Schuimbestendigquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:11 schreef viseenoptie het volgende:
Zijn ze vergeten dat hij zn mic moest afdoen?
Hij is echt net zo snugger als dat hij opgepompt is he?quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:11 schreef Hunter het volgende:
1 kg gevonden, gaat er meteen uit
zet op de weegschalen, lichtje aan
terug in het schuim
Denk dat hij meer heeft aan de lange plank.... Want hij moet de gewichten kloppend verdelen ...quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:13 schreef Ireth het volgende:
Ik had dit chelsea wel willen zien doen, die was nooit meer uit die bak gekomen
Dat hoort er wel bij.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:14 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het tot nu toe leuk om naar te kijken. Geen nominatie gekonkel
Volgens mij zit iemand van de FEBO de lampjes aan en uit te doen aan de achterkant. er zit wat lag inquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Werken de lampjes wel goed
Eerste was goed volgens mijn
Ja.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Werken de lampjes wel goed
Eerste was goed volgens mijn
Maar dat betekende niet dat het goed is maar dat er op ieder tenminste genoeg gewicht zat....quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
Eerste hint gekocht. Hint is zwarte plank.
En alle lampjes
Aha nou hij heeft hem opgelostquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja.
Op ieder ding moet 1 kg komen.
Dus hij moet het verdelen.
Zou ik ook niet doen, hij heeft ervoor betaaldquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:17 schreef Was-beer het volgende:
Lekker enthousiastbedankt de kijker niet eens
Qua lengte nietquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:20 schreef Joyce-43 het volgende:
Chelsea komt wel overal bovenuit he (mijn staat ze aardig tegen)
Ja van mij mag ze vertrekkenquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:20 schreef Joyce-43 het volgende:
Chelsea komt wel overal bovenuit he (mijn staat ze aardig tegen)
Maar deze challenge komt niet meer terug toch?quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:23 schreef freaky40 het volgende:
Hij laat teveel in zijn kaarten kijken...
Nee maar er zit wel een moeilijkheidsgraad per challenge.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar deze challenge komt niet meer terug toch?
Ik denk het wel maar voor hem zal die de volgende keer wel rood zijn ?quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar deze challenge komt niet meer terug toch?
Denk dat het gaan zijn voor de douche daar in de berging als de groep in 2 gesplitst gaat worden.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:34 schreef Benny het volgende:
En ze hebben ontdekt dat er twee bakken zijn om muntjes in te leveren. Een voor de was en de ander is nog onbekend. Ze verwachten dat er nog een apparaat komt waar dat voor gebruikt zal worden
de spellen maken geen herrie, het zijn de bewoners waar je gek van wordtquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Die spellen maken te veel herrie denk ik
Ow heb je een puntquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:40 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
de spellen maken geen herrie, het zijn de bewoners waar je gek van wordt
Dan is t ook gedaan met de babytaalquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Chelsea en charlotte mogen er van mij wel uit
Quote for referencequote:Op woensdag 11 januari 2023 14:45 schreef viseenoptie het volgende:
"here lies the clothes of queen ChaCha" in tape.. ik ga de hele maand op dieet als ze het goed kan spellen
Ze heeft in amerika gewoond dus begin maar vastquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:45 schreef viseenoptie het volgende:
"here lies the clothes of queen ChaCha" in tape.. ik ga de hele maand op dieet als ze het goed kan spellen
Wil nog niet zeggen dat ze het juist kan spellen...quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze heeft in amerika gewoond dus begin maar vast
ohjaquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze heeft in amerika gewoond dus begin maar vast
Volgens mij welquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
Plus, is het niet here lie the clothes?
Alleen als ze liegenquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
Preciesquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:50 schreef Benny het volgende:
Chelsea is een soort van Jill na een tray Red Bull
Die zien we volgend jaar dus terug bij Echte meisje in de junglequote:Op woensdag 11 januari 2023 14:50 schreef Benny het volgende:
Maar ze spreekt sowieso Amerikaans Engels en dat is sowieso steenkolenquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:54 schreef Verida het volgende:
Here lie the clothes is sowieso steenkolenengels
Zal door een native speaker niet echt gebruikt worden op die manier.
Nu alweer alles onderkladden.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:45 schreef viseenoptie het volgende:
Hoe hebben ze t net gedaan? Zie t niet goed. Een handdoek ergens over?quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:57 schreef freaky40 het volgende:
Oh god hier ook al weer aan het pingpongen.
Danny zei t toch. Kindercreche.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nu alweer alles onderkladden.
Hoe oud zijn die mutsen pff zo zonde dat stomme geplak
Vind ik wel belediging voor Jill hoorquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:50 schreef Benny het volgende:
Ja er is niks mis met solo time.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Die sleuteljongen had het wel goed met het zitten op de bank, iedereen gaat overal bij elkaar staan en niemand had nog gezeten op de bank. Iedereen wil maar steeds bij elkaar staan hoorde ik hem eerder zeggen, hij heeft echt gelijk
Mij laat ze altijd wat denken aan Dua Lipa.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:45 schreef Angelique61 het volgende:
Charlotte lijkt op Mylene van Utopia die met Jens gaat
Ze "schrijft" met tapequote:Op woensdag 11 januari 2023 15:17 schreef mario390 het volgende:
geen idee wat charlott daar doet bij de kast
Nee lies is ook ligtquote:
Lies bedoelt maar ook Leugen in englischquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee lies is ook ligt
"Hier ligt de kleding van Queen Cha Cha"
"Here Lies The Clothes Of Queen Cha Cha"
Ja klopt.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
Lies bedoelt maar ook Leugen in englisch
ja heb liese op insta maar heb dequote:
Ja ook, heeft meerdere betekenissen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
Lies bedoelt maar ook Leugen in englisch
Make that the cat wise !quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar ze spreekt sowieso Amerikaans Engels en dat is sowieso steenkolen
Had ik het toch goed, en Charlotte dus ookquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee lies is ook ligt
They think I am the leader of the band hey!quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Sebiet no koffiekoeken for you! (Voor de Belgen)
quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Sebiet no koffiekoeken for you! (Voor de Belgen)
de kleren is meervoud, "clothes"quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:35 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Had ik het toch goed, en Charlotte dus ook
Clothes betekent ook 'kleding' en dat is enkelvoud.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:36 schreef Verida het volgende:
[..]
de kleren is meervoud, "clothes"
"lies" is derde persoon enkelvoud.
But the clothes are plural. They lie here.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee lies is ook ligt
Mehh, Maybe you are right.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:38 schreef Hunter het volgende:
[..]
But the clothes are plural. They lie here.
clothes kan ook kleren betekenen, niet kledingquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Clothes betekent ook 'kleding' en dat is enkelvoud.
Dit klopt naar mijn gevoel ook meer. Maar goed. Het zal allebei juist zijn ?quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:38 schreef Hunter het volgende:
[..]
But the clothes are plural. They lie here.
Och Amerikanen doen wel gekkere dingen met het Engels dan dit natuurlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:40 schreef Verida het volgende:
[..]
clothes kan ook kleren betekenen, niet kleding
kleding wordt vertaald als clothing.
maar goed het is sowieso een heel kromme engelse zin, Het zal echt niet zo geschreven worden door een native speaker.
Clothes wordt zowel als kleding als kleren vertaald.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:40 schreef Verida het volgende:
[..]
clothes kan ook kleren betekenen, niet kleding
kleding wordt vertaald als clothing.
maar goed het is sowieso een heel kromme engelse zin, Het zal echt niet zo geschreven worden door een native speaker.
nee, het is 11 janquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ze zijn nu dag 11 in het huis.
Dus dat betekent 1 jan binnengegaan?
Ze zijn al een uur bezig. Dus als het een uur is, is het bijna afgelopenquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Het knutsel en zing uur is bezig zo te zien en horen
Ja lijkt t wel opquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Het knutsel en zing uur is bezig zo te zien en horen
de will alles in englischquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Clothes betekent ook 'kleding' en dat is enkelvoud.
Denk het beruchte balletjequote:Op woensdag 11 januari 2023 16:02 schreef Krambo het volgende:
Is dat het beruchte balletje dat Jason verstopt had?
Of hebben ze dat van BB gekregen?
Welke van de 11?quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar waarom is de camere steeds op dat leeghoofd gericht als ik naar het scherm kijk
Jij mazzelquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:45 schreef viseenoptie het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Charlotte. De hollywoodnanny die geen Engels kan schrijven.
ja somiges klopt nietquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Fijn voor de opvoeding van die kinderenquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hun versie van de namen. Cheche is chelsea, lele is lindsay, chacha is charlottequote:Op woensdag 11 januari 2023 16:15 schreef MacDeMarco het volgende:
waarom de hele tijd ''lele chacha dudu bubu''
ohquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hun versie van de namen. Cheche is chelsea, lele is lindsay, chacha is charlotte
Vrees dat ze wel serieus isquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:19 schreef MacDeMarco het volgende:
zou ze dat echt serieus bedoelen qeeun of als grapje? kan toch bijna niet echt serieus zo zijn?
De hollywoodnanny die geen Engels kan schrijvenquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:19 schreef MacDeMarco het volgende:
zou ze dat echt serieus bedoelen qeeun of als grapje? kan toch bijna niet echt serieus zo zijn?
quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:20 schreef Jockari het volgende:
Volgens mij is die niet verder geweest dan bar Los Angeles in Middelkerke of zo. Haar engels is triestig.
Dit is echtquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:19 schreef MacDeMarco het volgende:
de rest eromheen zegt er ook niks overquote:
Ik vrees dat dit echt is...quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:19 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik geef je gelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:19 schreef Kodiak100 het volgende:
naar mij idee is grammatica van de zin van Charlotte ook niet helemaal
Ik denk dat ze t niet wetenquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:21 schreef Krambo het volgende:
En ook niemand corrigeert haar![]()
Of zouden ze het ook niet weten..
Dit.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob denk het klopt niet, maar zeg maar niets
Kijk naar het niveau van deze bewoners en vul inquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:21 schreef Krambo het volgende:
En ook niemand corrigeert haar![]()
Of zouden ze het ook niet weten..
quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kijk naar het niveau van deze bewoners en vul in
Ik heb er vandaag nog geen gespotquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb nog niet zoveel naar de stream gekeken. Maar heb het gevoel dat er pak minder streamlocks zijn.
Ze volgen JAA denk ikquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb nog niet zoveel naar de stream gekeken. Maar heb het gevoel dat er pak minder streamlocks zijn.
Ze lieten zelfs de secretroom op stream zien. Het moet toch niet gekker worden.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu wel:quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:21 schreef Benny het volgende:
Dit is toch wel vastgelegd voor het nageslacht he?
quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:25 schreef MacDeMarco het volgende:
ze hebben wel apart volk uitgekozen dit keer
ali wist de engelse benaming voor watermeloen niet
michelangelo vroeg of koffer met drie keer f moest
en dan charlotte met haar qeeun
Je doet je bestquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:28 schreef mario390 het volgende:
michelangelo vroeg of koffer met drie keer f moest
![]()
![]()
kann ik beter nederlands
Was aangekondigd op twitter en je kon via twitter hints geven.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze lieten zelfs de secretroom op stream zien. Het moet toch niet gekker worden.
ik zag rob wel lachen van dit klopt niet, maar ik denk dat hij geen gezeik wilde en daarom niks zeiquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:28 schreef Benny het volgende:
Ik wil even benadrukken dat de fout inmiddels ruim 20 minuten zichtbaar is. Ongeveer de helft van de bewoners in die tijd is komen kijken. Maar niemand... Serieus, niemand, heeft de fout benoemd
Ik weet het, maar toch vorig jaar was dat in een SLquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Was aangekondigd op twitter en je kon via twitter hints geven.
Nog wel...was vorig seizoen ook in de eerste week.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat zeg je?quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:30 schreef mario390 het volgende:
maar dat niemand bemerkt dat het fout is
werden alle niet de hellsten zijn
quote:
Het spel via twitter niet geloof ik. Maar kan me vergissen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar toch vorig jaar was dat in een SL
Meer algemeen bedoeld, bijna alle spellen waren in een SL vorig jaarquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:31 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Het spel via twitter niet geloof ik. Maar kan me vergissen.
Qeeun Chacha. Oh, ik hoop zo dat ze als zij moet vertrekken dit laten zien en vragen hoe schrijf je queen?quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Natuurlijk. Die wil zijn programma niet belachelijk laten maken door die qeeun.
Hier ook heb tv aan en iPad zit idd verschil tussenquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
kan zijn dat mijn stream ietsje voorloopt ik kijk op TV en dat is paar seconden eerder.
Maar dan hadden we jouw geweldige Engels gemist, chacha!quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Charlotje : in plaats dat hij dat zegt van in het begin![]()
Ze heeft wel een punt. Eerst alles lekker vol hangeneb daarna pas roepen haal het eraf
quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar dan hadden we jouw geweldige Engels gemist, chacha!
Gelukkig heeft chacha een manicureset bijquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat tape afkrabben gaat nog een nagel kosten
Vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou die pingpongbal van vorig jaar zijn
Dat was natuurlijk te verwachtenquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Gelukkig heeft chacha een manicureset bij
Denk het welquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou die pingpongbal van vorig jaar zijn
Deden ze toch al de hele tijd?quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:39 schreef MacDeMarco het volgende:
alarm: ze willen nu liedjes gaan zingen
Charlotte: qeeun toch?quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
BB in de dbk: Charlotte, hoe schrijf je queen?
klopt dat heb je het gehoord?quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
Stelletje heldere lichtenquote:
of zij kregt en opdracht te typen metquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nee, ik speculeer maar. Maar zou het wel geweldig vinden
quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stelletje heldere lichten![]()
Voor de lol hadden ze beter kunnen zeggen "Kwien", die sukkeltjes van Bik Brodder
Extra stagiaires ingehuurdquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ze slagen er nu wel in 2 streams te tonen terwijl er iemand in de dbk is.
Net zo handig gewoon even pannetje schoon water koken toch..quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
De eerste dag had Bart nog "gedouched" met warm water uit de hot tub. Dat lijkt me na een paar dagen ook niet meer zo fris
quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Net zo handig gewoon even pannetje schoon water koken toch..
Kwien natuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
Daar heeft ze wel een handje van, jaquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:59 schreef Monique___ het volgende:
Zal wel generatiekloofje zijn maar dat nep engels steeds pff chelsea net: what i say come true
praat dan fatsoenlijk engels...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |