of nog beter.. 2 zoemers op een dag,.. 2 eliminaties..quote:Op maandag 2 januari 2023 00:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop op een alarm morgen: eliminatie
of 2, nog leuker. Laat ze maar eens schrikken.quote:Op maandag 2 januari 2023 00:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop op een alarm morgen: eliminatie
knijpquote:Op maandag 2 januari 2023 00:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
of nog beter.. 2 zoemers op een dag,.. 2 eliminaties..
waarin ze samen moeten werken voor de proef, dus of samen er uit of samen 2 bewoners wegstemmen
exact dit !quote:Op maandag 2 januari 2023 00:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano vond dat hij de grote bek van Mexx niet hoefde te accepteren, want wat zou zijn zoon er van vinden, slecht voorbeeld.
Maar hij vindt het geen slecht voorbeeld iets niet uit te praten, maar iemand een paar weken te negeren en zijn vriendin de meest grove taal over Mexx te laten uiten?
Precies wat je zegt, als man van 43 hoort Marciano de volwassen te zijn en naar Mexx toe te stappen. Het gescheld van kimK vindt hij normaal. dat zou ik een heul slecht voorbeeld voor mijn zoon/ kind vindenquote:Op maandag 2 januari 2023 00:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
exact dit !
los van hoe raar Mexx doet qua leugenachtig gedrag..
ik vind het prima als hij zich als een kleuter wil gedragen maar dan moet hij niet doen alsof hij de wijste is en weet hoe het hoort. Wel vinden dat zij respect moet tonen en het uit moet praten maar ondertussen zelf iemand totaal negeren en kwaadspreken. En dan steeds over het voorbeeld voor zijn zoon.. dat Mexx zo jong is en hem dus met respect aan moet spreken... gast je eigen vriendin is ongeveer even oud als Mexx/ je zoon.. vage vent hoor...quote:Op maandag 2 januari 2023 00:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Precies wat je zegt, als man van 43 hoort Marciano de volwassen te zijn en naar Mexx toe te stappen. Het gescheld van kimK vindt hij normaal. dat zou ik een heul slecht voorbeeld voor mijn zoon/ kind vinden
Isaac is een slang en een engbek...quote:Op maandag 2 januari 2023 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac zichzelf weer op de borst kloppen. Hij was zichzelf als manager, blablabla
zal zijn afscheidsspeech wel aan het schrijven zijn . Zijn nog meerdere mensen wakker benedenquote:Op maandag 2 januari 2023 00:38 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom krijgen we die 'tikhead' in dat brok-hok? Zaten toch nog gewoon mensen beneden?
traag?quote:Op maandag 2 januari 2023 00:43 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Haske interessant om vanuit thuis het tempo waarop meneer de menedjer typt te kunnen volgen
Geen idee, het geluid van wakkere mensen die beneden met elkaar communiceren overstemde het tikgeluidquote:
Ik denk alleen niet dat het met alle winden meewaaien is. Dit is gewoon hoe hij het spel speelt.quote:Op maandag 2 januari 2023 00:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind Isaac ook geen fijn persoon. Hij waait met alle winden mee, zelf voor zijn "bro's" is hij niet te vertrouwen.
Niemand zegt dat je Mexx moet pamperen, dat doet vaderfiguur Mattin wel. Maar als Marciono een voorbeeld voor zijn zoon wil zijn, dan leert hij zijn zoon, dat je soms boven dingen moet staan. Dat uitpraten beter is dan negeren en dat schelden, zoals zijn kindvrouwtje KimK doet, niet hoortquote:Op maandag 2 januari 2023 00:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mexx gaat niets leren door haar te blijven pamperen..... Soms heeft "hard" zijn een beter effect.
en dat respect 2 kanten op gaatquote:Op maandag 2 januari 2023 00:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je Mexx moet pamperen, dat doet vaderfiguur Mattin wel. Maar als Marciono een voorbeeld voor zijn zoon wil zijn, dan leert hij zijn zoon, dat je soms boven dingen moet staan. Dat uitpraten beter is dan negeren en dat schelden, zoals zijn kindvrouwtje KimK doet, niet hoort
Ook dat. Je hoeft niet persé respect te hebben voor iemand die ouder is. Als die persoon jou respectloos behandeld, verdiend hij geen respect. het is net als liefde, het moet van 2 kanten komen.quote:Op maandag 2 januari 2023 00:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en dat respect 2 kanten op gaat
Beter kun je Mirthe niet samenvatten want de winter is nog maar zojuist officieel begonnen of zij heeft het al over de zomerquote:Op maandag 2 januari 2023 00:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther zat net nog te breien. Mirthe vroeg aan Isaac of hij Xenos kende, daar wil ze voor de zomer een hangmat kopen, zijn heel goedkoop volgens Mirthe
Ik heb het ook liever over de zomerquote:Op maandag 2 januari 2023 00:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter kun je Mirthe niet samenvatten want de winter is nog maar zojuist officieel begonnen of zij heeft het al over de zomer
Dromen mag hè? Van mij mag het ook weer heel snel zomer wordenquote:Op maandag 2 januari 2023 00:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter kun je Mirthe niet samenvatten want de winter is nog maar zojuist officieel begonnen of zij heeft het al over de zomer
Maar daar zit de crux. Mexx behandelde Marciano zonder respect in de keuken waar meerderen bij waren. Not done. Dat was het begin van de situatie zoals die nu is.quote:Op maandag 2 januari 2023 00:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook dat. Je hoeft niet persé respect te hebben voor iemand die ouder is. Als die persoon jou respectloos behandeld, verdiend hij geen respect. het is net als liefde, het moet van 2 kanten komen.
Mexx kan idd heel respectloos zijn, maar wat heeft het voor zin om op zo'n kleine ruimte iemand te (blijven) negeren. Je kan het ook uitpraten en daarna weer normaal tegen elkaar doen. Je hoeft niet meteen hele dagen met elkaar op te trekkenquote:Op maandag 2 januari 2023 00:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Maar daar zit de crux. Mexx behandelde Marciano zonder respect in de keuken waar meerderen bij waren. Not done. Dat was het begin van de situatie zoals die nu is.
Soit. We verschillen van mening, moet kunnen.
Dat was uiteraard not done van haar, dat betwist ik ook niet.quote:Op maandag 2 januari 2023 00:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Maar daar zit de crux. Mexx behandelde Marciano zonder respect in de keuken waar meerderen bij waren. Not done. Dat was het begin van de situatie zoals die nu is.
Mijn kinderen hebben toen ze in de pubertijd waren ook wel eens respectloos richting mij gereageerd, ook waar anderen bij waren. Moet ik ze dan daarna weken negeren? Ook dat is opvoeding en respect voor een ander om de wijste te zijn en het gesprek aan te gaan en dat is wat Marciano in mijn ogen had moeten doenquote:Op maandag 2 januari 2023 00:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Verhaal heeft twee kanten mopquote:Op maandag 2 januari 2023 01:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben toen ze in de pubertijd waren ook wel eens respectloos richting mij gereageerd, ook waar anderen bij waren. Moet ik ze dan daarna weken negeren? Ook dat is opvoeding en respect voor een ander om de wijste te zijn en het gesprek aan te gaan en dat is wat Marciano in mijn ogen had moeten doen
Dus dat.quote:Op maandag 2 januari 2023 00:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mexx gaat niets leren door haar te blijven pamperen..... Soms heeft "hard" zijn een beter effect.
Lieverd, dit kun je niet vergelijken met de situatie in een rls. Op dat vlak heb je 100 procent gelijk. Chill hè.quote:Op maandag 2 januari 2023 01:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben toen ze in de pubertijd waren ook wel eens respectloos richting mij gereageerd, ook waar anderen bij waren. Moet ik ze dan daarna weken negeren? Ook dat is opvoeding en respect voor een ander om de wijste te zijn en het gesprek aan te gaan en dat is wat Marciano in mijn ogen had moeten doen
Maar het gaat ook om de manier waarop en alles daaromheen want zoals het rondfladdert zo denkt ze ookquote:Op maandag 2 januari 2023 00:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het ook liever over de zomer
Een mooie vlinderquote:Op maandag 2 januari 2023 01:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar het gaat ook om de manier waarop en alles daaromheen want zoals het rondfladdert zo denkt ze ook
In het normale leven zou ik een min of meer vreemde ook negeren, maar je leeft hier in een kleine ruimte met elkaar. Doe normaal tegen elkaar en stem diegene er de volgende keer gewoon uit. Denk dat Tiano genoeg mensen meekrijgtquote:Op maandag 2 januari 2023 01:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Lieverd, dit kun je niet vergelijken met de situatie in een rls. Op dat vlak heb je 100 procent gelijk. Chill hè.
Daar is een forum voor. Als men elkaar maar respecteert. Belangrijkquote:Op maandag 2 januari 2023 01:03 schreef HappyCharly het volgende:
grappig hoe we het hier ook niet eens zijn...
quote:Op maandag 2 januari 2023 01:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar is een forum voor. Als men elkaar maar respecteert. Belangrijk
Helemaal eens, maar gaat niet werkenquote:Op maandag 2 januari 2023 01:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
In het normale leven zou ik een min of meer vreemde ook negeren, maar je leeft hier in een kleine ruimte met elkaar. Doe normaal tegen elkaar en stem diegene er de volgende keer gewoon uit. Denk dat Tiano genoeg mensen meekrijgt
Oh, dan zal ik mijn mening over jou maar niet verkondigen.quote:Op maandag 2 januari 2023 01:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar is een forum voor. Als men elkaar maar respecteert. Belangrijk
Doen we graag, vooral als het een mooie vlinder isquote:Op maandag 2 januari 2023 01:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En daar moet je dus twaalf maanden naar koekeloeren
Sommige vlinders kan je wel beter bekijken zonder geluidquote:Op maandag 2 januari 2023 01:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Doen we graag, vooral als het een mooie vlinder is
Dat mag, maar doe dat maar in DM, anders vervuiling cosquote:Op maandag 2 januari 2023 01:08 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik mijn mening over jou maar niet verkondigen.
Ligt eraan wat voor geluidquote:Op maandag 2 januari 2023 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sommige vlinders kan je wel beter bekijken zonder geluid![]()
Mexx kun je zowat blind inzetten bij een eliminatieproef want ze haalt het toch niet maar de enige blokkade hierin is dus Martinquote:Op maandag 2 januari 2023 01:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
In het normale leven zou ik een min of meer vreemde ook negeren, maar je leeft hier in een kleine ruimte met elkaar. Doe normaal tegen elkaar en stem diegene er de volgende keer gewoon uit. Denk dat Tiano genoeg mensen meekrijgt
Als je vaak genoeg naar onze vlinder Mirthe luistert, dan zijn we het zo eensquote:
Een vlinder die praat. Die zoek ik nogquote:Op maandag 2 januari 2023 01:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je vaak genoeg naar onze vlinder Mirthe luistert, dan zijn we het zo eens![]()
Als ze er morgen uitvliegt dan kan het me geen seconde boeienquote:Op maandag 2 januari 2023 01:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Doen we graag, vooral als het een mooie vlinder is
Ik heb het nu over een echte vlinderquote:Op maandag 2 januari 2023 01:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze er morgen uitvliegt dan kan het me geen seconde boeien
Ach Mirthe is wel een lief kind, zit denk ik geen kwaad in, maar heel beschermd opgevoed door zeer gelovige ouders en behoorlijk naïefquote:Op maandag 2 januari 2023 01:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze er morgen uitvliegt dan kan het me geen seconde boeien
Jij mag door voor de wasmachinequote:Op maandag 2 januari 2023 01:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ach Mirthe is wel een lief kind, zit denk ik geen kwaad in, maar heel beschermd opgevoed door zeer gelovige ouders en behoorlijk naïef
Sweet dreamsquote:Op maandag 2 januari 2023 01:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga er van tussen. Slaap lekker straks
Nu we 2 slaapstreams hebben, ga ik ook mijn bed maar opzoeken, sweet dreams allemaal!quote:
trusten!quote:Op maandag 2 januari 2023 01:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nu we 2 slaapstreams hebben, ga ik ook mijn bed maar opzoeken, sweet dreams allemaal!![]()
Denk dat over een paar maanden (als het dan nog op TV is, je weet het niet) veel mensen schijt hebben aan hoe ze overkomen op camera, beetje het Gouden Kooi effect.quote:Op maandag 2 januari 2023 01:38 schreef Charlotte-007 het volgende:
Normen en waarden van de bewoners zullen steeds meer vervagen want het draait om het winnen van 950.000 euro. Hoe ver zullen ze gaan. In welke mate zullen ze blijven denken over hoe ze willen overkomen op tv. Waar ligt ieders grens. Etc.... Dat vind ik wel leuk om te volgen.
quote:Op maandag 2 januari 2023 08:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Misschien dat iemand terug kan kijken, echt......weird!?!
Ik kan het jammer genoeg niet terug kijken..quote:Op maandag 2 januari 2023 08:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Misschien dat iemand terug kan kijken, echt......weird!?!
En ik keek nog iets verder terug of hij daar net wat te eten had of zo.quote:
Kruimels uit bed etenquote:
Nou ik zou al helemaal geen chili meer hoeven als ik aan Eric denk...ieuwwwquote:Op maandag 2 januari 2023 08:42 schreef pingu66 het volgende:
En vanavond de chili die al meer dan 12 uur buiten de koelkast staat.🤮🤮
Het is maar goed dat er geen vlees inzit dat bederft nog sneller.quote:Op maandag 2 januari 2023 08:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik zou al helemaal geen chili meer hoeven als ik aan Eric denk...ieuwww
Het idee dat het buiten staat, al die beesten die erin kunnen glippen...quote:Op maandag 2 januari 2023 08:45 schreef pingu66 het volgende:
En vanavond de chili die al meer dan 12 uur buiten de koelkast staat.🤮🤮
[..]
Het is maar goed dat er geen vlees inzit dat bederft nog sneller.
Die ander ook. Spuugzat die 2.quote:Op maandag 2 januari 2023 08:59 schreef spapaars het volgende:
1 grote act wat Martin opvoert.
[ afbeelding ]
Hopelijk is hij straks niet meer zoveel in beeld zoals nuquote:
Dan verdwijnt hij hopelijk weer naar z'n sporthoekje met z'n maten...quote:Op maandag 2 januari 2023 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk is hij straks niet meer zoveel in beeld zoals nu
Ja hoopte ik van Jeff ook. Maar die is nog steeds veel in beeld, te veelquote:Op maandag 2 januari 2023 09:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan verdwijnt hij hopelijk weer naar z'n sporthoekje met z'n maten...
Waar het heen gaat is het donkerquote:Op maandag 2 januari 2023 09:20 schreef Frummelie het volgende:
Erik pakt nog een beetje pap ieuwww dat ziet er niet echt uitnodigend uit..
Ja klopt, als Marciano manager wordt zit het clubje vaak boven, was ik even vergeten...quote:Op maandag 2 januari 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoopte ik van Jeff ook. Maar die is nog steeds veel in beeld, te veel
Moet er niet aan denken dat die zemel manager wordt met die zeikstem van hem.quote:Op maandag 2 januari 2023 09:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt, als Marciano manager wordt zit het clubje vaak boven, was ik even vergeten...
Gaat niet gebeuren, want overal waar wat aan de hand is, is hij er als de kippen erbij.quote:Op maandag 2 januari 2023 09:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan verdwijnt hij hopelijk weer naar z'n sporthoekje met z'n maten...
Ben er wel bang voor...quote:Op maandag 2 januari 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat die zemel manager wordt met die zeikstem van hem.
Dat zit er wel dik in.quote:Op maandag 2 januari 2023 09:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, want overal waar wat aan de hand is, is hij er als de kippen erbij.
Goedemorgen...quote:Op maandag 2 januari 2023 09:33 schreef Seattle het volgende:
Ik was gisteren nog wat poedersuiker van de oliebol met mijn vinger van mijn bordje aan het halen. Toen dacht ik aan Erik en ik ben acuut gestopt.
Goedemorgen
Klopt over dat naast zijn schoenen lopenquote:Op maandag 2 januari 2023 09:36 schreef ledn81 het volgende:
Erik is vandaag helemaal in zijn element. HIJ heeft gekookt voor vandaag en gaat dat aan iedereen vertellen ook al wil je het niet horen.
en het moest in een teiltje, want er was geen rekening mee gehouden dat zijn gerecht in een pan bewaard moest worden en de pannen waren nodig in de keuken. "Er zou een gerecht gemaakt worden waar geen pannen voor nodig waren. Dat is niet gebeurd"![]()
Het is mooi te zien dat Erik wat zelfverzekerder wordt en meer durft, maar hij gaat wat naast zijn schoenen lopen onderhand.
Dan wacht ik met posten tot post 299.quote:Op maandag 2 januari 2023 09:50 schreef Seattle het volgende:
Mijn goede voornemen dit jaar is 1 Cos topic helemaal
alleen vullen
quote:Op maandag 2 januari 2023 09:51 schreef Seattle het volgende:
Erik gaat zo even wandelen met Eunice. Hij heeft een psychologie dingetje voor haar
Als iemand hem eens gaat vertellen dat grote hoeveelheden voedsel ( in de horeca) nooit in een pan bewaard worden maar in een plastic bak. Maar Erik is nu chefkok. Zal er wel over beginnen in het centraalquote:Op maandag 2 januari 2023 09:36 schreef ledn81 het volgende:
Erik is vandaag helemaal in zijn element. HIJ heeft gekookt voor vandaag en gaat dat aan iedereen vertellen ook al wil je het niet horen.
en het moest in een teiltje, want er was geen rekening mee gehouden dat zijn gerecht in een pan bewaard moest worden en de pannen waren nodig in de keuken. "Er zou een gerecht gemaakt worden waar geen pannen voor nodig waren. Dat is niet gebeurd"![]()
Het is mooi te zien dat Erik wat zelfverzekerder wordt en meer durft, maar hij gaat wat naast zijn schoenen lopen onderhand.
Dan moet je in de nacht komen als ze daar slapen. Maar dan kan je niet cossen want dan zijn er slaapstreamquote:Op maandag 2 januari 2023 09:50 schreef Seattle het volgende:
alleen vullen
Daarna schreef Martin op het krijtbord Kenzy wil alles.quote:Op maandag 2 januari 2023 09:39 schreef Cargamelk het volgende:
Kenzi: hoeveel boterhammen mogen we ... tis toch wel schandalig dat ze dat moeten vragen![]()
Echt, misselijk. Iedereen vraagt hoeveel ze mogen pakken.quote:Op maandag 2 januari 2023 09:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarna schreef Martin op het krijtbord Kenzy wil alles.
Denk dat dat Martin was. Hij deed het net weerquote:Op maandag 2 januari 2023 10:00 schreef Dotteke het volgende:
Is Marciano bang dat hij geen manager wordt
Ik heb geen beeld maar ik hoor iemand walgelijk zijn een klodder snot ophalen en uitspugen
Zo goor is datquote:Op maandag 2 januari 2023 10:01 schreef Seattle het volgende:
[..]
Denk dat dat Martin was. Hij deed het net weer
M&m’s iedereen had een handje gekregen .. Erik heeft ze wat laat ontdektquote:Op maandag 2 januari 2023 08:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan het jammer genoeg niet terug kijken..
Succesquote:Op maandag 2 januari 2023 09:50 schreef Seattle het volgende:
alleen vullen
Daar werd inderdaad door iedereen heeeeel serieus op gereageerd.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:15 schreef greysbones het volgende:
Aah Erik vergelijkt dit met zijn alcohol verhaal![]()
Niemandquote:Op maandag 2 januari 2023 10:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice ziet niet alles natuurlijk, maar ook Wanda, Kenzy en Wendy houden geen enkele rekening met Eunice met het eten.
janet deed van het weekend ook al naar tegen haar toen ze sla wilde snijden. ik vind eunice een verschrikkelijk mens, maar als mensen aangeven dat ze last hebben/krijgen van lichamelijke klachten dan moet je daar respect voor hebben en rekening mee houden, niet zeggen dat ze zich aanstellen.quote:
Eunice is een enorme zeur maar hier heeft ze wel gelijk in. De kookgroep weet dat ze geen melkproducten en varkensvlees eet maar ze hebben er gewoon schijt aan. Vooral Rupert.. die zegt ook gewoon “jammer dan”.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice heeft last van haar darmen ..maar er wordt geen rekening mee gehouden met de zaken waar zij last van krijgt.
Ben ik helemaal mee eensquote:Op maandag 2 januari 2023 10:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
janet deed van het weekend ook al naar tegen haar toen ze sla wilde snijden. ik vind eunice een verschrikkelijk mens, maar als mensen aangeven dat ze last hebben/krijgen van lichamelijke klachten dan moet je daar respect voor hebben en rekening mee houden, niet zeggen dat ze zich aanstellen.
Thx...👍quote:Op maandag 2 januari 2023 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
M&m’s iedereen had een handje gekregen .. Erik heeft ze wat laat ontdekt
Dan moet het er wel zijnquote:Op maandag 2 januari 2023 10:18 schreef R0T29 het volgende:
Eunice moet stoppen met klagen. Ze klaagt terecht maar moet gewoon lekker zelf haar eigen eten bereiden. Dan kan er met de inkoop rekening mee gehouden worden.
Erik eet het meest van iedereen daarquote:Op maandag 2 januari 2023 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet het er wel zijn
Erik zegt dat hij te weinig te eten krijgt hij krijgt evenveel als een klein meisje
Jij denkt dat ze dat niet wil? Heeft ze al meerdere malen aangegeven maar er wordt niets mee gedaan.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:18 schreef R0T29 het volgende:
Eunice moet stoppen met klagen. Ze klaagt terecht maar moet gewoon lekker zelf haar eigen eten bereiden. Dan kan er met de inkoop rekening mee gehouden worden.
Erik heeft meer nodigquote:Op maandag 2 januari 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik eet het meest van iedereen daar
Eet vaak 2 a 3 borden
En wat hij op 1 bord schept
Eet ik niet eens
Dat is waar? geen idee hoeveel kikkererwten in verhouding met vlees kostenquote:Op maandag 2 januari 2023 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens
Wel heeft Eunice zoveel allergieeen. Dat het wel erg moeilijk wordt met een beperkt budget
OMG..quote:Op maandag 2 januari 2023 10:15 schreef greysbones het volgende:
Aah Erik vergelijkt dit met zijn alcohol verhaal![]()
Niet zozeer vlees als wel lactosequote:Op maandag 2 januari 2023 10:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is waar? geen idee hoeveel kikkererwten in verhouding met vlees kosten
Dat vond ik een opmerking van Erik waar ik bij dacht.......... Net zeg je tegen Eunice dat ze nog niets moet doen.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:21 schreef Li0nHeart het volgende:
En nu maar een soundlock als Eunice teveel over de productie praat: 'Dit mag echt niet, dit staat in ons regelement.'
Erik : 'Spelen met gezondheid is gewoon verwijdering uit programma.'
met dat magere lijf van hem, zal hij dus inderdaad een andere verbranding hebben. De een heeft nu eenmaal meer nodig dan de ander en ik vind dat al vanaf het begin heel raar dat ze voor iedereen, haast op de gram af, hetzelfde opscheppen of exact hetzelfde aantal boterhammen rekenen.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik eet het meest van iedereen daar
Eet vaak 2 a 3 borden
En wat hij op 1 bord schept
Eet ik niet eens
Dan vraag ik me wel af waaromquote:Op maandag 2 januari 2023 10:22 schreef schizolientje het volgende:
Toch denk ik dat ze het hoger op moeten zoeken en zelf eten maken mag toch niet als de anderen bezig zijn? En Erik s ogen verdwijnen steeds dieper in zijn kassen, die gaat echt niet goed qua gezondheid.
De een verbrandt sneller dan de ander.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan vraag ik me wel af waarom
Hij eet eigenlijk het meest
Krijgt vaak iets extra’s toegeschoven
Het is wel lief en goed advies.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik doet een therapiesessie met Eunice .. ze moeten nu omstebeurten iets positiefs zeggen over Eunice
Jezus Erik, nog ff en gaat aangifte doen van poging tot doodslagquote:Op maandag 2 januari 2023 10:21 schreef Li0nHeart het volgende:
En nu maar een soundlock als Eunice teveel over de productie praat: 'Dit mag echt niet, dit staat in ons regelement.'
Erik : 'Spelen met gezondheid is gewoon verwijdering uit programma.'
probleem opgelost. Meer eten voor Erik en makkelijker boodschappen doen.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:25 schreef greysbones het volgende:
Erik jij kunt met je assertiviteit de groep aan.. ja Erik
Maar dan ligt ze er de volgende eliminatie uit
in verhouding met de dingen waar zij allergisch voor is dan.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet zozeer vlees als wel lactose
misschien probeert hij wel gewoon vriendschappen te sluiten.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:26 schreef greysbones het volgende:
Heb wel het idee dat Erik echt het idee heeft iets met Eunice te kunnen beginnen
En dat gaat niet gebeuren
Schildklier prikken??quote:Op maandag 2 januari 2023 10:24 schreef Verida het volgende:
[..]
De een verbrandt sneller dan de ander.
Vind het sneuquote:Op maandag 2 januari 2023 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien probeert hij wel gewoon vriendschappen te sluiten.
dat valt wel mee hoor.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het sneu
Omdat iemand had gezegd
Is Eunice niet wat voor je
Na die opmerking heeft hij zich op contact met Eunice gestort
Het kan toeval zijn .. maar dat denk ik niet
bij een pinda allergie zou dat wel zijn, je hebt mensen die met een prikpen rondlopen om die reden. Maar goed dat ze het bespreken en stap 1 zou nu in de groep zijnquote:Op maandag 2 januari 2023 10:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jezus Erik, nog ff en gaat aangifte doen van poging tot doodslag![]()
Dat is hoe ik het ziequote:Op maandag 2 januari 2023 10:30 schreef Verida het volgende:
[..]
dat valt wel mee hoor.
Hij gaat daar inmiddels met iedereen om, stort zich echt niet helemaal op eunice alleen.
Van de week hing ze helemaal tegen Erik aan, ik denk dat hij de verkeerde signalen dan binnen krijgt...quote:Op maandag 2 januari 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het sneu
Omdat iemand had gezegd
Is Eunice niet wat voor je
Na die opmerking heeft hij zich op contact met Eunice gestort
Het kan toeval zijn .. maar dat denk ik niet
Ooooo die heb ik helemaal gemist... of heb ik niks gemist.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:35 schreef Sestra666 het volgende:
wat vonden ze van Esther dr conference?
ik heb een stukje gezien, ik vond t vreselijkquote:Op maandag 2 januari 2023 10:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooooo die heb ik helemaal gemist... of heb ik niks gemist.
Mwahhhquote:Op maandag 2 januari 2023 10:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het was geweldigquote:Op maandag 2 januari 2023 10:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of er een filmpje van is...quote:Op maandag 2 januari 2023 10:37 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik heb een stukje gezien, ik vond t vreselijk
Ik ook niet, ik vind het asociaal...quote:Op maandag 2 januari 2023 10:39 schreef lojanda het volgende:
Moraima krijgt weer te horen dat ze Nederlands moet praten.. JW en GJ snappen die lui niet die dat niet doen.
En GJ die het er mee eens is..quote:Op maandag 2 januari 2023 10:41 schreef mootie het volgende:
Pittig uitspraakje van jw.
Spreekt weer schande omdat moiraima een melding krijgt voor nl sprekem.
‘Maar daar kan je niks van zeggen he, dan roepen ze weer discriminatie’.
valt steeds meer door de mand door zijn uitspraken.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:41 schreef mootie het volgende:
Pittig uitspraakje van jw.
Spreekt weer schande omdat moiraima een melding krijgt voor nl sprekem.
‘Maar daar kan je niks van zeggen he, dan roepen ze weer discriminatie’.
Heeft ze gelijk inquote:Op maandag 2 januari 2023 10:41 schreef engine het volgende:
Eunice boos op de productie omdat nog niemand met haar gesproken heeft.
Mooi gecaptquote:Op maandag 2 januari 2023 10:49 schreef ledn81 het volgende:
Erik zijn open houding veranderd naar iets meer gesloten, nadat Eunice toegeeft hem ook uitgelachen te hebben dat hij zo zelfverzekerd is en zichzelf 33 inschat.
Wel mooi gesprek erna over Erik zijn onhandigheid en stugge standpuntenen ook qua tongzoenen e.d.
[ afbeelding ]
Maar in het begin at Eunice toch wel gewoon varkensvlees?quote:Op maandag 2 januari 2023 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft ze gelijk in
Sommigen worden binnen minuten geroepen
Eunice met een terechte klacht wacht en wacht en wacht
Dat maak jij er vanquote:Op maandag 2 januari 2023 11:04 schreef engine het volgende:
Voor drie uur moet de kerstversiering opgeruimd zijn. Vanmiddag verdienopdracht en dat mag er niet meer kerstig uit zien.
ze wil naar kaal...ik vind het geen gezicht, mja niet mijn hoofdquote:Op maandag 2 januari 2023 10:56 schreef mootie het volgende:
Wel jammer dat er niet gewoon een heel kort kapseltje bij Janet is geknipt.
Er zijn nooit opdrachten na 15.00 uur.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:04 schreef engine het volgende:
Voor drie uur moet de kerstversiering opgeruimd zijn. Vanmiddag verdienopdracht en dat mag er niet meer kerstig uit zien.
Die jeuk klopt, ze bleef zichzelf krabben op alle plekken.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:12 schreef Dotteke het volgende:
Eunice heeft gisteren varken gegeten vannacht haar ogen dicht en veel jeuk
Ze gaat vandaag met de productie hierover praten
Toch verschrikkelijk als je iemand voorliegt, wees dan gewoon eerlijk erover. Ik ben het wel met Eunice eensquote:Op maandag 2 januari 2023 11:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die jeuk klopt, ze bleef zichzelf krabben op alle plekken.
Ze doen er heel laconiek over. Best sneu.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:14 schreef Charmian het volgende:
er wordt gewoon over de gezondheid van iemand heengelopen, walgelijke mensen
De productie is hierin ook fout. Die kan hem er op aanspreken of wie dan ook. Volgens mij hebben die gewoon lak aan allesquote:Op maandag 2 januari 2023 11:14 schreef Charmian het volgende:
er wordt gewoon over de gezondheid van iemand heengelopen, walgelijke mensen
Ok Febo...quote:Op maandag 2 januari 2023 11:20 schreef KinKiJan het volgende:
Wij bepalen, niet de productie zegt Isaac....
Of k5 is bang dat Eunice daar heen gaat, moet Isaac haar daar weghoudenquote:Op maandag 2 januari 2023 11:21 schreef Sestra666 het volgende:
Is izak bang dat eunice naar kamer 5 gaat?
De "lerecs" krijg je van te voren als je meedoetquote:Op maandag 2 januari 2023 11:22 schreef ledn81 het volgende:
KimW gaat een playbackshow organiseren. 19 januari . Blijf allemaal thuis mensen
kamp activiteitquote:Op maandag 2 januari 2023 11:22 schreef ledn81 het volgende:
KimW gaat een playbackshow organiseren. 19 januari . Blijf allemaal thuis mensen
Want bij de Hema kun je ook gewoon eten en drinken halenquote:Op maandag 2 januari 2023 11:23 schreef Ebinas het volgende:
Jeff wil sigaretten kopen en stelt een ruildeal voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |