Je zit in het goede land. Als je dit in een Amerikaanse sportbar vraagt weten ze het meteenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
totale afstanden aan touchdowns door een runningback in de NFL?
Wain Gretsky zijn totaal aantal punten ?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je zit in het goede land. Als je dit in een Amerikaanse sportbar vraagt weten ze het meteen
Meeste honkslagen ?quote:
Record pitching qua slag ?quote:
Ik heb daarstraks dankzij dit topic wat dingen zitten lezen over records in de sport en volgens mij dit gezien. Volgens mij de langste reeks zonder een wedstrijd te missen. Alleen geen idee meer wie dat wasquote:
Nu je het zegt, dat zou zo maar eens kunnen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks dankzij dit topic wat dingen zitten lezen over records in de sport en volgens mij dit gezien. Volgens mij de langste reeks zonder een wedstrijd te missen. Alleen geen idee meer wie dat was
Als dat het is dan te-ring.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks dankzij dit topic wat dingen zitten lezen over records in de sport en volgens mij dit gezien. Volgens mij de langste reeks zonder een wedstrijd te missen. Alleen geen idee meer wie dat was
Meest aaneengesloten aantal wedstrijden gespeeld (dus nooit een wedstrijd gemist in die tijd). Door Cal Ripken Jr.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:24 schreef PippenScottie het volgende:
2632
Wordt waarschijnlijk nooit meer verbroken. Het vorige record stond op 2130 en werd al als onaantastbaar beschouwd
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het gaat toch ook om wie het was lijkt me, en dat wist jijquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:29 schreef Redefine het volgende:
De vraag is of zorro het goede antwoord al gaf
Nou ja op zich is denk ik de sport alleen ook wel voldoende, maar die was ook nog niet genoemd.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het gaat toch ook om wie het was lijkt me, en dat wist jij
Jawel, maar dat was de vraagsteller zelfquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja op zich is denk ik de sport alleen ook wel voldoende, maar die was ook nog niet genoemd.
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meest aaneengesloten aantal wedstrijden gespeeld (dus nooit een wedstrijd gemist in die tijd). Door Cal Ripken Jr.
Inderdaad een onmogelijk te verbreken record, omdat spelers nu rust krijgen.
Of hij wist gewoon dat dat zijn laatste wedstrijd zou zijn ivm pensioen ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijkbaar heeft Ripken de baseball van die 2632ste wedstrijd gesigneerd. Wel apart, want je weet pas wat je record is als je een wedstrijd niet meedoet en dan moet je de bal de laatste wedstrijd achterhalen om die te signeren. Tenzij hij sowieso elke bal op een gegeven moment signeerde met het idee dat hij dan sowieso de gesigneerde bal van het record zou hebben.
Nou ja, zo heb ik eigenlijk zelf beantwoord wat ik me afvroeg.
Het was inderdaad de laatste wedstrijd van zijn laatste seizoen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of hij wist gewoon dat dat zijn laatste wedstrijd zou zijn ivm pensioen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |