Als ie van 300% naar 100% is gegaan lijkt ie al minder zeker van zijn zaakquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:00 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac heeft gelukkig geen gebrek aan zelfvertrouwen
hij zegt dat hij 100% weet wie gaat winnen bij de verkiezing
en dat hij 100% weet wie op de stip gaat staan
(maar uiteraard gaat hij niks delen, dus wij kunnen hem nooit checken)
Eerder zei ie nog dat ie hooguit zeven mensen wil zien na afloop van het programmaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:06 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac heeft het plan om bij elke deelnemer thuis eens stage te gaan lopen, dagje meelopen thuis en op werk.
Mag ie wat mij betreft morgen beginnen bij de eerste. Bij Berend ofzo..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:06 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac heeft het plan om bij elke deelnemer thuis eens stage te gaan lopen, dagje meelopen thuis en op werk.
ja volgens mij zei hij het echt...quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eerder zei ie nog dat ie hooguit zeven mensen wil zien na afloop van het programma
dealquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mag ie wat mij betreft morgen beginnen bij de eerste. Bij Berend ofzo..
Stalkerquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:06 schreef HappyCharly het volgende:
Berend zal vast staan te popelen jaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mag ie wat mij betreft morgen beginnen bij de eerste. Bij Berend ofzo..
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend zal vast staan te popelen ja
Nee niet thuis hoor. Dat gaat ie na zijn managerschap hier in de loods doen bij de rest 😆 Gaat ie vast daarna ook roepen. "Het doet niks, het kan niks, het wil niks" 🙃quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:06 schreef HappyCharly het volgende:
ohh dacht dat hij zei ook met werk, tot het verhaaltje lezen voor t slapen oidquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee niet thuis hoor. Dat gaat ie na zijn managerschap hier in de loods doen bij de rest 😆 Gaat ie vast daarna ook roepen. "Het doet niks, het kan niks, het wil niks" 🙃
Jef en Isaac zitten nog te praten in de blauwe stoeltjes. Maar Jeff wil weer naar huis of is net weer omgeluld dus dat willen ze weer niet op stream hebben waarschijnlijk. Maar het is saai idd. En als dan de zoemer geweest is weet je dat er weer een paar dagen geen moer te doen is. 🙃quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:50 schreef spapaars het volgende:
Nog een kleine week en BB begint.
Nog geen middennacht en
[ afbeelding ]
Ik vroeg mij ook al af, pit het alquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:50 schreef spapaars het volgende:
Nog geen middennacht en
[ afbeelding ]
Daar liggen ze dan al ruim 2 uur in bed.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:50 schreef spapaars het volgende:
Nog geen middennacht en
[ afbeelding ]
Die gast mag van mij naar huis. Wat een kneus is dat zegquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jef en Isaac zitten nog te praten in de blauwe stoeltjes. Maar Jeff wil weer naar huis of is net weer omgeluld dus dat willen ze weer niet op stream hebben waarschijnlijk. Maar het is saai idd. En als dan de zoemer geweest is weet je dat er weer een paar dagen geen moer te doen is. 🙃
Denk het niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij ook al af, pit het al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |