Ik denk dat je iemand anders voor je hebt. (Scrummie2.0 ofzo)quote:Op maandag 2 januari 2023 23:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is in het verleden wel eens anders geweest.
Filoquote:Op maandag 2 januari 2023 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat je iemand anders voor je hebt. (Scrummie2.0 ofzo)
filo
Mogelijk.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat je iemand anders voor je hebt. (Scrummie2.0 ofzo)
fipo
Ik denk dat Russ wekelijks nog bij Millwall vooraan staat.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:06 schreef fetX het volgende:
Je kon voor 20 pond op de foto met de beker en Russ Bray.
Net gemist, wat deed ie?quote:Op maandag 2 januari 2023 23:07 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind het heel erg leuk dat MvG ook wat mindgames speelt in dit geval
Ik had hem daar niet toe in staat geacht
5cm op die mat gaan staan waar alleen de gooiende speler op magquote:
Schatjequote:Op maandag 2 januari 2023 23:08 schreef Anneloos het volgende:
[ [url= https://i.imgur.com/DflR8YS.jpg]afbeelding[/url] ]
Hier gaat weer iets misquote:Op maandag 2 januari 2023 23:08 schreef Anneloos het volgende:
[img] https://i.imgur.com/DflR8YS.jpg[/]
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:08 schreef Anneloos het volgende:
[ [url= https://i.imgur.com/DflR8YS.jpg]afbeelding[/url] ]
Hier gaat iets foutquote:Op maandag 2 januari 2023 23:08 schreef Anneloos het volgende:
Gaat weer helemaal mis dit.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:08 schreef Anneloos het volgende:
Blijf het proberen!quote:Op maandag 2 januari 2023 23:08 schreef Anneloos het volgende:
GMTAquote:Op maandag 2 januari 2023 23:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Speciaal hiervoor blijf ik zitten
Je kunt foto’s ook DM’enquote:Op maandag 2 januari 2023 23:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik deel al jaren foto’s en ineens werkt het niet meer.
Duikteams krijgen het weer druk.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dimi wordt over randje heen geduwd
Die kunnen ze morgen uit de Thames dreggenquote:Op maandag 2 januari 2023 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dimi wordt over randje heen geduwd
Dat is het lolligequote:Op maandag 2 januari 2023 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je zo extreem gaat lopen vertragen heb je er meestal zelf meer last van dan je tegenstander. Weg met die kutbelg. opbokken
Probeer eens onlyfans.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Moet ik effe materiaal hebbenquote:Op maandag 2 januari 2023 23:10 schreef Perox het volgende:
[..]
Kan iemand dat giffen? Was hilarisch!
dimi keek alsof hij gedoopt moest wordenquote:Op maandag 2 januari 2023 23:10 schreef Perox het volgende:
[..]
Kan iemand dat giffen? Was hilarisch!
Dit is geil! @de_boswachterquote:Op maandag 2 januari 2023 23:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wandelgifquote:Op maandag 2 januari 2023 23:10 schreef Sinister-D- het volgende:
Depri Dimi springt van de brug straks
Fixed hoorquote:Op maandag 2 januari 2023 23:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dit is geil.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:11 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikster @:Anneloos bijt van zich af
Morgen weer naar de houtzagerij.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:11 schreef Perox het volgende:
[..]
Slaapt als een roosje - morgen 5 uur op.
Misschien kan ie een pillenliga opzetten samen met Wadequote:Op maandag 2 januari 2023 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dimi zit echt aan zware antidepressiva
kennelijk toch niks aan te doen. Beetje hetzelfde als met die modjes in VBL blijkbaarquote:Op maandag 2 januari 2023 23:12 schreef Tagliano het volgende:
Overigens staat MvG nu nog steeds precies op dezelfde plek en zegt Dimitri er niks meer van
Schooljongen, weggezet
En Mikkie Mensellquote:Op maandag 2 januari 2023 23:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Misschien kan ie een pillenliga opzetten samen met Wade
Liever niet, nog even een knokpartij na de 4e set, half uurtje uitrazen en daarna verder gooien ofzo.quote:
We gaan het zien. Misschien kan je dan nog even wat aan je vergadering voorbereiden.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de wens de vader van de gedachte is
Zou toch mooi zijn als Maikol hem BEST OF THE BEST noemt en zo een speech van Dimitri forceertquote:
Ik had hem van dat podium afgetrokken.quote:
Dit zou ik overigens ook prima vinden, daar heb ik wel wat minder slaap voor over.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:14 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Liever niet, nog even een knokpartij na de 4e set, half uurtje uitrazen en daarna verder gooien ofzo.
"Reiskostenvergoedingen aanpassen" en "Verbeteren telefonische bereikbaarheid" heb ik alvast uit m'n duim gezogenquote:Op maandag 2 januari 2023 23:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
We gaan het zien. Misschien kan je dan nog even wat aan je vergadering voorbereiden.
Ik had hem gezien!quote:Op maandag 2 januari 2023 23:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei. Nee. Ik heb wel een mooi lijstje voor dit jaar.
Dat is een prima begin.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
"Reiskostenvergoedingen aanpassen" en "Verbeteren telefonische bereikbaarheid" heb ik alvast uit m'n duim gezogen
Ik gun Smiss zijn eerste wel maar MVG zou ik ook prima vinden als er een mooie finale heeft plaatsgevonden.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maakt me echt geen zak uit, dat wordt genieten
Welk spel?quote:Op maandag 2 januari 2023 23:16 schreef monkyyy het volgende:
mvg wint dit, duidelijk, ik ga een spelletje spelen
Ja oke misschien dat Smiss daarom heel lichte sympathie heeftquote:Op maandag 2 januari 2023 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun Smiss zijn eerste wel maar MVG zou ik ook prima vinden als er een mooie finale heeft plaatsgevonden.
Niks mis met Smiss, maar MvG speelt wel duidelijk het beste dit toernooi.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun Smiss zijn eerste wel maar MVG zou ik ook prima vinden als er een mooie finale heeft plaatsgevonden.
Hij werd niet zo netjes behandeld door sommigenquote:Op maandag 2 januari 2023 23:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mis ik nog met enige regelmaat hier, zat altijd wel snel op de kast
Ja, best sneuquote:Op maandag 2 januari 2023 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij werd niet zo netjes behandeld door sommigen
Geen warm bad
Ik weet niet wie dat is.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mis ik nog met enige regelmaat hier, zat altijd wel snel op de kast
Nee joh.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
tering gaat ie nou nog een set pakken? Nee
Lijkt wel of het met het jaar erger wordt. Wat een fluitketel.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
Ik haat Dimitri intens sinds dit wk.
Was dat niet vnl in het Ajax topic?quote:Op maandag 2 januari 2023 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij werd niet zo netjes behandeld door sommigen
Geen warm bad
broekjes uitquote:Op maandag 2 januari 2023 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maakt me echt geen zak uit, dat wordt genieten
users met het syndroom van down?quote:Op maandag 2 januari 2023 23:20 schreef Tagliano het volgende:
Fokkers vinden het heel moeilijk om om te gaan met "bijzondere" users (al is dat maatschappijbreed eigenlijk)
Erg jammer die ontwikkeling
Oh ja.quote:
Klopt ik merk het bij mijnzelfquote:Op maandag 2 januari 2023 23:20 schreef Tagliano het volgende:
Fokkers vinden het heel moeilijk om om te gaan met "bijzondere" users (al is dat maatschappijbreed eigenlijk)
quote:
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:22 schreef Paul het volgende:
Maar ik heb wel mooi 5 awards gewonnen, wie kan dat zeggen
NOu ten eerste is het geen "ontwikkeling" maar altijd zo geweestquote:Op maandag 2 januari 2023 23:20 schreef Tagliano het volgende:
Koud.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
Een kapotte klok geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:22 schreef Paul het volgende:
Fokkers bashen andere Fokkers.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOu ten eerste is het geen "ontwikkeling" maar altijd zo geweest
en ten tweede is de overlap tussen "fokkers" en "bijzondere users" een procentje of 99,6.
Dus ik weet eigenlijk niet wat je nou probeert te zeggen.
ik ken geen doorsneel usersquote:Op maandag 2 januari 2023 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, gewoon users die anders zijn dan de doorsnee
quote:Op maandag 2 januari 2023 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOu ten eerste is het geen "ontwikkeling" maar altijd zo geweest
en ten tweede is de overlap tussen "fokkers" en "bijzondere users" een procentje of 99,6.
Dus ik weet eigenlijk niet wat je nou probeert te zeggen.
racistquote:Op maandag 2 januari 2023 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
Dat denkenquote:Op maandag 2 januari 2023 23:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet alles heeft met seks te maken he.
Paar vlaggetjes op een modderschuit.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:22 schreef Paul het volgende:
Normaal is hij altijd heel softquote:
Zo rolt Friesland.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Koud.
Keihard.
En de waarheid.
User @:maxi-mus in een notendop
Omgekeerd is het wel waar.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:23 schreef polderturk het volgende:
Dimitri is wel een sympathieke Belg.
1000x beter dan dat hamster.
Niet officieel, maar daar zijn mods voor, schijntquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |