quote:Married at First Sight 2023: dit is alles wat we weten over het nieuwe seizoen
Married at First Sight is atm een van de populairste datingprogramma's – waarin men, door experts, 'blind' wordt gekoppeld aan een potentiële match én daarmee op dag één het huwelijksbootje instapt. Vervolgens heb je natuurlijk de huwelijksnacht, waarna het koppel samen op reis gaat. Daarna gaan ze samenwonen, en tot slot moeten de twee bepalen of het een match made in heaven is. In de vorige seizoenen kwam er genoeg drama voorbij: zo wilde Arjan er afgelopen seizoen eigenlijk al mee stoppen bij het huwelijk, en was Joep ronduit rude tegen Caroline. Maar er is geen sprake van enkel mislukte matches, want zowel Rowan en Astleigh als Sonny en Dylan zijn nog altijd gelukkig samen.
Wanneer kunnen we Married at First Sight op tv zien?
Het zevende seizoen is inmiddels al lang en breed voorbij en nu rest de vraag: wanneer komt Married at First Sight 2023 op tv? Dat er een nieuw seizoen van het liefdesexperiment MAFS aan zou komen, was al bekend. De opnames zijn afgelopen zomer van start gegaan, en nú maakt RTL tevens bekend wanneer we MAFS 2023 kunnen zien op tv.
*Tromgeroffel*... Married at First Sight seizoen acht is vanaf 3 januari 2023 te zien. Nog steeds met Carlo Boszhard als presentator, maar er is meer leuk nieuws: er worden niet één, maar twee afleveringen per week uitgezonden op RTL 4. Op zowel dinsdag- als woensdagavond kun je 't nieuwe seizoen van Married at First Sight bingen. Én als kers op de taart wordt er in de eerste week van de show nog een derde aflevering uitgezonden op donderdagavond - wat een feestje! De afleveringen komen uiteraard, voor als je het wilt terugkijken, ook op Videoland.
Hahahaha. Echt he?quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Aflevering 2 gezien, god wat irriteer ik me aan zowat alles bij die bruiloft van die Martijn en Nicole. Met name hij is een hele pedante kerel, een soort Bas Smit met Brabantse tongval en dan al die soort wanhopige herintredende soppende huisvrouwen eromheen qua vriendinnenclub.
Precies dit ja, ongelofelijke blaaskaakquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:28 schreef Groepfunder het volgende:
De OP kan wel een update gebruiken. Zo is het nieuwe seizoen dinsdag 3 januari 2023 begonnen op televisie.
On topic: Martijn viel mij gisterenavond tegen. Dat geschreeuw vanuit de auto over de lange Brabantse nachten, de toost waarin hij onbedoeld suggereert dat dit een match is tussen twee alcoholisten. Hij lijkt zo ontzettend graag op de voorgrond te willen staan. Een lange vent die bang is niet gezien te worden. Je zag bij hem eigenlijk direct terug waar die expert bang voor was: heel veel zenden, maar luisteren .... Ik hoop voor Nicole dat het de zenuwen waren.
Hij gooide ook meerdere keren zijn armen over elkaar tijdens het praten, lekkere gesloten houdingquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Het viel me op dat die blaaskaak zijn bruid nauwelijks aankeek. Zij heeft nog wel een open blik, maar hij is constant aan het wegkijken.
Verder begrijp ik nog steeds niets van het Ibiza-verhaal, want hoe allerlei mensen goede vrienden zijn (zelfs uitgenodigd voor een bruiloft), maar de twee hoofdpersonen elkaar dan nooit zijn tegengekomen op feestjes of dergelijke, is me een raadsel.
Alle moeders zijn trouwens een beetje van het padje af. Ik denk dat de moeder met de rokerstanden soms een ochtendsherrietje neemt bij haar Belinda Menthol. Maar goed, wel lief verder natuurlijk.
Heerlijk gepsychologiseer van de kouwe grond, bij dit programma.
Je ruikt "cheater" bij hem van 25 km afstandquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:10 schreef RipCity het volgende:
vertrouw die Martijn voor geen meter. Je ziet aan die autorit al dat die uiteindelijk een heel vervelend mannetje gaat zijn.
Die gozer uit Enschede lijkt me wel toffe peer.
Ik snap er ook de ballen van, je nodigt toch enkel goede vrienden uit op je bruiloft? Op een bruiloft bij MAFS nog wat betere vrienden, je bent namelijk behoorlijk gelimiteerd in de hoeveelheid mensen die je mag uitnodigen. Dus dat betekent dat je toch wel erg goed met zijn met de vriendinnen van Nicole.quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Verder begrijp ik nog steeds niets van het Ibiza-verhaal, want hoe allerlei mensen goede vrienden zijn (zelfs uitgenodigd voor een bruiloft), maar de twee hoofdpersonen elkaar dan nooit zijn tegengekomen op feestjes of dergelijke, is me een raadsel.
Viel mij ook op, body language. En die was niet heel positief van zijn kant voor mijn gevoel. Lijkt wel of hij aan het mokken was omdat hij niet blij was met wat er gebeurde.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij gooide ook meerdere keren zijn armen over elkaar tijdens het praten, lekkere gesloten houding
Er klopt echt helemaal niks van idd.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:49 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik snap er ook de ballen van, je nodigt toch enkel goede vrienden uit op je bruiloft? Op een bruiloft bij MAFS nog wat betere vrienden, je bent namelijk behoorlijk gelimiteerd in de hoeveelheid mensen die je mag uitnodigen. Dus dat betekent dat je toch wel erg goed met zijn met de vriendinnen van Nicole.
Maar ik geloof er geen barst van dat als je de beste vriendin van Nicole zo goed kent en haar uitnodigt op je bruiloft je Nicole nooit gezien zou hebben. Op een willekeurige verjaardag of feestje kom je elkaar dan toch wel een keer tegen?
Maar wat ook vreemd was, van Martijn zijn kant van de gasten zag je eigenlijk niks op zijn 3 kinderen na. Zijn moeder en zus hadden schijnbaar geen zin om te komen, maar voor de rest zag je ook niks. Volgens mij ging er niet eens iemand van Martijn's gasten op bezoek bij Nicole zo vlak voor de bruiloft? Je zag alleen Nicole haar moeder even langsgaan bij Martijn.
Mijn gevoel zegt dat het allemaal nog erger in scene is gezet dan normaal. Mijn gevoel zegt dat de vriendinnen een veel grotere rol spelen dan we zien en horen. Naar mijn idee hebben zij bij MAFS dit stel aangedragen.
Dacht ik ook aan. Of hij wist zich geen houding te geven.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Viel mij ook op, body language. En die was niet heel positief van zijn kant voor mijn gevoel. Lijkt wel of hij aan het mokken was omdat hij niet blij was met wat er gebeurde.
Blonde gozers zijn per definitie bijna altijd klerelijers en niet te vertrouwen. Deze Martijn heeft het een beetje achter de elleboogjes denk ik zo. En dan komt het ook nog eens uit Lampjesstad wat al niet mee helpt...kansloos dus.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:10 schreef RipCity het volgende:
vertrouw die Martijn voor geen meter. Je ziet aan die autorit al dat die uiteindelijk een heel vervelend mannetje gaat zijn.
Echt meteen als zij naast hem komt staanquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij gooide ook meerdere keren zijn armen over elkaar tijdens het praten, lekkere gesloten houding
Ik ook niet, wat een huis al voor die leeftijd.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:05 schreef Revanches het volgende:
Ik zou die plek bij de hertjes dus niet snel opgeven.
Ja bizar, ze is business controller geloof ik, en gediplomeerd Register Accountant. Boert goed blijkbaar.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:15 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik ook niet, wat een huis al voor die leeftijd.
Als iemand vanaf haar 12e een life coach heeft hoeft ze niet alles zelf binnen te harken denk ikquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:18 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ja bizar, ze is business controller geloof ik, en gediplomeerd Register Accountant. Boert goed blijkbaar.
Geen idee, ik kijk niet via videoland. Dus geen spoilers aubquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:59 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Als iemand vanaf haar 12e een life coach heeft hoeft ze niet alles zelf binnen te harken denk ik
Was in de aflevering die net live was te zien.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:01 schreef Revanches het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk niet via videoland. Dus geen spoilers aub
Het is nu op TVquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:01 schreef Revanches het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk niet via videoland. Dus geen spoilers aub
Had hetzelfde, want kijk dit programma in het begin altijd maar half, zeker in deze fase. Vind het pas leuk worden vanaf de vakanties.quote:
Precies dit, en daar zit meteen ook wel mijn twijfel bij dit stel. Ik zie ze allebei niet zomaar hun eigen stek opgeven. Voor de rest denk ik wel dat dit een goede match kan zijn...quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:05 schreef Revanches het volgende:
Ik zou die plek bij de hertjes dus niet snel opgeven.
Dat lijkt me wel een beetje een rode vlag eigenlijk jaquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:56 schreef RedFever007 het volgende:
ik ben haar levenscoach sinds haar 12e[ afbeelding ]
Dat is zijn broer (zijn vader is overleden).quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:53 schreef cafca het volgende:
Vinden jullie ook niet dat de vader van François verdacht veel op Maurice uit vorìg seizoen lijkt?
Ja daar kwam ik later ook achterquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:33 schreef lily het volgende:
[..]
Dat is zijn broer (zijn vader is overleden).
Schijnbaar was ze heel onzeker en keuzestress… En miss ging haar moeder er al heen ofzo?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat je ouders een levenscoach voor je aanstellen vanaf je twaalfde, is toch echt héél raar??
Tenminste, ik neem aan dat ze die op haar twaalfde niet zelf heeft ingeschakeld.
Doe ik ook. Die hele bruiloft geneuzel skip ik ook hoor. Al die ellendige speeches. Ik kijk pas vanaf dat ze in het hotel komenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:29 schreef Cirilico het volgende:
Is het programma nog te volgen als ik alle intro's tot aan de huwelijksdag zou doorspoelen? En mis ik dan nog veel spannends?
Staat garant voor een toekomstige burn-out en een 'vind jezelf op Bali'.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat je ouders een levenscoach voor je aanstellen vanaf je twaalfde, is toch echt héél raar??
Tenminste, ik neem aan dat ze die op haar twaalfde niet zelf heeft ingeschakeld.
Op elke leeftijd vind ik levenscoach al een rode vlag, laat staan zo jong alquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een beetje een rode vlag eigenlijk ja
Auw.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:08 schreef GereDathan het volgende:
"Coaches" zijn het failliet van onze maatschappij. Wat een nonsens.
Ja eindelijk!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een verademing dat die hele aanloop naar de bruiloften niet meer zo uitgerekt wordt als in afgelopen seizoen.
Hup, pak/jurk kiezen, koffers pakken, trouwen en gaan! Prima tempo
Jaja. Dat is anders. Snap je welquote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:55 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Moderne geldklopperij.
https://www.telegraaf.nl/(...)ten-veel-goudzoekers
Wilfriedquote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja eindelijk!
De sponsors hebben kennelijk een beetje minder een vinger in de pap (of we krijgen die vinger nog in latere pap te zien, maar so far, so good).
Ik vond het trouwens ook geweldig dat Wilfred doodleuk (en geen sponsor, dus zonder camera's) was gaan shoppen bij een vriend met kledingwinkel, voor zijn square-sur-square outfit. Mooi maling aan alles!
Inderdaad, wat een engnek.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:21 schreef freaky40 het volgende:
Die Martijn is wel erg bewust van de camera's en acteert hier dan ook op in zijn doen en laten. Kan totaal niet zichzelf zijn zo lijkt het wel, of hij moet 24/7 een toneelstukje opvoeren. Altijd overdreven grappig willen zijn.
Dat was zijn broer.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:53 schreef cafca het volgende:
Vinden jullie ook niet dat de vader van François verdacht veel op Maurice uit vorìg seizoen lijkt?
Superslechte match die Martijn en Nicole...vinden zichzelf al leuk en interessant genoeg denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:10 schreef RipCity het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit hier niet mag haal het dan maar weg.
Ik vond m op Geert Wilders lijkenquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:53 schreef cafca het volgende:
Die Martijn is net Alberto Stegemanquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:12 schreef Moofasah het volgende:
Martijn en Nicole worden het leukste koppel van dit seizoen volgens mij
Twee enfant terribles met lekker veel ruzie en drama
Smullen dus!
Goed om te weten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 07:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Doe ik ook. Die hele bruiloft geneuzel skip ik ook hoor. Al die ellendige speeches. Ik kijk pas vanaf dat ze in het hotel komen
Verrekquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Die Martijn is net Alberto Stegeman
Ik vind het altijd wel leuk maar het moet nog op gang komen. Het wordt pas wat na de bruiloften etc. Als ze op vakantie gaanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:56 schreef britneycheers het volgende:
Is het het waard om te kijken? Ik vond de deelnemers er saai uitzien.
Gister aflevering 4 gezien, maar dit wordt alleen maar erger. Alsof je naar een slechte romcom zit te kijken. Zeker in die auto, want oh jee, wat zouden de mensen toch van je denken als je een vrouw auto laat rijden. Het is 2023, waar hebben we het over?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:21 schreef freaky40 het volgende:
Die Martijn is wel erg bewust van de camera's en acteert hier dan ook op in zijn doen en laten. Kan totaal niet zichzelf zijn zo lijkt het wel, of hij moet 24/7 een toneelstukje opvoeren. Altijd overdreven grappig willen zijn.
Ah oké. Haar ouders leken een zachte g te hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:09 schreef E.T. het volgende:
Nicole komt uit Wognum (klein dorpje bij Hoorn in Noord Holland)
Ja, zeker moeders.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:11 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ah oké. Haar ouders leken een zachte g te hebben.
Wat is martijns insta?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Gister aflevering 4 gezien, maar dit wordt alleen maar erger. Alsof je naar een slechte romcom zit te kijken. Zeker in die auto, want oh jee, wat zouden de mensen toch van je denken als je een vrouw auto laat rijden. Het is 2023, waar hebben we het over?
Ik vind haar ook maar irritant, beetje de Amsterdammer uithangen en denigrerend over Eindhoven praten. Weet iemand waar zij zelf van origine vandaan komt? Haar ouders hebben een zachte g. Overigens wil zij ook meteen iets te veel man en vrouw spelen, door continu schat en lieverd te zeggen.
Op Instagram heeft Martijn trouwens "Married at First Side" staan. Jezus, hoe vaak heb je als kandidaat die titel nou voorbij zien komen? En het dan nog niet goed kunnen spellen. Ik vind hem echt een rare vogel.
Dit!! Precies dit.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:58 schreef Spablauw214 het volgende:
Kan het spoilertopic zo gauw niet meer vinden dus dan maar even zo:
De vooruitblik bij afl 3 ook al, maar daar kwam het maar niet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit hier niet mag haal het dan maar weg.
Meedoen voor de bekendheid.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:07 schreef ISVV het volgende:
Op Instagram heeft Martijn trouwens "Married at First Side" staan. Jezus, hoe vaak heb je als kandidaat die titel nou voorbij zien komen? En het dan nog niet goed kunnen spellen. Ik vind hem echt een rare vogel.
In de vooruitblik voor het hele seizoen zat het ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:49 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Dit!! Precies dit.
[..]
De vooruitblik bij afl 3 ook al, maar daar kwam het maar niet....
Die Martijn is echt zo’n in elk stadje een ander schatje-figuur.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meedoen voor de bekendheid.![]()
Ze zitten straks weer in allerlei andere programma’s.
Ik vond die jongste dochter helemaal niet zo blij kijken.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Die Martijn is echt zo’n in elk stadje een ander schatje-figuur.
Onwijs gênant ook, dat je als kind in een zaal zit met de scharrels van je pa
Ja, maar ook overal een lolletje of grapje van moeten maken. Doodvermoeiend. Met zo’n figuur is toch geen serieus gesprek te voeren? Geen enkele diepgang.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond die jongste dochter helemaal niet zo blij kijken.![]()
Wel 3 leuke kinderen. Met een aandachtsgeile en dominante vader.![]()
En bij allebei ook die cynische grappen over en weer, iets dat ik grappig vind in een vriendschap maar in een relatie helemaal niet. Maar dat is dan toevallig net mijn smaak.
Precies dit.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:18 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja, maar ook overal een lolletje of grapje van moeten maken. Doodvermoeiend. Met zo’n figuur is toch geen serieus gesprek te voeren? Geen enkele diepgang.
Eens.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al krijg ik ook jeuk van Maarten en Richelle, wat een burgerlijkheid.
Het zijn gewoon degelijke mensen zonder issues, die hun zaken goed voor elkaar hebben. Dat is al een verademing op zich. Hij lijkt wel van een feestje te houden maar is z’n wilde haren wel kwijt. Ik vermoed dat zij vanaf haar 18e alle ballen op haar studie heeft gegooid.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al krijg ik ook jeuk van Maarten en Richelle, wat een burgerlijkheid.
Die na afloop elkaar gingen afkatten dat de seks kut wasquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:39 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het zijn gewoon degelijke mensen zonder issues, die hun zaken goed voor elkaar hebben. Dat is al een verademing op zich. Hij lijkt wel van een feestje te houden maar is z’n wilde haren wel kwijt. Ik vermoed dat zij vanaf haar 18e alle ballen op haar studie heeft gegooid.
Op uiterlijk lijkt het wel een match te zijn en ik zie ook wel raakvlakken, maar ik vraag me wel af of ze elkaar genoeg uitdagen, of er wel genoeg seksuele aantrekkingskracht gaat zijn. Dit is wel zo’n match die de potentie heeft om al heel gauw te vriendschappelijk te worden denk ik. Zo’n broer en zus-relatie.
Zoals een aantal jaar geleden met die wielrenster en die politieagent, die op dag 3 al over kinderen begon. Dat werk.
Ik vraag me af of die Maarten toch niet wat issues heeft die voor (ons) vertier kunnen zorgen. Lijkt me best een veeleisend en ietwat egocentrisch mannetje eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:39 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het zijn gewoon degelijke mensen zonder issues, die hun zaken goed voor elkaar hebben.
We zullen het zien.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die Maarten toch niet wat issues heeft die voor (ons) vertier kunnen zorgen. Lijkt me best een veeleisend en ietwat egocentrisch mannetje eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent mijn vriend zekerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Eens.
Ik ben overigens die gast die met zijn vriendin meekijkt en dan roept dat ie het eigenlijk maar een saai programma vindt maar het toch wil volgen. Moet wel zeggen dat die andere koppels me weinig boeien, ik kijk echt om me te storen aan mensen en te genieten van de ruzies. Dat lijkt me bij Martijn en Nicole wel te lukken.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:33 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
We zullen het zien.
Spoiler afl 4:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou erg van spoilers (en kan niet vooruitkijken). Dus dank voor delen.
Snobs have more fun!
KLIK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij hem ja. Dat vond ik echt zo genant moddergooien. Echt nergens voor nodig. Kindwijf.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die na afloop elkaar gingen afkatten dat de seks kut was
Ze hadden het volgens mij best leuk maar toen ze terugkwamen van het midweekje Schwarzwald draaide zij ineens radicaal en was ze helemaal op hem uitgekeken. Maar hij begon ook op dag 3 al over kinderen en zij was 24 ofzo. Denk dat dat haar misschien heeft afgeschrikt.quote:Op maandag 9 januari 2023 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zij hem ja. Dat vond ik echt zo genant moddergooien. Echt nergens voor nodig. Kindwijf.
Juicekanaals mogen van mij de tering en nog andere ziektes krijgen, dus geen idee.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:50 schreef Donna het volgende:
Is er nog geen juicekanaal die de scoop van de echte connectie tussen het Ibiza stel heeft?
Martijn kan een opmerking maken of grap maken en als zij daar daarna op terug komt luisterd hij niet eens, hij wacht tot ze is uitgesproken en begint aan zijn verhaal....quote:Op maandag 9 januari 2023 15:23 schreef Da hopman het volgende:
Die Martijn doet precies waar de deskundige bang voor was. Alleen naar zenden en niet ontvangen. Hij kijkt nog geeneens of zijn geroeptoeter reactie oplevert.
Wat we van die kanalen vinden doet er niet zoveel toe (ben ook geen fan), maar ik had allang een scoop verwacht eigenlijk. Valt me tegen.quote:Op maandag 9 januari 2023 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Juicekanaals mogen van mij de tering en nog andere ziektes krijgen, dus geen idee.
quote:Op maandag 9 januari 2023 08:02 schreef jorienvdherik het volgende:
over afl 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
quote:Op maandag 9 januari 2023 15:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op maandag 9 januari 2023 15:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg maar meneer, dude.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Oooh! Zonde. Dank heren!
Of heer en dame.
Nou, idd, liever 1000x de beetje saaie, maar super lieve Maarten dan de lompe hork Martijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:37 schreef SilverEyes het volgende:
Niet mijn type, maar wat een lieverd. Vooral vergeleken bij die verschrikkelijke Martijn
Hij speelt een rolquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:02 schreef Revanches het volgende:
Tering, wat is die Martijn irritant...
En dit. Vreselijk figuur.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:02 schreef Revanches het volgende:
Tering, wat is die Martijn irritant...
Hahahahahahaha rol toiletpapierquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:10 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Een rol toiletpapier? Wat een schijtvent. Hij kan zelfs zijn autogordel niet normaal omdoen.
Die zou ook nog wel 'ns veel later (pas) kunnen komen. Dat teasers van de ruzie tussen Astrid en (wat later bleek Harmjan) werd ook al wéken voordat het incident werd uitgezonden gebruikt.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:13 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Zou de ruzie vanavond ook al komen of morgen?
Denk het ook ja...quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:17 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Die zou ook nog wel 'ns veel later (pas) kunnen komen. Dat teasers van de ruzie tussen Astrid en (wat later bleek Harmjan) werd ook al wéken voordat het incident werd uitgezonden gebruikt.
Nee die lichte kleur blauw is niet de beste keuze! Hij had beter voor een donkere kleur kunnen gaan. Jammer dit.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:28 schreef Revanches het volgende:
Dat pak en kapsel van hem vind ik niet zo geslaagd.
Kapsel van die pakkenverkoper was ook niet allesquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nee die lichte kleur blauw is niet de beste keuze! Hij had beter voor een donkere kleur kunnen gaan. Jammer dit.
Dat kapsel is ook zoooo jammer.
Ik vraag me sowieso af waarom vele mannen kiezen voor haar bovenop en super kort aan de zijkant
Echt het staat weinig mannen écht goed.
Idd blijkbaar gaat ze al naar huis. Maar zal wel weer tegenvallen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:01 schreef Postbus100 het volgende:
Ik dacht dat vandaag de hel losbrak bij dat eerste koppel (Martijn en Nicole), maar nu zeiden ze weer 'volgende keer.....'. Grrr, ik kan niet tegen niet-kloppende teasers. Alles om de kijkcijfers, zelfs je kijker bedotten.
Nee. Dat snap ik ook niet helemaal. Heeft ook geen rel-potentiequote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:05 schreef RedFever007 het volgende:
Roos en die militair is toch totaal geen match...
Morgen gaat het wel echt gebeurenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:01 schreef Postbus100 het volgende:
Ik dacht dat vandaag de hel losbrak bij dat eerste koppel (Martijn en Nicole), maar nu zeiden ze weer 'volgende keer.....'. Grrr, ik kan niet tegen niet-kloppende teasers. Alles om de kijkcijfers, zelfs je kijker bedotten.
Roos?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:05 schreef RedFever007 het volgende:
Roos en die militair is toch totaal geen match...
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:57 schreef loveli het volgende:
Als je nog een keer googelt op een eerder seizoen..
https://www.bol.com/nl/nl/p/lizzie-en-lars/9200000129992105/
Ze hebben ook wel een beetje pech dat ze meteen na dat degelijke stel kwamen, want daardoor was het contrast echt enorm.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Dat nieuwe koppel lijkt me op het eerste gezicht helemaal niks. Vind hem ook vrij moeizaam praten, alsof ie niet helemaal lekker uit zijn woorden komt.
Eens. Dat haar eerdere dates met mannen kennelijk zijn stukgelopen op de indruk dat die mannen het leven te serieus namen, vind ik wel een serieuze rode vlag. Maar misschien neem ik het leven ook wel te serieus. Yolo!quote:Op woensdag 11 januari 2023 07:04 schreef Spablauw214 het volgende:
Hij lijkt me een ietwat simpele figuur, maar wel hondstrouw. Zij is zo’n type dat giechelt om alles. “Je moet het leven niet te serieus nemen”. Op zich een leuk streven alleen blijft het dan vaak wat oppervlakkig waardoor je lastig een band opbouwt. En hij is volgens mij ook niet zo’n prater.
Nicole en Martijn zijn op een paar vlakken zo hetzelfde type mens dat ze daar enorm op gaan botsen. Grappig is dat wel, sommige overeenkomsten in karakter maken het zo veel gemakkelijker om samen te zijn terwijl andere enorm afstoten.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Dat nieuwe koppel lijkt me op het eerste gezicht helemaal niks. Vind hem ook vrij moeizaam praten, alsof ie niet helemaal lekker uit zijn woorden komt.
Nicole en Martijn zie je gewoon crashen van kilometers afstand, die willen allebei het hoogste woord en de ander overvleugelen...
De homo's lijken vooralsnog best een leuke match, benieuwd hoe dat verder gaat. En Maarten en Richelle zie ik ook wel perspectief in, al vraag ik me af of haar achtergrond met die levenscoach niet ergens voor een rem gaat zorgen...
Wichian en Loes. Doet een beetje denken aan Astleigh en Rowan, ik geef het wel een aardige kans. Verwacht wel een hoop gegiechel en saaiheid, maar dat is een mooi contrast denk ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Nicole trek ik nog wel, maar die Martijn is voor mij zo'n typische 50 jarige kneus die zichzelf heel belangrijk en leuk vindt. Dat gezever in de auto ook, 1 grappige opmerking is leuk richting een rijinstructrice maar dan is het toch gewoon klaar. Duidelijk te merken dat hij zichzelf heel belangrijk vindt en denkt dat hij alles kan en mag doen.quote:Nicole en Martijn zie je gewoon crashen van kilometers afstand, die willen allebei het hoogste woord en de ander overvleugelen...
Wij zeiden gisteren tegen elkaar dat we het lastig in te schatten vinden. Er is duidelijk een goede match, maar of dat zich kan omzetten in iets vruchtbaars vind ik lastig. Voor ons staat overigens de geaardheid daar los van.quote:De homo's lijken vooralsnog best een leuke match, benieuwd hoe dat verder gaat.
Net zo saai als Wichian en Loes denk ik. Vond het wel lief hoe Maarten gelijk een (in mijn ogen) oprecht compliment maakte aan Richelle dat ze er prachtig uitzag. Fysiek zal het voor beiden wel acceptabel zijn, maar met name de mentale weerbaarheid van Richelle (met haar coachhhhh gewauwel) kan wel eens een dingetje gaan worden.quote:En Maarten en Richelle zie ik ook wel perspectief in, al vraag ik me af of haar achtergrond met die levenscoach niet ergens voor een rem gaat zorgen...
Zoals altijd komt het fysieke contact altijd van Maarten als 1e.quote:Op woensdag 11 januari 2023 09:12 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wichian en Loes. Doet een beetje denken aan Astleigh en Rowan, ik geef het wel een aardige kans. Verwacht wel een hoop gegiechel en saaiheid, maar dat is een mooi contrast denk ik.
[..]
Nicole trek ik nog wel, maar die Martijn is voor mij zo'n typische 50 jarige kneus die zichzelf heel belangrijk en leuk vindt. Dat gezever in de auto ook, 1 grappige opmerking is leuk richting een rijinstructrice maar dan is het toch gewoon klaar. Duidelijk te merken dat hij zichzelf heel belangrijk vindt en denkt dat hij alles kan en mag doen.
[..]
Wij zeiden gisteren tegen elkaar dat we het lastig in te schatten vinden. Er is duidelijk een goede match, maar of dat zich kan omzetten in iets vruchtbaars vind ik lastig. Voor ons staat overigens de geaardheid daar los van.
[..]
Net zo saai als Wichian en Loes denk ik. Vond het wel lief hoe Maarten gelijk een (in mijn ogen) oprecht compliment maakte aan Richelle dat ze er prachtig uitzag. Fysiek zal het voor beiden wel acceptabel zijn, maar met name de mentale weerbaarheid van Richelle (met haar coachhhhh gewauwel) kan wel eens een dingetje gaan worden.
Klassieke rolverdeling, en dat ondanks al het geschreeuw om emancipatie.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zoals altijd komt het fysieke contact altijd van Maarten als 1e.
Nooit andersom
Vrouwen willen een zorgzame man maar tegelijkertijd willen ze het zaad van het alfamannetje. Dat gaat niet altijd even goed samenquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:20 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Klassieke rolverdeling, en dat ondanks al het geschreeuw om emancipatie.
Vrouwen willen een man die met z'n daden laat zien dat hij om haar geeft.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vrouwen willen een zorgzame man maar tegelijkertijd willen ze het zaad van het alfamannetje. Dat gaat niet altijd even goed samen
Ik heb geen idee, ik ben niet van het vrouwelijke geslacht. Maar het lijkt mij sterk dat dit voor alle vrouwen, of zelfs het merendeel, geldt.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vrouwen willen een zorgzame man maar tegelijkertijd willen ze het zaad van het alfamannetje. Dat gaat niet altijd even goed samen
En willen mannen dat niet?quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Vrouwen willen een man die met z'n daden laat zien dat hij om haar geeft.
Een man die met z'n daden laat zien dat hij om hem heeft?quote:
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Een man die met z'n daden laat zien dat hij om hem heeft?
Sommige mannen wel ja.
Open een topic op R&P.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:21 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
En zouden mannen het ook waarderen als een vrouw met haar daden laat zien dat zij om hem geeft?
Zo houden ze mensen steeds aan t kijken, uitrekken.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:25 schreef roos94 het volgende:
Zo irritant steeds weer nieuwe koppels, weer bruiloft en jurken ellende die ik moet skippen. Pleur alle koppels in de 1e 2 of 3 afleveringen en dan klaar honeymoon starten. Niet dat kut getrouw steeds.
Ik heb gewoon een Nicole allergie. Sowieso die "ibiza vrouwen" zitten al in m'n allergie zone, en als je dan ook nog eens uit Amsterdam komt en zo'n opmerking maakt over Eindhoven (1 straat) dan heb je t echt verpest bij mijquote:Op woensdag 11 januari 2023 07:50 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Nicole en Martijn zijn op een paar vlakken zo hetzelfde type mens dat ze daar enorm op gaan botsen. Grappig is dat wel, sommige overeenkomsten in karakter maken het zo veel gemakkelijker om samen te zijn terwijl andere enorm afstoten.
Martijn is sowieso heel erg van het type - ik laat jou even uitpraten, luister nauwelijks en dan komt mijn verhaal.
Zo'n echte geboren en getogen Amsterdamse. Ik kan niet goed wegkijken van haar gebit, ze knarst alles scheef.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een Nicole allergie. Sowieso die "ibiza vrouwen" zitten al in m'n allergie zone, en als je dan ook nog eens uit Amsterdam komt en zo'n opmerking maakt over Eindhoven (1 straat) dan heb je t echt verpest bij mij
Vresleijk.
Ik had vanaf het begin hetzelfde met Nicole, vreselijk irritant.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een Nicole allergie. Sowieso die "ibiza vrouwen" zitten al in m'n allergie zone, en als je dan ook nog eens uit Amsterdam komt en zo'n opmerking maakt over Eindhoven (1 straat) dan heb je t echt verpest bij mij
Vreselijk.
Echt zo'n net-over-de-datum maar toch lekker krampachtig gek doen met de meiden arrogante Amsterdamse "alles buiten de stad is stom" ik vind mezelf en m'n clubje geweldig eigenwijze troela.
Beetje gek als het programma "MARRIED at first sight" heet.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:25 schreef roos94 het volgende:
Zo irritant steeds weer nieuwe koppels, weer bruiloft en jurken ellende die ik moet skippen. Pleur alle koppels in de 1e 2 of 3 afleveringen en dan klaar honeymoon starten. Niet dat kut getrouw steeds.
Ja ik ben pas bij afl 3, dus daar ben ik nog nietquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik had vanaf het begin hetzelfde met Nicole, vreselijk irritant.
Maar die vent blijkt zo mogelijk nog irritanter!
Ja blablabla. Maar wat ik me afvraag, heb jij gedated met een van de homomannen? Of in de zandbak gezeten of anderszins?quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vreselijk.
Echt zo'n net-over-de-datum maar toch lekker krampachtig gek doen met de meiden arrogante Amsterdamse "alles buiten de stad is stom" ik vind mezelf en m'n clubje geweldig eigenwijze troela.
Neequote:Op woensdag 11 januari 2023 14:56 schreef Rene het volgende:
[..]
Ja blablabla. Maar wat ik me afvraag, heb jij gedated met een van de homomannen? Of in de zandbak gezeten of anderszins?
Wie?quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee![]()
Beide ook niet mijn type.
De teller blijft staan op 2 kandidaten.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een vervelende lichaamshouding heeft die man van het 1e koppel
Over afl 5/6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Dat is hier toch al uitvoerig besproken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is hier toch al uitvoerig besproken?Oh, die eerste had ik even gemist, die tweede kan ik me iets van herinnerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ik spoel ook al dat geneuzel met familie/vrienden en trouwkleding uitzoeken door en ook die beloftes die ze voorlezen. Komt allemaal op hetzelfde neer. Ik kijk vanaf de vakanties.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:14 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Had hetzelfde, want kijk dit programma in het begin altijd maar half, zeker in deze fase. Vind het pas leuk worden vanaf de vakanties.
Maar las het elders.
Avontuur, dapper, uitdaging, sprong in het diepe, achtbaan/rollercoaster, elkaar leren kennen, 100% inzetten om experiment te laten slagen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:47 schreef Injetta het volgende:
die beloftes die ze voorlezen. Komt allemaal op hetzelfde neer
Vind ik niet, of niet zoals ik het zie.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:24 schreef Benny het volgende:
Maarten en Richelle zijn de Lizzy en Lars van dit seizoen
Ja ik. Ben 7 jaar met mijn man en de fotos van ons samen kun je op 1 hand tellen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zijn er.meerdere mensen die een hekel hebben aan van die selfies samen
Oow fijn want ik ben sinds een half jaar met iemand samen en ik zit gewoon niet te wachten op cheesy selfies.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja ik. Ben 7 jaar met mijn man en de fotos van ons samen kun je op 1 hand tellen.
Een of twee per vakantie of zo.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja ik. Ben 7 jaar met mijn man en de fotos van ons samen kun je op 1 hand tellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ik kan het zelf nog niet goed inschatten... Hij is wel erg lief misschien te liefquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:00 schreef SilverEyes het volgende:
Loes en Wichian wordt ook weer een kansloze missie
Ja raar he....alsof je dat eruit knipt?quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:59 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Uh... Waar zijn de beelden waar is de dialoog
Nu waren ze natuurlijk in het zwembad en dus microfoon af misschien daaromquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja raar he....alsof je dat eruit knipt?
Ik kijk via internet en om de een of andere reden krijg ik geen beeldquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:09 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ooooooh wat een cringe i love it
Wel geluid? Wat jammer zeg!!quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik kijk via internet en om de een of andere reden krijg ik geen beeld
Twitter is veelbelovend.
En die levenscoach volgt haar Tarotkaarten. Je moet er maar trek in hebben, maar ja, Richelle weet niet beter vanaf haar 12e.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:32 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Hij volgt zijn intuïtie, Richelle haar levenscoach hahahh
Wat we wel moeten toegeven; zij heeft nu wel een koophuis met hertjes in de achtertuin.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En die levenscoach volgt haar Tarotkaarten. Je moet er maar trek in hebben, maar ja, Richelle weet niet beter vanaf haar 12e.
Wel geluid jaquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:11 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Wel geluid? Wat jammer zeg!!
Egootje. Maar zogenaamd 'gevoelsmens'quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:22 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Het zwemwater was koud.
Zowel Nicole als Martijn vonden het water koud.
Nicole zegt 'kom op stel je niet zo aan'.
Dat is de druppel voor Martijn om alles op tafel te gooien.
Jongens wat een soap om niks i love it
Ik denk dat ze best leuk vriendschappelijk met elkaar om zullen gaan, geen gekkigheid zoals bij Martijn en Nicole. Maar ik denk dat vanuit haar geen liefdesklik is, denk dat Wichian inderdaad wat te simpel is (maar wel een doodgoeie kerel)quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:56 schreef Spablauw214 het volgende:
Loes heeft meer diepgang dan ik in eerste instantie dacht. Ik vraag me wel af of Wichian niet iets te simpel voor haar is. Andersom is zij wel iemand die hem uitdaagt en uit z’n comfortzone trekt.
Vind het nog lastig in te schatten. Beetje hit or miss. Nicole is een beetje een zeurpiet maar het ging zo:quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:17 schreef loveli het volgende:
De niet-Martijn/Nicole koppels zijn een stuk sympathieker, geen idee of het iets gaat worden.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vind het nog lastig in te schatten. Beetje hit or miss. Nicole is een beetje een zeurpiet maar het ging zo:
M: Je zet me de hele ochtend op m’n plek
N: Geef eens een voorbeeld?
M: Krijg je niet. Zullen we er een streep onder zetten?
En er daarna zelf steeds op terugkomen. Ik zou ook afhaken. Hij kan niet met tegenspraak omgaan.Terwijl ik vond dat hij haar juist de hele tijd aan het afstoten was, verpakt als lollig doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, wie weet. Maar ze kan zichzelf ook wel gewoon normaal hebben opgegeven. Duidelijk niet camera-schuw en op zoek naar liefde. Ik heb naar die aflevering van LLDL gekeken en ik vind het toch best een leuke vrouw (ik begrijp dat daar hier anders over wordt gedacht) en daar moet toch wel een leuke man voor te vinden zijn, zou je denken. Geen Martijn. Ik denk dat we niemand Martijn toe moeten wensen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:17 schreef loveli het volgende:
Ik weet niet of Nicole het in zich heeft om een lange relatie aan te gaan, als ik haar linkedin bekijk. Na het kijken van LLDL ben ik benieuwd of ze haar speciaal uit de kaartenbak hebben getrokken voor Martijn vanwege de Ibiza-connectie en redelijk gelijkwaardige communicatieskills.
https://nl.linkedin.com/in/nicole-martin-27350864
Dit. In de aflevering van dinsdag zie je dat ook duidelijk. Ze komen aan in het hotel en je ziet Nicole de hele tijd richting Martijn bewegen. Martijn deinst steeds naar achteren, weert zich echt een beetje af. Hij vindt haar gewoon niets en zoekt nu allemaal kleine kulargumenten om haar de schuld te geven.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:07 schreef viceversa het volgende:
[..]
Terwijl ik vond dat hij haar juist de hele tijd aan het afstoten was, verpakt als lollig doen.
Stabiel CV.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:17 schreef loveli het volgende:
Ik weet niet of Nicole het in zich heeft om een lange relatie aan te gaan, als ik haar linkedin bekijk. Na het kijken van LLDL ben ik benieuwd of ze haar speciaal uit de kaartenbak hebben getrokken voor Martijn vanwege de Ibiza-connectie en redelijk gelijkwaardige communicatieskills.
https://nl.linkedin.com/in/nicole-martin-27350864
In mijn werk noem ik dat ‘erg zoekende’ en ‘maak van maand-jaar maar alleen jaartallen zodat je de gaten dicht’quote:
Bizar bizarquote:Op woensdag 11 januari 2023 22:39 schreef RipCity het volgende:
Lol aan de handrem trekken op de weg. En dan beetje voor de camera stukje op en neer lopen op de weg moederziel alleen voordat ze waarsch. Bij de productie mag instappen aan de overkant
Ik vermoed dat ze de camera hebben uitgezet of uit gelatenquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:08 schreef ISVV het volgende:
Waarom geen beelden van de ruzie in de auto tussen Martijn en Nicole? Of zou de situatie in de auto onveilig geworden zijn en willen ze weer politiek correct doen?
Ik vermoed dat hij zo uit z’n stekker ging dat het niet verantwoord werd gevonden, want die windshield cam zat er gewoon op. Of ze hadden hun gordel weer niet om ofzo en ze zijn bang voor het gemiep van VVNquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:11 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze de camera hebben uitgezet of uit gelaten
quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:11 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze de camera hebben uitgezet of uit gelaten
Ja, maar hier kijken we het toch voor? Ben je nou tv-maker of niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij zo uit z’n stekker ging dat het niet verantwoord werd gevonden, want die windshield cam zat er gewoon op. Of ze hadden hun gordel weer niet om ofzo en ze zijn bang voor het gemiep van VVN
Dat gesprek in het zwembad stond ook al niet op de band. Martijn wacht elke keer tot de camera uit staat.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:39 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar hier kijken we het toch voor? Ben je nou tv-maker of niet.
Het mannelijke ego van de uitgebluste haan, het is groot.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:58 schreef TheVulture het volgende:
Wat een lul is die Martijn. Het type dat zelf de hele tijd schijtlollige opmerkingen mag maken oa over het feit dat je het niet kan verkroppen dat jij niet achter het stuur zit, maar oh wee als iemand hetzelfde terug doet. Dan is meneer op zijn midlifecrisis-piemeltje getrapt.
Nicole zal ook niet makkelijk zijn, maar om zelf te gaan lopen spuien dat je je aangevallen voelt en dan als er een verklaring wordt gevraagd zeggen: laten we het er niet meer over hebben.Sneue vent
Om er daarna steeds zelf op terug te komen en erin te blijven hangen hè.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:58 schreef TheVulture het volgende:
Nicole zal ook niet makkelijk zijn, maar om zelf te gaan lopen spuien dat je je aangevallen voelt en dan als er een verklaring wordt gevraagd zeggen: laten we het er niet meer over hebben.Sneue vent
Hoezo?quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:16 schreef RamboDirk het volgende:
Martijn komt van de IVA in Driebergen
https://nl.linkedin.com/i(...)ic_profile_browsemap
Dat verklaard toch wel een hoop in een keer
Ik krijg heel erg de neiging het voor Martijn op te gaan nemen nu.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:45 schreef loveli het volgende:
Twitter is dol op Martijn.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Hier een tweet die in evenwicht is:quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:01 schreef Za het volgende:
[..]
Ik krijg heel erg de neiging het voor Martijn op te gaan nemen nu.
Nou, probeer het eens zou ik zeggen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:01 schreef Za het volgende:
[..]
Ach shit. De aflevering die nu nieuw op Videoland staatquote:Op donderdag 12 januari 2023 14:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Er is op donderdag geen aflevering
Ik ken m niet uit t Eindhoven uitgaansleven, maar ik gok dat t zo'n Club Vrijdag typetje is.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:45 schreef loveli het volgende:
Twitter is dol op Martijn.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Typisch dat ie bij mywheels/Amber zit.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:16 schreef RamboDirk het volgende:
Martijn komt van de IVA in Driebergen
https://nl.linkedin.com/i(...)ic_profile_browsemap
Dat verklaard toch wel een hoop in een keer
Lijkt me voor die kinderen ook ongemakkelijk. Een vader die zich gedraagt alsof hij een van je vrienden had kunnen zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken m niet uit t Eindhoven uitgaansleven, maar ik gok dat t zo'n Club Vrijdag typetje is.
Van die middenkader managers en makelaars die dan interessant a la ibiza lopen te zuipen op de vrijdag avond en zichzelf heel wat vinden, en daar zijn "voor de vrouwtjes".
Perfecte beschrijvingquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken m niet uit t Eindhoven uitgaansleven, maar ik gok dat t zo'n Club Vrijdag typetje is.
Van die middenkader managers en makelaars die dan interessant a la ibiza lopen te zuipen op de vrijdag avond en zichzelf heel wat vinden, en daar zijn "voor de vrouwtjes".
Hier heb je wat munitie, wel extra knip/plak uit een knip/plak programma:quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:01 schreef Za het volgende:
[..]
Functionerend alcoholistequote:Op donderdag 12 januari 2023 16:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Hier heb je wat munitie, wel extra knip/plak uit een knip/plak programma:
(hij gescheiden vader uit een kleine plaats, zij vrouw van de wereld)
[ twitter ]
Bingoquote:Op donderdag 12 januari 2023 17:59 schreef Injetta het volgende:
Mennnn, wat een vreselijke vent is die Martijn. We horen hem zowat in elke zin Nicole afkraken (zg. Lollig doen) maar ėēn verkeerd zinnetje van Nicole en ze krijgt de volle laag. Ik zou zeggen….zo snel mogelijk ermee stoppen.
Ik vraag me telkens opnieuw af hoe dit soort figuren door al die tests heen komen. Hij zou toch heel hoog moeten scoren op de narcistische schaal. Het is blijkbaar heel makkelijk om je anders te doen voorkomen dan je werkelijk bent. En die zg. Experts prikken er niet doorheen. Tenzij…… ze juist expres een paar van die vreselijke karakters er in doen voor de kijkcijfers.
Ik vond haar houding in LLDL ook al wat neerbuigend jegens de man die honkvast was en niet zoveel van eten en koken wist. Een beetje een 'Echt wáár joh?!? Oh, maar dat is he-le-maal niet erg, dan hoort dat bij jou' houding. Maar de toon (en neerbuigende lach!) geeft dan wel aan dat ze het beneden haar 'niveau' vindt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:19 schreef RamboDirk het volgende:
De snobistiche verlepte Nicole die weinig heeft klaargespeeld in het leven maar wel rondloopt alsof ze een selfmade meid van de wereld is uit de hogere sociale klasse. Ik snap best dat dit eea bij mensen triggert. Erg onvolwassen vrouw, krijg hele erge tienermeisje vibes bij haar.
(niet om het gedrag van de onbetrouwbare patjepeeer Martijn goed te praten, verre van)
Wij zeiden gisteren ook al tegen elkaar: Wichian kan beter tondeuse eroverheen halen. Lijken me beide prima mensen, maar heb ook een hard hoofd in de match..quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond haar houding in LLDL ook al wat neerbuigend jegens de man die honkvast was en niet zoveel van eten en koken wist. Een beetje een 'Echt wáár joh?!? Oh, maar dat is he-le-maal niet erg, dan hoort dat bij jou' houding. Maar de toon (en neerbuigende lach!) geeft dan wel aan dat ze het beneden haar 'niveau' vindt.
Dat doet ze ook bij Martijn en alhoewel ik dat een enorme oetlul vind, denk ik dat dat is wat hij bedoelt met dat op zijn plek zetten. En ik denk dat Nicole het volkomen onbewust doet. Misschien helpt het Nicole om beide programma's kkritisch terug te kijken.
Verder nog steeds Maarten en Richelle![]()
Beetje saaie tv (geen cynische opmerkingen en geruzie), maar lijkt een geweldige match.
En ben ik de enige die Wichian's haar gek vind. Die sprietjes zo overeind. Maak het dan super kort, dit is....vreselijk. Verder wel een leuke gast en Loes een leuke vrouw. Maar de combinatie? Ik weet het niet.
Maar dat doet ze op een bepaalde manier ook tegen Martijn. Die dat blijkbaar niet anders onder woorden kan brengen dan 'op mijn plek zetten'. En zij vraagt dan om voorbeelden, maar die heeft Martijn niet echt paraat, want het is allemaal een gevoel dat ze dus neerbuigend doet. Maar wel subtiel. Een lach, een blik, een 'oh, maar dat is prima dat jij zo bent' zinnetje. Als je zoiets aanhaalt klinkt het gewoon wat kinderachtig, maar bij elkaar denk ik dat Martijn dat prima aanvoelde.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:13 schreef SilverEyes het volgende:
Zie nu dat filmpje van LLDL, lekker neerbuigende houding van Nicole.
Martijn kan ook slecht met tegenspraak omgaan. Hij pakt dat slim aan: hij zeikt haar eerst af, en vervolgens verkoopt hij dat als “zijn gevoel uitspreken”. Maar aan gevoelens kan je niks af doen, want de ander voelt dat zo. Zo kan hij dus altijd gelijk hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat doet ze op een bepaalde manier ook tegen Martijn. Die dat blijkbaar niet anders onder woorden kan brengen dan 'op mijn plek zetten'. En zij vraagt dan om voorbeelden, maar die heeft Martijn niet echt paraat, want het is allemaal een gevoel dat ze dus neerbuigend doet. Maar wel subtiel. Een lach, een blik, een 'oh, maar dat is prima dat jij zo bent' zinnetje. Als je zoiets aanhaalt klinkt het gewoon wat kinderachtig, maar bij elkaar denk ik dat Martijn dat prima aanvoelde.
Oh ja, ze zijn allebei behoorlijk kinderachtig in hun communicatie. Werkt echt geweldig in een relatie. /squote:Op donderdag 12 januari 2023 19:28 schreef Spablauw214 het volgende:
Martijn kan ook slecht met tegenspraak omgaan. Hij pakt dat slim aan: hij zeikt haar eerst af, en vervolgens verkoopt hij dat als “zijn gevoel uitspreken”. Maar aan gevoelens kan je niks af doen, want de ander voelt dat zo. Zo kan hij dus altijd gelijk hebben.
Het was van meet af aan duidelijk dat dit een hanengevecht zou gaan worden. Afgezien van het feit dat het allebei partymachers zijn zie ik ook amper raakvlakken.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, ze zijn allebei behoorlijk kinderachtig in hun communicatie. Werkt echt geweldig in een relatie. /s
Maar ik denk dus serieus dat hij qua 'gevoel' wel degelijk Nicole's denigrerende (heel subtiel!) houding heeft opgevangen. Hij reageert daar op met afzeiken.
En ik weet ook zeker dat Nicole zich nergens van bewust is, die is nu eenmaal zo. Dit geldt ook voor Martijn trouwens.
Gecast als succesvol koppel? Hm, dan was het een enorme gok van de wetenschappers. Ik vrees dat hier ook een 'leuke tv' element in zat.
Nou ja, 1 geweldig raakvlak kan nog steeds een goede, succesvolle relatie opleveren. Maar dat is hier idd echt niet het geval, het is niet genoeg. Ik zou ook niet weten wat ze verder als raakvlakken hebben. Ja, in het middelpunt van de belangstelling willen staanquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:47 schreef Spablauw214 het volgende:
Het was van meet af aan duidelijk dat dit een hanengevecht zou gaan worden. Afgezien van het feit dat het allebei partymachers zijn zie ik ook amper raakvlakken.
Spot on. Kinderachtig.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, ze zijn allebei behoorlijk kinderachtig in hun communicatie. Werkt echt geweldig in een relatie. /s
Maar ik denk dus serieus dat hij qua 'gevoel' wel degelijk Nicole's denigrerende (heel subtiel!) houding heeft opgevangen. Hij reageert daar op met afzeiken.
En ik weet ook zeker dat Nicole zich nergens van bewust is, die is nu eenmaal zo. Dit geldt ook voor Martijn trouwens.
Gecast als succesvol koppel? Hm, dan was het een enorme gok van de wetenschappers. Ik vrees dat hier ook een 'leuke tv' element in zat.
Allebei haantjes maar “zullen we het er niet meer over hebben” is toch net een tandje erger.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat doet ze op een bepaalde manier ook tegen Martijn. Die dat blijkbaar niet anders onder woorden kan brengen dan 'op mijn plek zetten'. En zij vraagt dan om voorbeelden, maar die heeft Martijn niet echt paraat, want het is allemaal een gevoel dat ze dus neerbuigend doet. Maar wel subtiel. Een lach, een blik, een 'oh, maar dat is prima dat jij zo bent' zinnetje. Als je zoiets aanhaalt klinkt het gewoon wat kinderachtig, maar bij elkaar denk ik dat Martijn dat prima aanvoelde.
Ik vind beide mannen leukquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens gruwel ik telkens als ik Maarten en Wilfred hoor praten. Dialecten.![]()
Alleen vind ik Wilfred wel een leuk type.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |