Gaat ie ook doen, Gaat ie ook doen. Gaat ie ook doen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
IK dacht heel even dat Izeik ging laten zien hoe je knoflooksaus moest maken
De hele schijf van 5.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:26 schreef ledn81 het volgende:
Isaac heeft niet besteld wat Kenzi had doorgegeven.iets met knoflooksaus ipv mayo...
als het nou over groente zou gaan.. Kenzi is altijd blij met groente!)
dat is taal waar Isaac iets mee kanquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Leila: Jullie hebben iets tegen die meisje
100%quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
dat is taal waar Isaac iets mee kan
Daarom is het ook een luisterend oorquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:30 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Kan ze het weer lekker door roddelen of verklikken
Mannetje die niet tegen een sterkere vrouw kan vrouw met een mening)quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:25 schreef KinKiJan het volgende:
Wat is nou de bron van die irritatie van Isaac naar Kenzy toe?
Kan me niet voorstellen dat het gedoe met die champagnetoren de oorzaak is, toen ontplofte hij ook direct.
Bro taal. Herkenbaar. Jagenquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
dat is taal waar Isaac iets mee kan
Ze zat er bij toen de boodschappen besteld werden en dan nu tegen de nieuwe manager gaan zeiken, maakt je geen sterke vrouw, maar gewoon ook een zeikerdquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mannetje die niet tegen een sterkere vrouw kan vrouw met een mening)
Is ook een draak...quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:29 schreef Aggie46 het volgende:
Maar onderschat Kensi ook niet.
[ afbeelding ]
ik wilde t net tikken... dat wijf is cold as iceeeequote:Op woensdag 4 januari 2023 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda wil de helft van de mensen daar vermoorden.
En zo is hetquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:33 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze zat er bij toen de boodschappen besteld werden en dan nu tegen de nieuwe manager gaan zeiken, maakt je geen sterke vrouw, maar gewoon ook een zeikerd
Blijkbaar kan dat wel gewoonquote:
Cool. Mooie streams in het verschietquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
heb wel eens migraine gehad, dan kan ik niksquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:35 schreef Loveable het volgende:
[..]
Blijkbaar kan dat wel gewoon
migraineaanvallen te voorkomen, wordt aanbevolen om zowel 's ochtends als 's avonds een koude douche te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |