Ja, als dit allemaal klopt gaat het wel heel sus zijn. Maar na al die goede voorspellingen (die ook niemand anders had) geven we de voordeel van de twijfel weer.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:28 schreef Em31 het volgende:
Je begint zo toch te vermoeden dat de kristallentwitterbal voor het ESF werkt.
Als dit weer klopt en Servi straks ook, dan moet het wel ergens ‘centraal’ vandaan komen. EBU/Eurovision wordt op de hoogte gesteld en dan deelt iemand het eerder ofzo. Is anders toch gewoon onmogelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, als dit allemaal klopt gaat het wel heel sus zijn. Maar na al die goede voorspellingen (die ook niemand anders had) geven we de voordeel van de twijfel weer.Ook al vind het moeilijk te geloven dat de zanger van Sex Pistols graag naar ESF wil
Sid Vicious is dood. Al heel lang trouwens. Dat zal de verwarring wel zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:26 schreef Cee het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat ie dood was.
Gezien de opgezette creaties vorig jaar hoeft dat geen probleem te zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:26 schreef Cee het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat ie dood was.
https://twitter.com/CrystalBallESCquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:44 schreef NailQueen het volgende:
Wat is het twitteraccount van die kristallen bal? Nu ben ik daar ook nieuwsgierig naar.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:17 schreef Momo het volgende:
Ja, we krijgen weer een genot showtje uit Ierland.
Sex Pistols/Johnny Rotten fan, Tong?quote:Op maandag 9 januari 2023 23:20 schreef tong80 het volgende:
Public Image Ltd, de band die John Lydon vormde nadat de Sex Pistols in 1978 uit elkaar gingen, doet verrassend een poging om Ierland op het komende Eurovisie Songfestival te vertegenwoordigen. De postpunkband is een van de zes gegadigden die gaan strijden om het Ierse ticket, is maandag bekendgemaakt.
[ afbeelding ]
Het nummer dat Public Image Ltd instuurt heet Hawaii en is "een liefdesbrief" aan Lydons vrouw die al tijden lijdt aan de ziekte van Alzheimer. De band draagt het liedje op "aan iedereen die moeilijke tijden doormaakt op de reis van het leven", aldus Lydon, ook wel bekend als Johnny Rotten.
De beslissing wie er namens Ierland naar Liverpool gaat, valt op 3 februari. Zowel een nationale als internationale jury buigt zich over de zes inzendingen. Ook het publiek mag meestemmen.
Ierland is het meest succesvolle land in de geschiedenis van het Eurovisie Songfestival. Het land won een recordaantal van zeven keer, maar speelt inmiddels al jaren geen rol meer van betekenis. Sinds 2018 wist Ierland zich niet meer te plaatsen voor de finale.
Heerlijke muziek. Maar geen fan. Was meer van de Ramones en de Clash. PIL zijn volgende, en huidige band vond ik spannender en beter.quote:
"Ik heb het nooit gezien maar weet wel dat het kut is en alle nummers slecht "quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
?????????je zou ze toch meteen uit die nationale finale gooien. Doe normaal.
Ja mensen, dat was wat in die tijd hoor!quote:
Heb zo het vermoeden dat ze die NF niet eens gaan halen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
?????????je zou ze toch meteen uit die nationale finale gooien. Doe normaal.
Kan meespelen, maar het heeft toch echt vooral te maken met de hele matige inzendingen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:52 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]Ierse HoD over de vote swapping bij de jury’s.
Nee, natuurlijk niet. Een professionele jury laat Ierland met elk lied winnen. Net als vroegerquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kan meespelen, maar het heeft toch echt vooral te maken met de hele matige inzendingen.
De Songfestivalhater mag als laatste, help.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:50 schreef Momo het volgende:
Morgenavond dus, ook weer laat.
Running order
1
Adgy – "Too Good for Your Love"
2
Connolly – "Midnight Summer Night"
3
Wild Youth – "We Are One"
4
Leila Jane – "Wild"
5
K Muni & ND – "Down in the Rain"
6
Public Image Limited – "Hawaii"
Hopelijk betekent dat ook een laatste plaats in de ranking.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 07:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Songfestivalhater mag als laatste, help.
Ik had die van Eurovisionworld gepakt, denkt dat die Ierse bron dan klopt...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:37 schreef Nashipeer het volgende:
Hier hebben ze het over een andere running order
[ twitter ]
Tegen die tijd ben ik opgebrand Momoquote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Sjors, Spanjolen en Ieren helpen ons opwarmen voor San Remo volgende week.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rte.ie/entert(...)-could-win-this-one/
[ afbeelding ]
Heldquote:
Ja die was onderdeel van setting in de studio heel randomquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:35 schreef BillDauterive het volgende:
Waar slaat die vos eigenlijk op? Was dat van vorig jaar?
Het is wel uniek en geeft ook wel een beetje aan waarom ze altijd in de semi blijven steken, denk ikquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja die was onderdeel van setting in de studio heel random
Ik had de indruk dat het best een brede introductie was.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:38 schreef H_T het volgende:
De aanwezigheid van Father Ted in de leader belooft weinig goeds
Ik mis daar heel erg het woord "quality" tussenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Joy, glitter, glamour, diva and punks.
Niets mis met 'and'.
Father Ted is nooit een ESF-inzending geweest. Wel een sitcom waarin de hoofdpersonen een beroerd lied naar het ESF stuurden omdat Ierland te vaak wonquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:39 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat het best een brede introductie was.
De uil is nog wel redelijk opgezet, maar het hert en de vos laten wat te wensen over. Mooi symbool voor de showquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is wel uniek en geeft ook wel een beetje aan waarom ze altijd in de semi blijven steken, denk ik
We hebben allemaal therapie nodig na deze voorronde.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:43 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
03:30 Dr.Phil, een week te vroeg als after show.
Dr. Phil stopt ermee. Eind van een tijdperkquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:43 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
03:30 Dr.Phil, een week te vroeg als after show.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |