of nog beter.. 2 zoemers op een dag,.. 2 eliminaties..quote:Op maandag 2 januari 2023 00:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop op een alarm morgen: eliminatie
of 2, nog leuker. Laat ze maar eens schrikken.quote:Op maandag 2 januari 2023 00:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop op een alarm morgen: eliminatie
knijpquote:Op maandag 2 januari 2023 00:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
of nog beter.. 2 zoemers op een dag,.. 2 eliminaties..
waarin ze samen moeten werken voor de proef, dus of samen er uit of samen 2 bewoners wegstemmen
exact dit !quote:Op maandag 2 januari 2023 00:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano vond dat hij de grote bek van Mexx niet hoefde te accepteren, want wat zou zijn zoon er van vinden, slecht voorbeeld.
Maar hij vindt het geen slecht voorbeeld iets niet uit te praten, maar iemand een paar weken te negeren en zijn vriendin de meest grove taal over Mexx te laten uiten?
Precies wat je zegt, als man van 43 hoort Marciano de volwassen te zijn en naar Mexx toe te stappen. Het gescheld van kimK vindt hij normaal. dat zou ik een heul slecht voorbeeld voor mijn zoon/ kind vindenquote:Op maandag 2 januari 2023 00:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
exact dit !
los van hoe raar Mexx doet qua leugenachtig gedrag..
ik vind het prima als hij zich als een kleuter wil gedragen maar dan moet hij niet doen alsof hij de wijste is en weet hoe het hoort. Wel vinden dat zij respect moet tonen en het uit moet praten maar ondertussen zelf iemand totaal negeren en kwaadspreken. En dan steeds over het voorbeeld voor zijn zoon.. dat Mexx zo jong is en hem dus met respect aan moet spreken... gast je eigen vriendin is ongeveer even oud als Mexx/ je zoon.. vage vent hoor...quote:Op maandag 2 januari 2023 00:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Precies wat je zegt, als man van 43 hoort Marciano de volwassen te zijn en naar Mexx toe te stappen. Het gescheld van kimK vindt hij normaal. dat zou ik een heul slecht voorbeeld voor mijn zoon/ kind vinden
Isaac is een slang en een engbek...quote:Op maandag 2 januari 2023 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac zichzelf weer op de borst kloppen. Hij was zichzelf als manager, blablabla
zal zijn afscheidsspeech wel aan het schrijven zijn . Zijn nog meerdere mensen wakker benedenquote:Op maandag 2 januari 2023 00:38 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom krijgen we die 'tikhead' in dat brok-hok? Zaten toch nog gewoon mensen beneden?
traag?quote:Op maandag 2 januari 2023 00:43 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Haske interessant om vanuit thuis het tempo waarop meneer de menedjer typt te kunnen volgen
Geen idee, het geluid van wakkere mensen die beneden met elkaar communiceren overstemde het tikgeluidquote:
Ik denk alleen niet dat het met alle winden meewaaien is. Dit is gewoon hoe hij het spel speelt.quote:Op maandag 2 januari 2023 00:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind Isaac ook geen fijn persoon. Hij waait met alle winden mee, zelf voor zijn "bro's" is hij niet te vertrouwen.
Niemand zegt dat je Mexx moet pamperen, dat doet vaderfiguur Mattin wel. Maar als Marciono een voorbeeld voor zijn zoon wil zijn, dan leert hij zijn zoon, dat je soms boven dingen moet staan. Dat uitpraten beter is dan negeren en dat schelden, zoals zijn kindvrouwtje KimK doet, niet hoortquote:Op maandag 2 januari 2023 00:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mexx gaat niets leren door haar te blijven pamperen..... Soms heeft "hard" zijn een beter effect.
en dat respect 2 kanten op gaatquote:Op maandag 2 januari 2023 00:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je Mexx moet pamperen, dat doet vaderfiguur Mattin wel. Maar als Marciono een voorbeeld voor zijn zoon wil zijn, dan leert hij zijn zoon, dat je soms boven dingen moet staan. Dat uitpraten beter is dan negeren en dat schelden, zoals zijn kindvrouwtje KimK doet, niet hoort
Ook dat. Je hoeft niet persé respect te hebben voor iemand die ouder is. Als die persoon jou respectloos behandeld, verdiend hij geen respect. het is net als liefde, het moet van 2 kanten komen.quote:Op maandag 2 januari 2023 00:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en dat respect 2 kanten op gaat
Beter kun je Mirthe niet samenvatten want de winter is nog maar zojuist officieel begonnen of zij heeft het al over de zomerquote:Op maandag 2 januari 2023 00:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther zat net nog te breien. Mirthe vroeg aan Isaac of hij Xenos kende, daar wil ze voor de zomer een hangmat kopen, zijn heel goedkoop volgens Mirthe
Ik heb het ook liever over de zomerquote:Op maandag 2 januari 2023 00:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter kun je Mirthe niet samenvatten want de winter is nog maar zojuist officieel begonnen of zij heeft het al over de zomer
Dromen mag hè? Van mij mag het ook weer heel snel zomer wordenquote:Op maandag 2 januari 2023 00:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter kun je Mirthe niet samenvatten want de winter is nog maar zojuist officieel begonnen of zij heeft het al over de zomer
Maar daar zit de crux. Mexx behandelde Marciano zonder respect in de keuken waar meerderen bij waren. Not done. Dat was het begin van de situatie zoals die nu is.quote:Op maandag 2 januari 2023 00:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook dat. Je hoeft niet persé respect te hebben voor iemand die ouder is. Als die persoon jou respectloos behandeld, verdiend hij geen respect. het is net als liefde, het moet van 2 kanten komen.
Mexx kan idd heel respectloos zijn, maar wat heeft het voor zin om op zo'n kleine ruimte iemand te (blijven) negeren. Je kan het ook uitpraten en daarna weer normaal tegen elkaar doen. Je hoeft niet meteen hele dagen met elkaar op te trekkenquote:Op maandag 2 januari 2023 00:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Maar daar zit de crux. Mexx behandelde Marciano zonder respect in de keuken waar meerderen bij waren. Not done. Dat was het begin van de situatie zoals die nu is.
Soit. We verschillen van mening, moet kunnen.
Dat was uiteraard not done van haar, dat betwist ik ook niet.quote:Op maandag 2 januari 2023 00:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Maar daar zit de crux. Mexx behandelde Marciano zonder respect in de keuken waar meerderen bij waren. Not done. Dat was het begin van de situatie zoals die nu is.
Mijn kinderen hebben toen ze in de pubertijd waren ook wel eens respectloos richting mij gereageerd, ook waar anderen bij waren. Moet ik ze dan daarna weken negeren? Ook dat is opvoeding en respect voor een ander om de wijste te zijn en het gesprek aan te gaan en dat is wat Marciano in mijn ogen had moeten doenquote:Op maandag 2 januari 2023 00:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Verhaal heeft twee kanten mopquote:Op maandag 2 januari 2023 01:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben toen ze in de pubertijd waren ook wel eens respectloos richting mij gereageerd, ook waar anderen bij waren. Moet ik ze dan daarna weken negeren? Ook dat is opvoeding en respect voor een ander om de wijste te zijn en het gesprek aan te gaan en dat is wat Marciano in mijn ogen had moeten doen
Dus dat.quote:Op maandag 2 januari 2023 00:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mexx gaat niets leren door haar te blijven pamperen..... Soms heeft "hard" zijn een beter effect.
Lieverd, dit kun je niet vergelijken met de situatie in een rls. Op dat vlak heb je 100 procent gelijk. Chill hè.quote:Op maandag 2 januari 2023 01:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben toen ze in de pubertijd waren ook wel eens respectloos richting mij gereageerd, ook waar anderen bij waren. Moet ik ze dan daarna weken negeren? Ook dat is opvoeding en respect voor een ander om de wijste te zijn en het gesprek aan te gaan en dat is wat Marciano in mijn ogen had moeten doen
Maar het gaat ook om de manier waarop en alles daaromheen want zoals het rondfladdert zo denkt ze ookquote:Op maandag 2 januari 2023 00:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het ook liever over de zomer
Een mooie vlinderquote:Op maandag 2 januari 2023 01:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar het gaat ook om de manier waarop en alles daaromheen want zoals het rondfladdert zo denkt ze ook
In het normale leven zou ik een min of meer vreemde ook negeren, maar je leeft hier in een kleine ruimte met elkaar. Doe normaal tegen elkaar en stem diegene er de volgende keer gewoon uit. Denk dat Tiano genoeg mensen meekrijgtquote:Op maandag 2 januari 2023 01:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Lieverd, dit kun je niet vergelijken met de situatie in een rls. Op dat vlak heb je 100 procent gelijk. Chill hè.
Daar is een forum voor. Als men elkaar maar respecteert. Belangrijkquote:Op maandag 2 januari 2023 01:03 schreef HappyCharly het volgende:
grappig hoe we het hier ook niet eens zijn...
quote:Op maandag 2 januari 2023 01:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar is een forum voor. Als men elkaar maar respecteert. Belangrijk
Helemaal eens, maar gaat niet werkenquote:Op maandag 2 januari 2023 01:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
In het normale leven zou ik een min of meer vreemde ook negeren, maar je leeft hier in een kleine ruimte met elkaar. Doe normaal tegen elkaar en stem diegene er de volgende keer gewoon uit. Denk dat Tiano genoeg mensen meekrijgt
Oh, dan zal ik mijn mening over jou maar niet verkondigen.quote:Op maandag 2 januari 2023 01:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar is een forum voor. Als men elkaar maar respecteert. Belangrijk
Doen we graag, vooral als het een mooie vlinder isquote:Op maandag 2 januari 2023 01:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En daar moet je dus twaalf maanden naar koekeloeren
Sommige vlinders kan je wel beter bekijken zonder geluidquote:Op maandag 2 januari 2023 01:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Doen we graag, vooral als het een mooie vlinder is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |