Hehequote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:40 schreef fietsie het volgende:
cat-6 of cat-7 vroeg mijn gedeformeerde brein zich af.
Uhm… harig talgtweelingzusje? Het is een introvert tiepje, dus heb haar (nog) niet genoeg leren kennen voor een verdere naamgeefceremonie.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hehe![]()
Cat, mogen we weten hoe je zusje heet?
Ja dat zien we nu ook via die tracker vh vliegtuig.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:05 schreef z80 het volgende:
[..]
50 minuten tussen landen en boarding is meestal voldoende. Zeker als het als 1 ticket geboekt is.
Ik heb wel eens een krappere overstap gehad.
En nu een vertraging tot 30 minuten bij vertrek is ook geen ramp. Dit wordt wel weer ingelopen. De vlucht is lang genoeg hier voor.
Vliegen ze bovenlangs? Via Rusland en Afghanistan? Of onder langs via de verschillende oliestaten?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja dat zien we nu ook via die tracker vh vliegtuig.
Leuk om te zien waar ze allemaal overheen vliegen trouwens.
Goed voor mijn topografie![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:40 schreef Molo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Standaard lijn laat boven Moskou langs zien, maar ze vliegen nu onderlangs vlg mij.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:28 schreef z80 het volgende:
[..]
Vliegen ze bovenlangs? Via Rusland en Afghanistan? Of onder langs via de verschillende oliestaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Standaard lijn laat boven Moskou langs zien, maar ze vliegen nu onderlangs vlg mij.Ze vliegen iets anders dan ik dacht. Even op een oudere vlucht gekeken. Ze vliegen om Kaboem Kaboel, Rusland en de Ukraine heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Wij beginnen over zo'n 45 minuten pasquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat een reis terug, zeg, @:Blues!
Ik at frietjes met pindasaus en een frikandel en een kroket en nu leef ik weer een beetje. En schaatsen terug aan het kijken, want kon pas 15.15 beginnen met kijken![]()
Wel moe, dus weet niet of het lukt alles al terug te kijken vanavond. Wil ook nog even wandelen voor ik ga slapen. Normaal doe ik uurtje, maar vandaag mss bij halfuurtje houden. En anders morgenochtend maar de rest terugkijken voor het programma van morgen begint
Dit is toch het moment om de verplichte groenvoervoorzieningen vast te nuttigen zodat die niet door de shoarma belanden?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit te wachten tot de shoarma voldoende knapperig is. Ondertussen moet ik me bedwingen om geen lepel knoflooksaus in mijn mond te stoppen. Hij is erg goed gelukt vandaag
Waarom hou je jezelf dan tegen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit te wachten tot de shoarma voldoende knapperig is. Ondertussen moet ik me bedwingen om geen lepel knoflooksaus in mijn mond te stoppen. Hij is erg goed gelukt vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger wist ik alles.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Zeker. Maar het hoort ook in de shoarma hierquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit is toch het moment om de verplichte groenvoervoorzieningen vast te nuttigen zodat die niet door de shoarma belanden?
Omdat ik bij het eten al een absurde hoeveelheid saus eet en vooral omdat ik nog maar 3 minuten hoefde te wachten.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:21 schreef sigme het volgende:
Ik kreeg een stapeltje oud papier van mijn moeder, met mijn oude schoolschriftjes en tekeningen etc.
Ik heb me echt bescheurd om deze tekening:Je tekende zelfs een lendendoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger wist ik alles.Wat is dat bruine ding links?
Die mentor heeft het goed voor elkaar met zijn harem
Spoilers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahja maar die vorm van groen is te doen. Men wenst hier altijd ijsberg erbij.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zeker. Maar het hoort ook in de shoarma hierPaprika en champignon meegebakken, koolsla er bij op het broodje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |