quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
Is Kim W nou nog aan het chagrijnen over de film?
"Vorige keer hadden we Elvis, nu deze, dan hebben we al 2 films gehad die ik niet wilde."
Verwend nest.
Lekker jankenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
Is Kim W nou nog aan het chagrijnen over de film?
"Vorige keer hadden we Elvis, nu deze, dan hebben we al 2 films gehad die ik niet wilde."
Verwend nest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ah, ben benieuwd naar de recensies aldaarquote:
Eunice is 42 maar 12 of 62 geloof ik ook meteenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
Eunice ziet er misschien voor haar leeftijd misschien goed uit
zegt GJ
wat zegt die man nu
Eunice is wat 2 jaar ouder ofzo dan GJquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eunice is 42 maar 12 of 62 geloof ik ook meteen
DIe is wat.. 3/4 jaar ouder dan hijzelf?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
Eunice ziet er misschien voor haar leeftijd misschien goed uit
zegt GJ
wat zegt die man nu
precies dat dusquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
DIe is wat.. 3/4 jaar ouder dan hijzelf?
die denkt dat isaak te vertrouwen isquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:14 schreef puzziepie het volgende:
GJ begeeft zich nu op heeeel dun ijs
Mag hopen dat KimD niet toevallig langsliep en iets opvingquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:13 schreef greysbones het volgende:
er moet een koppel uit zegt Isaak tegen GJ
Jaquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft hij zijn ogen in zijn broekzak
Lekker laten lullen en blijven voerenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
Isaak stelt 1 vraag
en tadaaaaa
GJ gooit al zijn kaarten op tafel
Dat kan Ice als de bestequote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Lekker laten lullen en blijven voeren
aah maar dit is toch ook gewoon het stomste wat je in een dergelijke setting kan doenquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:20 schreef greysbones het volgende:
ik snap nu wel waarom GJ zoveel schuld heeft opgebouwd met gokken
Jaquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah maar dit is toch ook gewoon het stomste wat je in een dergelijke setting kan doen
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ice zegt ook precies net tegen GJ : "Dat is die game, dat is die gamble!"
GJ: 'Juist, juist, klopt, klopt, ja, ja, zeker, zeker, tuurlijk, tuurlijk, nee, nee, eens, eens'quote:
zwakquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:24 schreef KinKiJan het volgende:
GJ janken tegen Babs over dat klimrek. Ice nu tegen hem dat het belangrijk is die sport-items, binnen en buiten. En JL zit maar" "ja ja ja kloptt ja ja ja" ..
hij begint ook te hakkelenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:26 schreef puzziepie het volgende:
jappie ziet er echt niet uit![]()
[ afbeelding ]
Misschien eens vragen naar Aliciaquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
Isaak stelt 1 vraag
en tadaaaaa
GJ gooit al zijn kaarten op tafel
die is hem allang vergetenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien eens vragen naar Alicia
Let me guess soundlock of wissel 🤣quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:28 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat de febo niet helemaal aan het opletten was
aah nu wel
ik mis het wel en nietquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik mis echt de interaktie met de streamers en de bewoners, kunnen we ooit nomineren ?
Zijn dat nou mooie billen?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:28 schreef puzziepie het volgende:
Nou heeft Kim ineens geen heimwee, nooit gehad![]()
[ afbeelding ]
wisselquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Let me guess soundlock of wissel 🤣
Bang dat ie de hele nacht doortrekt met mensen in zijn kantoorquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
Tiano hoeft niet zoveel te doen volgens Kim K
hij kan gewoon op tijd naar bed
Hij moet de hele dag bij Kim zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bang dat ie de hele nacht doortrekt met mensen in zijn kantoor
Zo jong nog en dan al zo'n spier euh vetmassa. Kind zou eens wat vaker moeten sporten. Die kont van Kim K is ook smerig trouwens. Smerige cap dit over het algemeen. Mag in het vervolg wel achter een spoilerquote:
Zo voorspelbaar ook als er daar iets over word gezegd krijgen we altijd een soundlock of wisselquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
wissel
ze hadden het over de nominatie van Jeff
hoe ze zoveel mensen op Jeff hebben weten te sturen
dan kom je weer op de Jappie theorie
Isaak is de FEBO mol
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo jong nog en dan al zo'n spier euh vetmassa. Kind zou eens wat vaker moeten sporten. Die kont van Kim K is ook smerig trouwens. Smerige cap dit over het algemeen. Mag in het vervolg wel achter een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ja die dacht ik heb beet maar jammer dan gaat niet doorquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:36 schreef D. het volgende:
Eunice: we gaan even douchen
Erik: ow, gezellig
Het is één en al droefenis op deze capquote:
Schuldgevoel omdat ze op Berend heeft gestemdquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:33 schreef greysbones het volgende:
Kenzi heeft weer 5 melatonine tabletjes gehad
gisteren ging haar hoofd wel uit
maar niet lang geslapen
ze wil liever iets sterkers![]()
Kim K heeft accuut geheugenverliesquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:38 schreef puzziepie het volgende:
Kim ontkent nu dus gewoon dat ze al maanden loopt te janken dat ze naar huis wil
Vreselijke man, vreselijke man,vreselijke man.quote:
Kom dan met een beter plan tutholaquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:40 schreef puzziepie het volgende:
Wanda vindt het maar niks dat ze op Babs 'moeten' stemmen
Ik krijg dat jij Isaac een vreselijk man vind. Ga ik door voor de wasmachinequote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijke man, vreselijke man,vreselijke man.
Gaat er komenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kom dan met een beter plan tuthola
Ze had een plan; Mexxquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Has ze maar dat werd zo van tafel geveegd,,,fokkingquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vind je dat raar, al haar hersenen zitten in die billenquote:
Slaat tactisch helemaal nergens op en gebaseerd op persoonlijke wrokquote:
Wat een fokking chagerijnig wichtquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:44 schreef puzziepie het volgende:
Wanda had echt een prima dag
[ afbeelding ]
Klopt, dat geeft ze ook toequote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Slaat tactisch helemaal nergens op en gebaseerd op persoonlijke wrok
Ze haat het als zij zich niet beter voelt dan anderenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:46 schreef greysbones het volgende:
Wanda ik haat het als mensen zich beter voelen dan andere mensen
Geef je nu op voor "Het kan hier nooit leuk blijven!", De NL versie van Squid Games, de langste gameshow ooit gemaakt, met de meest bloedstollende ..... afijn, dat..quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:46 schreef greysbones het volgende:
het kan hier nooit leuk blijven
nou nee
dat heet het spel
FEBO wil hen niet kwijt dus erop stemmen is bij voorbaat al relatief domquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
En ze zei dat ze speltechnisch beter voor Isaac of Jeff kon gaan
tenzij isaak echt naar huis wilquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FEBO wil hen niet kwijt dus erop stemmen is bij voorbaat al relatief dom
Ik doe niet aan die sprookjes over de regiequote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FEBO wil hen niet kwijt dus erop stemmen is bij voorbaat al relatief dom
toch fijn dat zelfs de deelnemers deze sprookjes vertellenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan die sprookjes over de regie
Als programmamaker wil je niet dat in de eerste week al bijv. Johan vertrektquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan die sprookjes over de regie
Die vertellen sowieso veel sprookjes, je hoort ze de hele dag fantaseren over van allesquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch fijn dat zelfs de deelnemers deze sprookjes vertellen![]()
Die van Leila ook nietquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:55 schreef greysbones het volgende:
Zoe haar motoriek is niet zo goed aldus JW esther wendy babs
Zou bij Isaac ook enorm gaan twijfelenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch fijn dat zelfs de deelnemers deze sprookjes vertellen![]()
Jappie zei het gisteren nogquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou bij Isaac ook enorm gaan twijfelen
Ze brengen soms hun eigen gedachten over achter als een soort feiten maar dat maakt het nog niet waar.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Die vertellen sowieso veel sprookjes, je hoort ze de hele dag fantaseren over van alles
die lezen hier mee, want dat zei ik vanmiddag ook alquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:55 schreef greysbones het volgende:
Zoe haar motoriek is niet zo goed aldus JW esther wendy babs
en ik ookquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
die lezen hier mee, want dat zei ik vanmiddag ook al
Waarbij die 500 euro ook niet in zijn voordeel spreektquote:
Vind dat dat knap lang geduurd heeft. Maar tochquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:58 schreef Flow3r het volgende:
Wanda kan Isaacs stem niet meer uitstaan
Jammer dat ze zoiets alleen tijdens het roddelen laat weten, nooit face to facequote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:58 schreef Flow3r het volgende:
Wanda kan Isaacs stem niet meer uitstaan
dat tegen Isaac zeggenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Jammer dat ze zoiets alleen tijdens het roddelen laat weten, nooit face to face
Zal wel door de drank zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:58 schreef greysbones het volgende:
huh wat was dit nu
jappie een soort van een het murmelen
en toen??
Die kan alleen maar boos kijken en over zijn eigen woorden struikelen, ik zou 'm in zijn gezicht uitlachenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat tegen Isaac zeggen
die maakt je af![]()
van Isaac in bepaalde situaties erg agressiefquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Die kan alleen maar boos kijken en over zijn eigen woorden struikelen, ik zou 'm in zijn gezicht uitlachen
Zou dom zijn, beter bewaren voor een eliminatiequote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Jammer dat ze zoiets alleen tijdens het roddelen laat weten, nooit face to face
Je geniet natuurlijk enige bescherming in zo'n programma, op straat zou het wellicht een slechter idee zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
van Isaac in bepaalde situaties erg agressief
Da's ook zo, dat Isaac eruit vliegt op een verrassende manier als bij Jerrold zou mooi zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zou dom zijn, beter bewaren voor een eliminatie
Tegen Erik in de keuken een keer. Was ook dreigen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
van Isaac in bepaalde situaties erg agressief
Wendy kun je in de kantine van een motorclub zetten en die redt zich welquote:
In gesprek met Erikquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Mirthe stemt op Rupert of Leila, dat zijn de rotte appels en het is beter voor iedereen als die weg zijn.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:05 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop zo dat Ima een top showtje neer zet met z'n DJ-booth. JW even op z'n plek zetten, 'de muzikant met levenservaring'. JW begint me teveel op steeds datzelfde viooltje te spelen....
Mirthe lult dus een beetje mee met Erik?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Maar Mirthe kan nog wel lachen om Rupert, Erik kan niet meer om hem lachen.
Mirthe kan wel steeds minder om hem lachen, het is steeds meer nep en gespeeld, zijn maskers zijn gevallen. Damdamdamdam!
Vaag verhaal , ze klikt toch juist goed met hem?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe lult dus een beetje mee met Erik?
Nee, want Erik wil niet zeggen op wie hij zou gaan stemmen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe lult dus een beetje mee met Erik?
ow okquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, want Erik wil niet zeggen op wie hij zou gaan stemmen.
Hypocrietquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, want Erik wil niet zeggen op wie hij zou gaan stemmen.
de enige keer dat ik Mirthe echt oprecht hard heb horen lachenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vaag verhaal , ze klikt toch juist goed met hem?
Dan lees je het niet goedquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow ok
leek een beetje zo uit jouw post
Mirthe heeft morgen weer een andere mening, misschien zegt ze ook maar wat tegen Erik.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
de enige keer dat ik Mirthe echt oprecht hard heb horen lachen
tegen de slappe lach aan was met Rupert
Vervolgens kijkt Rupi haar lief aan en stemt ze gewoon Jeff weg zoals ze namelijk telkens zegtquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Mirthe stemt op Rupert of Leila, dat zijn de rotte appels en het is beter voor iedereen als die weg zijn.
Ja preciesquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
de enige keer dat ik Mirthe echt oprecht hard heb horen lachen
tegen de slappe lach aan was met Rupert
Die fladdert wat rond en is dit gesprek waarschijnlijk straks alweer vergetenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mirthe heeft morgen weer een andere mening, misschien zegt ze ook maar wat tegen Erik.
Dat zou me niets verbazen van Mirthequote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vervolgens kijkt Rupi haar lief aan en stemt ze gewoon Jeff weg zoals ze namelijk telkens zegt
Gitaar spelen kan ook op een tablet, maar werkt toch echt beter op een echte gitaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
tja en op de een of andere manier denk ik dat hij gelijk heeft
met de tablet is Ima ook een drama
bedoel tijdens de VRIMIBOquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gitaar spelen kan ook op een tablet, maar werkt toch echt beter op een echte gitaar.
We zullen zien, hoop voor hem, de rest en ons dat het hem wel lukt. (Dure shit 24u dat ding huren)
Vermoeiend om daar energie in te stoppenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Die fladdert wat rond en is dit gesprek waarschijnlijk straks alweer vergeten
Nee dat is echt een dramaquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
bedoel tijdens de VRIMIBO
als hij de tablet in handen heeft
dan kan er niet 1 liedje fatsoenlijk geluisterd worden
tzal een lief kind zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vermoeiend om daar energie in te stoppen
Erik had (en heeft wellicht) nog een lichte crush op haarquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vermoeiend om daar energie in te stoppen
Geen bord voor z'n kop maar een appartementencomplexquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Erik had (en heeft wellicht) nog een lichte crush op haar
Esther heeft bezitterig haar been over JW heen geslagenquote:
dat gaat er niet in bij Erik hequote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:19 schreef KinKiJan het volgende:
Erik: "Zijn ook allemaal met die babydoekjes bezig"
Mirthe: "Ja, om make-up enzo weg te halen"
Erik: "Ja.. maar babydoekjes, zijn toch niet zwanger of wel?!"
Niets mis toch met een crush hebben op iemand?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Geen bord voor z'n kop maar een appartementencomplex
Zo werkt het in Erik zijn hoofdquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gaat er niet in bij Erik he
dat je zoiets ook voor wat anders kan gebruiken
Zei ze dat?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Esther is bang dat er liplezers in de loods zijn, ze roddelt met haar hand voor de mond
It takes one to know onequote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Esther is bang dat er liplezers in de loods zijn, ze roddelt met haar hand voor de mond
Zoals de waard is... Ze kon zelf toch (een beetje?) liplezen?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Nee dat is mijn conclusie omdat ze haar hand voor haar mond hieldquote:
Volgens Verida welquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoals de waard is... Ze kon zelf toch (een beetje?) liplezen?
Daarom weet ze ook hoeveel info iemand daarmee kan inwinnenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Verrassendquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:23 schreef puzziepie het volgende:
Erik hoeft geen zoen workshop te krijgen van Mora, Rupie en Ima
Erik komt morgen met de blaadjes uit de tuin , gesopt in teakhout olie ofzo..alles kan hij beter hoor..quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:19 schreef KinKiJan het volgende:
Erik: "Zijn ook allemaal met die babydoekjes bezig"
Mirthe: "Ja, om make-up enzo weg te halen"
Erik: "Ja.. maar babydoekjes, zijn toch niet zwanger of wel?!"
Esther wel jaquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom weet ze ook hoeveel info iemand daarmee kan inwinnen
Zoe biedt zich vanzelf aanquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:23 schreef puzziepie het volgende:
Erik hoeft geen zoen workshop te krijgen van Mora, Rupie en Ima
Meen dat ze dat in het begin zelf ook eens gezegd heeft.quote:
Ze is haske slechthorend dus kan liplezenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Meen dat ze dat in het begin zelf ook eens gezegd heeft.
Heb 1 u gekeken op de streams, niet normaal meer wat een herriekot.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:25 schreef mijntjexx het volgende:
Voor de eerste keer in mijn hele leven dat ik BB laat schieten en dus écht voor ejvjl kies! De kogel is door de kerk, ik stop met 2 rls tegelijk volgen. Ik wil weten hoe dit programma af gaat lopen in september! Ik kies dus voor deze 'serie'. Benieuwd wie er de komende maanden uitgelfikkerd gaat worden! Team ejvjl
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:25 schreef mijntjexx het volgende:
Voor de eerste keer in mijn hele leven dat ik BB laat schieten en dus écht voor ejvjl kies! De kogel is door de kerk, ik stop met 2 rls tegelijk volgen. Ik wil weten hoe dit programma af gaat lopen in september! Ik kies dus voor deze 'serie'. Benieuwd wie er de komende maanden uitgelfikkerd gaat worden! Team ejvjl
![]()
yep en de mensen spreken me echt NUL aan. Ben blij dat ejvjl er is, anders had ik echt gebaald. Vorig jaar vond ik er echt een aantal leuk en werd ik getriggerd om verder te kijken maar nu is het zo makkelijk kiezen om te stoppen en gewoon lekker voor deze Cos en deelnemers te gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb 1 u gekeken op de streams, niet normaal meer wat een herriekot.
Nog geen seconde gekeken en de cast nodigde ook totaal niet uitquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:29 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
yep en de mensen spreken me echt NUL aan. Ben blij dat ejvjl er is, anders had ik echt gebaald. Vorig jaar vond ik er echt een aantal leuk en werd ik getriggerd om verder te kijken maar nu is het zo makkelijk kiezen om te stoppen en gewoon lekker voor deze Cos en deelnemers te gaan
Erik vindt zichzelf geweldigquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:29 schreef Silves het volgende:
Erik heeft een erg hoog IK gehalte..volgens Jan. heeft wel een punt!
Goede keuze Mijntje. Ik heb dezelfde keuze gemaaktquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:25 schreef mijntjexx het volgende:
![]()
Erik moet een toontje lager zingen van Esther, hij zingt een toontje te hoog volgens haar.quote:
![]()
Netjes!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Goede keuze Mijntje. Ik heb dezelfde keuze gemaakt
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik moet een toontje lager zingen van Esther, hij zingt een toontje te hoog volgens haar.
Hoge tonen hoort ze dus prima?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik moet een toontje lager zingen van Esther, hij zingt een toontje te hoog volgens haar.
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:32 schreef KinKiJan het volgende:
JW over het accepteren van hoe sommigen daar zijn. Eerst over Martin dat hij altijd z'n shirt overal bij moet uittrekken
"Zo is Martin nou eenmaal, kun je blij mee wezen of niet blij mee wezen, heb je maar te accepteren. En GJ is GJ met de korte schroef en wij zijn gewoon opa en oma die op de stoel zitten. En Erik loopt heel de dag met die bezem op z'n kop"
De twee gezichten van KimDquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:30 schreef greysbones het volgende:
Isaak komt binnen
en Kim d's gezicht vertrekt in moordlust
was wel mooi om te zienquote:
Ze krijgt haar zin niet, ze wil Jeff weg hebben maar gaat never niet gebeuren.quote:
Op dit moment heeft ze ook twee gezichtenquote:
Vanmiddag zijn er 8 flessen wijn binnengekomen voor hun. Zelf gekocht van die bonnen. Kon iedereen zien en had het ook gezien.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Moet een 3 liter winebag zijn...zuipt al weer een hele dag, samen met tokkie.
'Wat een achterlijke tokkie is dat zeg'quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:34 schreef puzziepie het volgende:
Kim tegen Mirthe : Maar dat is goed man ,dan heb je weer goed beweegt
Oh en waarom moet Janet dan fluisteren/vertellen wat er gezegd wordt tegen haar tijdens centraal??quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze is haske slechthorend dus kan liplezen
KimD doet op dit soort momenten aan een jongetje van twaalf denkenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:36 schreef puzziepie het volgende:
Jeff wil nog wijn . mag niet
[ afbeelding ]
oh oke dat zijn dus 2x 3liter...nog meer dan ik had gedacht, en 2 potten tabak..50 euro..quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:36 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Vanmiddag zijn er 8 flessen wijn binnengekomen voor hun. Zelf gekocht van die bonnen. Kon iedereen zien en had het ook gezien.
Zeg het maarquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oh en waarom moet Janet dan fluisteren/vertellen wat er gezegd wordt tegen haar tijdens centraal??
Ze praat al met dubbele tong dus al genoeg gezopenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD doet op dit soort momenten aan een jongetje van twaalf denken
Dat merk je bij haar heel snelquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:39 schreef mijntjexx het volgende:
Ik hoorde al aan Kim D's stem dat ze gezopen had
Ze heeft vooral last van omgevingsgeluidquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oh en waarom moet Janet dan fluisteren/vertellen wat er gezegd wordt tegen haar tijdens centraal??
Jeff gaat juist heel goed op alcohol want je merkt het niet eens op aan hemquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:42 schreef engine het volgende:
Jeff pakt nog een wijntje. Mag van Kim maar morgen dus niet.
Het ging over liplezen...quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft vooral last van omgevingsgeluid
JW praat ook niet hard nu
Slaat ook nergens op , ik snapte em ook nietquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:43 schreef engine het volgende:
Erik zijn dingetje is dat hij 33 is. Kim snapt het niet helemaal.
Je zag dat Kim geïrriteerd was dat Jeff door blijft drinken, geen stop die ventquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:44 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff komt aan met de fles wijn en schenkt zichzelf in.
KimD: Neem ik die fles in mijn kast en morgen niks he
Jeff probeert de fles in zijn kast neer te zetten.
KimD houdt de fles vast en Jeff zal de fles op het tafeltje zetten.
Helaas...hoewel ik het een leuk stel vind ben ik toch bang dat dit uitdraait op ruzie.
Jammer, rot drank.
(Of ik heb het mis)
Hij heeft bijna een burnout..hij doet zoveel en heeft rust nodig..quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:43 schreef puzziepie het volgende:
Erik moet weer even melden hoe bijzonder hij is
Ik kon het niet helemaal volgen maar het was wel duidelijk dat Kim het niet heel leuk vond dat hij nog een wijntje nam.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:44 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff komt aan met de fles wijn en schenkt zichzelf in.
KimD: Neem ik die fles in mijn kast en morgen niks he
Jeff probeert de fles in zijn kast neer te zetten.
KimD houdt de fles vast en Jeff zal de fles op het tafeltje zetten.
Helaas...hoewel ik het een leuk stel vind ben ik toch bang dat dit uitdraait op ruzie.
Jammer, rot drank.
(Of ik heb het mis)
Sigaretten en wijnquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:45 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Je zag dat Kim geïrriteerd was dat Jeff door blijft drinken, geen stop die vent
Nee ze hadden een afspraakquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kon het niet helemaal volgen maar het was wel duidelijk dat Kim het niet heel leuk vond dat hij nog een wijntje nam.
De meesten daar weten datquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:46 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien wil ze niet dat de anderen weten dat ze zo goed kan liplezen.
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze is haske slechthorend dus kan liplezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |