abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207458974
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 17:40 schreef fietsie het volgende:
cat-6 of cat-7 vroeg mijn gedeformeerde brein zich af.
Hehe :D

Cat, mogen we weten hoe je zusje heet?
Spoilers!
  zaterdag 7 januari 2023 @ 18:15:55 #103
63722 z80
I fink you freaky
pi_207459002
Verkouden. Gewoon een ouderwetse verkoudheid hier. En dat is toch al lang geleden dat ik daar last van heb gehad.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_207459006
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 18:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hehe :D

Cat, mogen we weten hoe je zusje heet?
Uhm… harig talgtweelingzusje? Het is een introvert tiepje, dus heb haar (nog) niet genoeg leren kennen voor een verdere naamgeefceremonie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207459093
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 18:05 schreef z80 het volgende:

[..]
50 minuten tussen landen en boarding is meestal voldoende. Zeker als het als 1 ticket geboekt is.
Ik heb wel eens een krappere overstap gehad.
En nu een vertraging tot 30 minuten bij vertrek is ook geen ramp. Dit wordt wel weer ingelopen. De vlucht is lang genoeg hier voor.
Ja dat zien we nu ook via die tracker vh vliegtuig.

Leuk om te zien waar ze allemaal overheen vliegen trouwens.
Goed voor mijn topografie :D
  zaterdag 7 januari 2023 @ 18:28:11 #106
63722 z80
I fink you freaky
pi_207459143
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 18:24 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja dat zien we nu ook via die tracker vh vliegtuig.

Leuk om te zien waar ze allemaal overheen vliegen trouwens.
Goed voor mijn topografie :D
Vliegen ze bovenlangs? Via Rusland en Afghanistan? Of onder langs via de verschillende oliestaten?
pi_207459144
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 17:40 schreef Molo het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
pi_207459260
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 18:28 schreef z80 het volgende:

[..]
Vliegen ze bovenlangs? Via Rusland en Afghanistan? Of onder langs via de verschillende oliestaten?
Standaard lijn laat boven Moskou langs zien, maar ze vliegen nu onderlangs vlg mij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 7 januari 2023 @ 18:50:41 #109
63722 z80
I fink you freaky
pi_207459423
Ze v
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 18:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Standaard lijn laat boven Moskou langs zien, maar ze vliegen nu onderlangs vlg mij.
SPOILER
Ze vliegen iets anders dan ik dacht. Even op een oudere vlucht gekeken. Ze vliegen om Kaboem Kaboel, Rusland en de Ukraine heen.
pi_207459506
Klapperende eierstokken zullen nooit meer hetzelfde klinken O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207459516
Wat een reis terug, zeg, @Blues!

Ik at frietjes met pindasaus en een frikandel en een kroket en nu leef ik weer een beetje. En schaatsen terug aan het kijken, want kon pas 15.15 beginnen met kijken :+
Wel moe, dus weet niet of het lukt alles al terug te kijken vanavond. Wil ook nog even wandelen voor ik ga slapen. Normaal doe ik uurtje, maar vandaag mss bij halfuurtje houden. En anders morgenochtend maar de rest terugkijken voor het programma van morgen begint :)
pi_207459611
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 19:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat een reis terug, zeg, @:Blues!

Ik at frietjes met pindasaus en een frikandel en een kroket en nu leef ik weer een beetje. En schaatsen terug aan het kijken, want kon pas 15.15 beginnen met kijken :+
Wel moe, dus weet niet of het lukt alles al terug te kijken vanavond. Wil ook nog even wandelen voor ik ga slapen. Normaal doe ik uurtje, maar vandaag mss bij halfuurtje houden. En anders morgenochtend maar de rest terugkijken voor het programma van morgen begint :)
Wij beginnen over zo'n 45 minuten pas _O-
Spoilers!
pi_207459637
Ik zit te wachten tot de shoarma voldoende knapperig is. Ondertussen moet ik me bedwingen om geen lepel knoflooksaus in mijn mond te stoppen. Hij is erg goed gelukt vandaag :9
Spoilers!
  zaterdag 7 januari 2023 @ 19:17:16 #114
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207459686
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 19:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit te wachten tot de shoarma voldoende knapperig is. Ondertussen moet ik me bedwingen om geen lepel knoflooksaus in mijn mond te stoppen. Hij is erg goed gelukt vandaag :9
Dit is toch het moment om de verplichte groenvoervoorzieningen vast te nuttigen zodat die niet door de shoarma belanden? :@
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207459700
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 19:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom hou je jezelf dan tegen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207459727
Ik kreeg een stapeltje oud papier van mijn moeder, met mijn oude schoolschriftjes en tekeningen etc.
Ik heb me echt bescheurd om deze tekening:
SPOILER
Vroeger wist ik alles.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207459767
En oude schoolkranten. Daar staan ook dingen in die je nu vast niet meer tegenkomt in de schoolkrant :D

SPOILER
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207460213
Wat een vondst, sigme!

Vanavond het Jeugdjournaal gezien: item 1) veel kinderen bellen naar de kindertelefoon, omdat zij zich zorgen maken omdat zij van ouders horen over geldgebrek.
Item 2) bij gebrek aan sneeuw en wintersport gaan veel kinderen naar de skibanen in Nederland in de hoop, dat er in de krokus sneeuw ligt in de bergen. O-) :?
pi_207460325
De cranberrie curd heb ik met minder suiker gemaakt.
Ook lekker: frisser en niét zurig.
Zou meer suiker een rol spelen bij uitharden? De curd was nog wat vloeibaar.
Even zien hoe het morgen is.
pi_207460385
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 19:17 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dit is toch het moment om de verplichte groenvoervoorzieningen vast te nuttigen zodat die niet door de shoarma belanden? :@
Zeker. Maar het hoort ook in de shoarma hier :9 Paprika en champignon meegebakken, koolsla er bij op het broodje.

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 19:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Waarom hou je jezelf dan tegen?
Omdat ik bij het eten al een absurde hoeveelheid saus eet en vooral omdat ik nog maar 3 minuten hoefde te wachten.
Spoilers!
pi_207460432
Fantastisch @sigme :D

Verder las ik veel verdrietig beestjes nieuws ;(

Hopelijk kunnen jullie er toch nog een beetje fijne tijd van maken Tink, maar het zal voor jou nu wel extra zwaar zijn :*

@Kaatje1 ik ga duimen voor een goede echo :*

En Yinu, ik hoop dat het ook voor jouw hondje met een sisser is afgelopen!
pi_207460442
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 19:21 schreef sigme het volgende:
Ik kreeg een stapeltje oud papier van mijn moeder, met mijn oude schoolschriftjes en tekeningen etc.
Ik heb me echt bescheurd om deze tekening:
SPOILER
Vroeger wist ik alles.
Je tekende zelfs een lendendoek _O_ Wat is dat bruine ding links?

Die mentor heeft het goed voor elkaar met zijn harem _O_
Spoilers!
pi_207460458
Oh ja, @yinu, hoe is het met je hond vandaag?
Spoilers!
pi_207460499
Wij kregen vandaag de naaimachine van C zijn oma. Want wij hadden er geen, maar soms is zo’n ding best handig dus kom maar door.

Dit had ik niet helemaal verwacht :D
SPOILER
  zaterdag 7 januari 2023 @ 20:19:20 #125
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207460506
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zeker. Maar het hoort ook in de shoarma hier :9 Paprika en champignon meegebakken, koolsla er bij op het broodje.

Ahja maar die vorm van groen is te doen. Men wenst hier altijd ijsberg erbij.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207460615
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 20:18 schreef Candaasje het volgende:
Wij kregen vandaag de naaimachine van C zijn oma. Want wij hadden er geen, maar soms is zo’n ding best handig dus kom maar door.

SPOILER
Wat gaaf!
We have far more in common than that which devides us..
pi_207460631
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 20:18 schreef Candaasje het volgende:

SPOILER
Wow :D
pi_207460674
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 20:19 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ahja maar die vorm van groen is te doen. Men wenst hier altijd ijsberg erbij.
Oh dat had ik ook nog. Lekker voor de crunch.

Ik eet veel vaker sla sinds ik een krop in plaats van zakken koop.

Candaasje, wat prachtig!
Spoilers!
pi_207460713
Zo'n ding sleepte ik een keer mee in de trein en lopend van station naar huis, omdat ik dacht dat mn moeder dat wel tof zou vinden. Ook zo'n antieke echte Singer. Takkezwaar. Verkeerde inschatting, eindigde in de kliko :'(

Was een Sinterklaasviering waarbij iedereen twee kadootjes mee moest nemen van iets wat je thuis al had staan maar kwijt wilde. De spaarpot die ik daar scoorde, die mn teamgenoot van haar vader kreeg toen ze op haar 18e uit huis ging, heb ik nog steeds O+ (ik was toen ik m kreeg ook -nog net- 18 en aan eerste jaar studie bezig).
pi_207460927
Deze is redelijk nieuw, oma wilde liever geen elektrische :D

Straks maar een mooi plekje voor zoeken O+
  Moderator zaterdag 7 januari 2023 @ 20:46:20 #131
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207461030
De naam Singer doet me altijd denken aan een sketch van "Drenthe plat"
wat die stier is voor de koe, is de Singer naaimachine veur moe

Uit de context getrokken dus niet echt grappig :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207461197
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 20:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, @:yinu, hoe is het met je hond vandaag?
En @Candaasje (prachtige naaimachine trouwens, werkt ie ook?)

Hond gaat redelijk hoewel hij nog wel een raar soort hyperventileert af en toe. Alleen als hij wat gegeten of gedronken heeft eigenlijk. En hij trekt nog een beetje met het pootje. Maar goed, daarvan dacht de dierenarts dus ook dat het gekneusd was dus dat is niet zo gek. Al met al mazzel, DA vertelde nog dat hij de dag ervoor een klein hondje binnenkreeg dat bij onderzoek allemaal breuken in haar schedel bleek te hebben, ook na een speel-incident. Brrrrr.
pi_207461510
@Candaasje O+
@Cat-astrophe dat zijn de betere tweelingzusjes :9
@Lonaa mooie Dora wandelfoto O+ en ja ik ben een gekkie met m'n gehardloop

Ik had vanmiddag/vanavond DE BESTE date. Beetje naar bomenjongen kijken terwijl hij ging boulderen, beetje zelf boulderen en laten zien wat ik allemaal kan 8-)
Beetje grapjes met hem gemaakt. Z'n kont gecomplimenteerd. 8-)
We blijken allebei de neiging te hebben om ons vast te bijten in boulder-routes die nét niet lukken en zijn dus een uur bezig geweest met een en dezelfde route (dwz acht klimgreepjes op een 4 meter muur). _O-
Daarna samen nog naar De Hemel gegaan. ( @Sarabi kent dit misschien?) Bomenjongen zei dat we er eigenlijk in de lente/zomer moesten zijn want ze hebben er zulke mooie kersenbomen. Maar nu hebben we binnen gezeten. Ik heb het Mariken bier en Nieuw Ligt bier gehad (tips van hem) en we hadden allebei het enige vegan gerecht op de kaart (kortom voor het eten moet je het niet echt doen als je geen vlees eet).
Superfijn gepraat. Hij blijft een schatje. *;
Hij had een goed shirt. Moest hem wel vragen wat het was voor vogel: een Californische kuifkwartel. :7
NOG STEEDS NIET GEZOEND _O-
Wel beter geknuffeld nu.
En ik ben nu bij hem thuis uitgenodigd om plaatjes te komen luisteren. Ik zie mogelijkheden. 8-)
pi_207461553
Oh Tele wat klinkt dat heerlijk O+

Oh, je deed een ninja edit. Hem gewoon zoenen volgende keer! :D
pi_207461558
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 20:56 schreef yinu het volgende:

[..]
En @:candaasje (prachtige naaimachine trouwens, werkt ie ook?)

Hond gaat redelijk hoewel hij nog wel een raar soort hyperventileert af en toe. Alleen als hij wat gegeten of gedronken heeft eigenlijk. En hij trekt nog een beetje met het pootje. Maar goed, daarvan dacht de dierenarts dus ook dat het gekneusd was dus dat is niet zo gek. Al met al mazzel, DA vertelde nog dat hij de dag ervoor een klein hondje binnenkreeg dat bij onderzoek allemaal breuken in haar schedel bleek te hebben, ook na een speel-incident. Brrrrr.
Arm hondje! ;(

Die dieren verschillen ook zo in formaat/kracht.
pi_207461579
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh Tele wat klinkt dat heerlijk O+

Heb je hem na de drankjes nog besprongen? ;)
Zie edit ;(

Ik ga morgen een dagje vrijwilligerswerk doen in de Achterhoek dus zit nu braaf en alleen alvast in de trein. :')
M'n ouders hebben wel taart voor me klaarstaan vanwege Driekoningen. (En zelf liggen ze al te slapen)
pi_207461599
@vlindertje89 wat een VERSCHRIKKELIJK laminaat dan!
Ik heb ooit 25 m² in een dag gelegd incl allerlei rare hoeken en bochten en incl plintjes, dus ik dacht dat je wel goed zat met je 14 m². Maar had hij niet beter laminaat kunnen kiezen. Het klinkt waardeloos. :(
pi_207461621
Tele O+
Spoilers!
pi_207461631
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 20:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Je tekende zelfs een lendendoek _O_ Wat is dat bruine ding links?
Ik heb het bruine ding bestudeerd en ik heb geen idee. Een salontafel? Een zongebruinde bal met ballen? Een reep chocolade? Een opgeschoren poedel van de oude mevrouw met de wandelstok (gemeen kreng!)?

Qua uitdossing van derdewereldbewoners was ik natuurlijk goed op de hoogte, ik las de samsam.
Heremientiet, dat bestáát nog :D
https://nl.wikipedia.org/wiki/Samsam_(tijdschrift)
pi_207461640
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Zie edit ;(

Ik ga morgen een dagje vrijwilligerswerk doen in de Achterhoek dus zit nu braaf en alleen alvast in de trein. :')
M'n ouders hebben wel taart voor me klaarstaan vanwege Driekoningen. (En zelf liggen ze al te slapen)
Mooie lange opbouw maken jullie ervan. Goed zo ^O^
pi_207461656
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:23 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik heb het bruine ding bestudeerd en ik heb geen idee. Een salontafel? Een zongebruinde bal met ballen? Een reep chocolade? Een opgeschoren poedel van de oude mevrouw met de wandelstok (gemeen kreng!)?

Qua uitdossing van derdewereldbewoners was ik natuurlijk goed op de hoogte, ik las de samsam.
Ik gok dan op chocolade. Rijke mensen eten dat en de arme mensen hebben die cacao geplukt (in de lendendoek). Dat past helemaal bij het thema.
Spoilers!
pi_207461731
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:24 schreef sigme het volgende:

[..]
Mooie lange opbouw maken jullie ervan. Goed zo ^O^
Ja ik vind het ergens ook wel wat hebben om niet meteen tussen de lakens te duiken, maar eerst wat leuke dingen te doen samen en elkaar wat beter te leren kennen.
Aan de andere kant, AAAAAAARGH het is zo'n lekker ding en ik wil aan hem zitten. :')
pi_207461832
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omdat ik bij het eten al een absurde hoeveelheid saus eet en vooral omdat ik nog maar 3 minuten hoefde te wachten.
Ik ken al deze woorden, maar de betekenis in de context ontgaat me volledig
pi_207461969
Woord van de dag: labiapads.

Shoot!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207461991
[
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Mensen, serieus?
Dat is zo'n ouwe wijven stoel met hendels on te verstellen
  zaterdag 7 januari 2023 @ 21:40:29 #146
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207462000
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

Shoot!
E-Stim? Stille wateren....
pi_207462042
Ik denk wel dat kleine sigme nog wat uitdagingen ervoer op het gebied van realisme. Maar dit zag ik meteen
pi_207462047
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:20 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 wat een VERSCHRIKKELIJK laminaat dan!
Ik heb ooit 25 m² in een dag gelegd incl allerlei rare hoeken en bochten en incl plintjes, dus ik dacht dat je wel goed zat met je 14 m². Maar had hij niet beter laminaat kunnen kiezen. Het klinkt waardeloos. :(
Het was niet eens super goedkoop laminaat.. twee keer zo duur als degene die hier ligt :D dus had het ook niet verwacht. Ik dacht dus ook met drie uurtjes wel klaar te zijn, maar mannn wat een kutwerk was dit. In m'n eigen huis heb ik in een ochtend in m'n eentje (!) de hele zolder gelegd, incl iets van 2.5m rijen van 5.5m breed.. (daarna werd het voor nog 1.3m, 4m breed en dan nog voor 1m, 1.6m breed).

Het moeten gebruiken van decoupeerzaag ipv laminaatsnijder kostte wat extra tijd, maar vooral die kut kopse kanten. Qua rijen wel ongeveer op de helft, alleen waren het nu 6 rijen met 2.5 plank en 2 rijen met 3.25 plank ongeveer en moeten er nu nog 6 van die lange en 2 van die korte rijen. Nouja. Nog één keer halve dag en dan is het klaar.
pi_207462104
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:40 schreef Vanyel het volgende:
[
[..]
Mensen, serieus?
Ik zag er een rolstoel in (door de wieltjes die ik in de 'achterpoten' erin zag), dus redelijk op zelfde spoor.
pi_207462184
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:44 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik zag er een rolstoel in (door de wieltjes die ik in de 'achterpoten' erin zag), dus redelijk op zelfde spoor.
Relaxfauteuil :Y

Alleen rijke VVD stemmers hebben die :(

Edit: ik had @Vanyel moeten quoten
pi_207462239
Ik kijk nu ‘ik vertrek’, eerste blote kerel al gezien.
Wordt een toppertje :D
pi_207462378
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

Shoot!
Ik las het net. Ik geloof niet dat ik dat wil ervaren.
Spoilers!
pi_207462415
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Relaxfauteuil :Y

Alleen rijke VVD stemmers hebben die :(

Edit: ik had @:vanyel moeten quoten
Ja }:|

Mijn ouders hebben er inderdaad 2 :Y
pi_207462463
Klinkt als een fijne date @Tele6
En jazeker ken ik De Hemel :) leuke plek. Kersenbomen helaas nog niet in bloei gezien daar.
pi_207462634
Leuke date @Tele6 en die opbouw naar DE ZOEN!

Toen ik vorig jaar een stoel zocht heb ik in zo’n relax stoel gezeten, doodeng. Maar ik ben ook niet rijk en stem geen vvd
pi_207462703
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja }:|

Mijn ouders hebben er inderdaad 2 :Y
Mijn ouders hadden er twee. Nu niet meer.

SPOILER
pi_207462953
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:40 schreef Vanyel het volgende:
[
[..]
Mensen, serieus?
QFT

Vraag: moet ik labiapads googelen?

Date van @Tele6 klinkt fantastisch. Ik zwijmel helemaal mee.

Laminaat van @vlindertje89 klinkt superstorm.
pi_207463028
Wij kijken first dates vsn gister.

Ik ben toch een beetje in de war over wat ze op haar hoofd heeft.
Maar voor iedereen die kan terugkijken, de ontmoeting tussen Adelheid en haar date is wel de moeite :D
pi_207463066
OH MIJN GOD
SPOILER: WAAAAROM
Binnenzool?
pi_207463100
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 22:31 schreef Vanyel het volgende:
OH MIJN GOD
Binnenzool?
Whut? Doe ik het al jaren fout door die in mijn schoenen te doen :o
pi_207463116
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 22:31 schreef Vanyel het volgende:
OH MIJN GOD
Binnenzool?
Oh. You made me look.
pi_207463120
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 22:25 schreef yinu het volgende:

[..]
QFT

Vraag: moet ik labiapads googelen?

Date van @:tele6 klinkt fantastisch. Ik zwijmel helemaal mee.

Laminaat van @:vlindertje89 klinkt superstorm.
Je wil het. Dus doe maar gewoon. Lijd mee met de Wetenden.
pi_207463128
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 22:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Whut? Doe ik het al jaren fout door die in mijn schoenen te doen :o
Is dat geen inlegzool?
pi_207463136
Volgens mij zou ik die pads voortdurend uit de pot moeten vissen :')

Gedoe :')
pi_207463139
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 22:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je wil het. Dus doe maar gewoon. Lijd mee met de Wetenden.
Te laat. Ik ben al binnenzool aan het googelen.
pi_207463151
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 22:35 schreef yinu het volgende:

[..]
Is dat geen inlegzool?
Kan. Maar moet ik die dan niet meer in mijn schoenen maar in mijn ondergoed gaan doen :?

Verwarring!
pi_207463198
:D

Nieuw woord van de dag.

SPOILER
pi_207463233
Lololol dit is mijn lievelingswoord van de week.
pi_207463250
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 22:38 schreef yinu het volgende:

Nieuw woord van de dag.

SPOILER

En meer uitleg over meerwaarde en gebruik ^O^

Leerzame avond, dit!
pi_207463273
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 22:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik ga tegen mijn moeder zeggen dat ik het <woord van de week> kwijt ben en nu nodig heb. Waar zou ze mee komen aanzetten?
pi_207463332
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 22:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik ga tegen mijn moeder zeggen dat ik het <woord van de week> kwijt ben en nu nodig heb. Waar zou ze mee komen aanzetten?
Ik heb het gevoel voor humor van een 11-jarige dus ik zit hier zo hard te lachen dat de man des huizes uit de andere kamer komt kijken wat er zo grappig is.
  zaterdag 7 januari 2023 @ 22:46:49 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207463343
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 22:40 schreef Vanyel het volgende:

Liplap, lippe lippe lap, lippe lippe lap liplap
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 7 januari 2023 @ 22:46:50 #173
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207463344
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 22:45 schreef yinu het volgende:

[..]
Ik heb het gevoel voor humor van een 11-jarige dus ik zit hier zo hard te lachen dat de man des huizes uit de andere kamer komt kijken wat er zo grappig is.
Wellicht weet ie een doosje te staan
pi_207463558
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik kijk nu ‘ik vertrek’, eerste blote kerel al gezien.
Wordt een toppertje :D
Ik vond het een leuke aflevering met leuke gasten :D
pi_207463571
quote:
Californische kuifkwartel

_O_
pi_207463710
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 22:45 schreef yinu het volgende:
Ik zit net op mijn werk en schoot ook in de lach en keek snel om me heen of niemand het zag. Iemand zou om uitleg kunnen vragen _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207463764
Schaam je je voor je liplapjes?
pi_207463802
Overigens, jullie hadden het vandaag ook even over het vergeten van VVV bonnen en dergelijke. Mijn theorie is dat dát het verdienmodel is. Stukjes plastic verkopen voor 10-50 euro en dat mensen die dan vergeten te gebruiken of kwijt raken.

Ik heb inmiddels ook een fraai stapeltje. Er zit ook een ander soort bon bij die maar beperkt uit te geven is aan hotels en pretparken.

Ooit kreeg ik een soort cultuurbon van 50 euro. Weggeven aan een lieve Fokster. Want alleen geldig in musea (ik had een museumjaarkaart) en een handjevol theaters die voor mij niet makkelijk te bereiken waren (dichtstbijzijnde waren Emmen en Heerenveen, terwijl hier een prima theater staat). Ik had er dus helemaal niets aan of moest enorm veel moeite doen en kreeg er reiskosten boven op.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207463898
Zo’n theater bon heb ik ook eens weggegeven. Kreeg m in een tijd dat ik echt niet alleen naar een theater ging.

En de dinerbon voor een restaurant waar ik niet graag eet heb ik aan een organisatie gegeven die met vluchtelingenkinderen werken. Snap nog steeds niet dat je een alleenstaande een dinerbon voor een bepaald restaurant geeft, zo stom verzonnen
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 januari 2023 @ 23:19:29 #180
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207463904
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 23:13 schreef Isabeau het volgende:
Overigens, jullie hadden het vandaag ook even over het vergeten van VVV bonnen en dergelijke. Mijn theorie is dat dát het verdienmodel is. Stukjes plastic verkopen voor 10-50 euro en dat mensen die dan vergeten te gebruiken of kwijt raken.
Ik zet waar het kan het om naar Bol. Die worden gegarandeerd uitgegeven :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207463923
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 23:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo’n theater bon heb ik ook eens weggegeven. Kreeg m in een tijd dat ik echt niet alleen naar een theater ging.

En de dinerbon voor een restaurant waar ik niet graag eet heb ik aan een organisatie gegeven die met vluchtelingenkinderen werken. Snap nog steeds niet dat je een alleenstaande een dinerbon voor een bepaald restaurant geeft, zo stom verzonnen
Nou ja, ik wilde best naar het theater. Alleen niet heel ver weg waarbij de leukste voorstellingen in de avond zijn en kom dan nog maar weer thuis met het OV hier in het noorden. Waardeloze kaart voor mij.

Ach, een dinerbon kan natuurlijk altijd wel. Ik hoop toch altijd wel dat iedereen vrienden heeft :P Maar voor een bepaald restaurant is wel wat raar ja. Tenzij je weet dat die persoon daar regelmatig en met veel plezier komt.
pi_207463936
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 23:19 schreef borisz het volgende:
Ik zet waar het kan het om naar Bol. Die worden gegarandeerd uitgegeven :+
Kan je zo'n plastic kaartje dan omzetten voor bol.com? Want boeken zijn altijd welkom O+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 januari 2023 @ 23:25:24 #183
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207463975
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 23:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Kan je z'n plastic kaartje dan omzetten voor bol.com? Want boeken zijn altijd welkom O+
Van de VVV? Die kan je omzetten in van alles en nogwat
https://www.vvvcadeaukaarten.nl/besteden/vvv-cadeaukaart/alles

Een jaar of vijf geleden kreeg ik als kerstcadeau een kadobon om een kadobon aan te schaffen. Dus ik kreeg een pasje en daarmee kon ik een pasje naar keuze aanvragen die netjes thuis werd bezorgd _O-.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207464003
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 23:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nou ja, ik wilde best naar het theater. Alleen niet heel ver weg waarbij de leukste voorstellingen in de avond zijn en kom dan nog maar weer thuis met het OV hier in het noorden. Waardeloze kaart voor mij.

Ach, een dinerbon kan natuurlijk altijd wel. Ik hoop toch altijd wel dat iedereen vrienden heeft :P Maar voor een bepaald restaurant is wel wat raar ja. Tenzij je weet dat die persoon daar regelmatig en met veel plezier komt.
Een gewone dinerbon had ik prima gevonden. Maar een bon voor 200 euro (geen geld terug) is (vind ik raar). Zou ik iemand meenemen, geef ik die een cadeau van 100 euro (want geld terugvragen is ook raar) en echt niemand in mijn omgeving at daar graag. Heel goed restaurant, maar op een gegeven moment zijn ze naar een heel ander concept over gegaan, 2x gegeten en het was goed maar niet lekker (en klote stoelen, te hoog voor mij)
pi_207464063
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 23:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Een gewone dinerbon had ik prima gevonden. Maar een bon voor 200 euro (geen geld terug) is (vind ik raar). Zou ik iemand meenemen, geef ik die een cadeau van 100 euro (want geld terugvragen is ook raar) en echt niemand in mijn omgeving at daar graag. Heel goed restaurant, maar op een gegeven moment zijn ze naar een heel ander concept over gegaan, 2x gegeten en het was goed maar niet lekker (en klote stoelen, te hoog voor mij)
Oh, dat zou bij mij dan weer geen enkele rol spelen :D Ik heb een gratis bon, ik vind uit eten met jou leuk, who cares wat ik je dan blijkbaar 'geef'. Maar hippe hoge stoelen vind ik ook 10x niks en als het eten niet eens echt lekker is dan hm.
pi_207464129
Het waren geen hippe hoge stoelen, die hebben nog zo’n stangetje waar je je voeten op kunt zetten, maar ik kon bij deze alleen met m’n tenen bij de grond. Dat is zo niet fijn.
pi_207464138
En ik eet 1000x liever bij Moushmoush met jou
pi_207464208
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 23:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Het waren geen hippe hoge stoelen, die hebben nog zo’n stangetje waar je je voeten op kunt zetten, maar ik kon bij deze alleen met m’n tenen bij de grond. Dat is zo niet fijn.
Dat is vreselijk, bungelende beentjes _O-

En ja, MoushMoush O+
Volgend weekend? :D
pi_207464265
Cadeaubonnen... ik heb net weer een setje uit de keukenla gehaald. Eens even kijken of ik die kan omzetten in bol.com bonnen, goeie tip @borisz
pi_207464299
Om vergeten te voorkomen leg ik de bonnen die ik krijg altijd op een zichtbare plek. En regelmatig checken of ze niet verlopen zijn.

Wat me eraan doet denken dat een bon van een net-nietlokale eetzaak volgens mij nu verlopen is…. Maar ja. Die was eerst dicht door covid, daarna vergat ik het een poosje, toen wilde ik gaan en bleek het de rest van het jaar alleen afhaal te zijn. Wat ook een keer een optie was (wandelen en picknicken) maar toen hadden ze herfstvakantie :')
De kleinschaligheid maakt wel weer dat ik de kans redelijk groot acht dat ik hem alsnog mag inwisselen. Als ik er een keer aan denk en de sterren goed staan voor een bezoekje.
pi_207464511
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 23:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat is vreselijk, bungelende beentjes _O-

En ja, MoushMoush O+
Volgend weekend? :D
Dan heb ik hier 8 eters volgens mij
pi_207464518
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 00:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Dan heb ik hier 8 eters volgens mij
Oh leuk! Moet jij daar voor koken of brengt iedereen iets mee?
pi_207464539
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 18:50 schreef z80 het volgende:
Ze v
[..]
Ze vliegen iets anders dan ik dacht. Even op een oudere vlucht gekeken. Ze vliegen om Kaboem Kaboel, Rusland en de Ukraine heen.
Je ziet op dit kaartje heel goed dat er boven Oekraïne niet gevlogen wordt.
Allemaal onderlangs. (screenshot van net)

pi_207464554
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 00:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh leuk! Moet jij daar voor koken of brengt iedereen iets mee?
Ik kook, erwtensoep. Het is een eetclubje wat door corona, overlijdens en een bruiloft etc stil heeft gelegen. We zien elkaar regelmatig maar zelden in deze samenstelling en ik vond het tijd om er nieuw leven in te blazen.
Koop gewoon een bak lekker ijs als nagerecht en lekkere hapjes vooraf
pi_207464564
En een grote bus slagroom toch *G*
pi_207464565
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 00:07 schreef Blues het volgende:

[..]
Je ziet op dit kaartje heel goed dat er boven Oekraïne niet gevlogen wordt.
Allemaal onderlangs. (screenshot van net)

[ link | afbeelding ]
Wat een gefriemel boven ons hoofd
pi_207464576
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 00:10 schreef Blues het volgende:
En een grote bus slagroom toch *G*
Mmmm dat klop ik zelf wel (zet het meteen op mn lijstje, want dat vergeet ik altijd)
pi_207464614
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 00:11 schreef Kaatje1 het volgende:

Mmmm dat klop ik zelf wel (zet het meteen op mn lijstje, want dat vergeet ik altijd)
Dat is toch sowieso nog steeds het lekkerst :9
pi_207464629
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 00:10 schreef Kaatje1 het volgende:

Wat een gefriemel boven ons hoofd
Enorm he :o
pi_207464978
Nou, voor wie houdt van die meeëter/puistjes/cyste-uitknijp filmpjes op youtube: ze zijn er ook van het verwijderen van tonsilstenen (tonsillolith). Fascinerend.

Ik vraag me nu vooral af of dat een groot probleem in India is, tonsilstenen.
pi_207465424
Goedemorgen.

Ik denk dat ik de labialiflafjes maar aan de romeinen laat. Met tonsiltenen toe.
Het is donker en droog buiten.
pi_207465585
Inmiddels is het droog en licht buiten ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')