Variatie genot.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Gegund hoorWas gewoon veel beter. Weer een nieuwe wereldkampioen
Had wel een enorme offday tegen Bunting en had toen afgestraft moeten worden. Ook wat geluk gehad tegen Schindler. Verder wel enorm verdiend hoor. Indrukwekkende optredens tegen Cullen, Clemens en nu vGerwen.quote:
Die zitten morgenvroeg gewoon english breakfast weg te werken in de pub ondanks die 590.000 .quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
De kinderen van Smiss hebben nu al een bolle toet
Kut. Daarom ben ik nu hier.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe was het buurtfeest terwijl op dat moment de beste dartsleg ooit werd gegooid
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:27 schreef Shreyas het volgende:
Onterechte arrogantie wordt hier keihard afgestraft. Van Gerwen was even vergeten dat hij wel alles moest geven deze finale, maar op te veel cruciale momenten was hij totaal zichzelf niet.
Sowieso wel een soort oeuvreverdienstequote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had wel een enorme offday tegen Bunting en had toen afgestraft moeten worden. Ook wat geluk gehad tegen Schindler. Verder wel enorm verdiend hoor. Indrukwekkende optredens tegen Cullen, Clemens en nu vGerwen.
Ik heb eens gezien hoe ze ontbijten. Met braadworsten enzo. Die worden ook viesdik.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
De kinderen van Smiss hebben nu al een bolle toet
@NicoRosbergquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn er maar weinig die dat op zo'n moment doen.
Kom hier dat ik je nog even afdroog lekker ding.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:28 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt Smiss.
Bedankt sloopkogel
Bedankt PDC
Bedankt allen.
BEDANKT VOOR DIT WARME BAD
Hij piekte op het juiste moment dit toernooi. Dat geluk moet je ook hebben over die lange rit.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had wel een enorme offday tegen Bunting en had toen afgestraft moeten worden. Ook wat geluk gehad tegen Schindler. Verder wel enorm verdiend hoor. Indrukwekkende optredens tegen Cullen, Clemens en nu vGerwen.
Jij vond Van Gerwen wel goed spelen verder?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |