smoke, don't breathe this" blender? Echte weten
Ja zeker. Is heel chique oud Engels, alleen is het natuurlijk wel Queen en niet Qeeunquote:
docent englisch,maar qeeun is zo foutquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En jij denkt dat Charlotte bewust in het oud Engels een spreuk heeft geschreven?quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:50 schreef Verida het volgende:
[..]
En jij denkt dat Charlotte bewust in het oud Engels een spreuk heeft geschreven?
O wat goed gezien van jou ik vond het al zo raar woordquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
docent englisch,maar qeeun is zo fout
fouter kann niet
Ik vermoed dat ze deze quote uit een film of zo heeft.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:50 schreef Verida het volgende:
[..]
En jij denkt dat Charlotte bewust in het oud Engels een spreuk heeft geschreven?
wat vond diegene van qeeun?quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vermakelijkquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja zeker. Is heel chique oud Engels, alleen is het natuurlijk wel Queen en niet Qeeun
quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:03 schreef Li0nHeart het volgende:
En er moet natuurlijk weer gezongen natuurlijk door de hyper dames
quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:03 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja zeker. Is heel chique oud Engels, alleen is het natuurlijk wel Queen en niet Qeeun
Volgens mij praat die enkel in quotes. Als zij genomineerd wordt: "I'll be back !"quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze deze quote uit een film of zo heeft.
Het ging er over of dit correct was, en dat was het.
Ze sprak het ook super chique uit, dus het was ofwel met opzet chique oud Engels, ofwel een ontzettend duidelijke quote van een stuk Oud Engels.
wat hoor je van daar?quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:16 schreef Kinga het volgende:
Waarom staan de microfoons aan van de mensen in de badkamer in de woonkamer. Regie zit ook te vreten ofzo? Hallo wakker worden.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Charlotte gewoon slecht in Engels is...quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind het bloedirritant. Geef dat volk is even een week geen suikers ofzo. Die Chelsea is altijd hyper en aan het krijsen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe is pasta koken moeilijk?!quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:27 schreef bpi het volgende:
Pasta koken is blijkbaar ook moeilijk voor de Italiaan 😂
In België zeggen we perte totale ipv total lossquote:Op woensdag 11 januari 2023 18:14 schreef LonesomeFairy het volgende:
Perte totale is lommels dialecten per is vergrootvorm
![]()
![]()
Is frans voor "totaal verlies" oftewel total loss.
Goed bezig, Ali jongen!
I know. Ik ben ook van Belgiëquote:Op woensdag 11 januari 2023 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In België zeggen we perte totale ipv total loss
Pratenquote:Op woensdag 11 januari 2023 18:33 schreef Was-beer het volgende:
Wat doen ze nou allemaal de hele tijd zo dicht op elkaar in die keuken
niet zoenen op de mond snap ik... niet knuffelen...quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Charlie vertellen over haar werk als dure oppas.. bij het laatste gezin mocht ze de kinderen niet knuffelen en zoentjes geven.
Ik net ook niet trouwens .. maar die kijk ik niet helemaal via VL, dus dacht dat het aan mij lag.quote:
Oo mai kotquote:Op woensdag 11 januari 2023 18:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Charlotte : Ik heb zulke grote dromen, ik wil graag in de showbiz.
Charlotte, woordjes. Ze verstaat het ook wel wat zegt ze.quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:44 schreef mario390 het volgende:
wie praat daar nu russisch ?
paschalusta
quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:39 schreef Li0nHeart het volgende:
okequote:Op woensdag 11 januari 2023 18:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Charlotte, woordjes. Ze verstaat het ook wel wat zegt ze.
Nog even aan haar engels werken, en dat komt in orde.quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:39 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nog even aan haar engels werken, en dat komt in orde.
Misschien eerst een paar maanden in het buitenland werkenquote:Op woensdag 11 januari 2023 18:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nog even aan haar engels werken, en dat komt in orde.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dagboek van een muts gelezen waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
Wilde net hetzelfde zeggenquote:Op woensdag 11 januari 2023 18:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Rob wou niet om 19.00 uur pas eten. Is ze toch gelukt.
Dat is ook niet heel moeilijk, maar niemand anders nam in dat seizoen ook de moeite.quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:57 schreef Jockari het volgende:
Mich is vandaag blijkbaar de kok van dienst.
Ziet er alleszins beter uit dan bankligger Nick destijds.
sorry habib maar jij kan ook niet kokenquote:Op woensdag 11 januari 2023 18:28 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Hoe is pasta koken moeilijk?!
Bruisballenquote:Op woensdag 11 januari 2023 18:59 schreef mario390 het volgende:
welke ballen heeft lindsey gedraaid?
Hahahahaquote:Op woensdag 11 januari 2023 18:28 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Hoe is pasta koken moeilijk?!
Omdat hij als pseudo-kok het voortouw nam. Maar de rest was tevreden dat ze "nicks" moesten doen ;-)quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel moeilijk, maar niemand anders nam in dat seizoen ook de moeite.
Bart deelt gewoon de rantsoen zakjes uitquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:01 schreef Jockari het volgende:
Benieuwd wanneer Bart begint met eten maken. Zullen waarschijnlijk One-O-One (1O1) paketten worden.
Voor de nederlandse cossers en jonge belgen: dit is het individueel gevechtsrantsoen van onze millitairen destijds.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Badebombe dacht ik (volgens Mr. Google)
dat moest toch van BB ?quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Charlotte verder met letters verwijderen .. zo kom je de dag wel door. Eerst 1,5 uur plakken, en dan een dik uur eraf halen.
De ruis die je net een paar keer hoorde, is de ruis die je hoort als je een ontvangst probleem hebt. Het ontvangst druk je uit in RF signaal. Sorry voor de technische termen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Misschien domme vraag maar wat is RF
ik klik ook wel met chelseaquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:08 schreef Jockari het volgende:
Deze 2 klikken wel zo te zien
[ afbeelding ]
oh wacht ..... hmmm.. mijn iptv stream is terug in de tijd gesprongen .. shucksquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
maar bij mij zit ze aan tafel op de streams, waar is ze aan het verwijderen dan ?
Te olijkquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:11 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
is toch best een olijk popje
dat kan er allemaal afquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voor mij te veel glitter en lawaai.
op welke zender heb je de stream op iptv?quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
oh wacht ..... hmmm.. mijn iptv stream is terug in de tijd gesprongen .. shucks
Ik dacht al .. ik hoor nu iets wat ik al gelezen heb vandaag.
Spreekt en schrijft volgens mij even goed engels als Charlotte.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:11 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje oranje, beetje hyper, beetje veel aanwezigquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:11 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wat heb je nou een aan vrouw die kan pratenquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Spreekt en schrijft volgens mij even goed engels als Charlotte.
quote:
Aha ok bedanktquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De ruis die je net een paar keer hoorde, is de ruis die je hoort als je een ontvangst probleem hebt. Het ontvangst druk je uit in RF signaal. Sorry voor de technische termen.
De FEBO kan het wel, maar men moet het ook willen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:23 schreef Hunter het volgende:
Nu wel twee dezelfde streams als er iemand in de DBK is
Ja gisteren tijdens spel ookquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:23 schreef Hunter het volgende:
Nu wel twee dezelfde streams als er iemand in de DBK is
Heb je ergens play247 op iptv? Daar kun je stream 1 zien.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:21 schreef mario390 het volgende:
jemand zei me ik heb stream 1 en 2 op iptv ned. maar
gevonden heb ik het nog niet
Vorig jaar waren de borden altijd leegquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart, als je de tafel afruimt graag even je bord uitkrabben in de vuilbak, zo hebben de mensen die afwassen minder werk.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:26 schreef Hunter het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de borden altijd leeg
nee maar 500 - 600 ned.zender en ookquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je ergens play247 op iptv? Daar kun je stream 1 zien.
toen hadden ze een michelquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:26 schreef Hunter het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de borden altijd leeg
quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vroeg me al af van wie er een goed gesprek kon afkomen
Beiden gebeurt.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:53 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Wordt de BB stem later in de uitzending gemonteerd of hoor je iemand van de redactie praten met de bewoners tijdens een SL?
Thxquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:54 schreef odie22 het volgende:
[..]
ben nog niet zo goed in de namen, jason heet ie , die slotenmaker
Ze zeiden wel zandloper na het geluid. Maar of ie ook echt bewoog weet k niet.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
geen idee, dat zagen we niet dacht ik
Iemand zei wel dat dat hetzelfde geluid was als toen de zandloper draaide.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
geen idee, dat zagen we niet dacht ik
Ik juist wel, maar weet nog niet wat.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vind er ook echt helemaal 0,0 niks vrouwelijks aanzitten
smaken verschillen gelukkig, ze is niet naar hoor verder, het is geen nathalie ofzoquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik juist wel, maar weet nog niet wat.
neeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 11 januari 2023 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Chelsea is weg, vermist zeggen ze. En een soundlock met beeld van buiten.
beetje soort van annie lennox, maar wel anders.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik juist wel, maar weet nog niet wat.
Waarschijnlijk is Chelsea over het hek gekieperd omwille van haar getater.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Chelsea is weg, vermist zeggen ze. En een soundlock met beeld van buiten.
Idd, moest aan iemand denken en Annie komt in de buurt.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
beetje soort van annie lennox, maar wel anders.
Harrie Jekkers?quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:06 schreef odie22 het volgende:
en die Rob (opa) lijkt op iemand, kan nog niet plaatsen wie
Probeer het even in de SCquote:
ja , nee , het is meer dat slome, lome, hoe die doet , ik kom er wel op nog, maar bedankt voor het meedenkenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:12 schreef mario390 het volgende:
[..]heb je op IPTV geen "play247" is een kanaal op telenet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Wat zijn de anderen eigenlijk aan het doen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
En ook echt 2 streams op het koffiezetten...
Keek al of ik niet 2 x dezelfde had geopend.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
En ook echt 2 streams op het koffiezetten...
Ze zijn in de badkamer .. wat ze doen, geen idee.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat zijn de anderen eigenlijk aan het doen.
Hey suzi!quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:10 schreef suzi1 het volgende:
YOLK!!!!!
ik kon al die tijd niet op je naam komen. zat in oude cossen naar een ei te zoeken, want wist dat het geen Tolk wwas
nee play 2 tot 9 geloof ikquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
heb je op IPTV geen "play247" is een kanaal op telenet.
Op de Belg loopt hij doorquote:
Dan wordt het nog veel huilen voor Chelsea en de "qeeun".quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:16 schreef suzi1 het volgende:
chelsea moest huilen omdat charlotte stom had gedaan???
Als hij zijn beenhaar maar niet begint af te scheren in de leefruimte !quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:18 schreef suzi1 het volgende:
rob lijkt op iemand van tv of reclamespotje
Niets tegen patje he jij xdquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als hij zijn beenhaar maar niet begint af te scheren in de leefruimte !
Was er ook een uurtje mee bezig.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
overdreven make up van Chelsea
Klopt daarentegen helaas chelsea of hoe die makeupdoosheet zowat continue in beeld..quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vandaag Lindsey erg weinig in beeld.
zo verbeterd :pquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
overdreven make up van Chelsea
Die van Judy lijkt roder?? Genomineerd is andere kleur dan?quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Dan is dit dus de vrijstellings button.
[ afbeelding ]
Gaan we vanaf volgende week wel bijhouden ..quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:50 schreef Flori het volgende:
Is Lindsey de derde dan die is vrijgesteld?
Helemaal blijquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Judy opent haar deurtje in de wall:
[ afbeelding ]
kan ze haar tandenborstel zaterdagavond aan iemand anders gevenquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Judy opent haar deurtje in de wall:
[ afbeelding ]
Oh gewoon een videoland stream dus. Nja dat heb ik wel.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:03 schreef Flori het volgende:
[..]
Dan is hij snel weer offline meestal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |