abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207460615
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 20:18 schreef Candaasje het volgende:
Wij kregen vandaag de naaimachine van C zijn oma. Want wij hadden er geen, maar soms is zo’n ding best handig dus kom maar door.

Dit had ik niet helemaal verwacht :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gaaf!
We have far more in common than that which devides us..
pi_207460631
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 20:18 schreef Candaasje het volgende:
Wij kregen vandaag de naaimachine van C zijn oma. Want wij hadden er geen, maar soms is zo’n ding best handig dus kom maar door.

Dit had ik niet helemaal verwacht :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow :D
pi_207460674
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 20:19 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ahja maar die vorm van groen is te doen. Men wenst hier altijd ijsberg erbij.
Oh dat had ik ook nog. Lekker voor de crunch.

Ik eet veel vaker sla sinds ik een krop in plaats van zakken koop.

Candaasje, wat prachtig!
Spoilers!
pi_207460713
Zo'n ding sleepte ik een keer mee in de trein en lopend van station naar huis, omdat ik dacht dat mn moeder dat wel tof zou vinden. Ook zo'n antieke echte Singer. Takkezwaar. Verkeerde inschatting, eindigde in de kliko :'(

Was een Sinterklaasviering waarbij iedereen twee kadootjes mee moest nemen van iets wat je thuis al had staan maar kwijt wilde. De spaarpot die ik daar scoorde, die mn teamgenoot van haar vader kreeg toen ze op haar 18e uit huis ging, heb ik nog steeds O+ (ik was toen ik m kreeg ook -nog net- 18 en aan eerste jaar studie bezig).
pi_207460927
Deze is redelijk nieuw, oma wilde liever geen elektrische :D

Straks maar een mooi plekje voor zoeken O+
  Moderator zaterdag 7 januari 2023 @ 20:46:20 #131
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207461030
De naam Singer doet me altijd denken aan een sketch van "Drenthe plat"
wat die stier is voor de koe, is de Singer naaimachine veur moe

Uit de context getrokken dus niet echt grappig :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207461197
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 20:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, @:yinu, hoe is het met je hond vandaag?
En @Candaasje (prachtige naaimachine trouwens, werkt ie ook?)

Hond gaat redelijk hoewel hij nog wel een raar soort hyperventileert af en toe. Alleen als hij wat gegeten of gedronken heeft eigenlijk. En hij trekt nog een beetje met het pootje. Maar goed, daarvan dacht de dierenarts dus ook dat het gekneusd was dus dat is niet zo gek. Al met al mazzel, DA vertelde nog dat hij de dag ervoor een klein hondje binnenkreeg dat bij onderzoek allemaal breuken in haar schedel bleek te hebben, ook na een speel-incident. Brrrrr.
pi_207461510
@Candaasje O+
@Cat-astrophe dat zijn de betere tweelingzusjes :9
@Lonaa mooie Dora wandelfoto O+ en ja ik ben een gekkie met m'n gehardloop

Ik had vanmiddag/vanavond DE BESTE date. Beetje naar bomenjongen kijken terwijl hij ging boulderen, beetje zelf boulderen en laten zien wat ik allemaal kan 8-)
Beetje grapjes met hem gemaakt. Z'n kont gecomplimenteerd. 8-)
We blijken allebei de neiging te hebben om ons vast te bijten in boulder-routes die nét niet lukken en zijn dus een uur bezig geweest met een en dezelfde route (dwz acht klimgreepjes op een 4 meter muur). _O-
Daarna samen nog naar De Hemel gegaan. ( @Sarabi kent dit misschien?) Bomenjongen zei dat we er eigenlijk in de lente/zomer moesten zijn want ze hebben er zulke mooie kersenbomen. Maar nu hebben we binnen gezeten. Ik heb het Mariken bier en Nieuw Ligt bier gehad (tips van hem) en we hadden allebei het enige vegan gerecht op de kaart (kortom voor het eten moet je het niet echt doen als je geen vlees eet).
Superfijn gepraat. Hij blijft een schatje. *;
Hij had een goed shirt. Moest hem wel vragen wat het was voor vogel: een Californische kuifkwartel. :7
NOG STEEDS NIET GEZOEND _O-
Wel beter geknuffeld nu.
En ik ben nu bij hem thuis uitgenodigd om plaatjes te komen luisteren. Ik zie mogelijkheden. 8-)
pi_207461553
Oh Tele wat klinkt dat heerlijk O+

Oh, je deed een ninja edit. Hem gewoon zoenen volgende keer! :D
pi_207461558
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 20:56 schreef yinu het volgende:

[..]
En @:candaasje (prachtige naaimachine trouwens, werkt ie ook?)

Hond gaat redelijk hoewel hij nog wel een raar soort hyperventileert af en toe. Alleen als hij wat gegeten of gedronken heeft eigenlijk. En hij trekt nog een beetje met het pootje. Maar goed, daarvan dacht de dierenarts dus ook dat het gekneusd was dus dat is niet zo gek. Al met al mazzel, DA vertelde nog dat hij de dag ervoor een klein hondje binnenkreeg dat bij onderzoek allemaal breuken in haar schedel bleek te hebben, ook na een speel-incident. Brrrrr.
Arm hondje! ;(

Die dieren verschillen ook zo in formaat/kracht.
pi_207461579
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh Tele wat klinkt dat heerlijk O+

Heb je hem na de drankjes nog besprongen? ;)
Zie edit ;(

Ik ga morgen een dagje vrijwilligerswerk doen in de Achterhoek dus zit nu braaf en alleen alvast in de trein. :')
M'n ouders hebben wel taart voor me klaarstaan vanwege Driekoningen. (En zelf liggen ze al te slapen)
pi_207461599
@vlindertje89 wat een VERSCHRIKKELIJK laminaat dan!
Ik heb ooit 25 m² in een dag gelegd incl allerlei rare hoeken en bochten en incl plintjes, dus ik dacht dat je wel goed zat met je 14 m². Maar had hij niet beter laminaat kunnen kiezen. Het klinkt waardeloos. :(
pi_207461621
Tele O+
Spoilers!
pi_207461631
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 20:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Je tekende zelfs een lendendoek _O_ Wat is dat bruine ding links?
Ik heb het bruine ding bestudeerd en ik heb geen idee. Een salontafel? Een zongebruinde bal met ballen? Een reep chocolade? Een opgeschoren poedel van de oude mevrouw met de wandelstok (gemeen kreng!)?

Qua uitdossing van derdewereldbewoners was ik natuurlijk goed op de hoogte, ik las de samsam.
Heremientiet, dat bestáát nog :D
https://nl.wikipedia.org/wiki/Samsam_(tijdschrift)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207461640
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Zie edit ;(

Ik ga morgen een dagje vrijwilligerswerk doen in de Achterhoek dus zit nu braaf en alleen alvast in de trein. :')
M'n ouders hebben wel taart voor me klaarstaan vanwege Driekoningen. (En zelf liggen ze al te slapen)
Mooie lange opbouw maken jullie ervan. Goed zo ^O^
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207461656
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:23 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik heb het bruine ding bestudeerd en ik heb geen idee. Een salontafel? Een zongebruinde bal met ballen? Een reep chocolade? Een opgeschoren poedel van de oude mevrouw met de wandelstok (gemeen kreng!)?

Qua uitdossing van derdewereldbewoners was ik natuurlijk goed op de hoogte, ik las de samsam.
Ik gok dan op chocolade. Rijke mensen eten dat en de arme mensen hebben die cacao geplukt (in de lendendoek). Dat past helemaal bij het thema.
Spoilers!
pi_207461731
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:24 schreef sigme het volgende:

[..]
Mooie lange opbouw maken jullie ervan. Goed zo ^O^
Ja ik vind het ergens ook wel wat hebben om niet meteen tussen de lakens te duiken, maar eerst wat leuke dingen te doen samen en elkaar wat beter te leren kennen.
Aan de andere kant, AAAAAAARGH het is zo'n lekker ding en ik wil aan hem zitten. :')
pi_207461832
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omdat ik bij het eten al een absurde hoeveelheid saus eet en vooral omdat ik nog maar 3 minuten hoefde te wachten.
Ik ken al deze woorden, maar de betekenis in de context ontgaat me volledig
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207461969
Woord van de dag: labiapads.

Shoot!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207461991
[
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Mensen, serieus?
Dat is zo'n ouwe wijven stoel met hendels on te verstellen
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 7 januari 2023 @ 21:40:29 #146
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207462000
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Woord van de dag: labiapads.

Shoot!
E-Stim? Stille wateren....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207462042
Ik denk wel dat kleine sigme nog wat uitdagingen ervoer op het gebied van realisme. Maar dit zag ik meteen
pi_207462047
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:20 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 wat een VERSCHRIKKELIJK laminaat dan!
Ik heb ooit 25 m² in een dag gelegd incl allerlei rare hoeken en bochten en incl plintjes, dus ik dacht dat je wel goed zat met je 14 m². Maar had hij niet beter laminaat kunnen kiezen. Het klinkt waardeloos. :(
Het was niet eens super goedkoop laminaat.. twee keer zo duur als degene die hier ligt :D dus had het ook niet verwacht. Ik dacht dus ook met drie uurtjes wel klaar te zijn, maar mannn wat een kutwerk was dit. In m'n eigen huis heb ik in een ochtend in m'n eentje (!) de hele zolder gelegd, incl iets van 2.5m rijen van 5.5m breed.. (daarna werd het voor nog 1.3m, 4m breed en dan nog voor 1m, 1.6m breed).

Het moeten gebruiken van decoupeerzaag ipv laminaatsnijder kostte wat extra tijd, maar vooral die kut kopse kanten. Qua rijen wel ongeveer op de helft, alleen waren het nu 6 rijen met 2.5 plank en 2 rijen met 3.25 plank ongeveer en moeten er nu nog 6 van die lange en 2 van die korte rijen. Nouja. Nog één keer halve dag en dan is het klaar.
pi_207462104
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:40 schreef Vanyel het volgende:
[
[..]
Mensen, serieus?
Dat is zo'n ouwe wijven stoel met hendels on te verstellen
Ik zag er een rolstoel in (door de wieltjes die ik in de 'achterpoten' erin zag), dus redelijk op zelfde spoor.
pi_207462184
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:44 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik zag er een rolstoel in (door de wieltjes die ik in de 'achterpoten' erin zag), dus redelijk op zelfde spoor.
Relaxfauteuil :Y

Alleen rijke VVD stemmers hebben die :(

Edit: ik had @Vanyel moeten quoten
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')