quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:18 schreef Candaasje het volgende:
Wij kregen vandaag de naaimachine van C zijn oma. Want wij hadden er geen, maar soms is zo’n ding best handig dus kom maar door.
Dit had ik niet helemaal verwacht
Wat gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:18 schreef Candaasje het volgende:
Wij kregen vandaag de naaimachine van C zijn oma. Want wij hadden er geen, maar soms is zo’n ding best handig dus kom maar door.
Dit had ik niet helemaal verwacht
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh dat had ik ook nog. Lekker voor de crunch.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja maar die vorm van groen is te doen. Men wenst hier altijd ijsberg erbij.
En @Candaasje (prachtige naaimachine trouwens, werkt ie ook?)quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, @:yinu, hoe is het met je hond vandaag?
Arm hondje!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:56 schreef yinu het volgende:
[..]
En @:candaasje (prachtige naaimachine trouwens, werkt ie ook?)
Hond gaat redelijk hoewel hij nog wel een raar soort hyperventileert af en toe. Alleen als hij wat gegeten of gedronken heeft eigenlijk. En hij trekt nog een beetje met het pootje. Maar goed, daarvan dacht de dierenarts dus ook dat het gekneusd was dus dat is niet zo gek. Al met al mazzel, DA vertelde nog dat hij de dag ervoor een klein hondje binnenkreeg dat bij onderzoek allemaal breuken in haar schedel bleek te hebben, ook na een speel-incident. Brrrrr.
Zie editquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh Tele wat klinkt dat heerlijk
Heb je hem na de drankjes nog besprongen?
Ik heb het bruine ding bestudeerd en ik heb geen idee. Een salontafel? Een zongebruinde bal met ballen? Een reep chocolade? Een opgeschoren poedel van de oude mevrouw met de wandelstok (gemeen kreng!)?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je tekende zelfs een lendendoekWat is dat bruine ding links?
Mooie lange opbouw maken jullie ervan. Goed zoquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zie edit
Ik ga morgen een dagje vrijwilligerswerk doen in de Achterhoek dus zit nu braaf en alleen alvast in de trein.
M'n ouders hebben wel taart voor me klaarstaan vanwege Driekoningen. (En zelf liggen ze al te slapen)
Ik gok dan op chocolade. Rijke mensen eten dat en de arme mensen hebben die cacao geplukt (in de lendendoek). Dat past helemaal bij het thema.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb het bruine ding bestudeerd en ik heb geen idee. Een salontafel? Een zongebruinde bal met ballen? Een reep chocolade? Een opgeschoren poedel van de oude mevrouw met de wandelstok (gemeen kreng!)?
Qua uitdossing van derdewereldbewoners was ik natuurlijk goed op de hoogte, ik las de samsam.
Heremientiet, dat bestáát nog
https://nl.wikipedia.org/wiki/Samsam_(tijdschrift)
Ja ik vind het ergens ook wel wat hebben om niet meteen tussen de lakens te duiken, maar eerst wat leuke dingen te doen samen en elkaar wat beter te leren kennen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooie lange opbouw maken jullie ervan. Goed zo
Ik ken al deze woorden, maar de betekenis in de context ontgaat me volledigquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omdat ik bij het eten al een absurde hoeveelheid saus eet en vooral omdat ik nog maar 3 minuten hoefde te wachten.
Mensen, serieus?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb het bruine ding bestudeerd en ik heb geen idee. Een salontafel? Een zongebruinde bal met ballen? Een reep chocolade? Een opgeschoren poedel van de oude mevrouw met de wandelstok (gemeen kreng!)?
Qua uitdossing van derdewereldbewoners was ik natuurlijk goed op de hoogte, ik las de samsam.
Heremientiet, dat bestáát nog
https://nl.wikipedia.org/wiki/Samsam_(tijdschrift)
E-Stim? Stille wateren....quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Woord van de dag: labiapads.
Shoot!
Het was niet eens super goedkoop laminaat.. twee keer zo duur als degene die hier ligtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:20 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 wat een VERSCHRIKKELIJK laminaat dan!
Ik heb ooit 25 m² in een dag gelegd incl allerlei rare hoeken en bochten en incl plintjes, dus ik dacht dat je wel goed zat met je 14 m². Maar had hij niet beter laminaat kunnen kiezen. Het klinkt waardeloos.
Ik zag er een rolstoel in (door de wieltjes die ik in de 'achterpoten' erin zag), dus redelijk op zelfde spoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:40 schreef Vanyel het volgende:
[
[..]
Mensen, serieus?
Dat is zo'n ouwe wijven stoel met hendels on te verstellen
Relaxfauteuilquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:44 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik zag er een rolstoel in (door de wieltjes die ik in de 'achterpoten' erin zag), dus redelijk op zelfde spoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |