abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207686428
quote:
6s.gif Op maandag 23 januari 2023 15:58 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Iddhelaas is dat wel de werkelijkheid :')
Ze hebben zelfs een aparte vereniging ervoor opgericht
VVD de Vereniging voor en Van Debielen
Hoe kom je er bij dat de mensen in de Schipholdirectie VVD'ers zijn? De enige wiens politieke voorkeur volgens mij bekend was, was een PvdA'er.
pi_207686621
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 15:18 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik denk helemaal niet dat zij een 'debiel' is. Wel dat er mogelijk sprake is van het Peter Principle, wat zegt dat mensen promotie maken tot het moment dat ze niet meer functioneren. Zij zal in haar eerdere functies bij Schiphol waarschijnlijk heel goed gepresteerd hebben en zodoende steeds promotie gemaakt hebben. Tot ze uiteindelijk promotie maakte naar een functie die net iets te hoog gegrepen was.
Lijkt er eerder op dat ze niet om kon gaan met iemand die haar puinhoop probeerde op te ruimen.
pi_207687427
Hadden we voor de zomer een reis geboekt vanaf Maastricht, dacht lekker rustig en gratis parkeren, top.
Krijgen we vandaag een mail dat het verplaatst word naar Schiphol omdat ze niet meer vanaf Maastricht gaan vliegen, tof man. Maar we krijgen wel een dag extra gratis dus tja dan moet het maar.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_207689932
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 18:19 schreef Halcon het volgende:

[..]
Lijkt er eerder op dat ze niet om kon gaan met iemand die haar puinhoop probeerde op te ruimen.
Dat hoeft niet in tegenspraak te zijn met wat ik zei.
pi_207693284
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 19:14 schreef DX11 het volgende:
Hadden we voor de zomer een reis geboekt vanaf Maastricht, dacht lekker rustig en gratis parkeren, top.
Krijgen we vandaag een mail dat het verplaatst word naar Schiphol omdat ze niet meer vanaf Maastricht gaan vliegen, tof man. Maar we krijgen wel een dag extra gratis dus tja dan moet het maar.
Met een beetje geluk 2 dagen extra als je erg lang in de rij mag gaan staan en vroeg gaat aansluiten. ;)
  vrijdag 3 februari 2023 @ 20:26:49 #56
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_207837668
Mogelijk weer reizigersplafond op Schiphol om personeelstekort :D :')

Dat komt omdat de afhandelbedrijven op de luchthaven personeel tekort komen. Als ze dat probleem niet binnen enkele weken hebben opgelost, dan zal Schiphol opnieuw moeten ingrijpen, bevestigt een woordvoerder van Schiphol. „Het gaat om honderden vacatures in de bagagekelder en het platform. Als de luchtvaartmaatschappijen en afhandelingsbedrijven dat niet oplossen dan mogen ze minder passagiers meenemen”, zegt de zegsman van Schiphol. Een tekort aan mensen aan het platform kan zorgen voor vertragingen en kofferbergen.

https://www.telegraaf.nl/(...)-om-personeelstekort


_O- _O- _O- _O- _O- _O-
  vrijdag 3 februari 2023 @ 20:36:15 #57
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207837827
Mooie shitshow weer.
pi_207842789
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 20:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Mogelijk weer reizigersplafond op Schiphol om personeelstekort :D :')

Dat komt omdat de afhandelbedrijven op de luchthaven personeel tekort komen. Als ze dat probleem niet binnen enkele weken hebben opgelost, dan zal Schiphol opnieuw moeten ingrijpen, bevestigt een woordvoerder van Schiphol. „Het gaat om honderden vacatures in de bagagekelder en het platform. Als de luchtvaartmaatschappijen en afhandelingsbedrijven dat niet oplossen dan mogen ze minder passagiers meenemen”, zegt de zegsman van Schiphol. Een tekort aan mensen aan het platform kan zorgen voor vertragingen en kofferbergen.

https://www.telegraaf.nl/(...)-om-personeelstekort


_O- _O- _O- _O- _O- _O-
Wel vanaf eind maart. Dus als je voor die tijd vliegt zit je goed?
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:36:36 #59
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_207842844
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 19:14 schreef DX11 het volgende:
Hadden we voor de zomer een reis geboekt vanaf Maastricht, dacht lekker rustig en gratis parkeren, top.
Krijgen we vandaag een mail dat het verplaatst word naar Schiphol omdat ze niet meer vanaf Maastricht gaan vliegen, tof man. Maar we krijgen wel een dag extra gratis dus tja dan moet het maar.
nachtje slapen op schiphol, wandel je zo je vliegtuig in :@
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_207844625
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:32 schreef ISVV het volgende:

[..]
Wel vanaf eind maart. Dus als je voor die tijd vliegt zit je goed?
Het is nu allemaal prima te doen.
pi_207845170
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:36 schreef MissHobje het volgende:

[..]
nachtje slapen op schiphol, wandel je zo je vliegtuig in :@
We vliegen om 7 uur dus zal wel goed komen als we er gewoon 4 uur zijn. Vrij rustig om die tijden volgens mij.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_207845292
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 12:13 schreef DX11 het volgende:

[..]
We vliegen om 7 uur dus zal wel goed komen als we er gewoon 4 uur zijn. Vrij rustig om die tijden volgens mij.
Ja, ook in drukke tijden was het voor 5 uur 's ochtends best ok.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 12:27:45 #63
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_207845379
Reizigers wéér in onzekerheid op Schiphol: ’Extra koffertoeslag zou problemen oplossen’

Het is onacceptabel dat de reiziger op Schiphol weer de dupe wordt van personeelstekorten in de bagagekelder en het platform. Dat meldt reisorganisatie ANVR. Vakbond FNV pleit voor een speciale ’koffertoeslag’ per ticket zodat de meivakantie op de luchthaven niet in de soep loopt.

De meivakantie zou probleemloos verlopen, beloofde Schiphol. Maar er hangen toch kofferproblemen in de lucht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De luchthaven voert de verwarring verder op richting de meivakantie. Moeten reizigers de koffer thuislaten? „Reizigers kunnen gewoon boeken. We hebben nog niet gezegd dat het aantal reizigers omlaag moet. De afhandelaren en de luchtvaartmaatschappijen moeten over de brug komen”, zo stelt een woordvoerder.

https://www.telegraaf.nl/(...)u-problemen-oplossen

We moeten gewoon extra betalen Dat is de oplossing *O* :') :|W
pi_207845404
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 12:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Reizigers wéér in onzekerheid op Schiphol: ’Extra koffertoeslag zou problemen oplossen’

Het is onacceptabel dat de reiziger op Schiphol weer de dupe wordt van personeelstekorten in de bagagekelder en het platform. Dat meldt reisorganisatie ANVR. Vakbond FNV pleit voor een speciale ’koffertoeslag’ per ticket zodat de meivakantie op de luchthaven niet in de soep loopt.

De meivakantie zou probleemloos verlopen, beloofde Schiphol. Maar er hangen toch kofferproblemen in de lucht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De luchthaven voert de verwarring verder op richting de meivakantie. Moeten reizigers de koffer thuislaten? „Reizigers kunnen gewoon boeken. We hebben nog niet gezegd dat het aantal reizigers omlaag moet. De afhandelaren en de luchtvaartmaatschappijen moeten over de brug komen”, zo stelt een woordvoerder.

https://www.telegraaf.nl/(...)u-problemen-oplossen

We moeten gewoon extra betalen Dat is de oplossing *O* :') :|W
Ja, uiteraard, Duurdere vliegreizen betekent dat er minder mensen zouden moeten gaan vliegen. Alleen bereik je dat niet met 2 tientjes extra of zo. Daar gaan mensen het niet voor laten.
pi_207845542
Wij boekten eergisteren een reisje naar New York in de meivakantie. En nu komen ze hier weer mee :')

We vliegen vroeg, 7 uur, en zorgen dus dat we er om 4 uur zijn. En we reizen met alleen kleine rolkoffers, dus als het goed is, raken we onze bagage niet kwijt. En verder wachten we maar af of we gecanceld worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 4 februari 2023 @ 12:47:15 #66
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_207845679
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 12:29 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, uiteraard, Duurdere vliegreizen betekent dat er minder mensen zouden moeten gaan vliegen. Alleen bereik je dat niet met 2 tientjes extra of zo. Daar gaan mensen het niet voor laten.
Dat is ook helemaal niet de bedoeling, het is een rechtvaardiging om meer belastinginkomsten te hebben.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 13:30:45 #67
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_207846213
Reisbranche woest op Schiphol-topman: ‘Hij probeert zijn straatje schoon te vegen’ :o _O- _O-

https://www.ad.nl/binnenl(...)n-te-vegen~a30dad06/

Gezellig daar :+
pi_207846595
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 12:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Dat is ook helemaal niet de bedoeling, het is een rechtvaardiging om meer belastinginkomsten te hebben.
Uiteindelijk zullen er toch gewoon minder mensen moeten gaan vliegen. Alle regels, beperkingen en problemen leiden maar tot één conclusie en die luidt dat er minder gevlogen moet gaan worden.
pi_207846704
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 14:05 schreef Halcon het volgende:

[..]
Uiteindelijk zullen er toch gewoon minder mensen moeten gaan vliegen. Alle regels, beperkingen en problemen leiden maar tot één conclusie en die luidt dat er minder gevlogen moet gaan worden.
Mensen willen meer vliegen, zo min mogelijk betalen...dat werkte in het verleden en nu niet meer.

Je zag dat de service bij standaard tickets al af nam zonder de prijzen te verhogen (extra kosten voor baggage etc). Daarnaast ook minder personeel en dat personeel minder betalen. Daarnaast ga je zo efficient mogelijk werken.

Het grote nadeel van efficient werken is dat je geen of weinig buffer/marge meer hebt. Dat is door corona wel gebleken toen het personeel er achter kwam dat ze elders meer of beter konden verdienen met beter werk. Dan loopt je hele proces in de soep.

Ik denk dat we nog wel blijven vliegen....alleen zal niet meer zo goedkoop zijn. Zou dus goed kunnen dat we dan wel uiteindelijk minder gaan vliegen omdat het niet meer zo goedkoop is.
pi_207847406
In ieder geval als je weg wilt dit jaar, beste zsm boeken, het kan alleen maar (veel) duurder worden en sowieso niet goedkoper.

Vorig jaar was een maand voor vertrekt onze vakantie 20% duurder dan wat we 5 maanden daarvoor hadden betaald.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_207848392
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 15:22 schreef DX11 het volgende:
In ieder geval als je weg wilt dit jaar, beste zsm boeken, het kan alleen maar (veel) duurder worden en sowieso niet goedkoper.

Vorig jaar was een maand voor vertrekt onze vakantie 20% duurder dan wat we 5 maanden daarvoor hadden betaald.
Dat is toch altijd zo geweest? Behalve eerste zomer met corona.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_207848711
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 16:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat is toch altijd zo geweest? Behalve eerste zomer met corona.
20% is wel echt een groot verschil hoor.

quote:
7s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 12:37 schreef miss_sly het volgende:
dus als het goed is, raken we onze bagage niet kwijt.
Ook handbagage kan ineens toch het ruim in moeten als de cabine te vol zit. Daarom ALTIJD een Samsung smarttag of Apple airtag in elk bagage stuk doen! Als je geen Samsung of Apple telefoon hebt zijn er helaas niet echt hele goede alternatieven.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_207848764
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 17:19 schreef DX11 het volgende:

[..]
20% is wel echt een groot verschil hoor.

Ja, maar de tip voelde als een 20 jaar oude tip ;)
Maar voor beginnende reizigers wel een goeie.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_207848874
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 17:19 schreef DX11 het volgende:

[..]
20% is wel echt een groot verschil hoor.
[..]
Ook handbagage kan ineens toch het ruim in moeten als de cabine te vol zit. Daarom ALTIJD een Samsung smarttag of Apple airtag in elk bagage stuk doen! Als je geen Samsung of Apple telefoon hebt zijn er helaas niet echt hele goede alternatieven.
We vliegen intercontinentaal, maakt dat nog verschil?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207848979
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 17:19 schreef DX11 het volgende:

[..]
20% is wel echt een groot verschil hoor.
[..]
Ook handbagage kan ineens toch het ruim in moeten als de cabine te vol zit. Daarom ALTIJD een Samsung smarttag of Apple airtag in elk bagage stuk doen! Als je geen Samsung of Apple telefoon hebt zijn er helaas niet echt hele goede alternatieven.
Ik ga helemaal niks taggen, als men mijn koffer kwijt maakt terwijl ik 35 euro heb betaalt dan fixen ze dat maar lekker zelf, en anders krijgen ze gewoon een claim op hun bakkes.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 4 februari 2023 @ 17:39:24 #76
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_207849000
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 17:37 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik ga helemaal niks taggen, als men mijn koffer kwijt maakt terwijl ik 35 euro heb betaalt dan fixen ze dat maar lekker zelf, en anders krijgen ze gewoon een claim op hun bakkes.
Sow boem koekoek!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_207849011
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 17:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Sow boem koekoek!
Ik betaal voor een dienst, niet voor het oplossen van andermans problemen. Dit jaar had ik trouwens vrijwel een gratis vakantie op basis van mijn claim :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207849388
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 17:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]
We vliegen intercontinentaal, maakt dat nog verschil?
Geen idee maar zon tag kost ¤20 en geef je heel veel rust als je opstijgt en ziet dat je koffer in het vliegtuig is.

Overigens nog een groot voordeel: de rest van het jaar verstop je hem in de auto / hang je hem aan je sleutelbos en als je auto ooit gejat wordt zeg je tegen de politie hij staat daar haal maar op.

[ Bericht 14% gewijzigd door DX11 op 04-02-2023 18:17:03 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_207849411
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 17:37 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik ga helemaal niks taggen, als men mijn koffer kwijt maakt terwijl ik 35 euro heb betaalt dan fixen ze dat maar lekker zelf, en anders krijgen ze gewoon een claim op hun bakkes.
Moet je helemaal zelf weten maar ik lees/zie genoeg verhalen het afgelopen jaar dat ze een koffer kwijt zijn geraakt en dat volgens de vlieg maatschappij hij niet te vinden is, en dan kan je met de tag dus exact zeggen oh hij staat daar precies, regel maar dat je hem bij me krijgt. En dan heb je dus je koffer op dag 2 van je vakantie terug ipv dag 10, nou ik weet het wel.

Overigens nog een groot voordeel: de rest van het jaar verstop je hem in de auto / hang je hem aan je sleutelbos en als je auto ooit gejat wordt zeg je tegen de politie hij staat daar haal maar op.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_207849852
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 12:37 schreef miss_sly het volgende:
Wij boekten eergisteren een reisje naar New York in de meivakantie. En nu komen ze hier weer mee :')

We vliegen vroeg, 7 uur, en zorgen dus dat we er om 4 uur zijn. En we reizen met alleen kleine rolkoffers, dus als het goed is, raken we onze bagage niet kwijt. En verder wachten we maar af of we gecanceld worden.
Ik heb nog een trauma van vorig jaar. Wij vlogen om 11 uur 's ochtends, vier uur van tevoren aanwezig en de vlucht op het nippertje gehaald. Wat een ellende. Gelukkig maakt NY veel goed.
pi_207849866
Oh en een tip: verdeel je bagage over meerdere koffers (als je met twee of meer reist). Vrienden van ons waren één koffer kwijt, dus een persoon continu de lul met kleren kopen
  maandag 13 februari 2023 @ 00:37:54 #82
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_207974410
KLM wil reizigersbeperking tegen chaos in meivakantie

https://www.telegraaf.nl/(...)chaos-in-meivakantie

:') _O- _O-
  maandag 13 februari 2023 @ 00:41:13 #83
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_207974429
quote:
6s.gif Op maandag 13 februari 2023 00:37 schreef ikweethetookniet het volgende:

KLM wil reizigersbeperking tegen chaos in meivakantie

https://www.telegraaf.nl/(...)chaos-in-meivakantie

:') _O- _O-
Verstandig toch? Dat is ook wat er afgelopen maanden gedaan is en dat leidt tot een veel stabielere en handzamere operatie dan als je alles tot zijn voegen onder druk zet.

Beter voor de passagiers, de werknemers en dus uiteindelijk ook de maatschappijen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_207974901
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 18:45 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ik heb nog een trauma van vorig jaar. Wij vlogen om 11 uur 's ochtends, vier uur van tevoren aanwezig en de vlucht op het nippertje gehaald. Wat een ellende. Gelukkig maakt NY veel goed.
Och meid wat een drama, je hebt je vlucht gehaald (ok, niet zonder stress) en je hebt een fijne vakantie gehad. Heel veel sterkte toegewenst met het verwerken van je « trauma ».

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 00:41 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Verstandig toch? Dat is ook wat er afgelopen maanden gedaan is en dat leidt tot een veel stabielere en handzamere operatie dan als je alles tot zijn voegen onder druk zet.

Beter voor de passagiers, de werknemers en dus uiteindelijk ook de maatschappijen.
Je reageert op iemand die het verschil tussen KLM en Schiphol niet kent en snapt.
pi_207975079
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 16:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat is toch altijd zo geweest? Behalve eerste zomer met corona.
Nee volgde normaliter een Bell curve. Dat is wel veranderd.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_207975990
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 02:23 schreef Prego het volgende:

[..]
Och meid wat een drama, je hebt je vlucht gehaald (ok, niet zonder stress) en je hebt een fijne vakantie gehad. Heel veel sterkte toegewenst met het verwerken van je « trauma ».
[..]
Je reageert op iemand die het verschil tussen KLM en Schiphol niet kent en snapt.
Uiteraard chargeer ik met trauma, maar prettig was die agressieve sfeer (tot vechtpartijen aan toe) niet.
pi_207976032
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 18:45 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ik heb nog een trauma van vorig jaar. Wij vlogen om 11 uur 's ochtends, vier uur van tevoren aanwezig en de vlucht op het nippertje gehaald. Wat een ellende. Gelukkig maakt NY veel goed.
Ik niet, 4 uur vertraging na het inchecken, en 800 euro als compensatie :@ :@ :@
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207976042
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 08:34 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik niet, 4 uur vertraging na het inchecken, en 800 euro als compensatie :@ :@ :@
Goeiemorgen zeg :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_207976834
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 00:41 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Verstandig toch? Dat is ook wat er afgelopen maanden gedaan is en dat leidt tot een veel stabielere en handzamere operatie dan als je alles tot zijn voegen onder druk zet.

Beter voor de passagiers, de werknemers en dus uiteindelijk ook de maatschappijen.
En voor Schiphol.
  maandag 13 februari 2023 @ 20:03:22 #90
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_207985712
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 00:41 schreef Drekkoning het volgende:
Verstandig toch? Dat is ook wat er afgelopen maanden gedaan is en dat leidt tot een veel stabielere en handzamere operatie dan als je alles tot zijn voegen onder druk zet.

Beter voor de passagiers, de werknemers en dus uiteindelijk ook de maatschappijen.
Breed verzet tegen schrappen vluchten op Schiphol in meivakantie: ’Onbegrijpelijk’ :o

https://www.telegraaf.nl/(...)antie-onbegrijpelijk

En weer gezeik :') :') _O- _O-
pi_207988624
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 00:41 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Verstandig toch? Dat is ook wat er afgelopen maanden gedaan is en dat leidt tot een veel stabielere en handzamere operatie dan als je alles tot zijn voegen onder druk zet.

Beter voor de passagiers, de werknemers en dus uiteindelijk ook de maatschappijen.
Vorige keer was het Schiphol die de maxima instelde, wat tot kritiek leidde van de maatschappijen. Ik meen dat ze zelfs de schade wilden gaan claimen bij Schiphol. Nu heeft Schiphol z'n zaakjes inmiddels wat beter op orde en blijkt KLM het zelf dus niet aan te kunnen. Straks staan er dus voldoende beveiligers om een vakantiepiek op te vangen, maar komt die piek niet in de volle omvang omdat KLM onvoldoende mensen heeft lopen.
pi_207988968
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 22:53 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Vorige keer was het Schiphol die de maxima instelde, wat tot kritiek leidde van de maatschappijen. Ik meen dat ze zelfs de schade wilden gaan claimen bij Schiphol. Nu heeft Schiphol z'n zaakjes inmiddels wat beter op orde en blijkt KLM het zelf dus niet aan te kunnen. Straks staan er dus voldoende beveiligers om een vakantiepiek op te vangen, maar komt die piek niet in de volle omvang omdat KLM onvoldoende mensen heeft lopen.
Het is nu rustig omdat er nog steeds niet maximaal op Schiphol wordt gevlogen.
pi_207988996
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2023 23:32 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Het is nu rustig omdat er nog steeds niet maximaal op Schiphol wordt gevlogen.
Wat heeft dat te maken met mijn post? :?
  dinsdag 14 februari 2023 @ 06:47:01 #94
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_207989830
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 22:53 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Vorige keer was het Schiphol die de maxima instelde, wat tot kritiek leidde van de maatschappijen. Ik meen dat ze zelfs de schade wilden gaan claimen bij Schiphol. Nu heeft Schiphol z'n zaakjes inmiddels wat beter op orde en blijkt KLM het zelf dus niet aan te kunnen. Straks staan er dus voldoende beveiligers om een vakantiepiek op te vangen, maar komt die piek niet in de volle omvang omdat KLM onvoldoende mensen heeft lopen.
Ja, en de andere afhandelaren ook. Niet gek met de huidige lonen in afhandelaarland. :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 14 februari 2023 @ 07:17:36 #95
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_207989884
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 17:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]
We vliegen intercontinentaal, maakt dat nog verschil?
Nee dat maakt niks uit, de laatste boarding groep (die met de goedkoopste tickets en geen status bij de vliegtuigmaatschappij) moet vaak de handbagagekoffer afgeven bij de gate. Beter is een tas meenemen die onder de stoel past, dan heb je dat probleem niet.
Eerder viel het nog mee, maar door die kofferchaos vliegen meer en meer toeristen ook alleen nog maar met trolleys heb ik het idee en is er sneller te weinig plaats.
  dinsdag 14 februari 2023 @ 08:06:11 #96
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_207990042
quote:
6s.gif Op maandag 13 februari 2023 00:37 schreef ikweethetookniet het volgende:

KLM wil reizigersbeperking tegen chaos in meivakantie

https://www.telegraaf.nl/(...)chaos-in-meivakantie

:') _O- _O-
Typisch KLM.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_207990152
Wordt weer een chaotische zomer voor Schiphol :') gisteren ook dat stuk bij Nieuwsuur zitten kijken.. man man er is totaal geen bereidwilligheid om snel te schakelen.


twitter
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_207990471
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 06:47 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Ja, en de andere afhandelaren ook. Niet gek met de huidige lonen in afhandelaarland. :)
En ook daar heeft klm last van. Ze delen bagagebanden.
pi_207990497
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 23:36 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Wat heeft dat te maken met mijn post? :?
Jij hebt het over zaakje op orde.
pi_207992852
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 09:18 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Jij hebt het over zaakje op orde.
Daar had ik het inderdaad over.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')