Correctquote:
Hinkstapspringen, Jonathan Edwardsquote:
Oei, dat record heb ik niet paraat, dus ik weet het nietquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:23 schreef Bosbeetle het volgende:
3 Rubics Kubussen goed draaien tijdens jongleren?
Helaas!quote:
Die voorwaarde mag je er best aan stellen hoor, ik verzin ook maar watquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Helaas!
Ik had de OP overigens niet helemaal goed gelezen, en ben er van uitgegaan dat het een officieel erkend wereldrecord moet zijn (officieel erkend door de sportbond als WR, niet Guiness), maar dat hoeft niet zie ik nu.
Dat is dit dus in elk geval wél
Wereldrecord Speed op de klimwand? Geen idee van wie trouwens.quote:
Mwah, ik moet OP's gewoon beter lezenquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die voorwaarde mag je er best aan stellen hoor, ik verzin ook maar wat
Kijk aanquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wereldrecord Speed op de klimwand? Geen idee van wie trouwens.
Heel goed, uit 1988 volgens mij nog. Om met Mart Smeets te spreken: dit wordt nóóit meer verbeterd.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:44 schreef heywoodu het volgende:
Atletiek, 400m vrouwen. Een van die communistenfreaks, ik denk Marita Koch?
Jazeker, François Pervisquote:
Partijen die een tenniser heeft gewonnen ?quote:
Doelpunten van Wayne Gretzki ?quote:
Overwinningen van Red Rum ?quote:
Het is in ieder geval wel de sport waarin gezocht moet worden.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:34 schreef heywoodu het volgende:
Meeste touretappes gereden door één renner in zijn carrière?
Aantal punten bij tienkamp?quote:
Inderdaad, het hoogste aantal profzeges in het wielrennen, uiteraard door Eddy Merckx.quote:
Dat is een ouwe. Daley Thompson ofzo? Eaton zat al boven de 9000 dacht ik.quote:
Daley klopt, 1 van de mooiste records op een OS ooit. 1984 LA.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is een ouwe. Daley Thompson ofzo? Eaton zat al boven de 9000 dacht ik.
Het hoeven dus geen staande records te zijn begrijp ik?
Mahutquote:Op woensdag 11 januari 2023 22:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Tenniswedstrijd Wimbledon.
Isner tegen?
Iron man?quote:
Overwinningen van Muhammed Ali ?quote:
Baskets van Wilt Chamberlain in één wedstrijd ?quote:
Nee, het is een aantal en in een individuele sportquote:Op woensdag 11 januari 2023 23:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Aantal punten gescoord in een Rugby wedstrijd?
Nee. Veel grotere sport. Het is een reeksquote:Op woensdag 11 januari 2023 23:28 schreef Janneke141 het volgende:
Het wereldrecord geschoten kleiduiven.
Staande records is wel veel leukerquote:Op woensdag 11 januari 2023 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is een ouwe. Daley Thompson ofzo? Eaton zat al boven de 9000 dacht ik.
Het hoeven dus geen staande records te zijn begrijp ik?
Klopt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 07:45 schreef PippenScottie het volgende:
Edwin Moses won 122 wedstrijden op de 400 horden op rij
Punten door Kareem Abdul Jabar ?quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
38.387
Een record dat bijna 35 jaar staat, maar heel binnenkort wordt verbroken en waarschijnlijk aanzienlijk scherper wordt gesteld.
Heel goed!quote:
Het recordaantal World Cup-zeges in het alpineskiën, van Ingemar Stenmark. Of nou ja, dat is de komende 1-2 maanden het record nogquote:
Doe ff een tag of DM ofzo als dat record echt op het punt staat verbroken te wordenquote:Op donderdag 12 januari 2023 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
38.387
Een record dat bijna 35 jaar staat, maar heel binnenkort wordt verbroken en waarschijnlijk aanzienlijk scherper wordt gesteld.
Misschien stof ik mijn redactierechten wel weer afquote:Op donderdag 12 januari 2023 11:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe ff een tag of DM ofzo als dat record echt op het punt staat verbroken te worden
https://www.espn.com/espn(...)career-points-recordquote:Op donderdag 12 januari 2023 11:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe ff een tag of DM ofzo als dat record echt op het punt staat verbroken te worden
• Ericr - 3quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het recordaantal World Cup-zeges in het alpineskiën, van Ingemar Stenmark. Of nou ja, dat is de komende 1-2 maanden het record nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |