Gaat ie ook doen, Gaat ie ook doen. Gaat ie ook doen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
IK dacht heel even dat Izeik ging laten zien hoe je knoflooksaus moest maken
De hele schijf van 5.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:26 schreef ledn81 het volgende:
Isaac heeft niet besteld wat Kenzi had doorgegeven.iets met knoflooksaus ipv mayo...
als het nou over groente zou gaan.. Kenzi is altijd blij met groente!)
dat is taal waar Isaac iets mee kanquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Leila: Jullie hebben iets tegen die meisje
100%quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
dat is taal waar Isaac iets mee kan
Daarom is het ook een luisterend oorquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:30 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Kan ze het weer lekker door roddelen of verklikken
Mannetje die niet tegen een sterkere vrouw kan vrouw met een mening)quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:25 schreef KinKiJan het volgende:
Wat is nou de bron van die irritatie van Isaac naar Kenzy toe?
Kan me niet voorstellen dat het gedoe met die champagnetoren de oorzaak is, toen ontplofte hij ook direct.
Bro taal. Herkenbaar. Jagenquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
dat is taal waar Isaac iets mee kan
Ze zat er bij toen de boodschappen besteld werden en dan nu tegen de nieuwe manager gaan zeiken, maakt je geen sterke vrouw, maar gewoon ook een zeikerdquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mannetje die niet tegen een sterkere vrouw kan vrouw met een mening)
Is ook een draak...quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:29 schreef Aggie46 het volgende:
Maar onderschat Kensi ook niet.
[ afbeelding ]
ik wilde t net tikken... dat wijf is cold as iceeeequote:Op woensdag 4 januari 2023 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda wil de helft van de mensen daar vermoorden.
En zo is hetquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:33 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze zat er bij toen de boodschappen besteld werden en dan nu tegen de nieuwe manager gaan zeiken, maakt je geen sterke vrouw, maar gewoon ook een zeikerd
Blijkbaar kan dat wel gewoonquote:
Cool. Mooie streams in het verschietquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
heb wel eens migraine gehad, dan kan ik niksquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:35 schreef Loveable het volgende:
[..]
Blijkbaar kan dat wel gewoon
migraineaanvallen te voorkomen, wordt aanbevolen om zowel 's ochtends als 's avonds een koude douche te nemen
Als je dat op twitter zegt, wordt je opgepaktquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
Jij die scheids van Argentinie-Nederland? Laat haar die gasten vermoorden. Top streams. Spelbrekerquote:
Horrorquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Cool. Mooie streams in het verschiet
Heeft Zoe ook migraine? Die kan ook niksquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:36 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
heb wel eens migraine gehad, dan kan ik niks
De ene migraine is de andere nietquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:36 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
zoe doet wel taken.. vd rest is het een mutsquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:37 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Heeft Zoe ook migraine? Die kan ook niks
Dan heb je ook niet echt de puf om te gaan douchen en blijf je liever liggen met je ogen dicht idd..quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:36 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Yep! Als het er op aan komt, in bijvoorbeeld een CENTRAAL, houdt ze haar mond.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:37 schreef spapaars het volgende:
Wanda pakt het groots aan.
Met woorden dan en dat alleen in kamer 3.
Ik zeg alleen dat er 10K uit de pot moet voor het dreigementquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij die scheids van Argentinie-Nederland? Laat haar die gasten vermoorden. Top streams. Spelbreker
Dat laatste weten we.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:38 schreef ledn81 het volgende:
schakel later in dus maar gaat vast over Kenzi. Isaac en Leila praten over de ruzie van net.
Isaac : "dan binnen de lijntjes kom ik je halen"
Leila : "oh ik doe niet binnen de lijntjes"
WHAHA ja denk er nu pas over na.. Die 2 andere grieten lopen mee en gaan lopen tetteren in dezefde kamer als je daar ligt met koppijn/migraine.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:39 schreef Loveable het volgende:
Zelf leg ik dan een koud washandje op mijn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu ben ik echt weg, moest deze nog even monteren .....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Flinke ruzie Kenzy en Isaac - 4 januari 2023.Ga eten jij. Hop hop foetsie jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
![]()
[ afbeelding ]
Flinke ruzie Kenzy en Isaac - 4 januari 2023.Thanks,lekker ite.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
![]()
[ afbeelding ]
Flinke ruzie Kenzy en Isaac - 4 januari 2023.EdochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Yes gepikt uit een post van spapaars die hem uit de tv uitzending had geloof ik.
[ afbeelding ]
En daar kan ze ongelimiteerd schelden en dat lucht zo op.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:49 schreef Sestra666 het volgende:
wanda heeft dus vaak gesprekjes achter
Ook achter mensen vermoorden.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daar kan ze ongelimiteerd schelden en dat lucht zo op.
Wanda zijn woorden. Duh, zou nooit iemand vermoorden. Ben liefquote:
Jij bent wakker Moes. Sjamp soms. Niet met niet zoinderquote:
zijn?quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanda zijn woorden. Duh, zou nooit iemand vermoorden. Ben lief
quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij bent wakker Moes. Sjamp soms. Niet met niet zoinder
Benieuwd naar zijn speechquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:56 schreef engine het volgende:
De voormalig manager is lekker aan het koken voor zijn afscheidsdiner.
jij moet naar huis en jij en jij en jij.... zoiets verwacht ikquote:
Dat zou dan een milde speech zijnquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jij moet naar huis en jij en jij en jij.... zoiets verwacht ik
quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:57 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
kom dan, kom dan jonguh ( oh nee nu moet ik aan billy denken)
Iets later.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:59 schreef Deisyy het volgende:
Betekent dit afscheidsdiner dat er vanavond geen Avondtuur is?
Avontuur? Wat heb ik gemistquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:59 schreef Deisyy het volgende:
Betekent dit afscheidsdiner dat er vanavond geen Avondtuur is?
Avondtuur, de talkshow van GJ met heuse nepdildo'smicrofoons.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Avondtuur, de talkshow van GJ met heuse nepdildo'smicrofoons.
Ow dat. Laat maar. Hoeft niet.quote:Op woensdag 4 januari 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Avondtuur, de talkshow van GJ met heuse nepdildo'smicrofoons.
TopChef.. hoe hij De Loods te eten geeft.. zijn Reet is te klein voor al zijn eigen verenquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Kijk de manager eens even lekker bezig met bakjes met kroepoek vullen en op tafel zetten.
Ho ho Isaac heeft de bakjes kroepoek gevuld.quote:Op woensdag 4 januari 2023 19:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
In de keuken aan het werk: Jasper, Jeff, Ruppie, Ima, Sasha en Kim D
quote:
lees mijn post boven jouw postquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ho ho Isaac heeft de bakjes kroepoek gevuld.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 19:15 schreef ledn81 het volgende:
Het geheime pakketje komt tevoorschijn en neemt ie mee naar K3
Hij gaat het inpakken lijkt het
[ afbeelding ]
Gelukkig je was hem niet vergetenquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
lees mijn post boven jouw post
Hij was ook nooit thuis voor zijn kids.quote:Op woensdag 4 januari 2023 19:18 schreef Deisyy het volgende:
Isaac heeft weinig ervaring met cadeautjes inpakken
Ik gok dat hij dat als afscheidscadeau voor de groep heeft geregeld.quote:
Het ergste is alweer over.quote:
En de bovenzijde een kleur geven zodat hij de goede kant ophoudt met lezenquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:20 schreef 5thencounter het volgende:
Kan Marci wel lezen? een beter cadeautje had een brilletje +2 van de Etos geweest
[ afbeelding ]
thnx Sesquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:22 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
iets verder naar boven staat een filmpje (of een cos terug) vd fittie
Wel mooi op tijd voor Isaac's laatste avondmaal en avondzuurquote:
Marci gaat echt geen bullshit boeken lezen over dombo koppels en omringt zijn door idioten...quote:Op woensdag 4 januari 2023 19:27 schreef Sestra666 het volgende:
lezen moeten ze daar ook verbieden![]()
laat ze maar een opdracht doen van ik weet niet hoeveel uur of laat ze zich te pletter vervelen..
lijkt nog teveel op vakantie
Jagen jonguh. Poef poef, knal knalquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:29 schreef greysbones het volgende:
Isaak is een Jeff 2.0![]()
![]()
(ben even aan het terug kijken)
Ik kijk het niet terug, volgens mij staat ie keihard te schreeuwen tegen Kenzquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:29 schreef greysbones het volgende:
Isaak is een Jeff 2.0![]()
![]()
(ben even aan het terug kijken)
Volslagen idioot, moet je terugzien. IMDB een 8quote:Op woensdag 4 januari 2023 19:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik kijk het niet terug, volgens mij staat ie keihard te schreeuwen tegen Kenz
keihard nietquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik kijk het niet terug, volgens mij staat ie keihard te schreeuwen tegen Kenz
Dan ga ik wel even op mijn handen zittenquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volslagen idioot, moet je terugzien. IMDB een 8
Mafklapper om zo te praten tegen een jonge meidquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
keihard niet
wel hard
en intimiderend
ik vind niet dat leeftijd er wat mee te maken heeftquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:35 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mafklapper om zo te praten tegen een jonge meid
Ik wel,als je tegen iemand zo doet van eigen kaliber vind ik het andersquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind niet dat leeftijd er wat mee te maken heeft
je praat zo niet tegen iemand
nehhhquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:38 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik wel,als je tegen iemand zo doet van eigen kaliber vind ik het anders
Sommige kunnen dat niet, moeten altijd hun stem verheffenquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
nehhh
gewoon normaal communiceren niet intimideren
Goed geraden,je verwacht het niet.quote:Op woensdag 4 januari 2023 19:40 schreef greysbones het volgende:
en heel toevallig is Kim K weer eens ziek?
tijdens een etentje?
Migraine, Laat haarquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:40 schreef greysbones het volgende:
en heel toevallig is Kim K weer eens ziek?
tijdens een etentje?
die heeft altijd iets als er wat bijzonders isquote:
Grote kont, groot hoofd. Migraine ligt dan op de loerquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft altijd iets als er wat bijzonders is
nietwaarquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Grote kont, groot hoofd. Migraine ligt dan op de loer
Ze is zielug jonguh. Mensen gaan jagen op haarquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Kenzz heeft teveel eigen stream .. nergens meer voor nodig
lekker laten jagenquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze is zielug jonguh. Mensen gaan jagen op haar
Veel jagers belanden op de 1ste hulp, wegens in eigen voet schietenquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze is zielug jonguh. Mensen gaan jagen op haar
een ZE, maar geen naam gehoordquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:58 schreef pingu66 het volgende:
Over wie had Esther het ( tegen Jeff)?
moet ze naar huis gaanquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Kenzy: wil wel aan een gezellige tafel. Daag dan ook niet uit trutje
Heldquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:03 schreef engine het volgende:
Ondanks haar migraine komt ze toch aan tafel. Wat een strijder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ging over Wendy.quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
een ZE, maar geen naam gehoord
Ik las: Draag dan ook niet zo'n truitje..quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Kenzy: wil wel aan een gezellige tafel. Daag dan ook niet uit trutje
quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik las: Draag dan ook niet zo'n truitje..
Wat gezien regelmatig reacties hier op haar kleding er evengoed had kunnen staan
op?quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Kim Ass heeft migraine, maar wel zeiken
snerpende stemquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dan heb je migraine, ga je naast een kakelende Wanda zitten
Kreeg het niet mee, zat mij te concentreren op het boekquote:
Heeft ze meerdere vriendinnen danquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dan heb je migraine, ga je naast een kakelende Wanda zitten
Je haalt mij de woorden uit mijn mondquote:
De joekels van billen dagelijksquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:12 schreef Blackadder22 het volgende:
Zijn nou nog steeds niet die joekels van mexx een keer goed in beeld geweest?
quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
Zei Mirthe nou Carry Slee toen Leila niet op een Zweedse schrijfster kon komen ?
Geen idee. Niet gezien.quote:
Nasi.quote:
hallo er ligt veel sneeuw in Zwedenquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
Zei Mirthe nou Carry Slee toen Leila niet op een Zweedse schrijfster kon komen ?
Haha!quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
hallo er ligt veel sneeuw in Zweden
misschien kan hij beter met zichzelf beginnen( ook eengoede voor Babs)quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
Martin nu aan de hand van dat boek andere deelnemers analyseren. Loods vol Babsjes straks. Well played Isaac!
Maar neuken ho maarquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Aggossie... en nog steeds zo feliefft...![]()
[ afbeelding ]
Maar Moraima heeft zo'n zin in kipquote:
Voor de muisjes en ratjes. Lief dat ze ook aan hun huisdieren denkenquote:
dat is mexxs trucjequote:Op woensdag 4 januari 2023 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, geen condoom willen dan maar pijpen
Keuze's keuze'squote:Op woensdag 4 januari 2023 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, geen condoom willen dan maar pijpen
Wil haar niet meer hebben hierquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:20 schreef ledn81 het volgende:
Mexx : "ADVOCADOOO!"
kan iemand dat kind naar het kamp terug sturen en misschien kan ze Mattin meenemen
Zoe zei, ik luister niet naar je. Toen zei GJ praat niet meer met jequote:Op woensdag 4 januari 2023 20:21 schreef Silves het volgende:
Zooitje gaf een weerwoord tegen Gj..watblief nu praat ik niet meer met je zei Gj
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:
![]()
[ afbeelding ]
Flinke ruzie Kenzy en Isaac - 4 januari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |