We vliegen om 7 uur dus zal wel goed komen als we er gewoon 4 uur zijn. Vrij rustig om die tijden volgens mij.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nachtje slapen op schiphol, wandel je zo je vliegtuig in
Ja, ook in drukke tijden was het voor 5 uur 's ochtends best ok.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:13 schreef DX11 het volgende:
[..]
We vliegen om 7 uur dus zal wel goed komen als we er gewoon 4 uur zijn. Vrij rustig om die tijden volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De luchthaven voert de verwarring verder op richting de meivakantie. Moeten reizigers de koffer thuislaten? „Reizigers kunnen gewoon boeken. We hebben nog niet gezegd dat het aantal reizigers omlaag moet. De afhandelaren en de luchtvaartmaatschappijen moeten over de brug komen”, zo stelt een woordvoerder.
https://www.telegraaf.nl/(...)u-problemen-oplossen
We moeten gewoon extra betalen Dat is de oplossing
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Reizigers wéér in onzekerheid op Schiphol: ’Extra koffertoeslag zou problemen oplossen’
Het is onacceptabel dat de reiziger op Schiphol weer de dupe wordt van personeelstekorten in de bagagekelder en het platform. Dat meldt reisorganisatie ANVR. Vakbond FNV pleit voor een speciale ’koffertoeslag’ per ticket zodat de meivakantie op de luchthaven niet in de soep loopt.
De meivakantie zou probleemloos verlopen, beloofde Schiphol. Maar er hangen toch kofferproblemen in de lucht.Ja, uiteraard, Duurdere vliegreizen betekent dat er minder mensen zouden moeten gaan vliegen. Alleen bereik je dat niet met 2 tientjes extra of zo. Daar gaan mensen het niet voor laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De luchthaven voert de verwarring verder op richting de meivakantie. Moeten reizigers de koffer thuislaten? „Reizigers kunnen gewoon boeken. We hebben nog niet gezegd dat het aantal reizigers omlaag moet. De afhandelaren en de luchtvaartmaatschappijen moeten over de brug komen”, zo stelt een woordvoerder.
https://www.telegraaf.nl/(...)u-problemen-oplossen
We moeten gewoon extra betalen Dat is de oplossing
Dat is ook helemaal niet de bedoeling, het is een rechtvaardiging om meer belastinginkomsten te hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, Duurdere vliegreizen betekent dat er minder mensen zouden moeten gaan vliegen. Alleen bereik je dat niet met 2 tientjes extra of zo. Daar gaan mensen het niet voor laten.
Uiteindelijk zullen er toch gewoon minder mensen moeten gaan vliegen. Alle regels, beperkingen en problemen leiden maar tot één conclusie en die luidt dat er minder gevlogen moet gaan worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet de bedoeling, het is een rechtvaardiging om meer belastinginkomsten te hebben.
Mensen willen meer vliegen, zo min mogelijk betalen...dat werkte in het verleden en nu niet meer.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Uiteindelijk zullen er toch gewoon minder mensen moeten gaan vliegen. Alle regels, beperkingen en problemen leiden maar tot één conclusie en die luidt dat er minder gevlogen moet gaan worden.
Dat is toch altijd zo geweest? Behalve eerste zomer met corona.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:22 schreef DX11 het volgende:
In ieder geval als je weg wilt dit jaar, beste zsm boeken, het kan alleen maar (veel) duurder worden en sowieso niet goedkoper.
Vorig jaar was een maand voor vertrekt onze vakantie 20% duurder dan wat we 5 maanden daarvoor hadden betaald.
20% is wel echt een groot verschil hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo geweest? Behalve eerste zomer met corona.
Ook handbagage kan ineens toch het ruim in moeten als de cabine te vol zit. Daarom ALTIJD een Samsung smarttag of Apple airtag in elk bagage stuk doen! Als je geen Samsung of Apple telefoon hebt zijn er helaas niet echt hele goede alternatieven.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:37 schreef miss_sly het volgende:
dus als het goed is, raken we onze bagage niet kwijt.
Ja, maar de tip voelde als een 20 jaar oude tipquote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:19 schreef DX11 het volgende:
[..]
20% is wel echt een groot verschil hoor.
We vliegen intercontinentaal, maakt dat nog verschil?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:19 schreef DX11 het volgende:
[..]
[..]
Ook handbagage kan ineens toch het ruim in moeten als de cabine te vol zit. Daarom ALTIJD een Samsung smarttag of Apple airtag in elk bagage stuk doen! Als je geen Samsung of Apple telefoon hebt zijn er helaas niet echt hele goede alternatieven.
Ik ga helemaal niks taggen, als men mijn koffer kwijt maakt terwijl ik 35 euro heb betaalt dan fixen ze dat maar lekker zelf, en anders krijgen ze gewoon een claim op hun bakkes.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:19 schreef DX11 het volgende:
[..]
[..]
Ook handbagage kan ineens toch het ruim in moeten als de cabine te vol zit. Daarom ALTIJD een Samsung smarttag of Apple airtag in elk bagage stuk doen! Als je geen Samsung of Apple telefoon hebt zijn er helaas niet echt hele goede alternatieven.
Sow boem koekoek!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niks taggen, als men mijn koffer kwijt maakt terwijl ik 35 euro heb betaalt dan fixen ze dat maar lekker zelf, en anders krijgen ze gewoon een claim op hun bakkes.
Ik betaal voor een dienst, niet voor het oplossen van andermans problemen. Dit jaar had ik trouwens vrijwel een gratis vakantie op basis van mijn claimquote:
Geen idee maar zon tag kost ¤20 en geef je heel veel rust als je opstijgt en ziet dat je koffer in het vliegtuig is.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We vliegen intercontinentaal, maakt dat nog verschil?
Moet je helemaal zelf weten maar ik lees/zie genoeg verhalen het afgelopen jaar dat ze een koffer kwijt zijn geraakt en dat volgens de vlieg maatschappij hij niet te vinden is, en dan kan je met de tag dus exact zeggen oh hij staat daar precies, regel maar dat je hem bij me krijgt. En dan heb je dus je koffer op dag 2 van je vakantie terug ipv dag 10, nou ik weet het wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niks taggen, als men mijn koffer kwijt maakt terwijl ik 35 euro heb betaalt dan fixen ze dat maar lekker zelf, en anders krijgen ze gewoon een claim op hun bakkes.
Ik heb nog een trauma van vorig jaar. Wij vlogen om 11 uur 's ochtends, vier uur van tevoren aanwezig en de vlucht op het nippertje gehaald. Wat een ellende. Gelukkig maakt NY veel goed.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:37 schreef miss_sly het volgende:
Wij boekten eergisteren een reisje naar New York in de meivakantie. En nu komen ze hier weer mee
We vliegen vroeg, 7 uur, en zorgen dus dat we er om 4 uur zijn. En we reizen met alleen kleine rolkoffers, dus als het goed is, raken we onze bagage niet kwijt. En verder wachten we maar af of we gecanceld worden.
Verstandig toch? Dat is ook wat er afgelopen maanden gedaan is en dat leidt tot een veel stabielere en handzamere operatie dan als je alles tot zijn voegen onder druk zet.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
KLM wil reizigersbeperking tegen chaos in meivakantie
https://www.telegraaf.nl/(...)chaos-in-meivakantie
Och meid wat een drama, je hebt je vlucht gehaald (ok, niet zonder stress) en je hebt een fijne vakantie gehad. Heel veel sterkte toegewenst met het verwerken van je « trauma ».quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik heb nog een trauma van vorig jaar. Wij vlogen om 11 uur 's ochtends, vier uur van tevoren aanwezig en de vlucht op het nippertje gehaald. Wat een ellende. Gelukkig maakt NY veel goed.
Je reageert op iemand die het verschil tussen KLM en Schiphol niet kent en snapt.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:41 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Verstandig toch? Dat is ook wat er afgelopen maanden gedaan is en dat leidt tot een veel stabielere en handzamere operatie dan als je alles tot zijn voegen onder druk zet.
Beter voor de passagiers, de werknemers en dus uiteindelijk ook de maatschappijen.
Nee volgde normaliter een Bell curve. Dat is wel veranderd.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo geweest? Behalve eerste zomer met corona.
Uiteraard chargeer ik met trauma, maar prettig was die agressieve sfeer (tot vechtpartijen aan toe) niet.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:23 schreef Prego het volgende:
[..]
Och meid wat een drama, je hebt je vlucht gehaald (ok, niet zonder stress) en je hebt een fijne vakantie gehad. Heel veel sterkte toegewenst met het verwerken van je « trauma ».
[..]
Je reageert op iemand die het verschil tussen KLM en Schiphol niet kent en snapt.
Ik niet, 4 uur vertraging na het inchecken, en 800 euro als compensatiequote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik heb nog een trauma van vorig jaar. Wij vlogen om 11 uur 's ochtends, vier uur van tevoren aanwezig en de vlucht op het nippertje gehaald. Wat een ellende. Gelukkig maakt NY veel goed.
Goeiemorgen zegquote:Op maandag 13 februari 2023 08:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik niet, 4 uur vertraging na het inchecken, en 800 euro als compensatie
En voor Schiphol.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:41 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Verstandig toch? Dat is ook wat er afgelopen maanden gedaan is en dat leidt tot een veel stabielere en handzamere operatie dan als je alles tot zijn voegen onder druk zet.
Beter voor de passagiers, de werknemers en dus uiteindelijk ook de maatschappijen.
Breed verzet tegen schrappen vluchten op Schiphol in meivakantie: ’Onbegrijpelijk’quote:Op maandag 13 februari 2023 00:41 schreef Drekkoning het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |