En die levenscoach volgt haar Tarotkaarten. Je moet er maar trek in hebben, maar ja, Richelle weet niet beter vanaf haar 12e.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:32 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Hij volgt zijn intuïtie, Richelle haar levenscoach hahahh
Wat we wel moeten toegeven; zij heeft nu wel een koophuis met hertjes in de achtertuin.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En die levenscoach volgt haar Tarotkaarten. Je moet er maar trek in hebben, maar ja, Richelle weet niet beter vanaf haar 12e.
Wel geluid jaquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:11 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Wel geluid? Wat jammer zeg!!
Egootje. Maar zogenaamd 'gevoelsmens'quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:22 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Het zwemwater was koud.
Zowel Nicole als Martijn vonden het water koud.
Nicole zegt 'kom op stel je niet zo aan'.
Dat is de druppel voor Martijn om alles op tafel te gooien.
Jongens wat een soap om niks i love it
Ik denk dat ze best leuk vriendschappelijk met elkaar om zullen gaan, geen gekkigheid zoals bij Martijn en Nicole. Maar ik denk dat vanuit haar geen liefdesklik is, denk dat Wichian inderdaad wat te simpel is (maar wel een doodgoeie kerel)quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:56 schreef Spablauw214 het volgende:
Loes heeft meer diepgang dan ik in eerste instantie dacht. Ik vraag me wel af of Wichian niet iets te simpel voor haar is. Andersom is zij wel iemand die hem uitdaagt en uit z’n comfortzone trekt.
Vind het nog lastig in te schatten. Beetje hit or miss. Nicole is een beetje een zeurpiet maar het ging zo:quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:17 schreef loveli het volgende:
De niet-Martijn/Nicole koppels zijn een stuk sympathieker, geen idee of het iets gaat worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vind het nog lastig in te schatten. Beetje hit or miss. Nicole is een beetje een zeurpiet maar het ging zo:
M: Je zet me de hele ochtend op m’n plek
N: Geef eens een voorbeeld?
M: Krijg je niet. Zullen we er een streep onder zetten?
En er daarna zelf steeds op terugkomen. Ik zou ook afhaken. Hij kan niet met tegenspraak omgaan.Terwijl ik vond dat hij haar juist de hele tijd aan het afstoten was, verpakt als lollig doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |