Misschien kan ie een pillenliga opzetten samen met Wadequote:Op maandag 2 januari 2023 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dimi zit echt aan zware antidepressiva
kennelijk toch niks aan te doen. Beetje hetzelfde als met die modjes in VBL blijkbaarquote:Op maandag 2 januari 2023 23:12 schreef Tagliano het volgende:
Overigens staat MvG nu nog steeds precies op dezelfde plek en zegt Dimitri er niks meer van
Schooljongen, weggezet
En Mikkie Mensellquote:Op maandag 2 januari 2023 23:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Misschien kan ie een pillenliga opzetten samen met Wade
Liever niet, nog even een knokpartij na de 4e set, half uurtje uitrazen en daarna verder gooien ofzo.quote:
We gaan het zien. Misschien kan je dan nog even wat aan je vergadering voorbereiden.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de wens de vader van de gedachte is
Zou toch mooi zijn als Maikol hem BEST OF THE BEST noemt en zo een speech van Dimitri forceertquote:
Ik had hem van dat podium afgetrokken.quote:
Dit zou ik overigens ook prima vinden, daar heb ik wel wat minder slaap voor over.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:14 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Liever niet, nog even een knokpartij na de 4e set, half uurtje uitrazen en daarna verder gooien ofzo.
"Reiskostenvergoedingen aanpassen" en "Verbeteren telefonische bereikbaarheid" heb ik alvast uit m'n duim gezogenquote:Op maandag 2 januari 2023 23:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
We gaan het zien. Misschien kan je dan nog even wat aan je vergadering voorbereiden.
Ik had hem gezien!quote:Op maandag 2 januari 2023 23:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei. Nee. Ik heb wel een mooi lijstje voor dit jaar.
Dat is een prima begin.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
"Reiskostenvergoedingen aanpassen" en "Verbeteren telefonische bereikbaarheid" heb ik alvast uit m'n duim gezogen
Ik gun Smiss zijn eerste wel maar MVG zou ik ook prima vinden als er een mooie finale heeft plaatsgevonden.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maakt me echt geen zak uit, dat wordt genieten
Welk spel?quote:Op maandag 2 januari 2023 23:16 schreef monkyyy het volgende:
mvg wint dit, duidelijk, ik ga een spelletje spelen
Ja oke misschien dat Smiss daarom heel lichte sympathie heeftquote:Op maandag 2 januari 2023 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun Smiss zijn eerste wel maar MVG zou ik ook prima vinden als er een mooie finale heeft plaatsgevonden.
Niks mis met Smiss, maar MvG speelt wel duidelijk het beste dit toernooi.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun Smiss zijn eerste wel maar MVG zou ik ook prima vinden als er een mooie finale heeft plaatsgevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |