SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huidige stand:
1. ESF 24 min
2. GC 35 Min
3. HOB 2 uur 11 min
4. MOL 2 uur 34 min
5. BNW 3 uur 12 min
6. SEX 4 uur 14 min
7. FHF 5 uur 55 min
8. CRE 7 uur 30 min
9. SPL 8 uur 53 min
10. TV 8 uur 54 min
11. PTA 1 dag 2 uur 6 min
12. V&A 1 dag 5 uur 33 min
13. B&H DNF
[ Bericht 0% gewijzigd door Bosbeetle op 12-01-2023 14:58:12 ]En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:Op woensdag 4 januari 2023 14:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Vele FOK!kers zijn dol op spelletjes, ook de crew er is soms dol op. Daarom deze grote geniepige mod responsetijd test. Dit topic dient door een mod van het forum waar het op dit moment instaat naar een ander random forum geschopt te worden waar die mod hem weer naar een volgend forum schopt.
De tijd die het topic in een forum staat wordt genoteerd. En uiteindelijk ontstaat er zo een klassement
Beste collega modjes dit is allemaal leuk bedoeld en in geen enkele wijze een bekwaamheidstest oid.
Ik zou zeggen game on!Hebben we dat spelletje jaren geleden ook al niet eens gespeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohjaquote:Op woensdag 4 januari 2023 14:24 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben we dat spelletje jaren geleden ook al niet eens gespeeld?
Achgos, trek het je niet aanquote:Op woensdag 4 januari 2023 14:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohjapotdorie ben ik weer niet origineel
![]()
Welquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2023 14:40 schreef Viv het volgende:
@:bosbeetle mentions werken niet in een OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:Op woensdag 4 januari 2023 @ 14:54 door Fok-it:
Topic verplaatst van forum "General Chat" naar forum "Planes, Trains & Automobiles"
Ja, met @Bosbeetle als TS mogen we wel verwachten dat het wetenschappelijk gezien goed in elkaar steekt.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:03 schreef Isdatzo het volgende:
Maar één meting is géén meting, dus om de boel een beetje statistisch relevant te maken moet elk forum toch wel een paar keer aangedaan worden.
En ga je corrigeren voor het tijdstip? Want hoe verhoudt een bepaalde response time zich tot het tijdstip: is 45 minuten om 3u 's nachts niet beter dan een 15 minuten tijdens piekuren?
Ja eens gewoon een jaar volhouden en dan gemiddelden nemen gecorrigeerd voor piekurenquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:03 schreef Isdatzo het volgende:
Maar één meting is géén meting, dus om de boel een beetje statistisch relevant te maken moet elk forum toch wel een paar keer aangedaan worden.
En ga je corrigeren voor het tijdstip? Want hoe verhoudt een bepaalde response time zich tot het tijdstip: is 45 minuten om 3u 's nachts niet beter dan een 15 minuten tijdens piekuren?
Nee dat dan weer nietquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:05 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, met @:bosbeetle als TS mogen we wel verwachten dat het wetenschappelijk gezien goed in elkaar steekt.
En hoe zit het met de bemanning van fora? Maakt nogal uit of je 4 paar ogen hebt die de boel in de smiezen houden of dat je het in je eentje moet bolwerken.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja eens gewoon een jaar volhouden en dan gemiddelden nemen gecorrigeerd voor piekuren
Ik zal ook een gemiddelde responsetijd/mod meenemen in de standquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En hoe zit het met de bemanning van fora? Maakt nogal uit of je 4 paar ogen hebt die de boel in de smiezen houden of dat je het in je eentje moet bolwerken.
Als er iets niet willekeurig is dan is het wel de "willekeurige" keuze van mensen. Kunnen we dat niet objectief maken? Gooi de forumnummers bij elkaar en laat een willekeurige reeks met een bepaalde lengte uit die verzameling komen. In die volgorde moet er geschopt worden.quote:
Ja en dan als mod alvast klaar zitten als jouw forum eraan komtquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als er iets niet willekeurig is dan is het wel de "willekeurige" keuze van mensen. Kunnen we dat niet objectief maken? Gooi de forumnummers bij elkaar en laat een willekeurige reeks met een bepaalde lengte uit die verzameling komen. In die volgorde moet er geschopt worden.
De boel verstoppen achter een knopje: je krijgt een nummer wanneer je drukt.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja en dan als mod alvast klaar zitten als jouw forum eraan komt
Hoe maak ik een makkelijk spel moeilijkquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De boel verstoppen achter een knopje: je krijgt een nummer wanneer je drukt.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 14:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Lekker makkelijk weer.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja voor de vorm zal ik zelf niet meedoen als deze in MUZ terecht komt, dan is het aan belsen of MadMaster
Kan ik wel maken.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoe maak ik een makkelijk spel moeilijk
Mensen zijn sowieso geneigd om patronen te zien, ook wanneer die er niet zijn.quote:Maar je hebt gelijk de willekeurige keuze van mensen is vaak veel te uniform. Zo zullen ze zelden twee keer dezelfde achter elkaar kiezen wat toch volledig willekeurig is
Ik heb ooit tegen een PhD student geantwoord op de vraag ik wil weten of dit random verdeeld is of niet met "Zie je een patroon/clustering zo ja dan is het vast random"dit was niet het antwoord dat ze gehoopt had
![]()
Ga je gangquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan ik wel maken.
[..]
Mensen zijn sowieso geneigd om patronen te zien, ook wanneer die er niet zijn.
Dat is hoe ik rolquote:
Zal vanavond even kijken.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ga je gangwellicht leuk om toe te voegen.
Maar die clusters zijn willekeurig verdeeld, en wanneer je met de threshold van je clustering algoritme speelt zal die verdeling ook anders zijn. Dus ook in geclusterde data kan je meestal wel bepalen in hoeverre iets willekeurig is of niet.quote:Als je een beetje clustering algoritme op random noise loslaat dan vind hij clusters, random noise clustert namelijk
Vooralsnog staan jullie fors aan kopquote:
Omdat jij niet bij de mods staat boven FCquote:
quote:
App0l.quote:
We gaan dit toch niet echt een jaar doen hoop ik?quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja eens gewoon een jaar volhouden
Hoezo niet beetje lange adem kan geen kwaadquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:13 schreef Viv het volgende:
[..]
We gaan dit toch niet echt een jaar doen hoop ik?
Het kan geen kwaad, maar: ik vind het wel leuk om een redelijk goede score proberen te halen, maar niet als ik daarvoor een jaar lang dit topic als een havik in de gaten moet houden.quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoezo niet beetje lange adem kan geen kwaad
En precies hierom moet het een eeuwiglopend gemiddelde zijn; dat houdt jullie scherpquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:56 schreef Viv het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad, maar: ik vind het wel leuk om een redelijk goede score proberen te halen, maar niet als ik daarvoor een jaar lang dit topic als een havik in de gaten moet houden.
Of het leidt juist af van onze eigenlijke taakquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En precies hierom moet het een eeuwiglopend gemiddelde zijn; dat houdt jullie scherp.
Alleen wanneer je een slechte mod bentquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:01 schreef Viv het volgende:
[..]
Of het leidt juist af van onze eigenlijke taak
quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alleen wanneer je een slechte mod bent.
Tactisch vernuftquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:48 schreef Speedfight het volgende:
Ik denk dat dit topic pas volgend jaar in pta gevonden wordt
Een nieuwe dag, nieuwe kansen!quote:
Wel relaxed eigenlijk, hoef ik ook niet zo op te letten of het in één van mijn 4 subfora beland is.quote:
Pas maar op dat je aandacht niet verslapt daardoor! En dan staat het ineens in een van jouw subfora en ben je glad vergeten dat je erop moest lettenquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Wel relaxed eigenlijk, hoef ik ook niet zo op te letten of het in één van mijn 4 subfora beland is.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Pas maar op dat je aandacht niet verslapt daardoor! En dan staat het ineens in een van jouw subfora en ben je glad vergeten dat je erop moest letten
Ja zo willen we allemaal wel iets (niet).quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:56 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Daarom wil ik ook niet dat dit een jaar duurt.
Scherp blijven, Viv. Je kunt het!quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:56 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Die is zwartquote:
Soms moet je er gewoon ff helemaal tussenuit. Misschien zijnde pta mods ook op vakantie.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:43 schreef Viv het volgende:
Laten we ons in de tussentijd buigen over dit mysterie, dat raakvlakken heeft met PTA:
NWS / Man laat bestelbus vol pakketjes achter en neemt vliegtuig
quote:
Censuur is weer ingesteld?quote:
Aan ieder verhaal zitten meerdere kanten. Het heeft weinig zin om dat hier en nu dunnetjes over te doen. Alhoewel we zitten in BNW...quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2023 @ 14:54 door Fok-it:
Topic verplaatst van forum "General Chat" naar forum "Planes, Trains & Automobiles"
Op donderdag 5 januari 2023 @ 17:00 door dick_laurent:
Topic verplaatst van forum "Planes, Trains & Automobiles" naar forum "Brave New World"
Je loopt al achter!quote:
Was ook pas paar minuten online...... Was anders sneller gegaanquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Op donderdag 5 januari 2023 @ 17:00 door dick_laurent:
Topic verplaatst van forum "Planes, Trains & Automobiles" naar forum "Brave New World"
Op donderdag 5 januari 2023 @ 20:12 door loveyoulongtime:
Topic verplaatst van forum "Brave New World" naar forum "Hobby's & Vrije Tijd"
Hobby hobby hob hob hob
De tagjes blijven maar komen zoquote:
Nu ga ik mobiel ook inloggen, game is on!quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:18 schreef Bosbeetle het volgende:
1. GC 35 Min
2. HOB 2 uur 11 min
2. BNW 3 uur 12 min
3. PTA 1 dag 2 uur 6 min
Maar maar maar. Jij bent onze supersnelreageermodquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:56 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Wakker worden, weg met die troepquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Wel relaxed eigenlijk, hoef ik ook niet zo op te letten of het in één van mijn 4 subfora beland is.
quote:
Geen excuus.quote:
Dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:57 schreef Bosbeetle het volgende:
SPL is wel een erg goed forum voor dit topic
Mod ben je 24 uur per dagquote:
Link naar de vorige versie?quote:
Zo, dat maakt het een stuk gemakkelijker zoekenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:54 schreef maily het volgende:
[..]
Oei .... geen idee hoe het heette toen.
Het was na 20 nov 2007 iig
Ik zit al te denken; wat voor zoektermen zal ik invoeren?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zo, dat maakt het een stuk gemakkelijker zoeken
Probeer eens "topicvoetbal".quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zit al te denken; wat voor zoektermen zal ik invoeren?
Dit topic moet een schopje krijgen naar een ander subforum, en er wordt bijgehouden hoelang het duurt voordat de moderators van het huidige subforum dat doen.quote:
Dat was snel!quote:
newb gespot.quote:
Doezepwaquote:
Lachenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:04 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit topic moet een schopje krijgen naar een ander subforum, en er wordt bijgehouden hoelang het duurt voordat de moderators van het huidige subforum dat doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ik dacht vanmorgen hetzelfde richting MUZ na de gluiperige midnight kick van @Moira richting TV…quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:56 schreef Fogel het volgende:
Mhh, had em naar TRV kunnen schoppen en vanaf daar meteen verder, maar da’s valsspelen.
Ik heb 4 subfora om tussen te pingpongen (FHF, OOR, CRI, FEE)!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:56 schreef Fogel het volgende:
Mhh, had em naar TRV kunnen schoppen en vanaf daar meteen verder, maar da’s valsspelen.
Ja, dat idee had ik van de week ook even toen hij in HOB stond. Maar niet gedaan, dan blijft het spelletje leukerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:56 schreef Fogel het volgende:
Ja jij zat te modden in mijn forumquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht vanmorgen hetzelfde richting MUZ na de gluiperige midnight kick van @:Moira richting TV…
Ik heb een algemeen topic ge-update, gezien de snelheid waarmee het gevuld wordt en een tweede deel er dus snel aan zal komen.quote:
Jajaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een algemeen topic ge-update, gezien de snelheid waarmee het gevuld wordt en een tweede deel er dus snel aan zal komen.
Zie het nu overigens ook niet meer in 'jouw forum' staan…
Ik zou, als ik jou was, vanaf nu maar regelmatig 's nachts 'jouw forum' checken…quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:15 schreef Moira het volgende:
[..]
JajaIk zie MOL tot dusver op #4 staan en TV op #10
MOL is juist een ideale plek om het na mei naartoe te schoppen, ik kom er tussen mei en november soms hele maanden nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou, als ik jou was, vanaf nu maar regelmatig 's nachts 'jouw forum' checken…
Topic Voetbal Post.quote:
@MadMaster kun je mijn werk ook doen?quote:
Wat doe je voor werk?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:50 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
@:madmaster kun je mijn werk ook doen?
Ik snap niet waarom moira zo moeilijk doet, hoe meer jij doet hoe minder zij hoeft te doen.
Wanneer kun je beginnen?
3 zelfsquote:
Ik zie hetquote:
quote:Op zondag 8 januari 2023 12:26 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik vang vis! Voor mijn welbekende vissticks
Triest genoeg, maja, deaud is deaud.quote:Op zondag 8 januari 2023 11:51 schreef DaMart het volgende:
Iets zegt me dat PTA straks niet meer onderaan staat.
Sorry, ik ben afgekeurd als viswijf…quote:Op zondag 8 januari 2023 12:26 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik vang vis! Voor mijn welbekende vissticks
Totdat @Housekeeper, @Geckoo of @djkoelkast het topic weer tot leven schopt naar een ander forum natuurlijk.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Triest genoeg, maja, deaud is deaud.
Zeg, is de huismods taggen niet valsspelen?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Totdat @:Housekeeper, @:Geckoo of @:djkoelkast het topic weer tot leven schopt naar een ander forum natuurlijk.
O, niet bij stilgestaanquote:Op zondag 8 januari 2023 16:35 schreef Moira het volgende:
[..]
Zeg, is de huismods taggen niet valsspelen?
Als het al zo lang duurt, is het in het kader van het spel wel te rechtvaardigen, toch?quote:
Ik vind van wel. Zeker als het sowieso al de langste tijd is.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als het al zo lang duurt, is het in het kader van het spel wel te rechtvaardigen, toch?
Of niet doen, dat legt de lat voor de rest ook lekker laag.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Zeker als het sowieso al de langste tijd is.
Er wat druk op houden kan geen kwaad.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:49 schreef Viv het volgende:
[..]
Of niet doen, dat legt de lat voor de rest ook lekker laag.
Helaasquote:Op zondag 8 januari 2023 17:29 schreef Housekeeper het volgende:
Nou moven dan dit naar SEX
PTA blijft stijf onderaan![]()
Gewoon via V&Aquote:Op zondag 8 januari 2023 18:03 schreef Moira het volgende:
[..]
HelaasMaar zag je het topic door de mention of in de AT van V&A?
Inmiddels ligt de lat wel op een niveau dat je rustig kunt uitslapen voor je hem verder schoptquote:Op zondag 8 januari 2023 16:49 schreef Viv het volgende:
[..]
Was wel leuk geweest om 'm juist daar binnen een halve minuut er weer uit te hebben.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:36 schreef Pharkus het volgende:
Bij SEX hoeft het ook niet zo snel allemaal natuurlijk.
Natuurlijk weer een man die er langer over deed om het topic te vinden, hebben ze wel vaker last van tijdens de sexquote:Op zondag 8 januari 2023 21:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was wel leuk geweest om 'm juist daar binnen een halve minuut er weer uit te hebben.
quote:Op zondag 8 januari 2023 22:41 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Natuurlijk weer een man die er langer over deed om het topic te vinden, hebben ze wel vaker last van tijdens de sex
quote:Op zondag 8 januari 2023 22:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een rare sex moet dat zijn, als je tegelijkertijd een topic probeert te zoeken.
Snap ik hoor, als het toevallig op dat moment tijd is zou ik ook gewoon het 22:22-topic erbij zoekenquote:
quote:Op zondag 8 januari 2023 23:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Snap ik hoor, als het toevallig op dat moment tijd is zou ik ook gewoon het 22:22-topic erbij zoeken
Zo dikke jopen lekker hoorquote:
quote:
Zelfs een topic geopend door de mod in kwestiequote:Op maandag 9 januari 2023 21:40 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb de B&H mod wel online gespot, maar dit is blijkbaar nog niet opgevallen.
Alsof het ook niet ook in jouw belang is dat ie nog effe hier blijft staan.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:40 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb de B&H mod wel online gespot, maar dit is blijkbaar nog niet opgevallen.
Lekker aan het stoken maatquote:Op maandag 9 januari 2023 23:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Alsof het ook niet ook in jouw belang is dat ie nog effe hier blijft staan.![]()
Ik doelde op de potentie aan hunks en babes in dit topic.quote:
Nee ik ken jou langer dan vandaag mij maak je niks wijs ouwe rel_beerquote:Op maandag 9 januari 2023 23:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik doelde op de potentie aan junks en babes in dit topic.
Ik zie anders weinig hunk topics in dit subforum.quote:Op maandag 9 januari 2023 23:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Alsof het ook niet ook in jouw belang is dat ie nog effe hier blijft staan.![]()
Terechte klacht eigenlijk wel.quote:Op maandag 9 januari 2023 23:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zie anders weinig hunk topics in dit subforum.
Ho 'es.quote:Op maandag 9 januari 2023 23:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De lat is opnieuw lager gelegd nu. De vraag is alleen nog hoe laag hij eindigtquote:Op zondag 8 januari 2023 16:49 schreef Viv het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een poule opzetten hoe lang het nog gaat duren, ik gok op 14 dagenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:24 schreef DaMart het volgende:
Zouden we de twee dagen gaan halen hier?
Jij durft.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een poule opzetten hoe lang het nog gaat duren, ik gok op 14 dagen
Dan moeten we @Mortaxx ff hierheen roepenquote:Op maandag 9 januari 2023 23:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het was niet lullig bedoeld ofzo hoor, maar meestal check je vooral je Myat en ik zie nog een note van juni 2022 open staanquote:
Dat dacht ik ook niet, maar je zette meteen lekker hoog in.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was niet lullig bedoeld ofzo hoor, maar meestal check je vooral je Myat en ik zie nog een note van juni 2022 open staan
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook niet, maar je zette meteen lekker hoog in.
O, dat is ook een goede. Is er ergens een tr te plaatsen hier?quote:
Ja dat is valsspelenquote:
Ohoh al gebeurdquote:
Ik hou daar ook niet vanquote:
Ik onderdruk de neiging om te mentionenquote:Op woensdag 11 januari 2023 09:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hou daar ook niet van
Hoop dat de mod alhier het snel wegwerkt!
Ik moet gelukkig dadelijk aan het werk, dan is het gemakkelijker om me in te houden.quote:Op woensdag 11 januari 2023 09:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik onderdruk de neiging om te mentionen
Easy victoryquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:28 schreef miss_sly het volgende:
Ja maar...zo blijft het hier de rest van het jaar staan
Zeg nooit nooit.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:02 schreef Speedfight het volgende:
Ja opzichts, het is nu bijna 3 dagen.
Is de kans reëel dat dat overtroffen word?
Aannemende dat FOK! eeuwig blijft bestaan is het een garantie dat het record verbroken wordt, het zal alleen steeds langer duren voordat dat gebeurt.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:02 schreef Speedfight het volgende:
Ja opzichts, het is nu bijna 3 dagen.
Is de kans reëel dat dat overtroffen word?
Maar deze wedstrijd loopt maar een jaar hequote:Op woensdag 11 januari 2023 13:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Aannemende dat FOK! eeuwig blijft bestaan is het een garantie dat het record verbroken wordt, het zal alleen steeds langer duren voordat dat gebeurt.
Echt niet.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:58 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Maar deze wedstrijd loopt maar een jaar he
Oh heh, ik dacht dat ik dat in de OP had gelezen. Koekoekquote:
Er is een kans dat dit topic volgepost wordt voordat het verplaatst wordt. Dan blijft dit topic hier voor altijd staan... en gaat het volgende deel verder naar een ander forumquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:28 schreef miss_sly het volgende:
Ja maar...zo blijft het hier de rest van het jaar staan
Mits we doorgaan met postenquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is een kans dat dit topic volgepost wordt voordat het verplaatst wordt. Dan blijft dit topic hier voor altijd staan... en gaat het volgende deel verder naar een ander forum.
Inderdaad ja hahahaha.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is een kans dat dit topic volgepost wordt voordat het verplaatst wordt. Dan blijft dit topic hier voor altijd staan... en gaat het volgende deel verder naar een ander forum.
Denk dat dat meevalt in de tijd dat dit topic hier stond is dit ook het enige topic waarin gepost is geloof ikquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:35 schreef qltel het volgende:
Iets zegt me dat de mod van B&H wellicht versterking nodig heeft..
Okay okay laten we zeggen dat een mention mag als je meer dan een dag voorbij degene die het laatst staat staat of 7 dagen na de kick welke van de twee later isquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:55 schreef miss_sly het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een mention? We moeten elkaar toch ook een klein beetje helpen, niet dan?
Tja, ik ben zelf 1 van de 3 mods van C&H wat ook niet echt 1 van de drukste fora is..quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Denk dat dat meevalt in de tijd dat dit topic hier stond is dit ook het enige topic waarin gepost is geloof ik
Ik vind dit wel heel erg indruisen tegen mijn competitieve aard moet ik zeggen. Beetje zoals je medespelers eraan herinneren dat ze nog iets moeten doen voor hun beurt voorbij isquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:55 schreef miss_sly het volgende:
We moeten elkaar toch ook een klein beetje helpen, niet dan?
Oh ben jij er zo éénquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel erg indruisen tegen mijn competitieve aard moet ik zeggen. Beetje zoals je medespelers eraan herinneren dat ze nog iets moeten doen voor hun beurt voorbij is
Opletten of anders dikke pech jaquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh ben jij er zo éénZo'n ja je hebt geen laatste kaart gezegd
persoon.
Ja maar...het is toch maar een spelletje!?!?quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel erg indruisen tegen mijn competitieve aard moet ik zeggen. Beetje zoals je medespelers eraan herinneren dat ze nog iets moeten doen voor hun beurt voorbij is
quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja maar...het is toch maar een spelletje!?!?
/duikt weg
Ik had die mention niet gedaan, ik was wel benieuwd hoelang het topic bleef staan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:29 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind als het zo lang duurt, je iemand best een beetje mag helpen. En het is ook in het belang van het spelletje, toch?
Ditquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:32 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik had die mention niet gedaan, ik was wel benieuwd hoelang het topic bleef staan.
Precies. En dan zijn mijn ongeduld en behoefte te helpen toch de kop in gedrukt!quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:36 schreef Fok-it het volgende:
Maar wie weet kan dat met een mention alsnog erg lang duren
Gokje op "heel lang", gezien ze in 2022 geen enkele keer in B&H gepost heeft en in 2021 één keerquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:32 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik had die mention niet gedaan, ik was wel benieuwd hoelang het topic bleef staan.
misschien moeten we het weer nieuw leven in blazen, zodat de mod weer wat te doen heeft!quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:54 schreef qltel het volgende:
Ik heb B&H net eens doorgenomen. En er wordt inderdaad bizar weinig in gepost. Jammer eigenlijk.
Maak jij alvast wat leuke selfies dan?quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
misschien moeten we het weer nieuw leven in blazen, zodat de mod weer wat te doen heeft!
Het gaat om Babesquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maak jij alvast wat leuke selfies dan?
U is behept met puntige knieën ?quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:14 schreef miss_sly het volgende:
Het gaat om Babes
Maar by all means, post je selfies!
Als dat het enige criterium zou zijn, zou ik onder Babes vallen, want ik heb géén puntige knieënquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
U is behept met puntige knieën ?
Zoals diverse mensen hier kunnen getuigen ben ik bepaald geen hunk.. Dus een selfie van mij ga ik niemand aandoen..quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het gaat om Babes
Maar by all means, post je selfies!
Laten we er dan een serie mooie mannen van makenquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:30 schreef qltel het volgende:
[..]
Zoals diverse mensen hier kunnen getuigen ben ik bepaald geen hunk.. Dus een selfie van mij ga ik niemand aandoen..![]()
![]()
![]()
maar nieuw leven voor B&H lijkt me een prima plan...
Danny post elke vrijdagmiddag een serie mooie meiden op de FP, zoiets zou hier ook prima gedaan kunnen worden imho. Ik zou alleen niet weten waar die vandaan te halen.
Als je er een bron voor hebt, lijkt me dat prima.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Laten we er dan een serie mooie mannen van maken
Dan moet ik bij @Danny te rade gaan, want ik heb geen idee waar hij de dames vandaan haalt en of er zoiets ook van heren te vinden is.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:38 schreef qltel het volgende:
[..]
Als je er een bron voor hebt, lijkt me dat prima.
Met en zuster-serie met mooie meiden uiteraard!
Ik heb daarstraks al even gekeken in de regels van B&H. Belangrijkste wat ik vond:quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan moet ik bij @:Danny te rade gaan, want ik heb geen idee waar hij de dames vandaan haalt en of er zoiets ook van heren te vinden is.
Is zoiets ook nog aan bepaalde rechten verbonden ofzo?
Valt dit binnen de regels?quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Op zondag 8 januari 2023 @ 21:42 door Lenny77:
Topic verplaatst van forum "Seksualiteit" naar forum "Babes & Hunks"
Op donderdag 12 januari 2023 @ 14:33 door Netsplitter:
Topic verplaatst van forum "Babes & Hunks" naar forum "Travel"
Zie OPquote:
Dus een blote kont mag wel, maar niet als de persoon in kwestie het hoofd dusdanig ver naar achteren draait dat je de mond zietquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:51 schreef qltel het volgende:
Kontjes mogen, zolang er geen lippen te zien zijn
DNFquote:Op woensdag 4 januari 2023 14:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Huidige stand:
1. ESF 24 min
2. GC 35 Min
3. HOB 2 uur 11 min
4. MOL 2 uur 34 min
5. BNW 3 uur 12 min
6. SEX 4 uur 14 min
7. FHF 5 uur 55 min
8. CRE 7 uur 30 min
9. SPL 8 uur 53 min
10. TV 8 uur 54 min
11. PTA 1 dag 2 uur 6 min
12. V&A 1 dag 5 uur 33 min
13. B&H DNF
Geniepig zijn.quote:
Goede uitleg!quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus een blote kont mag wel, maar niet als de persoon in kwestie het hoofd dusdanig ver naar achteren draait dat je de mond ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |