Correctquote:
Hinkstapspringen, Jonathan Edwardsquote:
Oei, dat record heb ik niet paraat, dus ik weet het nietquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:23 schreef Bosbeetle het volgende:
3 Rubics Kubussen goed draaien tijdens jongleren?
Helaas!quote:
Die voorwaarde mag je er best aan stellen hoor, ik verzin ook maar watquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Helaas!
Ik had de OP overigens niet helemaal goed gelezen, en ben er van uitgegaan dat het een officieel erkend wereldrecord moet zijn (officieel erkend door de sportbond als WR, niet Guiness), maar dat hoeft niet zie ik nu.
Dat is dit dus in elk geval wél
Wereldrecord Speed op de klimwand? Geen idee van wie trouwens.quote:
Mwah, ik moet OP's gewoon beter lezenquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die voorwaarde mag je er best aan stellen hoor, ik verzin ook maar wat
Kijk aanquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wereldrecord Speed op de klimwand? Geen idee van wie trouwens.
Heel goed, uit 1988 volgens mij nog. Om met Mart Smeets te spreken: dit wordt nóóit meer verbeterd.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:44 schreef heywoodu het volgende:
Atletiek, 400m vrouwen. Een van die communistenfreaks, ik denk Marita Koch?
Jazeker, François Pervisquote:
Partijen die een tenniser heeft gewonnen ?quote:
Doelpunten van Wayne Gretzki ?quote:
Overwinningen van Red Rum ?quote:
Het is in ieder geval wel de sport waarin gezocht moet worden.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:34 schreef heywoodu het volgende:
Meeste touretappes gereden door één renner in zijn carrière?
Aantal punten bij tienkamp?quote:
Inderdaad, het hoogste aantal profzeges in het wielrennen, uiteraard door Eddy Merckx.quote:
Dat is een ouwe. Daley Thompson ofzo? Eaton zat al boven de 9000 dacht ik.quote:
Daley klopt, 1 van de mooiste records op een OS ooit. 1984 LA.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is een ouwe. Daley Thompson ofzo? Eaton zat al boven de 9000 dacht ik.
Het hoeven dus geen staande records te zijn begrijp ik?
Mahutquote:Op woensdag 11 januari 2023 22:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Tenniswedstrijd Wimbledon.
Isner tegen?
Iron man?quote:
Overwinningen van Muhammed Ali ?quote:
Baskets van Wilt Chamberlain in één wedstrijd ?quote:
Nee, het is een aantal en in een individuele sportquote:Op woensdag 11 januari 2023 23:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Aantal punten gescoord in een Rugby wedstrijd?
Nee. Veel grotere sport. Het is een reeksquote:Op woensdag 11 januari 2023 23:28 schreef Janneke141 het volgende:
Het wereldrecord geschoten kleiduiven.
Staande records is wel veel leukerquote:Op woensdag 11 januari 2023 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is een ouwe. Daley Thompson ofzo? Eaton zat al boven de 9000 dacht ik.
Het hoeven dus geen staande records te zijn begrijp ik?
Klopt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 07:45 schreef PippenScottie het volgende:
Edwin Moses won 122 wedstrijden op de 400 horden op rij
Punten door Kareem Abdul Jabar ?quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
38.387
Een record dat bijna 35 jaar staat, maar heel binnenkort wordt verbroken en waarschijnlijk aanzienlijk scherper wordt gesteld.
Heel goed!quote:
Het recordaantal World Cup-zeges in het alpineskiën, van Ingemar Stenmark. Of nou ja, dat is de komende 1-2 maanden het record nogquote:
Doe ff een tag of DM ofzo als dat record echt op het punt staat verbroken te wordenquote:Op donderdag 12 januari 2023 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
38.387
Een record dat bijna 35 jaar staat, maar heel binnenkort wordt verbroken en waarschijnlijk aanzienlijk scherper wordt gesteld.
Misschien stof ik mijn redactierechten wel weer afquote:Op donderdag 12 januari 2023 11:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe ff een tag of DM ofzo als dat record echt op het punt staat verbroken te worden
https://www.espn.com/espn(...)career-points-recordquote:Op donderdag 12 januari 2023 11:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe ff een tag of DM ofzo als dat record echt op het punt staat verbroken te worden
• Ericr - 3quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het recordaantal World Cup-zeges in het alpineskiën, van Ingemar Stenmark. Of nou ja, dat is de komende 1-2 maanden het record nog
Het wereldrecord Elfstedentocht van Angenent?quote:
Helaas!quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het wereldrecord Elfstedentocht van Angenent?
Ik ken jou een beetje. 50 kilometer snelwandelen?quote:
Die zijn dan al wel een stukje verder jaquote:Op donderdag 12 januari 2023 14:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ken jou een beetje. 50 kilometer snelwandelen?
Oh, wacht, dat gaat veel sneller
Nope.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:50 schreef Bargehassus het volgende:
Wereldrecord triathlon? (De echte dan)
Snelste 24h van Le Mans ooit.quote:
quote:
quote:
Preciesquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:48 schreef Faraday01 het volgende:
Bedenk net dat de Vasaloppet uren korter is voor de wedstrijd lopers
Dat zou dus veel te makkelijk zijnquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het was vooral omdat het me iets voor jou leek
Fout!quote:
Peter Post ?quote:
Hij leeft al jaren in 1988 dus vergeef het hemquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Sinds 2017 niet meer zo en vorig jaar weer verbroken.
Edit: Vergeet.quote:
Zak in de strontquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij leeft al jaren in 1988 dus vergeef het hem
Goed!quote:
Record meerkamp turnen ?quote:
Yep. Wennemarsquote:
Neequote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:24 schreef heywoodu het volgende:
Grootste winnende marge in de Tour de France?
Nee. Wel een mooie posttijd!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoogste gemiddelde snelheid in een F1-rondje?
Hoogste snelheid op een fiets? Fred Rompelberg?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:59 schreef heywoodu het volgende:
254.958 kilometer per uur
Iets onder de 255 dus, voor de goede orde, níet bijna 255 duizend
Oei.quote:
TT van Assen ?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:59 schreef heywoodu het volgende:
254.958 kilometer per uur
Iets onder de 255 dus, voor de goede orde, níet bijna 255 duizend
We hebben een winnaarquote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:50 schreef PippenScottie het volgende:
Hoogste snelheid op ski’s?
Bestaat dat nog? Speed skiing?
Jongste Nederlands kampioen kantklossen?quote:
Ik heb geen data over Nederlandse kantkloskampioenen, dus ik kan niet zeggen of dit klopt.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jongste Nederlands kampioen kantklossen?
Trinko Keen ? Nederlands kampioen tafeltennis?quote:
Klinkt als iets wat lang geduurd heeft.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wacht nog even met hints. Neem gerust de tijd, je zou niet de eerste zijn.
De oudste Olympische kampioen? Zo'n Zweedse kleiduivenschieter ofzo?quote:
Iets met Reinier Paping en Elfstedentocht ?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:19 schreef PippenScottie het volgende:
Alleen de vos blijkt een neus voor het goede antwoord te hebben
Zo'n typisch Amerikaans record? Oudste speler ooit die op een maandag met een buitentemperatuur tussen de 15 en 18 graden minstens 7 punten pakte in een wedstrijd tegen een ploeg die daarvoor meer dan drie keer op rij had gewonnen?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:24 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb hem opgezocht, maar dit gaat niemand raden.
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:24 schreef Zwansen het volgende:
Het topic gaat wel steeds meer naar obscuriteit zo. Moet te simpel zijn maar al die gare sporten en records weet inderdaad niemand.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo'n typisch Amerikaans record? Oudste speler ooit die op een maandag met een buitentemperatuur tussen de 15 en 18 graden minstens 7 punten pakte in een wedstrijd tegen een ploeg die daarvoor meer dan drie keer op rij had gewonnen?
Wel een mooi verhaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:24 schreef Zwansen het volgende:
Wow. Hoe wist jij dit?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo'n typisch Amerikaans record? Oudste speler ooit die op een maandag met een buitentemperatuur tussen de 15 en 18 graden minstens 7 punten pakte in een wedstrijd tegen een ploeg die daarvoor meer dan drie keer op rij had gewonnen?
ik kan het niet eens vinden via googlequote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:24 schreef Zwansen het volgende:
Dat is een soort schaakwedstrijd toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:36 schreef Zwansen het volgende:
Omdat niemand dit toch gaat raden:
https://alkmaar.nieuws.nl(...)ok-een-wereldrecord/
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:38 schreef PippenScottie het volgende:
Pffft, jullie hebben gewoon te weinig fantasie.
Ik geef een punt aan @:zorro, die zat nog in de buurt
Oh ja, dit verhaal heb ik wel eens gelezen, dus ik had het kunnen wetenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:36 schreef Zwansen het volgende:
Omdat niemand dit toch gaat raden:
https://alkmaar.nieuws.nl(...)ok-een-wereldrecord/
wereldrecord 1500 meter atletiek damesquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:42 schreef Zorro het volgende:
Dan zal ik een nieuwe doen om erin te komen
1.53,28
Ik zag vandaag de auto van Miho Takagi op de A2.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Miho deed dat onder de 1 minuut 50
Lol ik bedoelde natuurlijk de 800 meterquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:45 schreef heywoodu het volgende:
De 800m bij de vrouwen van ik denk Kratochvilova?
Atletiek dus
Te makkelijk he?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:45 schreef heywoodu het volgende:
De 800m bij de vrouwen van ik denk Kratochvilova?
Atletiek dus
Ja maar dat zei je niet hequote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Lol ik bedoelde natuurlijk de 800 meter
Nee het punt is natuurlijk voor heywooduquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nee het punt is natuurlijk voor heywoodu
Leuk feitje 1 53 28 is ook het olympisch record 1500 meter dat Wust vorig jaar reed
Ik vind het uitermate jammer voor je dat je er weer nét naast grijpt, maar dit kan ik niet beoordelenquote:
quote:
Wereldrecord Paalzitten?quote:
Wereldrecord 400 meter horden vrouwen ?quote:
Ja! Te makkelijk hè.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:49 schreef Faraday01 het volgende:
Een gemiddelde?
In verband met de user gok ik dan op de NBA. Hoogste gemiddeld aantal punten in een seizoen?
Nou dit was een wilde gokquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja! Te makkelijk hè.
Wilt Chamberlain die scoorde ooit 50.4 punten gemiddeld in een seizoen.
• heywoodu - 5
• Ericr - 4
• Faraday01 - 4
• Janneke141 - 2
• PippenScottie - 2
• ruud.nl - 1
• ß - 1
• tong80 - 1
• Zorro - 1
• Zwansen - 1
totale afstanden aan touchdowns door een runningback in de NFL?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:24 schreef PippenScottie het volgende:
2632
Wordt waarschijnlijk nooit meer verbroken. Het vorige record stond op 2130 en werd al als onaantastbaar beschouwd
Je zit in het goede land. Als je dit in een Amerikaanse sportbar vraagt weten ze het meteenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
totale afstanden aan touchdowns door een runningback in de NFL?
Wain Gretsky zijn totaal aantal punten ?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je zit in het goede land. Als je dit in een Amerikaanse sportbar vraagt weten ze het meteen
Meeste honkslagen ?quote:
Record pitching qua slag ?quote:
Ik heb daarstraks dankzij dit topic wat dingen zitten lezen over records in de sport en volgens mij dit gezien. Volgens mij de langste reeks zonder een wedstrijd te missen. Alleen geen idee meer wie dat wasquote:
Nu je het zegt, dat zou zo maar eens kunnen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks dankzij dit topic wat dingen zitten lezen over records in de sport en volgens mij dit gezien. Volgens mij de langste reeks zonder een wedstrijd te missen. Alleen geen idee meer wie dat was
Als dat het is dan te-ring.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks dankzij dit topic wat dingen zitten lezen over records in de sport en volgens mij dit gezien. Volgens mij de langste reeks zonder een wedstrijd te missen. Alleen geen idee meer wie dat was
Meest aaneengesloten aantal wedstrijden gespeeld (dus nooit een wedstrijd gemist in die tijd). Door Cal Ripken Jr.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:24 schreef PippenScottie het volgende:
2632
Wordt waarschijnlijk nooit meer verbroken. Het vorige record stond op 2130 en werd al als onaantastbaar beschouwd
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het gaat toch ook om wie het was lijkt me, en dat wist jijquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:29 schreef Redefine het volgende:
De vraag is of zorro het goede antwoord al gaf
Nou ja op zich is denk ik de sport alleen ook wel voldoende, maar die was ook nog niet genoemd.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het gaat toch ook om wie het was lijkt me, en dat wist jij
Jawel, maar dat was de vraagsteller zelfquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja op zich is denk ik de sport alleen ook wel voldoende, maar die was ook nog niet genoemd.
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meest aaneengesloten aantal wedstrijden gespeeld (dus nooit een wedstrijd gemist in die tijd). Door Cal Ripken Jr.
Inderdaad een onmogelijk te verbreken record, omdat spelers nu rust krijgen.
Of hij wist gewoon dat dat zijn laatste wedstrijd zou zijn ivm pensioen ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijkbaar heeft Ripken de baseball van die 2632ste wedstrijd gesigneerd. Wel apart, want je weet pas wat je record is als je een wedstrijd niet meedoet en dan moet je de bal de laatste wedstrijd achterhalen om die te signeren. Tenzij hij sowieso elke bal op een gegeven moment signeerde met het idee dat hij dan sowieso de gesigneerde bal van het record zou hebben.
Nou ja, zo heb ik eigenlijk zelf beantwoord wat ik me afvroeg.
Het was inderdaad de laatste wedstrijd van zijn laatste seizoen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of hij wist gewoon dat dat zijn laatste wedstrijd zou zijn ivm pensioen ofzo
quote:
Nummer waar scammers de grootste winsten gehaald hebbenquote:
Heb gegoogled. Dit raadt niemand, of je moet erg in deze niche zitten.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:28 schreef Ericr het volgende:
Weer een sport waar bijna niemand naar kijkt?
Ik verlang weinig details, minder dan over een of andere skiwedstrijdquote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb gegoogled. Dit raadt niemand, of je moet erg in deze niche zitten.
Bovendien is het aantal een beetje controversieel.
Het hoeft niet per se alleen voetbal en atletiek te zijn he.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:28 schreef Ericr het volgende:
Weer een sport waar bijna niemand naar kijkt?
Nee maar het wordt steeds obscuurder. De flow gaat er zo wel uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het hoeft niet per se alleen voetbal en atletiek te zijn he.
Lbs?quote:
Misschien kun je beter naar MEN gaan als je simpele spelletjes wil doen en niet eens een beredeneerd gokje wil doen, zeker na de hint.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:56 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee maar het wordt steeds obscuurder. De flow gaat er zo wel uit.
De 470 is inderdaad van Vergeer, qua 555 zit je te gedetailleerdquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:10 schreef Zorro het volgende:
De Nederlander tot 470 bracht me op een idee. Gekeken of mjn idee klopte en ja, Esther Vergeer heeft inderdaad 470 wedstrijden ongeslagen afgewerkt.
Maar is er dus iemand die die nog meer (rolstoel?)tenniswedstrijden ongeslagen is gebleven dan? Ik vond dat van Vergeer al zo onmogelijk
Misschien Raymond Ceulemans ?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:13 schreef Szura het volgende:
[..]
De 470 is inderdaad van Vergeer, qua 555 zit je te gedetailleerd
Laat ook maar. Lastige records zijn leuk. Gare sporten met 0,000001% kijkers zorgt er hooguit voor dat er gegoogled wordt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Misschien kun je beter naar MEN gaan als je simpele spelletjes wil doen en niet eens een beredeneerd gokje wil doen, zeker na de hint.
Zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:20 schreef heywoodu het volgende:
Echt geen idee wie, maar het meeste aantal zeges op rij in de sportwereld?
Ja dat zei ik dus, soort van. Alleen dacht ik dat hij (omdat Vergeer als voorbeeld kwam) het specifiek in tennis zocht.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:20 schreef heywoodu het volgende:
Echt geen idee wie, maar het meeste aantal zeges op rij in de sportwereld?
Helaas!quote:
quote:
Grootste aantal etappezeges in de Giro (van Cipo)?quote:
Neequote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Grootste aantal etappezeges in de Giro (van Cipo)?
Klopt!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:22 schreef PippenScottie het volgende:
Coen Dillen dan
43 doelpunten eredivisie
Hintje ?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:26 schreef PippenScottie het volgende:
643. Of 29 minuten.
Het is beide hetzelfde record
Hintje Hitsma?quote:
Ik zit al de halve middag de hersenen te kraken over een record dat zowel een aantal als een tijd isquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:26 schreef PippenScottie het volgende:
643. Of 29 minuten.
Het is beide hetzelfde record
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |