quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik voel een kantelpuntje aankomen jongens.
Was een legend.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Wat vinden jullie van de 2de Wereldoorlog?
Zeker heel snel een TT verzinnen, gauw intypen en dan gekaapt worden. Ik ga het niet eens proberenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan user @:monkyyy een beetje blijven opletten?
Vraag het haar, misschien is plasseks haar ding wel....quote:
Veel doden, heftig.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Dit is niet jouw avond.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O mijn abonnement is voorbij.
Alles gaat mis vanavond.
Goeie ouwe tijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het topicrecord nu?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:15 schreef Tagliano het volgende:
Topic 125
Wij denken terug aan 2016 toen dit het topicrecord was
Het zit niet mee hè.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O mijn abonnement is voorbij.
Alles gaat mis vanavond.
Maggewoonniegebeureklaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:15 schreef Mani89 het volgende:
We zijn er bijna!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:18 schreef Doevelaer het volgende:
Vorig jaar 199 topics incl nabeschouwing
Hij pakt zelfs nog strompelend de titel.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in een chokende Smiss.
Als dit 6-5 wordt..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij pakt zelfs nog strompelend de titel.
Fok is half stervendequote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:18 schreef Doevelaer het volgende:
Denk niet dat we dat gaan redden.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:18 schreef Doevelaer het volgende:
Denk dat we dat niet gaan redden, maar pin me er niet op vastquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:18 schreef Doevelaer het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Denk niet dat we dat gaan redden.
Gewaagdquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk dat we dat niet gaan redden, maar pin me er niet op vast
rijsttafeltje bestellenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:19 schreef Ronzz het volgende:
Ik moet echt wat te bikken hebben maar ik weet niet waar ik zin in heb
Als hij dit nu nog weggeeft mag hij met pensioen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:20 schreef Tagliano het volgende:
Als Smiss dit nu nog gaat verliezen vrees ik dat ie ook nooit meer een WK gaat pakken
Dit heb ik ook over majors gezegd en toen won ie ook de Grand Slam
Een tosti gaat er altijd wel inquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:19 schreef Ronzz het volgende:
Ik moet echt wat te bikken hebben maar ik weet niet waar ik zin in heb
Dan ligt hij vanavond nog in de thamesquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:20 schreef Tagliano het volgende:
Als Smiss dit nu nog gaat verliezen vrees ik dat ie ook nooit meer een WK gaat pakken
Dit heb ik ook over majors gezegd en toen won ie ook de Grand Slam
quote:
Ik zorg dat ik altijd bakjes in de vriezer heb. Wat pastasaus opwarmen en wat pasta koken. Of wat vulling voor in een wrap opwarmen. Of wat zelfgemaakte ingevroren minimuffins opwarmen in de airfryer.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:21 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Bohh dan heb ik de hele nacht wat
Chinees morgen is trouwens wel een goed idee.
Het blijft nog lang onrustig in Ally Pally.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:23 schreef AllesKaputt het volgende:
HITCHCOCK HAD DIT NIET KUNNEN BEDENKEN
Ik ook, maar afgelopen week de restjes opgemaakt en nu weer beginnen met aanvullen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik altijd bakjes in de vriezer heb. Wat pastasaus opwarmen en wat pasta koken. Of wat vulling voor in een wrap opwarmen. Of wat zelfgemaakte ingevroren minimuffins opwarmen in de airfryer.
CUCKEDquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:26 schreef wimderon het volgende:
@:Poepz0r
Zo slecht speelde hij eigenlijk niet. Maar werd op zijn waarde geklopt vandaag.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:25 schreef Boswachtertje het volgende:
balen dat MvG vandaag zijn niveau niet haalde.. Smith terecht gewonnen
Prachtig inderdaad!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:25 schreef Tagliano het volgende:
Eerst even MvG een handje geven
Wat een lieve sportieve jongen is het
Hoe was het buurtfeest terwijl op dat moment de beste dartsleg ooit werd gegooidquote:
Dat mòet wel in de familie zittenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
De kinderen van Smiss hebben nu al een bolle toet
Variatie genot.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Gegund hoorWas gewoon veel beter. Weer een nieuwe wereldkampioen
Had wel een enorme offday tegen Bunting en had toen afgestraft moeten worden. Ook wat geluk gehad tegen Schindler. Verder wel enorm verdiend hoor. Indrukwekkende optredens tegen Cullen, Clemens en nu vGerwen.quote:
Die zitten morgenvroeg gewoon english breakfast weg te werken in de pub ondanks die 590.000 .quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Kut. Daarom ben ik nu hier.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe was het buurtfeest terwijl op dat moment de beste dartsleg ooit werd gegooid
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:27 schreef Shreyas het volgende:
Onterechte arrogantie wordt hier keihard afgestraft. Van Gerwen was even vergeten dat hij wel alles moest geven deze finale, maar op te veel cruciale momenten was hij totaal zichzelf niet.
Sowieso wel een soort oeuvreverdienstequote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had wel een enorme offday tegen Bunting en had toen afgestraft moeten worden. Ook wat geluk gehad tegen Schindler. Verder wel enorm verdiend hoor. Indrukwekkende optredens tegen Cullen, Clemens en nu vGerwen.
Ik heb eens gezien hoe ze ontbijten. Met braadworsten enzo. Die worden ook viesdik.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
@NicoRosbergquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn er maar weinig die dat op zo'n moment doen.
Kom hier dat ik je nog even afdroog lekker ding.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:28 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt Smiss.
Bedankt sloopkogel
Bedankt PDC
Bedankt allen.
BEDANKT VOOR DIT WARME BAD
Hij piekte op het juiste moment dit toernooi. Dat geluk moet je ook hebben over die lange rit.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had wel een enorme offday tegen Bunting en had toen afgestraft moeten worden. Ook wat geluk gehad tegen Schindler. Verder wel enorm verdiend hoor. Indrukwekkende optredens tegen Cullen, Clemens en nu vGerwen.
Jij vond Van Gerwen wel goed spelen verder?quote:
Jullie waren allemaal the BEST of the BESTquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:28 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt Smiss.
Bedankt sloopkogel
Bedankt PDC
Bedankt allen.
DRT kan dicht.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:28 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt Smiss.
Bedankt sloopkogel
Bedankt PDC
Bedankt allen.
Uiteraard en als iemand dat geluk een keer verdiende is het Smith welquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij piekte op het juiste moment dit toernooi. Dat geluk moet je ook hebben over die lange rit.
Zelfs ik heb nu een koortslip.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet zo gek als je z’n vrouw ziet
Hahahaha kloptquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:29 schreef Anneloos het volgende:
De oranje confetti zegt genoeg. Bloedhonden.
Kan mij niet herinneren ooit commotie tussen die 2 gezien te hebben nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die twee liggen elkaar ook wel toch
Zelfde IQ.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe kan Michael Smith je dan ook niet liggenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |