Misschien kan ie een pillenliga opzetten samen met Wadequote:Op maandag 2 januari 2023 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dimi zit echt aan zware antidepressiva

kennelijk toch niks aan te doen. Beetje hetzelfde als met die modjes in VBL blijkbaarquote:Op maandag 2 januari 2023 23:12 schreef Tagliano het volgende:
Overigens staat MvG nu nog steeds precies op dezelfde plek en zegt Dimitri er niks meer van
Schooljongen, weggezet

En Mikkie Mensellquote:Op maandag 2 januari 2023 23:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Misschien kan ie een pillenliga opzetten samen met Wade

Liever niet, nog even een knokpartij na de 4e set, half uurtje uitrazen en daarna verder gooien ofzo.quote:

We gaan het zien. Misschien kan je dan nog even wat aan je vergadering voorbereiden.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de wens de vader van de gedachte is

Zou toch mooi zijn als Maikol hem BEST OF THE BEST noemt en zo een speech van Dimitri forceertquote:

Ik had hem van dat podium afgetrokken.quote:

Dit zou ik overigens ook prima vinden, daar heb ik wel wat minder slaap voor over.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:14 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Liever niet, nog even een knokpartij na de 4e set, half uurtje uitrazen en daarna verder gooien ofzo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |