Ik las het net. Ik geloof niet dat ik dat wil ervaren.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Woord van de dag: labiapads.
Shoot!
Jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Relaxfauteuil
Alleen rijke VVD stemmers hebben die
Edit: ik had @:vanyel moeten quoten
Mijn ouders hadden er twee. Nu niet meer.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja![]()
Mijn ouders hebben er inderdaad 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
QFTquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:40 schreef Vanyel het volgende:
[
[..]
Mensen, serieus?
Dat is zo'n ouwe wijven stoel met hendels on te verstellen
SPOILER: WAAAAROMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenzool?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:31 schreef Vanyel het volgende:
OH MIJN GODWhut? Doe ik het al jaren fout door die in mijn schoenen te doenSPOILER: WAAAAROMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenzool?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:31 schreef Vanyel het volgende:
OH MIJN GODOh. You made me look.SPOILER: WAAAAROMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenzool?
Je wil het. Dus doe maar gewoon. Lijd mee met de Wetenden.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:25 schreef yinu het volgende:
[..]
QFT
Vraag: moet ik labiapads googelen?
Date van @:tele6 klinkt fantastisch. Ik zwijmel helemaal mee.
Laminaat van @:vlindertje89 klinkt superstorm.
Is dat geen inlegzool?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Whut? Doe ik het al jaren fout door die in mijn schoenen te doen
Te laat. Ik ben al binnenzool aan het googelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je wil het. Dus doe maar gewoon. Lijd mee met de Wetenden.
Kan. Maar moet ik die dan niet meer in mijn schoenen maar in mijn ondergoed gaan doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:38 schreef yinu het volgende:
Nieuw woord van de dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En meer uitleg over meerwaarde en gebruik![]()
Leerzame avond, dit!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga tegen mijn moeder zeggen dat ik het <woord van de week> kwijt ben en nu nodig heb. Waar zou ze mee komen aanzetten?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:40 schreef Vanyel het volgende:
Lololol dit is mijn lievelingswoord van de week.
Ik heb het gevoel voor humor van een 11-jarige dus ik zit hier zo hard te lachen dat de man des huizes uit de andere kamer komt kijken wat er zo grappig is.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ga tegen mijn moeder zeggen dat ik het <woord van de week> kwijt ben en nu nodig heb. Waar zou ze mee komen aanzetten?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:40 schreef Vanyel het volgende:
Lololol dit is mijn lievelingswoord van de week.
Wellicht weet ie een doosje te staanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:45 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel voor humor van een 11-jarige dus ik zit hier zo hard te lachen dat de man des huizes uit de andere kamer komt kijken wat er zo grappig is.
Ik vond het een leuke aflevering met leuke gastenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik kijk nu ‘ik vertrek’, eerste blote kerel al gezien.
Wordt een toppertje
Ik zit net op mijn werk en schoot ook in de lach en keek snel om me heen of niemand het zag. Iemand zou om uitleg kunnen vragenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:45 schreef yinu het volgende:
Ik heb het gevoel voor humor van een 11-jarige dus ik zit hier zo hard te lachen dat de man des huizes uit de andere kamer komt kijken wat er zo grappig is.
Ik zet waar het kan het om naar Bol. Die worden gegarandeerd uitgegevenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:13 schreef Isabeau het volgende:
Overigens, jullie hadden het vandaag ook even over het vergeten van VVV bonnen en dergelijke. Mijn theorie is dat dát het verdienmodel is. Stukjes plastic verkopen voor 10-50 euro en dat mensen die dan vergeten te gebruiken of kwijt raken.
Nou ja, ik wilde best naar het theater. Alleen niet heel ver weg waarbij de leukste voorstellingen in de avond zijn en kom dan nog maar weer thuis met het OV hier in het noorden. Waardeloze kaart voor mij.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo’n theater bon heb ik ook eens weggegeven. Kreeg m in een tijd dat ik echt niet alleen naar een theater ging.
En de dinerbon voor een restaurant waar ik niet graag eet heb ik aan een organisatie gegeven die met vluchtelingenkinderen werken. Snap nog steeds niet dat je een alleenstaande een dinerbon voor een bepaald restaurant geeft, zo stom verzonnen
Kan je zo'n plastic kaartje dan omzetten voor bol.com? Want boeken zijn altijd welkomquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:19 schreef borisz het volgende:
Ik zet waar het kan het om naar Bol. Die worden gegarandeerd uitgegeven
Van de VVV? Die kan je omzetten in van alles en nogwatquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je z'n plastic kaartje dan omzetten voor bol.com? Want boeken zijn altijd welkom
Een gewone dinerbon had ik prima gevonden. Maar een bon voor 200 euro (geen geld terug) is (vind ik raar). Zou ik iemand meenemen, geef ik die een cadeau van 100 euro (want geld terugvragen is ook raar) en echt niemand in mijn omgeving at daar graag. Heel goed restaurant, maar op een gegeven moment zijn ze naar een heel ander concept over gegaan, 2x gegeten en het was goed maar niet lekker (en klote stoelen, te hoog voor mij)quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde best naar het theater. Alleen niet heel ver weg waarbij de leukste voorstellingen in de avond zijn en kom dan nog maar weer thuis met het OV hier in het noorden. Waardeloze kaart voor mij.
Ach, een dinerbon kan natuurlijk altijd wel. Ik hoop toch altijd wel dat iedereen vrienden heeftMaar voor een bepaald restaurant is wel wat raar ja. Tenzij je weet dat die persoon daar regelmatig en met veel plezier komt.
Oh, dat zou bij mij dan weer geen enkele rol spelenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Een gewone dinerbon had ik prima gevonden. Maar een bon voor 200 euro (geen geld terug) is (vind ik raar). Zou ik iemand meenemen, geef ik die een cadeau van 100 euro (want geld terugvragen is ook raar) en echt niemand in mijn omgeving at daar graag. Heel goed restaurant, maar op een gegeven moment zijn ze naar een heel ander concept over gegaan, 2x gegeten en het was goed maar niet lekker (en klote stoelen, te hoog voor mij)
Dat is vreselijk, bungelende beentjesquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Het waren geen hippe hoge stoelen, die hebben nog zo’n stangetje waar je je voeten op kunt zetten, maar ik kon bij deze alleen met m’n tenen bij de grond. Dat is zo niet fijn.
Dan heb ik hier 8 eters volgens mijquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is vreselijk, bungelende beentjes
En ja, MoushMoush
Volgend weekend?
Oh leuk! Moet jij daar voor koken of brengt iedereen iets mee?quote:
Je ziet op dit kaartje heel goed dat er boven Oekraïne niet gevlogen wordt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:50 schreef z80 het volgende:
Ze v
[..]
Ze vliegen iets anders dan ik dacht. Even op een oudere vlucht gekeken. Ze vliegen om Kaboem Kaboel, Rusland en de Ukraine heen.
Ik kook, erwtensoep. Het is een eetclubje wat door corona, overlijdens en een bruiloft etc stil heeft gelegen. We zien elkaar regelmatig maar zelden in deze samenstelling en ik vond het tijd om er nieuw leven in te blazen.quote:Op zondag 8 januari 2023 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh leuk! Moet jij daar voor koken of brengt iedereen iets mee?
Wat een gefriemel boven ons hoofdquote:Op zondag 8 januari 2023 00:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Je ziet op dit kaartje heel goed dat er boven Oekraïne niet gevlogen wordt.
Allemaal onderlangs. (screenshot van net)
[ link | afbeelding ]
Mmmm dat klop ik zelf wel (zet het meteen op mn lijstje, want dat vergeet ik altijd)quote:
Dat is toch sowieso nog steeds het lekkerstquote:Op zondag 8 januari 2023 00:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmmm dat klop ik zelf wel (zet het meteen op mn lijstje, want dat vergeet ik altijd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |