Tactisch vernuftquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:48 schreef Speedfight het volgende:
Ik denk dat dit topic pas volgend jaar in pta gevonden wordt
Een nieuwe dag, nieuwe kansen!quote:
Wel relaxed eigenlijk, hoef ik ook niet zo op te letten of het in één van mijn 4 subfora beland is.quote:
Pas maar op dat je aandacht niet verslapt daardoor! En dan staat het ineens in een van jouw subfora en ben je glad vergeten dat je erop moest lettenquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Wel relaxed eigenlijk, hoef ik ook niet zo op te letten of het in één van mijn 4 subfora beland is.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Pas maar op dat je aandacht niet verslapt daardoor! En dan staat het ineens in een van jouw subfora en ben je glad vergeten dat je erop moest letten
Ja zo willen we allemaal wel iets (niet).quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:56 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Daarom wil ik ook niet dat dit een jaar duurt.
Scherp blijven, Viv. Je kunt het!quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:56 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Die is zwartquote:
Soms moet je er gewoon ff helemaal tussenuit. Misschien zijnde pta mods ook op vakantie.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:43 schreef Viv het volgende:
Laten we ons in de tussentijd buigen over dit mysterie, dat raakvlakken heeft met PTA:
NWS / Man laat bestelbus vol pakketjes achter en neemt vliegtuig
quote:
Censuur is weer ingesteld?quote:
Aan ieder verhaal zitten meerdere kanten. Het heeft weinig zin om dat hier en nu dunnetjes over te doen. Alhoewel we zitten in BNW...quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2023 @ 14:54 door Fok-it:
Topic verplaatst van forum "General Chat" naar forum "Planes, Trains & Automobiles"
Op donderdag 5 januari 2023 @ 17:00 door dick_laurent:
Topic verplaatst van forum "Planes, Trains & Automobiles" naar forum "Brave New World"
Je loopt al achter!quote:
Was ook pas paar minuten online...... Was anders sneller gegaanquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Op donderdag 5 januari 2023 @ 17:00 door dick_laurent:
Topic verplaatst van forum "Planes, Trains & Automobiles" naar forum "Brave New World"
Op donderdag 5 januari 2023 @ 20:12 door loveyoulongtime:
Topic verplaatst van forum "Brave New World" naar forum "Hobby's & Vrije Tijd"
Hobby hobby hob hob hob
De tagjes blijven maar komen zoquote:
Nu ga ik mobiel ook inloggen, game is on!quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:18 schreef Bosbeetle het volgende:
1. GC 35 Min
2. HOB 2 uur 11 min
2. BNW 3 uur 12 min
3. PTA 1 dag 2 uur 6 min
Maar maar maar. Jij bent onze supersnelreageermodquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:56 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Wakker worden, weg met die troepquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Wel relaxed eigenlijk, hoef ik ook niet zo op te letten of het in één van mijn 4 subfora beland is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |