Oow fijn want ik ben sinds een half jaar met iemand samen en ik zit gewoon niet te wachten op cheesy selfies.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja ik. Ben 7 jaar met mijn man en de fotos van ons samen kun je op 1 hand tellen.
Een of twee per vakantie of zo.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja ik. Ben 7 jaar met mijn man en de fotos van ons samen kun je op 1 hand tellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ik kan het zelf nog niet goed inschatten... Hij is wel erg lief misschien te liefquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:00 schreef SilverEyes het volgende:
Loes en Wichian wordt ook weer een kansloze missie
Ja raar he....alsof je dat eruit knipt?quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:59 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Uh... Waar zijn de beelden waar is de dialoog
Nu waren ze natuurlijk in het zwembad en dus microfoon af misschien daaromquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja raar he....alsof je dat eruit knipt?
Ik kijk via internet en om de een of andere reden krijg ik geen beeldquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:09 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ooooooh wat een cringe i love it
Wel geluid? Wat jammer zeg!!quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik kijk via internet en om de een of andere reden krijg ik geen beeld
Twitter is veelbelovend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |