users met het syndroom van down?quote:Op maandag 2 januari 2023 23:20 schreef Tagliano het volgende:
Fokkers vinden het heel moeilijk om om te gaan met "bijzondere" users (al is dat maatschappijbreed eigenlijk)
Erg jammer die ontwikkeling
Oh ja.quote:
Klopt ik merk het bij mijnzelfquote:Op maandag 2 januari 2023 23:20 schreef Tagliano het volgende:
Fokkers vinden het heel moeilijk om om te gaan met "bijzondere" users (al is dat maatschappijbreed eigenlijk)
quote:
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:22 schreef Paul het volgende:
Maar ik heb wel mooi 5 awards gewonnen, wie kan dat zeggen
NOu ten eerste is het geen "ontwikkeling" maar altijd zo geweestquote:Op maandag 2 januari 2023 23:20 schreef Tagliano het volgende:
Koud.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
Een kapotte klok geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:22 schreef Paul het volgende:
Fokkers bashen andere Fokkers.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOu ten eerste is het geen "ontwikkeling" maar altijd zo geweest
en ten tweede is de overlap tussen "fokkers" en "bijzondere users" een procentje of 99,6.
Dus ik weet eigenlijk niet wat je nou probeert te zeggen.
ik ken geen doorsneel usersquote:Op maandag 2 januari 2023 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, gewoon users die anders zijn dan de doorsnee
quote:Op maandag 2 januari 2023 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOu ten eerste is het geen "ontwikkeling" maar altijd zo geweest
en ten tweede is de overlap tussen "fokkers" en "bijzondere users" een procentje of 99,6.
Dus ik weet eigenlijk niet wat je nou probeert te zeggen.
racistquote:Op maandag 2 januari 2023 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
Dat denkenquote:Op maandag 2 januari 2023 23:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet alles heeft met seks te maken he.
Paar vlaggetjes op een modderschuit.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:22 schreef Paul het volgende:
Normaal is hij altijd heel softquote:
Zo rolt Friesland.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Koud.
Keihard.
En de waarheid.
User @:maxi-mus in een notendop
Omgekeerd is het wel waar.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:23 schreef polderturk het volgende:
Dimitri is wel een sympathieke Belg.
1000x beter dan dat hamster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |