Hahahahahahaha rol toiletpapierquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:10 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Een rol toiletpapier? Wat een schijtvent. Hij kan zelfs zijn autogordel niet normaal omdoen.
Die zou ook nog wel 'ns veel later (pas) kunnen komen. Dat teasers van de ruzie tussen Astrid en (wat later bleek Harmjan) werd ook al wéken voordat het incident werd uitgezonden gebruikt.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:13 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Zou de ruzie vanavond ook al komen of morgen?
Denk het ook ja...quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:17 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Die zou ook nog wel 'ns veel later (pas) kunnen komen. Dat teasers van de ruzie tussen Astrid en (wat later bleek Harmjan) werd ook al wéken voordat het incident werd uitgezonden gebruikt.
Nee die lichte kleur blauw is niet de beste keuze! Hij had beter voor een donkere kleur kunnen gaan. Jammer dit.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:28 schreef Revanches het volgende:
Dat pak en kapsel van hem vind ik niet zo geslaagd.
Kapsel van die pakkenverkoper was ook niet allesquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nee die lichte kleur blauw is niet de beste keuze! Hij had beter voor een donkere kleur kunnen gaan. Jammer dit.
Dat kapsel is ook zoooo jammer.
Ik vraag me sowieso af waarom vele mannen kiezen voor haar bovenop en super kort aan de zijkant
Echt het staat weinig mannen écht goed.
Idd blijkbaar gaat ze al naar huis. Maar zal wel weer tegenvallen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:01 schreef Postbus100 het volgende:
Ik dacht dat vandaag de hel losbrak bij dat eerste koppel (Martijn en Nicole), maar nu zeiden ze weer 'volgende keer.....'. Grrr, ik kan niet tegen niet-kloppende teasers. Alles om de kijkcijfers, zelfs je kijker bedotten.
Nee. Dat snap ik ook niet helemaal. Heeft ook geen rel-potentiequote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:05 schreef RedFever007 het volgende:
Roos en die militair is toch totaal geen match...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |