Zelfs Babbel vindt het niet kunnen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:51 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het echt echt echt niet kunnen dat Eunice 'therapie' geeft..
Dat weet ik, maar ik blijf het zeggen... het moet van mijn hartquote:
Ooooh dan is het waar xquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs Babbel vindt het niet kunnen.
Wat probeert ze zelf dan met al die gesprekjes met velenquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs Babbel vindt het niet kunnen.
Analyseren voor haar scriptiequote:Op woensdag 4 januari 2023 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat probeert ze zelf dan met al die gesprekjes met velen
Eunice vindt alles waar zij doet het beste en zo zou iedereen moeten leven want zij is gelukkig en tevreden met wat ze is en anderen niet.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:00 schreef HappyCharly het volgende:
Uiteraard prima dat Eunice en Kim over haar opleiding/ werk praten en dat Eunice wat van haar kennis gebruikt. Beetje beroepskeuzeachtig, geen punt. Maar echt systeemtherapie/ opstellingen.. met wroeten in iemands verleden, daar moet je zorgvuldig mee omgaan.. En ik vind het zo raar dat Eunice niet ziet dat dit niet ethisch is, in een omveilige setting, op tv, met een 'tegenstander'..
*voelt zich roepende in de woestijn*
ja dat is wel een minpuntje in haar karakter..quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eunice vindt alles waar zij doet het beste en zo zou iedereen moeten leven want zij is gelukkig en tevreden met wat ze is en anderen niet.
Ik ben het hier zeer mee eens!quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:00 schreef HappyCharly het volgende:
Uiteraard prima dat Eunice en Kim over haar opleiding/ werk praten en dat Eunice wat van haar kennis gebruikt. Beetje beroepskeuzeachtig, geen punt. Maar echt systeemtherapie/ opstellingen.. met wroeten in iemands verleden, daar moet je zorgvuldig mee omgaan.. En ik vind het zo raar dat Eunice niet ziet dat dit niet ethisch is, in een omveilige setting, op tv, met een 'tegenstander'..
*voelt zich roepende in de woestijn*
Ja geen wonder dat je pijntjes krijgt ..... dus nog meer suplementen en poeders en shakes ....quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:11 schreef schizolientje het volgende:
dat geram in die nekken en ruggen is zo link als je niet weet wat er loos is
Harder trainen bro.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen wonder dat je pijntjes krijgt ..... dus nog meer suplementen en poeders en shakes ....
Het ziet er niet heel geruststellend uit neequote:Op woensdag 4 januari 2023 16:11 schreef schizolientje het volgende:
waarom moet die knie/kruis van esthertegen isaac aanrijden?quote:
Lekker laten rammen. Brengt leuke tvquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ziet er niet heel geruststellend uit nee
En Esther heeft fibromyalgie zei ze laatst. Knap dat ze dit dan kan zon ruwe massage bovendien moet ze dan ook weten dan zon massage helemaal niet goed is zonder dat je weet wat iemand mankeertquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:11 schreef schizolientje het volgende:
Babs kan niet tegen kritiek en komt afspraken niet na. Zie ik een breuk tussen BabbelZiek en Wendy?quote:
Nazie? waar? wie? Helpquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Babs kan niet tegen kritiek en komt afspraken niet nazie ik een breuk tussen BabbelZiek en Wendy?
Gaat helemaal nergens over eigenlijkquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:19 schreef HappyCharly het volgende:
ik haak aan maar geen idee waar het over gaat
ohh over die tekst schrijven
gisteren ook al ffquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gaat helemaal nergens over eigenlijk
Hun trouwpartij 14 Februari.quote:
Komt er ook een huwelijksnacht?quote:
ow dat onzingedoequote:
het huishoudboekjequote:Op woensdag 4 januari 2023 16:24 schreef KinKiJan het volgende:
Wat is dat boekje waar Marciano steeds uit aan het lezen is?
Die evenementenboek.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:24 schreef KinKiJan het volgende:
Wat is dat boekje waar Marciano steeds uit aan het lezen is?
Volgens mij was dast het voorstel van Isaacquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:25 schreef engine het volgende:
Ciano: "Jeff probeert de hele tijd alcohol voor vanavond erdoor te drukken"
Ja Martin heeft die evenementenboekje bro, Marciano die schriftje, de laatste bedoelde ik snap je?quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh dacht dat ie dat kleine boekje bedoelde
Zo zag ik het ook.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij was dast het voorstel van Isaac
Je hebt gelijk denk ik. Martin had die evenementenboek vast.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh dacht dat ie dat kleine boekje bedoelde
300%quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja Martin heeft die evenementenboekje bro, Marciano die schriftje, de laatste bedoelde ik snap je?
Die Evenementenboek. Je chat al als een Bro, Broquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:28 schreef engine het volgende:
[..]
Je hebt gelijk denk ik. Martin had die evenementenboek vast.
Klopt. Dat is er ook maar Jeff wou meer.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij was dast het voorstel van Isaac
ook wel bijzonder dat Isaac daar niet even is om te helpenquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano snapt er niet veel van. Straks komt er niets binnen![]()
Maar roken en drank interesseert hem geen bal hoor...quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:25 schreef engine het volgende:
Ciano: "Jeff probeert de hele tijd alcohol voor vanavond erdoor te drukken"
De tabak is op en meen dat Isaac zei dat er nog geen nieuwe pot besteld isquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar roken en drank interesseert hem geen bal hoor...
Geen idee, Jeff is niet veel meer in beeldquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar roken en drank interesseert hem geen bal hoor...
quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:31 schreef engine het volgende:
[..]
De tabak is op en meen dat Isaac zei dat er nog geen nieuwe pot besteld is
Het zou Marciano sieren als ie geen nieuwe gaat bestellen, uit de huishoudpot tenminstequote:Op woensdag 4 januari 2023 16:31 schreef engine het volgende:
[..]
De tabak is op en meen dat Isaac zei dat er nog geen nieuwe pot besteld is
Hij had zelf nog kennelijk, want zag hem vanmiddag nog rokenquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:34 schreef D. het volgende:
[..]
Het zou Marciano sieren als ie geen nieuwe gaat bestellen, uit de huishoudpot tenminste
Alles draait bij Jeff om peuken en drank anders draait hij door... vandaar weinig in beeld denk ik..quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee, Jeff is niet veel meer in beeld
En koffie, maar dat geldt voor de meerderheid daarquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Alles draait bij Jeff om peuken en drank anders draait hij door... vandaar weinig in beeld denk ik..
Kim K ook ,stond te roken met Kenzyquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij had zelf nog kennelijk, want zag hem vanmiddag nog roken
Frikandel is afvalvlees, kroketten zit nauwelijks vlees in, maar volgens mij geen afvalquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:39 schreef Frummelie het volgende:
Haha afval van vlees wordt gebruikt voor fricandellen zegt Janet en kroketten zegt Babette, neej zegt Janet dat is ragout...
Marciano en kim K roken zelf ook, dus ga er maar vanuit dat er gewoon shag komtquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:34 schreef D. het volgende:
[..]
Het zou Marciano sieren als ie geen nieuwe gaat bestellen, uit de huishoudpot tenminste
*er vanuit gaatquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Marciano en kim K roken zelf ook, dus ga er maar vanuit dat er gewoon shag komt
beide restvlees, in kroket schijnbaar maar zo n 15%quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:41 schreef D. het volgende:
[..]
Frikandel is afvalvlees, kroketten zit nauwelijks vlees in, maar volgens mij geen afval
ik vind het wel bij haar passenquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:42 schreef freaky40 het volgende:
Janet lijkt nu wel iemand van een sekte met dat kapsel, harre krishna
Vast wel ja. Maar ze hebben nu weinig geld. Ik ben wel benieuwd of Marciano nu meteen shag gaat bestellen. Hoop eigenlijk van niet. Ben ook wel benieuwd wat er nog in alle kastjes te vinden is.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Marciano en kim K roken zelf ook, dus ga er maar vanuit dat er gewoon shag komt
Weet niet of ik een site die frikadel ipv frikandel schrijft serieus moet nemenquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
beide restvlees, in kroket schijnbaar maar zo n 15%
https://drogespieren.nl/o(...)n-kroket-en-frikadel
Isaac is ngo aan het delen, die heeft/ had nogquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:45 schreef engine het volgende:
[..]
Vast wel ja. Maar ze hebben nu weinig geld. Ik ben wel benieuwd of Marciano nu meteen shag gaat bestellen. Hoop eigenlijk van niet. Ben ook wel benieuwd wat er nog in alle kastjes te vinden is.
De bouillon voor vleeskroketten wordt over het algemeen gemaakt van restvlees en daar wordt weer ragout van gemaakt.. dus ook bereid met afsnijsels...afvalvlees is een groot woord...quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:41 schreef D. het volgende:
[..]
Frikandel is afvalvlees, kroketten zit nauwelijks vlees in, maar volgens mij geen afval
Ja alle rokers (weet niet precies wie) hebben er nog eentje gekregen en daarmee is het op zei Isaac tegen Marciano bij de overdracht vanmiddag. Of dat ook waar is weet ik niet.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Isaac is ngo aan het delen, die heeft/ had nog
Mooi doen, want van gezond eten hebben ze geen verstandquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:50 schreef Charmian het volgende:
wanda en kenzy zijn het er niet mee eens...jammer dan, gaan ze zich weer terugtrekken?
Mooi zo.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:50 schreef Charmian het volgende:
wanda en kenzy zijn het er niet mee eens...jammer dan, gaan ze zich weer terugtrekken?
terwijl ze daar in dat eerste gesprek juost zo vol van waren met Isaacquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mooi doen, want van gezond eten hebben ze geen verstand
ja maar dat keuteltje trekken ze altijd weer inquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mooi doen, want van gezond eten hebben ze geen verstand
ze kiest alleen mensen om tegen te bitchen die 'onder' haar staan qua populariteitquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:52 schreef Charmian het volgende:
wanda is het altijd zo met van alles niet eens en heeft geen zin in dingen, meestal komt dat geluid niet verder dan k3. Tegen eunice durft ze dan weer wel te bitchen
Zo rolt Wanda, ze houdt haar grootsmoel tijdens centraal's en doet alleen alles in en tegen k3 niet in de groep of andere die niet uit k3 komen....quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:52 schreef Charmian het volgende:
wanda is het altijd zo met van alles niet eens en heeft geen zin in dingen, meestal komt dat geluid niet verder dan k3. Tegen eunice durft ze dan weer wel te bitchen
precies datquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze kiest alleen mensen om tegen te bitchen die 'onder' haar staan qua populariteit
doen uiteraard heel veel mensen, is een veilige optie. Trappen naar onder en likken naar bovenquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:56 schreef freaky40 het volgende:
Ze zet ook weer haar venijnige hamstertandjes op als ze woestboos is...
Vind Jeff behoorlijk grootmuilig overkomen. Snotaapquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:58 schreef Charmian het volgende:
kimd zet haar zeurstem op en triggert daar sjeffie weer mee
zou ik ook worden met kimd die steeds met onzindingen zit te zeurenquote:
dat mag je vindenquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind Jeff behoorlijk grootmuilig overkomen. Snotaap
grootmuiligquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind Jeff behoorlijk grootmuilig overkomen. Snotaap
Ze krijgt niet eens de kans om wat in te brengenquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
zou ik ook worden met kimd die steeds met onzindingen zit te zeuren
klopt maar daar moet over gemopperd, kenzy is over de zeik en is hypocrietquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kenzy en Wandsa maken dus problemen om niets. Jeff en KimD, eventueel aangevuld met Isaac doen gewoon de vrijdag de hele dag
Ze is veel te bang dat het eten te gewond wordt. Ze moet er nog van groeien toch?quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
klopt maar daar moet over gemopperd, kenzy is over de zeik en is hypocriet
ik zeik liever over een kutkarakter dan iemands uiterlijkquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze is veel te bang dat het eten te gewond wordt. Ze moet er nog van groeien toch?
tot nu toe best nog wel oke toch?quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
Manager Marciano is er maar druk mee.
De manager bro moet nog even inkomenquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
Manager Marciano is er maar druk mee.
Van de regen in de drup ja.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
tot nu toe best nog wel oke toch?
Hij probeert het wel een beetje in de goede banen te leiden
En blijft rustig.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
tot nu toe best nog wel oke toch?
Hij probeert het wel een beetje in de goede banen te leiden
ik heb een ambivalent gevoel over Marciano maar vooralsnog als manager doet hij dit best oke.. ik zie hem met mensen praten, probeert een lijn af te spreken, overzicht te houden en hoor hem niet zo zijn zin doordrukken oid.. hoe zie jij het?quote:
ja snap ook niet waarom dat nodig is.. en Isaac kennende staat hij aan de zijlijn te blaten en suggesties te doen. Hihet is geen aanpakker, hij faket ditquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
begrijp KimD wel. Het frituren was hun dingetje, met hun tweetjes. Ze vind het niet zo leuk als Isaac er bij komt staan te blčren. kan ik me iets bij voorstellen
Ik vind hem gewoon irritant met dat 24/7 verwijtende toontje van hem. Dat gaat botsen. Nu probeert hij het nog redelijk te doen maar uiteindelijk wordt hij gewoon weer zichzelf en dat is niet echt een hoopvolle gedachten... to put it mildly...quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb een ambivalent gevoel over Marciano maar vooralsnog als manager doet hij dit best oke.. ik zie hem met mensen praten, probeert een lijn af te spreken, overzicht te houden en hoor hem niet zo zijn zin doordrukken oid.. hoe zie jij het?
ohh maar daar ben ik het ook mee eens hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon irritant met dat 24/7 verwijtende toontje van hem. Dat gaat botsen. Nu probeert hij het nog redelijk te doen maar uiteindelijk wordt hij gewoon weer zichzelf en dat is niet echt een hoopvolle gedachten... to put it mildly...
Zo is Babs, deed ze eerder over GJ en Alicia en nu zijn het dikke vriendenquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:11 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het echt gemeen dat Babs nu zo roddelt over Wendy tegen GJ
eng stelquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:11 schreef HappyCharly het volgende:
Graagquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er nog behoefte aan die ruzietjes vanmiddag tussen Mexx/Martin en Kim/Marciano ?
Voor mij persoonlijk niet, maar dek dat veel meelezers er blij mee zullen zijnquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er nog behoefte aan die ruzietjes vanmiddag tussen Mexx/Martin en Kim/Marciano ?
welke stream is datquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:11 schreef Judiwi het volgende:
Marciano heeft buiten toch met zijn ex vrouw een restaurant.
En Wendy heeft echt gelijk, het gebeurt zo vaak dat ze Wendy laat zitten, in de keuken ook al een paar keer gebeurd...quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:11 schreef HappyCharly het volgende:
Dat wordt een wereldrecordpoing van Erik. Vanaf 7,5 m in de bull gooien of zoietsquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom smijten ze allemaal op 1o meter afstand naar dar dartbord
Is een wereldrecord dingetje.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom smijten ze allemaal op 1o meter afstand naar dar dartbord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ach zoquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:22 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat wordt een wereldrecordpoing van Erik. Vanaf 7,5 m in de bull gooien of zoiets
het is jammer voor wendy dat ze niet nog een ander maatje in de loods heeft, babs valt steeds meer door de mandquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En Wendy heeft echt gelijk, het gebeurt zo vaak dat ze Wendy laat zitten, in de keuken ook al een paar keer gebeurd...
Ja, zonder Babette staat ze er alleen voor... echt sneu...quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
het is jammer voor wendy dat ze niet nog een ander maatje in de loods heeft, babs valt steeds meer door de mand
quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja, zonder Babette staat ze er alleen voor... echt sneu...
dat is voor het afscheidsdiner van Isaacquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:24 schreef HappyCharly het volgende:
ahh Jeff weer over iets in de frituur, straks nog even een tikkie
die term kende ik niet voor ejvjl
i knowquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
dat is voor het afscheidsdiner van Isaac
hoezo dat dan?quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet of het al eerder is geopperd, maar Moriama lijkt zo erg op een "gekleurde" Ma Flodder ....
waar is de hangmat dan?quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:26 schreef Aggie46 het volgende:
Kim D: Hangmat
Isaac: Watte?
Kim D : Hangmat, zag hem staan bij je favorieten
Isaac: Watte ????
Kim D : Hangmat heb je gekocht?
Isaac: Hoe weet je dat?
Kim D: Ik zag hem staan bij je favorieten
Isaac: O dat? Ja ik heb een hangmat gekocht via Marktpaats, heb toestemming gekregen. Ik had eerst gekeken bij Bol, was maar Ī 23 .
Kim D: dus je hebt hem nu 2e hands? Mag je wel uitkijken dat er geen schimmel in zit, dat is zo gebeurd.
Isaac: ach, het gaat me meer om het plaatje
Verjaardag Moraima dacht ik.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
dat is voor het afscheidsdiner van Isaac
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zijn vakantie...quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
waar is de hangmat dan?
voor wat dan..
Sja, dat werd er niet gezegd. Ik denk dat die nog binnen moet komen via achter.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
waar is de hangmat dan?
voor wat dan..
ah okequote:Op woensdag 4 januari 2023 17:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die jurk, dat loopje, haar uitstraling, het gerochel .....
quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik zal zijn koffer alvast pakken
quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk dat ze thuis dikke sigaren rookt .....
Is dat niet dat ding wat hij vandaag in een kartonnen doos stoptequote:Op woensdag 4 januari 2023 17:29 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Sja, dat werd er niet gezegd. Ik denk dat die nog binnen moet komen via achter.
Scherp!quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat niet dat ding wat hij vandaag in een kartonnen doos stopte
lekkerrrr naturika, is een trendquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:32 schreef ledn81 het volgende:
Wie gooit er nu paprika en naturel chips door elkaar![]()
[ afbeelding ]
oh?? om weg te sturen of ...?quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marciano, duh, zie je tochquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:32 schreef ledn81 het volgende:
Wie gooit er nu paprika en naturel chips door elkaar![]()
[ afbeelding ]
Nee kwam binnen en hij verstopte hetquote:
is dan wel een erg kleine hangmatquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hangen in dat dingquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee kwam binnen en hij verstopte het
benieuwd wat hij er mee gaat doen dan...quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee kwam binnen en hij verstopte het
Hij zal wel een keer voor de grap ineens een nacht ergens in de tuin gaan slapen in dat ding of zoquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
benieuwd wat hij er mee gaat doen dan...
onze eerlijke oudmanager
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik weet niet of het dat ook is, vraag het mij gewoon afquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
onze eerlijke oudmanager
Hangmat, wat zou je ermee kunnen doen. Raadselquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
onze eerlijke oudmanager
of misschien wel buiten het hek?quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:38 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hij zal wel een keer voor de grap ineens een nacht ergens in de tuin gaan slapen in dat ding of zo
het leek eerder een boek of zo, was ook zo'n bubbeltjesenvelopquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet of het dat ook is, vraag het mij gewoon af
quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, dat toontje van die lamlul ......![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kim moet niet zo brutaal doen - 4 januari 2023.Manager je weet toch. Luisteren zul jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
ja neem het letterlijkquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hangmat, wat zou je ermee kunnen doen. Raadsel
Ow, was het figuurlijk. Kut man. Sorry. Vergiffenisquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow, was het figuurlijk. Kut man. Sorry. Vergiffenis
Neehoor, ik ben snel weer een HappyCharlyquote:
Die is 24/7 met Rupert en heel soms met Moira als Rupert daar ook bij zitquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:44 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zie Ima echt alleen als opvulling een beetje langs lopen... geen gesprek, geen rol... zooooooo raar
i know.. maar hij is er bij.. Rupert en Moira hoor je dan nog praten en lachen, weet je iets van hun karakter. Ima is alleen bijspeler/ meeloper/ opvulling..quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:45 schreef Loveable het volgende:
[..]
Die is 24/7 met Rupert en heel soms met Moira als Rupert daar ook bij zit
gggkkk gna gkkkkkkquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
i know.. maar hij is er bij.. Rupert en Moira hoor je dan nog praten en lachen, weet je iets van hun karakter. Ima is alleen bijspeler/ meeloper/ opvulling..
Klopt, benieuwd als Rupert weg gaat of weg gestemd wordt, denk dat Ima dan ook mee gaatquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
i know.. maar hij is er bij.. Rupert en Moira hoor je dan nog praten en lachen, weet je iets van hun karakter. Ima is alleen bijspeler/ meeloper/ opvulling..
quote:
Fijne avond kerelquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga lekker uit eten nu, vraag niet hoe maar tot 1700 uur staat al online, laters .....
Thanks! Smakelijk!quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga lekker uit eten nu, vraag niet hoe maar tot 1700 uur staat al online, laters .....
Het is wijn in een bierglas.. Wanda weer voor niets aan het stoken.. Tiano begon erover tegen Zoe..quote:
whaha en nu blijkt dat Jappie die halve fles wijn heeft opgedronken.. Het was zijn wijn.. Wanda verlinkt haar liefjequote:Op woensdag 4 januari 2023 18:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is wijn in een bierglas.. Wanda weer voor niets aan het stoken.. Tiano begon erover tegen Zoe..
Wat een kneuzen
Het was een klein beetje wijn dat Jasper heeft opgedronken.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:04 schreef engine het volgende:
Jasper heeft de halve fles wijn opgezopen. Hij heeft niks uitgedeeld.
Mooi ze moeten die marciano helemaal gek maken tijdens zijn managerschapquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:04 schreef engine het volgende:
En Wanda verluld dus haar lieffie Jasper, de enige die wijn heeft gedronkenquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:04 schreef engine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Het bruine voetje werd een faalquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het was een klein beetje wijn dat Jasper heeft opgedronken.
Wat een faal voor Wanda.
Lil Mattin.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:06 schreef R0T29 het volgende:
De rapkabouter....Mexx mag wel oppassen...die kleine rappertjes hebben meestal losse handjes
Martin: Blabla bla blablabla blabla bla blablablabla bla. Vond je het goed? Bro Manager: Ja man, goed man.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:48 schreef mario390 het volgende:
ze werden broodschappenmax eten ?
wat is er dit?
[ afbeelding ]
Ze willen maximaal eten met minimale boodschappen. Er is weinig geld.quote:
Vertaal dit even Mario, kan ik even erop antwoordenquote:
okequote:Op woensdag 4 januari 2023 18:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze willen maximaal eten met minimale boodschappen. Er is weinig geld.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:10 [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2667990/5/50#p207420565]woensdag 4 januari 2023 17:48 schreef mario390 het volgende:
ze werden broodschappenmax eten ?
wat is er dit?
[ afbeelding ]
Staat hier daarom vraagt hij wat dat isquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vertaal dit even Mario, kan ik even erop antwoorden
Edit: Die haben zu wenig euro's, kein geld
Lukt het Dotquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
Dat s
[..]
taat op
[..]
[..]
Staat hier daarom vraagt hij wat dat is
Paracetamol niet nodig. Fake hoofdpijn. Aandacht. Je weet tochquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het heeft hoofdpijn.. wil geen paracetamol, wil niet helpen, niet pijpen en neuken niets
Amper. Hij had niks te verbergen, dus hoefde zich niet te verdedigen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Hoe reageerde Jasper op de wijn beschuldiging van Jasper schakel net in dus gemist
Heb ze vandaag nog niet samen gezien maar je merkt gelijk verschil als ze met Kim is.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Amper. Hij had niks te verbergen, dus hoefde zich niet te verdedigen.
Zei ook eerlijk dat hij dat beetje wijn (dat van hem was) had opgedronken, verder niks.
Stay positiefquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:18 schreef Sestra666 het volgende:
alles dubbel zeggen, aarghhhh
alles dubbel zeggen, aaarghhh
IZAK stop daarmee
Het was wel duidelijk. Alphamannetje. Klootzak met grote bekquote:
"Zeker ga ik dat ook doen, zeker ga ik dat ook doen, zeker ga ik dat ook doen, zeker ga ik dat ook doen, zeker ga ik dat ook doen, zeker ga ik dat ook doen, zeker ga ik dat ook doen, zeker ga ik dat ook doen, zeker ga ik dat ook doen"quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:22 schreef ledn81 het volgende:
Isaac : "ik ga jagen.. jij gaat eruit"![]()
Tegen Kenzi
Was verhelderendquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:22 schreef Sestra666 het volgende:
ga ik ook doen, ga ik ook doen
ga ik laten zien, ga ik je laten zien
doe ik, doe ik
goed gesprek
quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:24 schreef D. het volgende:
Als ie boos is valt ie nog meer in herhaling
Wat een clown dat ie denkt indruk te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |