kunnen ze weer een kookplaat slopen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:55 schreef MacDeMarco het volgende:
op het aanrecht zitten hoort er deze editie ook weer bij
Daar heb je een heel goed puntquote:
Ja ik ook. En de stagiaires beginnen het geluid ook een beetje door te krijgen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:04 schreef Emptystreet het volgende:
Ik vind het nu serieus al wel een leuker team dan die van vorig jaar en 2 jaar terug
Regel 1: je moet spelen met slippersquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
zo ik weet nu ook wat de pingpong regels zijn
Echt?quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:04 schreef Emptystreet het volgende:
Ik vind het nu serieus al wel een leuker team dan die van vorig jaar en 2 jaar terug
Het is iets wat me al jaren stoort: "Volg BB 24/7" ..... Hoe dan, als er wat gebeurt pleuren ze er een saaie stream of een SL in, de rest is voor de uitzending.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:23 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO wil de streamers zeker weer eens pesten
ik vind het dit jaar een stuk beter dan vorig jaar, om eerlijk te zijn!quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is iets wat me al jaren stoort: "Volg BB 24/7" ..... Hoe dan, als er wat gebeurt pleuren ze er een saaie stream of een SL in, de rest is voor de uitzending.![]()
En toch kijk ik steeds weer. Raar hè.
Doen ze zelfs bij EJVJL nietquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is iets wat me al jaren stoort: "Volg BB 24/7" ..... Hoe dan, als er wat gebeurt pleuren ze er een saaie stream of een SL in, de rest is voor de uitzending.![]()
En toch kijk ik steeds weer. Raar hè.
Tis nog niet zo lang bezig en het valt me ook nog niet tegen, om ook eerlijk te zijnquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind het dit jaar een stuk beter dan vorig jaar, om eerlijk te zijn!
quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn nog steeds druk zie (en vooral hoor) ik.
Ik ook voorlopig.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind het dit jaar een stuk beter dan vorig jaar, om eerlijk te zijn!
Aldus een native speaker en docent Engels.quote:Ja, "oud Engels"
Let op met hoofd letters, lies the clothes of Queen Cha Cha
Dus het is wel goed?quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Even terugkomend op de spreuk van Charlotte op de kast.
Zoals ik al vermoedde is het oud Engels.
[..]
Aldus een native speaker en docent Engels.
Will it blend?quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:06 schreef Emptystreet het volgende:
Is dat zo'n "Wow. Nokia smoke, don't breathe this" blender? Echte weten
Ja zeker. Is heel chique oud Engels, alleen is het natuurlijk wel Queen en niet Qeeunquote:
docent englisch,maar qeeun is zo foutquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En jij denkt dat Charlotte bewust in het oud Engels een spreuk heeft geschreven?quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:50 schreef Verida het volgende:
[..]
En jij denkt dat Charlotte bewust in het oud Engels een spreuk heeft geschreven?
O wat goed gezien van jou ik vond het al zo raar woordquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
docent englisch,maar qeeun is zo fout
fouter kann niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |