quote:
Nummer waar scammers de grootste winsten gehaald hebbenquote:
Heb gegoogled. Dit raadt niemand, of je moet erg in deze niche zitten.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:28 schreef Ericr het volgende:
Weer een sport waar bijna niemand naar kijkt?
Ik verlang weinig details, minder dan over een of andere skiwedstrijdquote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb gegoogled. Dit raadt niemand, of je moet erg in deze niche zitten.
Bovendien is het aantal een beetje controversieel.
Het hoeft niet per se alleen voetbal en atletiek te zijn he.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:28 schreef Ericr het volgende:
Weer een sport waar bijna niemand naar kijkt?
Nee maar het wordt steeds obscuurder. De flow gaat er zo wel uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het hoeft niet per se alleen voetbal en atletiek te zijn he.
Lbs?quote:
Misschien kun je beter naar MEN gaan als je simpele spelletjes wil doen en niet eens een beredeneerd gokje wil doen, zeker na de hint.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:56 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee maar het wordt steeds obscuurder. De flow gaat er zo wel uit.
De 470 is inderdaad van Vergeer, qua 555 zit je te gedetailleerdquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:10 schreef Zorro het volgende:
De Nederlander tot 470 bracht me op een idee. Gekeken of mjn idee klopte en ja, Esther Vergeer heeft inderdaad 470 wedstrijden ongeslagen afgewerkt.
Maar is er dus iemand die die nog meer (rolstoel?)tenniswedstrijden ongeslagen is gebleven dan? Ik vond dat van Vergeer al zo onmogelijk
Misschien Raymond Ceulemans ?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:13 schreef Szura het volgende:
[..]
De 470 is inderdaad van Vergeer, qua 555 zit je te gedetailleerd
Laat ook maar. Lastige records zijn leuk. Gare sporten met 0,000001% kijkers zorgt er hooguit voor dat er gegoogled wordt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Misschien kun je beter naar MEN gaan als je simpele spelletjes wil doen en niet eens een beredeneerd gokje wil doen, zeker na de hint.
Zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:20 schreef heywoodu het volgende:
Echt geen idee wie, maar het meeste aantal zeges op rij in de sportwereld?
Ja dat zei ik dus, soort van. Alleen dacht ik dat hij (omdat Vergeer als voorbeeld kwam) het specifiek in tennis zocht.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:20 schreef heywoodu het volgende:
Echt geen idee wie, maar het meeste aantal zeges op rij in de sportwereld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |