quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
Is Kim W nou nog aan het chagrijnen over de film?
"Vorige keer hadden we Elvis, nu deze, dan hebben we al 2 films gehad die ik niet wilde."
Verwend nest.
Lekker jankenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
Is Kim W nou nog aan het chagrijnen over de film?
"Vorige keer hadden we Elvis, nu deze, dan hebben we al 2 films gehad die ik niet wilde."
Verwend nest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ah, ben benieuwd naar de recensies aldaarquote:
Eunice is 42 maar 12 of 62 geloof ik ook meteenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
Eunice ziet er misschien voor haar leeftijd misschien goed uit
zegt GJ
wat zegt die man nu
Eunice is wat 2 jaar ouder ofzo dan GJquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eunice is 42 maar 12 of 62 geloof ik ook meteen
DIe is wat.. 3/4 jaar ouder dan hijzelf?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
Eunice ziet er misschien voor haar leeftijd misschien goed uit
zegt GJ
wat zegt die man nu
precies dat dusquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
DIe is wat.. 3/4 jaar ouder dan hijzelf?
die denkt dat isaak te vertrouwen isquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:14 schreef puzziepie het volgende:
GJ begeeft zich nu op heeeel dun ijs
Mag hopen dat KimD niet toevallig langsliep en iets opvingquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:13 schreef greysbones het volgende:
er moet een koppel uit zegt Isaak tegen GJ
Jaquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft hij zijn ogen in zijn broekzak
Lekker laten lullen en blijven voerenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
Isaak stelt 1 vraag
en tadaaaaa
GJ gooit al zijn kaarten op tafel
Dat kan Ice als de bestequote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Lekker laten lullen en blijven voeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |