Als ie van 300% naar 100% is gegaan lijkt ie al minder zeker van zijn zaakquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:00 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac heeft gelukkig geen gebrek aan zelfvertrouwen
hij zegt dat hij 100% weet wie gaat winnen bij de verkiezing
en dat hij 100% weet wie op de stip gaat staan
(maar uiteraard gaat hij niks delen, dus wij kunnen hem nooit checken)
Eerder zei ie nog dat ie hooguit zeven mensen wil zien na afloop van het programmaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:06 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac heeft het plan om bij elke deelnemer thuis eens stage te gaan lopen, dagje meelopen thuis en op werk.
Mag ie wat mij betreft morgen beginnen bij de eerste. Bij Berend ofzo..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:06 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac heeft het plan om bij elke deelnemer thuis eens stage te gaan lopen, dagje meelopen thuis en op werk.
ja volgens mij zei hij het echt...quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eerder zei ie nog dat ie hooguit zeven mensen wil zien na afloop van het programma
dealquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mag ie wat mij betreft morgen beginnen bij de eerste. Bij Berend ofzo..
Stalkerquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:06 schreef HappyCharly het volgende:
Berend zal vast staan te popelen jaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mag ie wat mij betreft morgen beginnen bij de eerste. Bij Berend ofzo..
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend zal vast staan te popelen ja
Nee niet thuis hoor. Dat gaat ie na zijn managerschap hier in de loods doen bij de rest 😆 Gaat ie vast daarna ook roepen. "Het doet niks, het kan niks, het wil niks" 🙃quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:06 schreef HappyCharly het volgende:
ohh dacht dat hij zei ook met werk, tot het verhaaltje lezen voor t slapen oidquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee niet thuis hoor. Dat gaat ie na zijn managerschap hier in de loods doen bij de rest 😆 Gaat ie vast daarna ook roepen. "Het doet niks, het kan niks, het wil niks" 🙃
Jef en Isaac zitten nog te praten in de blauwe stoeltjes. Maar Jeff wil weer naar huis of is net weer omgeluld dus dat willen ze weer niet op stream hebben waarschijnlijk. Maar het is saai idd. En als dan de zoemer geweest is weet je dat er weer een paar dagen geen moer te doen is. 🙃quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:50 schreef spapaars het volgende:
Nog een kleine week en BB begint.
Nog geen middennacht en
[ afbeelding ]
Ik vroeg mij ook al af, pit het alquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:50 schreef spapaars het volgende:
Nog geen middennacht en
[ afbeelding ]
Daar liggen ze dan al ruim 2 uur in bed.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:50 schreef spapaars het volgende:
Nog geen middennacht en
[ afbeelding ]
Die gast mag van mij naar huis. Wat een kneus is dat zegquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jef en Isaac zitten nog te praten in de blauwe stoeltjes. Maar Jeff wil weer naar huis of is net weer omgeluld dus dat willen ze weer niet op stream hebben waarschijnlijk. Maar het is saai idd. En als dan de zoemer geweest is weet je dat er weer een paar dagen geen moer te doen is. 🙃
Denk het niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij ook al af, pit het al
Zijn ze zo vroeg al naar hun bed gegaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar liggen ze dan al ruim 2 uur in bed.
A okquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk het niet.
2 x dezelfde stream betekent gewoon een sl.
Las het ja maar neem zoiets altijd met een grote korrel zout maar opvallend is het dus wel ja dat ze die streams eraf gooienquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jef en Isaac zitten nog te praten in de blauwe stoeltjes. Maar Jeff wil weer naar huis of is net weer omgeluld dus dat willen ze weer niet op stream hebben waarschijnlijk. Maar het is saai idd. En als dan de zoemer geweest is weet je dat er weer een paar dagen geen moer te doen is. 🙃
Het is nu nog 1 eliminatie in de maand toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
BB ga ik niet kijken maar deze vogel is ook gevlogen en zal het nog zijdelings volgen want nu eenmaal aan begonnen. Twee eliminaties per maand dus er zal vanzelf tempo in gaan komen. Blijf erbij dat het format gewoonweg te lang is. Deel verder de mening dat als het vijf maanden zou hebben geduurd met finale op 1-1 dat (ook) deelnemers (gemotiveerd) waren gebleven.
Met nog zoveel deelnemers gekoppeld aan het aantal maanden kun je het zo uittellenquote:Op woensdag 4 januari 2023 00:06 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Het is nu nog 1 eliminatie in de maand toch?
Dat wordt alleen maar meer als Jeff vertrekt. Dus het is er alles aan gelegen dat die blijft anders is het einde oefening.quote:Op woensdag 4 januari 2023 00:15 schreef Lrod01 het volgende:
Er zitten ook gewoon veel te weinig spraakmakende of interessante types in, daar is het al mis gegaan. Mensen als Moraima, Imaddidin, Janet, Bern, Sasha, etc gaan je geen spectaculaire tv opleveren. De enige interessante bewoner in die hele loods is in mijn ogen Jeff maar die valt ook steeds meer weg naar de achtergrond. Verder is het 1 grote Kumbaya bende.
Jeff is geen kneus. Van alles misschien maar geen kneus.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die gast mag van mij naar huis. Wat een kneus is dat zeg
Ik vind het een kneus. Simpele gast, die zichzelf niet onder controle heeft. Ieder zijn meningquote:Op woensdag 4 januari 2023 00:23 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Jeff is geen kneus. Van alles misschien maar geen kneus.
Qua casting waren er genoeg markante mensen maar een heleboel ook al vertrokken en het format gewoonweg veel te langquote:Op woensdag 4 januari 2023 00:15 schreef Lrod01 het volgende:
Er zitten ook gewoon veel te weinig spraakmakende of interessante types in, daar is het al mis gegaan. Mensen als Moraima, Imaddidin, Janet, Bern, Sasha, etc gaan je geen spectaculaire tv opleveren. De enige interessante bewoner in die hele loods is in mijn ogen Jeff maar die valt ook steeds meer weg naar de achtergrond. Verder is het 1 grote Kumbaya bende.
Klopt. Gerry, Quincy, Johan, Tommy Lee en Wesley waren echt leuke deelnemers geweest als ze er wat langer in hadden gebleven.quote:Op woensdag 4 januari 2023 00:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Qua casting waren er genoeg markante mensen maar een heleboel ook al vertrokken en het format gewoonweg veel te lang
Bij mij vooral eigenlijk Gerry, Johan, Bert, Quincy, Alicia, Tommy en dus Berend als ik het zo even heel snel opsomquote:Op woensdag 4 januari 2023 00:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Klopt. Gerry, Quincy, Johan, Tommy Lee en Wesley waren echt leuke deelnemers geweest als ze er wat langer in hadden gebleven.
Johan en Bert hadden zeker potentie, blijft jammer dat die zo snel weg waren. Gerry en Quincy waren goed voor de irritatiefactor in de loods. En Berend uiteraard voordat hij in een zwak en zielig ventje veranderde. Maar het overgrote deel vind ik echt matig gecast hoor. Alsnog veel te veel mensen die niets toevoegen en puur zijn geselecteerd op basis van eerdere tv ervaring zoals een Moraima die al aan 100 tv programma's heeft meegedaan.quote:Op woensdag 4 januari 2023 01:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij mij vooral eigenlijk Gerry, Johan, Bert, Quincy, Alicia, Tommy en dus Berend als ik het zo even heel snel opsom
Al sluit ik niet eens uit dat ze ergens ook wel soort van 'opgelucht' zijn ofzo want je wordt dus al heel snel een typetje...
Ik zit eigenlijk niet weer op zo machoo te wachten als managerquote:Op woensdag 4 januari 2023 06:36 schreef Flow3r het volgende:
Laat het Marciano maar worden, dan zijn hierna Maricano, Jeff, Isaac en Martin niet meer veilig
Kunnen we mooi van die grootbekken afkomen![]()
Nog éen maandje , dan zijn we er van afquote:Op woensdag 4 januari 2023 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk niet weer op zo machoo te wachten als manager
Dat is waar ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe Rupert of Imadiddin het zullen doen of Moiramaquote:Op woensdag 4 januari 2023 06:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nog éen maandje , dan zijn we er van af
Tis een nieuwequote:Op woensdag 4 januari 2023 07:49 schreef Frummelie het volgende:
Hejj hebben ze een nieuwe tondeuse of is de oude boven water gekomen?
En je zelf 33 vindenquote:Op woensdag 4 januari 2023 07:50 schreef Charmian het volgende:
je zou 47 zijn en er uitzien als een man van in de 60
Er was de FEBO veel aan gelegen om de maand van Isaak zo verrot mogelijk te makenquote:Op woensdag 4 januari 2023 08:24 schreef Frummelie het volgende:
Die opdracht van gisteren was er ook een van ruk de fluit... wat een faalopdracht..
Jeff wakker ?quote:Op woensdag 4 januari 2023 08:28 schreef greysbones het volgende:
God kijkt in de spiegel..
zitten mijn spieren nog op de juiste plek
Moet ik mijn hoofd alweer scheren ?
En gaat zijn tandenpoetsen
Hij heeft niet veel binnen kunnen harken inderdaad..quote:Op woensdag 4 januari 2023 08:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er was de FEBO veel aan gelegen om de maand van Isaak zo verrot mogelijk te maken
ow ja die ook nogquote:
En we weten ook helemaal niet wat de FEBO denkt of doetquote:Op woensdag 4 januari 2023 08:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij heeft niet veel binnen kunnen harken inderdaad..
De volgende manager start sobertjes...
Ik denk eerder dat hij heel blij is er vanaf te zijnquote:Op woensdag 4 januari 2023 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Isaac is mij te vrolijk om het stokje over te dragen zo op zijn laatste dag, hij weet meer.
Isaac denkt vast, oh Marciano wordt de nieuwe manager dus heb nog steeds 'n vinger
in de pap.
Goedemorgen Cos
Wat is vaak?quote:Op woensdag 4 januari 2023 08:53 schreef engine het volgende:
Erik vind het niet nodig dat de haard zovaak schoon gemaakt wordt. Esther wel.
Er is geen aantal genoemd maar Esther gooit restjes roet weg waarvan Erik zegt dat het nog wel zou branden.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2023 08:55 schreef engine het volgende:
[..]
Er is geen aantal genoemd maar Esther gooit restjes roet weg waarvan Erik zegt dat het nog wel zou branden.
1x in de maand schoonmaken is genoeg zei Erik. Ik heb nooit een haard gehad...geen idee.quote:Op woensdag 4 januari 2023 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Roet wat nog wel brand , bijzonder
Ja dat kan weg
Nee dat is te weinig afhankelijk van hoe groot je asla is 1 x in de week of 2 wekenquote:Op woensdag 4 januari 2023 08:59 schreef engine het volgende:
[..]
1x in de maand schoonmaken is genoeg zei Erik. Ik heb nooit een haard gehad...geen idee.
Nee johquote:Op woensdag 4 januari 2023 09:01 schreef Frummelie het volgende:
Hoeft er niemand meer een zender om ofzo...lekker irri dit
Als je naar Erik's persoonlijke hygiëne kijkt, valt 1 x in de maand nog meequote:Op woensdag 4 januari 2023 08:59 schreef engine het volgende:
[..]
1x in de maand schoonmaken is genoeg zei Erik. Ik heb nooit een haard gehad...geen idee.
Erik is altijd heel stellig in zijn beweringen, zo stellig dat je het bijna gelooft.quote:Op woensdag 4 januari 2023 08:59 schreef engine het volgende:
[..]
ja eng hè die gemaakte blijdschap, wat een bahquote:Op woensdag 4 januari 2023 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Isaac is mij te vrolijk om het stokje over te dragen zo op zijn laatste dag, hij weet meer.
Isaac denkt vast, oh Marciano wordt de nieuwe manager dus heb nog steeds 'n vinger
in de pap.
Goedemorgen Cos
Isaac is blij dat bij weer manager af is kan hij er weer voor gaan zegt hijquote:Op woensdag 4 januari 2023 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
in de pap.
Goedemorgen Cos
Niemand weet wat de FEBO denkt of doet.quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:26 schreef Tascha071 het volgende:
Goeiemorgen! Ik ga hopen dat Wendy mag gaan manageren deze maand. Maar ik heb zo’n voorgevoel dat het via de FEBO al vast staat dat marciano het gaat worden.
Als je puur naar de stemmen kijkt is Marciano de enige die kans maaktquote:Op woensdag 4 januari 2023 09:26 schreef Tascha071 het volgende:
Goeiemorgen! Ik ga hopen dat Wendy mag gaan manageren deze maand. Maar ik heb zo’n voorgevoel dat het via de FEBO al vast staat dat marciano het gaat worden.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:27 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zat zo eens naar die Martin te kijken maaris best een creep hè?
En zijn immuniteit kwijt, dus waarvoor 'ie wil gaan.. de Poort uit denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac is blij dat bij weer manager af is kan hij er weer voor gaan zegt hij
Isaak een mening hebben.. hij gooit zelfs tiano voor de bus in een gesprek met anderenquote:Op woensdag 4 januari 2023 09:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En zijn immuniteit kwijt, dus waarvoor 'ie wil gaan.. de Poort uit denk ik
Het spel spelen denk ik.quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En zijn immuniteit kwijt, dus waarvoor 'ie wil gaan.. de Poort uit denk ik
Jaja.. teringzooi roepen, net als Sjeffquote:Op woensdag 4 januari 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het spel spelen denk ik.
Ze denken na hun managerschap allemaal te denken dat ze het nu weten
Jeff had dat ook. Nu kunnen we het spel weer spelen
Dit heb ik helemaal niet meegekregen dus als je op Kenzy stemt, stem je indirect op Marciano...quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je puur naar de stemmen kijkt is Marciano de enige die kans maakt
Aangezien kenzi degene die op haar zouden stemmen heeft gezegd op tiano te stemmen
Eh neequote:Op woensdag 4 januari 2023 09:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dit heb ik helemaal niet meegekregen dus als je op Kenzy stemt, stem je indirect op Marciano...
Nee, als je nu op Kenzy stemt, help je Wendy ... Kenzy wil niet dat mensen op haar stemmen. Die stemmen moeten naar Tiano van haar.quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dit heb ik helemaal niet meegekregen dus als je op Kenzy stemt, stem je indirect op Marciano...
Nah waarom heeft ze zich niet terug getrokken dan....of..quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eh nee
Degene die op kenzi willen stemmen moeten op tiano stemmen
En dat doen ze allemaal braaf
Dan ziet team wendy waar ze mee bezig zijnquote:Op woensdag 4 januari 2023 09:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nah waarom heeft ze zich niet terug getrokken dan....of..
Vervelend mannetje met zijn verstop praktijkenquote:Op woensdag 4 januari 2023 09:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Hij verstopt het onder de werkbank.
Wat nasty dit...quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan ziet team wendy waar ze mee bezig zijn
Waarom moet hij die verstoppen??quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Om even het verhaal compleet te maken, hier komt die envelop vandaan:
[ afbeelding ]
Ja, geen idee. Hij weet blijkbaar zelf wat er in zit .. wij niet. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom moet hij die verstoppen??
Wat heeft dat nou weer voor nut.... wat een flauwekul..quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
En dan gaat iemand opruimen en gooit het karton allemaal wegquote:Op woensdag 4 januari 2023 09:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt meer op een opgestuurd pakje.quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Om even het verhaal compleet te maken, hier komt die envelop vandaan:
[ afbeelding ]
wie heeft die 'opdracht' gegeven dan? en waarom braaf opvolgen?quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eh nee
Degene die op kenzi willen stemmen moeten op tiano stemmen
En dat doen ze allemaal braaf
Tiano en Isaakquote:Op woensdag 4 januari 2023 09:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
wie heeft die 'opdracht' gegeven dan? en waarom braaf opvolgen?
Als wendy het wordt zit GJ erquote:Op woensdag 4 januari 2023 09:59 schreef spapaars het volgende:
Maakt niet uit wie het zal worden, je ziet toch weer dezelfde mensen op bezoek voor wat bijpraten met de manager.
Zoveel persoonlijke eigendom zal hij daar toch niet hebben?quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:04 schreef Charmian het volgende:
moet isaac het kantoor niet leegruimen, of heeft hij dat al gedaan?
Nietsquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zoveel persoonlijke eigendom zal hij daar toch niet hebben?
Dat doet ze toch niet.quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:16 schreef R0T29 het volgende:
Het wordt Marciano natuurlijk, maar toch blijf ik, tegen beter weten in, op Wendy hopen.... zodat Wanda aan haar afspraak gehouden kan worden
Ik heb echt geen zin in weer een maand bro bro bro 100% bro in dat kantoortje.quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:29 schreef Adat231 het volgende:
Kenzie gat haar stemmmen aan tiano geven. hoop dat dit averechts werkt en de mensen dan op wendy gaan
Dat Kenzy daar intrapt,die wordt volgende maand echt geen manager hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:30 schreef Adat231 het volgende:
Kenzi tegen myrthe we zijn bezig met een coupe
Eigenlijk zou het niet mogen op deze manierquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin in weer een maand bro bro bro 100% bro in dat kantoortje.en dan die maand erna Kenzi
ik ook niet en vind het ook niet leuk dat zij dat maar even bepalenquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin in weer een maand bro bro bro 100% bro in dat kantoortje.en dan die maand erna Kenzi
Hopelijk krijgen ze te horen dat het niet magquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:43 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik ook niet en vind het ook niet leuk dat zij dat maar even bepalen
precies dat. ook dat overdragen van stemmen, en het open en bloot vragen en antwoorden wat er gestemd gaat worden, haalt de spanning ook wegquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het niet mogen op deze manier
Van wat ik zo mee heb gekregen de laatste dagen lijkt het al bijna zeker dat Marciano manager wordt.quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:44 schreef Adat231 het volgende:
[..]
precies dat. ook dat overdragen van stemmen, en het open en bloot vragen en antwoorden wat er gestemd gaat worden, haalt de spanning ook weg
daar gaan de meeste daar ook wel vanuitquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van wat ik zo mee heb gekregen de laatste dagen lijkt het al bijna zeker dat Marciano manager wordt.
Dat was met Jeff en met Isaac net zoquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:49 schreef Adat231 het volgende:
[..]
daar gaan de meeste daar ook wel vanuit
laat ze beiden maar gediskwlificeerd wordenquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:53 schreef D. het volgende:
Kenzy nog stemmen aan het ronselen voor Marciano
Nouja, ze doen niets wat niet mag, maar het verdient de schoonheidsprijs nietquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:54 schreef Adat231 het volgende:
[..]
laat ze beiden maar gediskwlificeerd worden
Beetje het idee van dat SBS6 Car Wars gedoe.. Maar dat flopte in 2021.quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:52 schreef engine het volgende:
Isaac wil twee RC auto's kopen en dan een parcours bouwen in de loods en tegen elkaar racen.
het slaat ook nergens op, een soort van lood om oud ijzerquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ze doen niets wat niet mag, maar het verdient de schoonheidsprijs niet
Ik ken het niet eensquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Beetje het idee van dat SBS6 Car Wars gedoe.. Maar dat flopte in 2021.
[ afbeelding ]
Ik keek het een paar keer, maar is geen reet aan, maar denk dat Isaac hoopt dat SBS/Febo enthousiast wordt van zijn ideequote:
Stond dat in het boek?quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:52 schreef engine het volgende:
Isaac wil twee RC auto's kopen en dan een parcours bouwen in de loods en tegen elkaar racen.
dat is bij haar altijd maar de vraag, maar volgens mij mag ze wendy nietquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:58 schreef pingu66 het volgende:
En Eunice de bomen knuffelaar en die voor eerlijkheid is is ook om ( of speelt ze nu ook een spelletje)
Ah dat zou kunnen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:58 schreef Adat231 het volgende:
[..]
toen was je wss druk met een ander proggie
Nee zelf bedacht evenement geloof ik.quote:
Beetje jammer, er is niemand meer die stemt uit groepsbelang, maar allemaal om persoonlijke redenen en het iemand gunnen of juist misgunnenquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:59 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dat is bij haar altijd maar de vraag, maar volgens mij mag ze wendy niet
Ze moest eens weten hoe Kenzy over haar denkt. En Kenzy moest eens weten hoe Isaak over haar denkt.quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:59 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dat is bij haar altijd maar de vraag, maar volgens mij mag ze wendy niet
Wellicht roept ie het vast zodat het volgende maand in het boek komt te staanquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:03 schreef engine het volgende:
[..]
Nee zelf bedacht evenement geloof ik.
en jw zou eens moeten weten hoe er over hem geleld wodtquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze moest eens weten hoe Kenzy over haar denkt. En Kenzy moest eens weten hoe Isaak over haar denkt.
Omdat.. Kim K...quote:
Kennelijk had Marciano met Wendy afgesproken dat als hij wint dat ze samen het kantoor zullen gaan poetsen, en Kim K wil ook graag poetsenquote:
Ze is jaloers omdat Marciano af en toe met Wendy praatquote:
Marciano moet zeggen: Hedde gij geen mening vrouwke!quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:15 schreef Frummelie het volgende:
Wanda zegt... Wanda zegt... Wanda zegt... wat een dom wicht die Kim K
Nice!quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:16 schreef engine het volgende:
Kim is dus jaloers dat Wendy en Marciano samen op kantoor gaan zijn.
Zo kinderachtigquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:17 schreef R0T29 het volgende:
"Stik er lekker in met die verkiezing van je"
Wordt een lange maand voor Kimquote:
Kijk ze liggen in d'r bed, triest...quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano moet zeggen: Hedde gij geen mening vrouwke!
25 jaar... Die ligt meer in bed dan een kind van 1 of een vrouw van 85quote:
Ze heeft een mening, maar die draait alleen om haar, en dat is precies het probleemquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano moet zeggen: Hedde gij geen mening vrouwke!
Kom op Marciano, je kan hetquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:20 schreef R0T29 het volgende:
Marciano is pissed op Wanda en gaat haar aanspreken
Mooi, zal tijd worden dat die eens op haar nummer gezet wordtquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:20 schreef R0T29 het volgende:
Ze is beus omdat Marciano een weddenschap heeft met Wendy. Degene die verliest moet het kantoor schoonmaken voor de ander. En dat wil Kim niet omdat het facking Wendy is daar moet je niet meer tegen praten.nu moet hij oprotten met zijn facking verkiezing en Wanda vindt dit ook 😂quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah .. KimK boos op Tiano omdat hij iets heeft gezegd zonder na te denken. Iets over schoonmaken samen met iemand, en hij had KimK moeten zeggen.
Kim K laat zich ook van alles door Wanda influisterenquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft een mening, maar die draait alleen om haar, en dat is precies het probleem
Het valse zat al in haar, Wanda voedt dat (graag)quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kim K laat zich ook van alles door Wanda influisteren
Ze vindt het raar, super raar zelfsquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:23 schreef ledn81 het volgende:
KimW stampvoet weer weg.![]()
Gaat zelfs aan tafel bij Wanda en Kenzi zitten .. blablablba
KimW : "hij is nu ook boos op jou"
Trolollolquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:25 schreef Cargamelk het volgende:
Wat er ook gebeurt ... #teamwanda forever![]()
Hey gezelligquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:25 schreef Cargamelk het volgende:
Wat er ook gebeurt ... #teamwanda forever![]()
wanneer? ik wil daar bij zijnquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:20 schreef R0T29 het volgende:
Hij liever dan ik ....quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac kiest zo te zien voor z'n nieuwe witte croc boots.
Ik haat Crocs maar ik vind deze wel lol...quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac kiest zo te zien voor z'n nieuwe witte croc boots.
Er zijn er genoeg die zichzelf kunnen vermaken. Dat hij niet verder komt dan de blauwe stoel kan hij alleen zichzelf aanrekenen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:40 schreef KinKiJan het volgende:
JW had het erover dat Jeff het ook een troosteloze zooi vindt. Zitten wachten om op een stip te gaan staan en een som op te lossen. Om de 4 dagen een opdracht voor een zielige 60 euro en dan weer wachten. Is dat dan het langste bloedstollende spel ooit? JW is het ermee eens dat er ook eeuwig gewacht moet worden op van alles zoals die pingpongtafel: "Wat verwachten ze dat we in de tussentijd doen hier? Met z'n alleen in de polonaise lopen?"
SW naar kamer 3.
Eens, het mag allemaal wel wat uitdagender en de opdrachten ook. Het zijn meestal gehuurde opdrachten die lekker simpel zijn en daar moet je het dan weer mee doen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:40 schreef KinKiJan het volgende:
JW had het erover dat Jeff het ook een troosteloze zooi vindt. Zitten wachten om op een stip te gaan staan en een som op te lossen. Om de 4 dagen een opdracht voor een zielige 60 euro en dan weer wachten. Is dat dan het langste bloedstollende spel ooit? JW is het ermee eens dat er ook eeuwig gewacht moet worden op van alles zoals die pingpongtafel: "Wat verwachten ze dat we in de tussentijd doen hier? Met z'n alleen in de polonaise lopen?"
SW naar kamer 3.
Maar....het maakt hem allemaal niets uit hoorquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:40 schreef KinKiJan het volgende:
SW naar kamer 3.
Zegt één van de passiefste bewonersquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:40 schreef KinKiJan het volgende:
SW naar kamer 3.
Ja in die zin ben ik het ook met ze eens, voor mij als kijker is het allemaal ook tam, in elk geval minder spectaculair als dat ik verwacht/gehoopt had.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens, het mag allemaal wel wat uitdagender en de opdrachten ook. Het zijn meestal gehuurde opdrachten die lekker simpel zijn en daar moet je het dan weer mee doen.
Zit ook wat in, dat ze niet 24/7 met het spel bezig zouden zijn had iedereen kunnen verwachten.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die zichzelf kunnen vermaken. Dat hij niet verder komt dan de blauwe stoel kan hij alleen zichzelf aanrekenen.
G.I. Jane(t)quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:51 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind Janet net een kerel met dat haar..
Ze doen het ook nog. Lekker spontaan welquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:51 schreef ledn81 het volgende:
Whaha Rupi heeft net met Jappie een nep interviewtje gehouden met Wendy,Kenzi en Marciano met een nep microfoon en camera.
Dat vonden ze achter heel leuk, maar de batterij van Rupi was leeg.. Of ze het even opnieuw kunnen doen
KimW in bedwang houden als Marciano met Wendy het kantoor gaat 'aanvegen'?quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:55 schreef 5thencounter het volgende:
Er staat al een AchterBoy...wat gaat er komen? Alleen knopjes drukken toch?
Absoluut.. ze glijden af naar saai, saaier, saaiiiisstt , de laatste Manager zal een ½dooie zijnquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als ik terugdenk, was de stream maand onder Jeff al manager de leukste
De chaos onder Maddy was ook vermakelijkquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als ik terugdenk, was de stream maand onder Jeff al manager de leukste
voor de diversiteit wel, anders gaan we klagen bij de ombudsmanquote:
Wanda die haar 24u gaat aanvragen bij Wendyquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
zou mooi zijn voor de herrie in de loods als het Wendy wordt
Dat durft ze niet, recht in iemands gezichtquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wanda die haar 24u gaat aanvragen bij Wendy![]()
Wendy : Waarom![]()
Wanda : Omdat ik jou een crackhoer vind![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |