quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goed nieuws, ik kan binnen 4-6 weken worden opgenomen. Een enorme opluchting. Dat ik geen drie maanden hoef te wachten.
Heeft helaas niet mogen batenquote:Op maandag 7 april 2025 20:10 schreef Seven. het volgende:
Gods, wat triest. Deze hulp heeft blijkbaar niet mogen baten, of is misschien niet doorgegaan.
Rust zacht sinterklaaskapoentje
[..]
Zijn laatste post, vier dagen geleden nog.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op deze afdeling is genoeg te doen. Maar het is een beetje saai en eenzaam werk
quote:Op maandag 7 april 2025 23:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zijn laatste post, vier dagen geleden nog.
Godsamme, waarom nouquote:Op maandag 7 april 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag bereikte ons het slechte nieuws dat Sinterklaaskapoentje niet meer onder ons is.
Het leven was hem te zwaar en hij heeft voor zijn rust gekozen.
Zijn er FOK!kers die bij zijn crematieceremonie aanwezig willen dan kan dat, meld je aan via mijn DM dan geef ik het door aan zijn vriend die mij benaderde.
De plechtigheid vindt plaats op maandag 14 april bij de Rusthof in Leusden, exacte tijd is nog niet bekend.
De rouwkaart volgt nog
Namens FOK! gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht aan de familieleden en vrienden.
Jeetje, schrik me rot.quote:Op maandag 7 april 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag bereikte ons het slechte nieuws dat Sinterklaaskapoentje niet meer onder ons is.
Het leven was hem te zwaar en hij heeft voor zijn rust gekozen.
Zijn er FOK!kers die bij zijn crematieceremonie aanwezig willen dan kan dat, meld je aan via mijn DM dan geef ik het door aan zijn vriend die mij benaderde.
De plechtigheid vindt plaats op maandag 14 april bij de Rusthof in Leusden, exacte tijd is nog niet bekend.
De rouwkaart volgt nog
Namens FOK! gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht aan de familieleden en vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |