Gewoon met scherp neerschieten vanuit je slaapkamerquote:Op zondag 8 januari 2023 10:57 schreef Arizona het volgende:
Horkige buurjongen steekt nu knalvuurwerk af. Allemaal blaffende honden in de buurt
Hij was al weg voordat ik mijn dartpijltjes had kunnen pakkenquote:Op zondag 8 januari 2023 13:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon met scherp neerschieten vanuit je slaapkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt vermoeid, heb de afgelopen tijd veel en hard gewerkt en de komende week moet ik zelfs nog meer extra werken ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. . Priv was het ook heel druk met alle feestdagen, verjaardagen en dergelijke. Ik ben niet iemand die heel goed kan tegen meerdere dagen en weken achtereen veel prikkels![]()
Heb nu maar in onze agenda gezet dat ik komend weekend GEEN AFSPRAKEN wens. En als het even kan neem ik vrijdag vrij.
quote:Op zondag 8 januari 2023 09:36 schreef GeorgeM het volgende:
Filipp Kirkorov op de sanctielijst van Oekrane.
Valt me toch een beetje tegen, al verrassen de namen me nou ook niet echt.quote:
Hmmm, interessante stelling die je geeftquote:Op zondag 8 januari 2023 14:18 schreef NailQueen het volgende:
Oh my god! Mijn suggestie voor de ding-a-dong podcast zit deze week in de bonusaflevering! Thanks @:crazydutchpunk
Nu weet iedereen hier gelijk mijn echte naam maar dat was voor 70% toch al geen geheim meer
Ah leuk! Ik ben echt heel erg benieuwd. Duurt alleen nog erg lang eer het zover isquote:
Ken je het album goed wat ze gaan spelen?quote:Op zondag 8 januari 2023 14:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah leuk! Ik ben echt heel erg benieuwd. Duurt alleen nog erg lang eer het zover is
Geen reisquote:Op zondag 8 januari 2023 10:56 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Ik heb nog helemaal niets staan qua tripjes, concerten, vakanties, wat dan ook![]()
Nu ga ik sowieso eigenlijk nooit naar concerten dus zo bijzonder is dat niet, maar wel dat ik nog geen enkele reis in de planning heb.
Prima hoor. Het is ook niet zo dat ik de winnaar heel slecht vind. Het nummer kan ik prima hebbenquote:Op zondag 8 januari 2023 14:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hmmm, interessante stelling die je geeftMaar ik ben het niet eens met je denk ik
Nee deze niet zo goed.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ken je het album goed wat ze gaan spelen?
Het is mijn favoriete albumquote:Op zondag 8 januari 2023 14:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee deze niet zo goed.
Ah er wordt nu hier geroepen dat het een van zijn vier top albums is.
Dan kijk je er al helemaal naar uit danquote:
Ahh leukquote:Op zondag 8 januari 2023 14:18 schreef NailQueen het volgende:
Oh my god! Mijn suggestie voor de ding-a-dong podcast zit deze week in de bonusaflevering! Thanks @:crazydutchpunk
Nu weet iedereen hier gelijk mijn echte naam maar dat was voor 70% toch al geen geheim meer
Bij mij is het 340 dagen per jaar een Ed Sheeran vrije dagquote:
In welke maand ben je hardcore into Ed Sheeran?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij mij is het 340 dagen per jaar een Ed Sheeran vrije dag
Ik was me er niet van bewust! Maar ik kijk die quiz ook niet (wel van gehoord). Maar sowieso houden ze hier in Spanje nogal van langdurige aanwezigheid van quizkandidaten. In een andere programma waarin teams tegen elkaar streden was er ook eens een team dat gewoon dagelijks terugkwam gedurende zo'n anderhaf jaar. Ik vond het zelf harstikke saai want je wist gewoon zeker dat ze weer zouden winnen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:07 schreef sportfreak het volgende:
Spanje smult van maandenlange strijd in tv-quiz, maar Nederlandse producent ligt dwars
@:Strani moet binnenkort zijn dagelijkse spelletje missen?
NORMMMMMM!!!!!quote:Op zondag 8 januari 2023 09:48 schreef Prisha het volgende:
[..]Hey you!
Ik ben momenteel weinig online idd. Ik post af en toe een berichtje in 40+ maar dat is het dan wel. Ik heb een heel bewogen en drukke jaar achter de rug en helaas weinig tijd kunnen vrijmaken voor Fok. Wel veel tijd voor muziekIk heb een enorme inhaalslag aan concerten gehad, 18 maar liefst
![]()
Ik heb zelfs een ranking gemaakt van alle concerten![]()
[ link | afbeelding ]
De tijd vliegt voorbij, dan is er weer een maand voorbij en denk ik echt, hoe dat nou weer.
Er zijn dagen dat je helaas niet aan zijn zouteloze liedjes ontkomt.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:08 schreef H_T het volgende:
[..]
In welke maand ben je hardcore into Ed Sheeran?
Wat jou betreft dus geen pret, Sheeranquote:Op zondag 8 januari 2023 17:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat je helaas niet aan zijn zouteloze liedjes ontkomt.
Dan moet je ook niet naar SkyRadio luisterenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat je helaas niet aan zijn zouteloze liedjes ontkomt.
Nee.quote:
Hoe kom je erbij dat ik naar SkyRadio luisterquote:Op zondag 8 januari 2023 17:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet naar SkyRadio luisteren
Dat is toch het station dat meeste zoutloze nummers van Ed draaienquote:Op zondag 8 januari 2023 17:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik naar SkyRadio luister
Dat is een flinke lijstquote:Op zondag 8 januari 2023 09:48 schreef Prisha het volgende:
[..]Hey you!
Ik ben momenteel weinig online idd. Ik post af en toe een berichtje in 40+ maar dat is het dan wel. Ik heb een heel bewogen en drukke jaar achter de rug en helaas weinig tijd kunnen vrijmaken voor Fok. Wel veel tijd voor muziekIk heb een enorme inhaalslag aan concerten gehad, 18 maar liefst
![]()
Ik heb zelfs een ranking gemaakt van alle concerten![]()
[ link | afbeelding ]
De tijd vliegt voorbij, dan is er weer een maand voorbij en denk ik echt, hoe dat nou weer.
Het sijpelt gewoon door in je sprankelende persoonlijkheidquote:Op zondag 8 januari 2023 17:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik naar SkyRadio luister
quote:Op zondag 8 januari 2023 17:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Het sijpelt gewoon door in je sprankelende persoonlijkheid
Zo saai ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 8 januari 2023 17:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Het sijpelt gewoon door in je sprankelende persoonlijkheid
Alsof geen enkele andere zender hem draait. En alsof die niet ook op tv te horen isquote:Op zondag 8 januari 2023 17:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is toch het station dat meeste zoutloze nummers van Ed draaien
Leuk dat je ook aandacht vraagt voor een ouder festival.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:18 schreef NailQueen het volgende:
Sorry ik kan hier niet eerlijk op reageren zonder geband te worden vrees ikquote:
Qmusic kan er ook wat vanquote:Op zondag 8 januari 2023 17:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet naar SkyRadio luisteren
Die hebben ze altijd in het zwembad aanstaan. Blijkbaar hadden vandaag station Qmusic Het Foute Uur opstaan.quote:
Dat zou bovendien voor het eerst zijn dat jij een uitgesproken mening hebtquote:Op zondag 8 januari 2023 18:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Sorry ik kan hier niet eerlijk op reageren zonder geband te worden vrees ik
In het openbaar wel jaquote:Op zondag 8 januari 2023 18:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou bovendien voor het eerst zijn dat jij een uitgesproken mening hebt
Dat laatste denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoor nooit Ed Sheeran, of ik heb niet door dat het van Ed Sheeran is.
Blijven frisse jongens die liefhebbers van dictators.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:54 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Bolsenaro fanboys willen eigen congress bestromings momentje![]()
quote:Op zondag 8 januari 2023 18:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Sorry ik kan hier niet eerlijk op reageren zonder geband te worden vrees ik
Dit zit standaard bij de training "mod-efficiency".quote:Op zondag 8 januari 2023 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen @:Strani zo bij mensen in de tuin lag
Ex-mod, hij heeft zijn dienstverrenkijker gewoon nooit ingeleverdquote:Op zondag 8 januari 2023 21:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit zit standaard bij de training "mod-efficiency".
Waarom @:Strani zo bij mensen in de tuin ligt is me verder niet helemaal duidelijk.
Ik las verenkijker en ik vroeg me al af of dat een veelgebruikt woord is onder plaatselijke vogelspotters.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ex-mod, hij heeft zijn dienstverrenkijker gewoon nooit ingeleverd
@Pino112 Op basis van je username denk ik dat jij van de ESF-bezoekers het meest van vogels weet. Kan jij Cyan9 dit uitleggen?quote:Op zondag 8 januari 2023 21:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik las verenkijker en ik vroeg me al af of dat een veelgebruikt woord is onder plaatselijke vogelspotters.
quote:Op zondag 8 januari 2023 21:51 schreef H_T het volgende:
[..]
@:pino112 Op basis van je username denk ik dat jij van de ESF-bezoekers het meest van vogels weet. Kan jij Cyan9 dit uitleggen?
Die was bij mij de boosdoenerquote:
Dan zijn ze hier helemaal op hun plek.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijven frisse jongens die liefhebbers van dictators.
quote:
Was je bijna de laatste gisteren en de eerste vandaag die een reactie plaatstequote:
Die heeft er ook last van dat het maandag is.quote:
Het internet had idd maandagochtend dipquote:Op maandag 9 januari 2023 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heeft er ook last van dat het maandag is.
Droog maar grijs hier buitenquote:Op maandag 9 januari 2023 09:08 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen, wat een zeikweer is het weer
Hier regent het weer keihard.quote:
Dat heb ik echt 100 keer liever dan deze herfstmeuk met veel regen en windquote:
En dat blijft nog wel een tijd zo. Al klopten de voorspellingen van afgelopen week ook niet helemaal. Zou veel meer regenen dan het gelukkig daadwerkelijk gedaan heeft.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:08 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen, wat een zeikweer is het weer
Ik vroeg me toevallig pas geleden nog af dat ik daar al heel lang niets meer van gehoord had.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:24 schreef TheVulture het volgende:
Waar ik wel veel vrolijk van wordt: Shania Twain is terug
Ik vind dit serieus een lekker liedje
Ja klopt, al was ze wel weer in de aandacht door haar Coachella-optreden bij het concert van Harry Stylesquote:Op maandag 9 januari 2023 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vroeg me toevallig pas geleden nog af dat ik daar al heel lang niets meer van gehoord had.
Ik wacht met smart. Maar volgens mij valt dat wel meequote:Op maandag 9 januari 2023 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eind van de maand zou die extreme kou uit de VS toch hierheen komen?
Uiteraard, zodat we met carnaval de ballen er weer af kunnen laten vriezenquote:Op maandag 9 januari 2023 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eind van de maand zou die extreme kou uit de VS toch hierheen komen?
Of langlaufen op straatquote:Op maandag 9 januari 2023 10:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uiteraard, zodat we met carnaval de ballen er weer af kunnen laten vriezen
Blijft het bier wel mooi koudquote:Op maandag 9 januari 2023 10:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uiteraard, zodat we met carnaval de ballen er weer af kunnen laten vriezen
Ik heb er ook maar een keer of een week iets over gehoord en daarna niets meer.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wacht met smart. Maar volgens mij valt dat wel mee
Calippo Bavariaquote:
Je moet wat, Jgermeister blijft niet op een stokje zittenquote:
Wij hebben wel eens mojito waterijsjes gehad, die waren lekker!quote:
Ik wil niet weten hoeveel nieuwe mailtjes ik heb als ik weer begin met werkenquote:Op maandag 9 januari 2023 10:57 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgennn
Slechts 59 mailtjes in anderhalve week afwezigheid, ik had het erger verwacht.
Ik had er maar 43.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:57 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgennn
Slechts 59 mailtjes in anderhalve week afwezigheid, ik had het erger verwacht.
Die heb ik ook wel eens gehad. Inderdaad lekkerquote:Op maandag 9 januari 2023 10:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben wel eens mojito waterijsjes gehad, die waren lekker!
Goedemorgen allen! Het weekend was niet genoeg, ik kan me nog totaal niet focussen terwijl ik eigenlijk vreselijk druk ben
quote:Op zondag 8 januari 2023 21:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit zit standaard bij de training "mod-efficiency".
Waarom @:Strani zo bij mensen in de tuin ligt is me verder niet helemaal duidelijk.
Als mod kwam ik graag bij de mensen thuis. En dat heb ik daarna eigenlijk een beetje als hobby voortgezetquote:Op zondag 8 januari 2023 21:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ex-mod, hij heeft zijn dienstverrenkijker gewoon nooit ingeleverd
Zo creert ze toch maar mooi een Streisandeffectquote:Op maandag 9 januari 2023 13:02 schreef H_T het volgende:
Rachel Hazes wil verbod op bijnaam gecremeerde kroket
En als het verbod er komt op specifiek die term is er snel genoeg een nieuwequote:Op maandag 9 januari 2023 13:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo creert ze toch maar mooi een Streisandeffect
Ik moet bijna huilen van het lachenquote:Op maandag 9 januari 2023 13:02 schreef H_T het volgende:
Rachel Hazes wil verbod op bijnaam gecremeerde kroket
Stel je bent die rechter trouwens en je moet dit behandelenquote:Op maandag 9 januari 2023 13:08 schreef H_T het volgende:
[..]
En als het verbod er komt op specifiek die term is er snel genoeg een nieuwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |