"Reiskostenvergoedingen aanpassen" en "Verbeteren telefonische bereikbaarheid" heb ik alvast uit m'n duim gezogenquote:Op maandag 2 januari 2023 23:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
We gaan het zien. Misschien kan je dan nog even wat aan je vergadering voorbereiden.

Ik had hem gezien!quote:Op maandag 2 januari 2023 23:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei. Nee. Ik heb wel een mooi lijstje voor dit jaar.

Dat is een prima begin.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
"Reiskostenvergoedingen aanpassen" en "Verbeteren telefonische bereikbaarheid" heb ik alvast uit m'n duim gezogen

Ik gun Smiss zijn eerste wel maar MVG zou ik ook prima vinden als er een mooie finale heeft plaatsgevonden.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maakt me echt geen zak uit, dat wordt genieten

Welk spel?quote:Op maandag 2 januari 2023 23:16 schreef monkyyy het volgende:
mvg wint dit, duidelijk, ik ga een spelletje spelen

Ja oke misschien dat Smiss daarom heel lichte sympathie heeftquote:Op maandag 2 januari 2023 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun Smiss zijn eerste wel maar MVG zou ik ook prima vinden als er een mooie finale heeft plaatsgevonden.

Niks mis met Smiss, maar MvG speelt wel duidelijk het beste dit toernooi.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun Smiss zijn eerste wel maar MVG zou ik ook prima vinden als er een mooie finale heeft plaatsgevonden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |