Inderdaad, wat een engnek.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:21 schreef freaky40 het volgende:
Die Martijn is wel erg bewust van de camera's en acteert hier dan ook op in zijn doen en laten. Kan totaal niet zichzelf zijn zo lijkt het wel, of hij moet 24/7 een toneelstukje opvoeren. Altijd overdreven grappig willen zijn.
Dat was zijn broer.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:53 schreef cafca het volgende:
Vinden jullie ook niet dat de vader van François verdacht veel op Maurice uit vorìg seizoen lijkt?
Superslechte match die Martijn en Nicole...vinden zichzelf al leuk en interessant genoeg denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:10 schreef RipCity het volgende:
vertrouw die Martijn voor geen meter. Je ziet aan die autorit al dat die uiteindelijk een heel vervelend mannetje gaat zijn.
Die gozer uit Enschede lijkt me wel toffe peer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit hier niet mag haal het dan maar weg.
Ik vond m op Geert Wilders lijkenquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:53 schreef cafca het volgende:
Vinden jullie ook niet dat de vader van François verdacht veel op Maurice uit vorìg seizoen lijkt?
Die Martijn is net Alberto Stegemanquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:12 schreef Moofasah het volgende:
Martijn en Nicole worden het leukste koppel van dit seizoen volgens mij
Twee enfant terribles met lekker veel ruzie en drama
Smullen dus!
Goed om te weten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 07:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Doe ik ook. Die hele bruiloft geneuzel skip ik ook hoor. Al die ellendige speeches. Ik kijk pas vanaf dat ze in het hotel komen
Verrekquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Die Martijn is net Alberto Stegeman
Ik vind het altijd wel leuk maar het moet nog op gang komen. Het wordt pas wat na de bruiloften etc. Als ze op vakantie gaanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:56 schreef britneycheers het volgende:
Is het het waard om te kijken? Ik vond de deelnemers er saai uitzien.
Gister aflevering 4 gezien, maar dit wordt alleen maar erger. Alsof je naar een slechte romcom zit te kijken. Zeker in die auto, want oh jee, wat zouden de mensen toch van je denken als je een vrouw auto laat rijden. Het is 2023, waar hebben we het over?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:21 schreef freaky40 het volgende:
Die Martijn is wel erg bewust van de camera's en acteert hier dan ook op in zijn doen en laten. Kan totaal niet zichzelf zijn zo lijkt het wel, of hij moet 24/7 een toneelstukje opvoeren. Altijd overdreven grappig willen zijn.
Ah oké. Haar ouders leken een zachte g te hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:09 schreef E.T. het volgende:
Nicole komt uit Wognum (klein dorpje bij Hoorn in Noord Holland)
Ja, zeker moeders.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:11 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ah oké. Haar ouders leken een zachte g te hebben.
Wat is martijns insta?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Gister aflevering 4 gezien, maar dit wordt alleen maar erger. Alsof je naar een slechte romcom zit te kijken. Zeker in die auto, want oh jee, wat zouden de mensen toch van je denken als je een vrouw auto laat rijden. Het is 2023, waar hebben we het over?
Ik vind haar ook maar irritant, beetje de Amsterdammer uithangen en denigrerend over Eindhoven praten. Weet iemand waar zij zelf van origine vandaan komt? Haar ouders hebben een zachte g. Overigens wil zij ook meteen iets te veel man en vrouw spelen, door continu schat en lieverd te zeggen.
Op Instagram heeft Martijn trouwens "Married at First Side" staan. Jezus, hoe vaak heb je als kandidaat die titel nou voorbij zien komen? En het dan nog niet goed kunnen spellen. Ik vind hem echt een rare vogel.
Dit!! Precies dit.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:58 schreef Spablauw214 het volgende:
Kan het spoilertopic zo gauw niet meer vinden dus dan maar even zo:
De vooruitblik bij afl 3 ook al, maar daar kwam het maar niet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit hier niet mag haal het dan maar weg.
Meedoen voor de bekendheid.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:07 schreef ISVV het volgende:
Op Instagram heeft Martijn trouwens "Married at First Side" staan. Jezus, hoe vaak heb je als kandidaat die titel nou voorbij zien komen? En het dan nog niet goed kunnen spellen. Ik vind hem echt een rare vogel.
In de vooruitblik voor het hele seizoen zat het ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:49 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Dit!! Precies dit.
[..]
De vooruitblik bij afl 3 ook al, maar daar kwam het maar niet....
Die Martijn is echt zo’n in elk stadje een ander schatje-figuur.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meedoen voor de bekendheid.![]()
Ze zitten straks weer in allerlei andere programma’s.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |