Ik had vanaf het begin hetzelfde met Nicole, vreselijk irritant.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een Nicole allergie. Sowieso die "ibiza vrouwen" zitten al in m'n allergie zone, en als je dan ook nog eens uit Amsterdam komt en zo'n opmerking maakt over Eindhoven (1 straat) dan heb je t echt verpest bij mij
Vreselijk.
Echt zo'n net-over-de-datum maar toch lekker krampachtig gek doen met de meiden arrogante Amsterdamse "alles buiten de stad is stom" ik vind mezelf en m'n clubje geweldig eigenwijze troela.
Beetje gek als het programma "MARRIED at first sight" heet.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:25 schreef roos94 het volgende:
Zo irritant steeds weer nieuwe koppels, weer bruiloft en jurken ellende die ik moet skippen. Pleur alle koppels in de 1e 2 of 3 afleveringen en dan klaar honeymoon starten. Niet dat kut getrouw steeds.
Ja ik ben pas bij afl 3, dus daar ben ik nog nietquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik had vanaf het begin hetzelfde met Nicole, vreselijk irritant.
Maar die vent blijkt zo mogelijk nog irritanter!
Ja blablabla. Maar wat ik me afvraag, heb jij gedated met een van de homomannen? Of in de zandbak gezeten of anderszins?quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een Nicole allergie. Sowieso die "ibiza vrouwen" zitten al in m'n allergie zone, en als je dan ook nog eens uit Amsterdam komt en zo'n opmerking maakt over Eindhoven (1 straat) dan heb je t echt verpest bij mij
Vreselijk.
Echt zo'n net-over-de-datum maar toch lekker krampachtig gek doen met de meiden arrogante Amsterdamse "alles buiten de stad is stom" ik vind mezelf en m'n clubje geweldig eigenwijze troela.
Neequote:Op woensdag 11 januari 2023 14:56 schreef Rene het volgende:
[..]
Ja blablabla. Maar wat ik me afvraag, heb jij gedated met een van de homomannen? Of in de zandbak gezeten of anderszins?
Wie?quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee![]()
Beide ook niet mijn type.
De teller blijft staan op 2 kandidaten.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een vervelende lichaamshouding heeft die man van het 1e koppel
Over afl 5/6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Dat is hier toch al uitvoerig besproken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is hier toch al uitvoerig besproken?Oh, die eerste had ik even gemist, die tweede kan ik me iets van herinnerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ik spoel ook al dat geneuzel met familie/vrienden en trouwkleding uitzoeken door en ook die beloftes die ze voorlezen. Komt allemaal op hetzelfde neer. Ik kijk vanaf de vakanties.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:14 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Had hetzelfde, want kijk dit programma in het begin altijd maar half, zeker in deze fase. Vind het pas leuk worden vanaf de vakanties.
Maar las het elders.
Avontuur, dapper, uitdaging, sprong in het diepe, achtbaan/rollercoaster, elkaar leren kennen, 100% inzetten om experiment te laten slagen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:47 schreef Injetta het volgende:
die beloftes die ze voorlezen. Komt allemaal op hetzelfde neer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik niet, of niet zoals ik het zie.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:24 schreef Benny het volgende:
Maarten en Richelle zijn de Lizzy en Lars van dit seizoen
Ja ik. Ben 7 jaar met mijn man en de fotos van ons samen kun je op 1 hand tellen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zijn er.meerdere mensen die een hekel hebben aan van die selfies samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |