ez no requote:
Williams zal ook wel een partij zuur zijn nuquote:Op zondag 1 januari 2023 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
.
En dat terwijl hij zes dagen terug nog dood en begraven was tegen Williams.
@capuchon_jongenquote:Op zondag 1 januari 2023 21:51 schreef Tagliano het volgende:
Als morgen die klotebelg er nog even uitgeworpen wordt is dit een uitstekend WK
Einde mening
Fixed.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:51 schreef Tagliano het volgende:
Als straks MVG en morgen die klotebelg er nog even uitgeworpen wordt is dit een uitstekend WK
Einde mening
Rode loper voor MVG en Smithquote:Op zondag 1 januari 2023 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
Clemens halve finale weer 85 gemiddeld jaaaaa
Hier scheiden onze wegen.quote:
Ik zou hier als Smiffy toch wel een beetje nerveus van gaan worden ja.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Clemens was echt heel goed. Hij heeft ook een hoop overbodige dubbels gemist, verder heel weinig kansen weggegeven.
Mag, maar Dobbie gaat nooit MvG en het seniele belgje eruit gooienquote:
Ik hoop dat Dimitri wereldkampioen wordtquote:Op zondag 1 januari 2023 21:51 schreef Tagliano het volgende:
Als morgen die klotebelg er nog even uitgeworpen wordt is dit een uitstekend WK
Einde mening
Die plaatst allemaal schindler's list gifjes in z'n hoofd.quote:
Ken je dat gevoel dat je erg goed in je vel zit, maar dat er een steentje in je schoen lijkt te zitten wat je er maar niet uit krijgtquote:
Je kan dit wel vergelijken met een PEC Zwolle die in de kwartfinale van de KNVB beker wint van Ajax.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit lijkt net die bekerfinale met PEC Zwolle. Werd ook 5-1
Dit Wk is dan ook belangrijkerquote:Op zondag 1 januari 2023 21:54 schreef Perox het volgende:
[..]
Terwijl ze bij het WK niet door de groepsfase heen kwamen!
Ik ben vorig jaar overgestapt van roken naar vapen. Zoveel beter, lekkerder en goedkoper.quote:
Dit was het meer dan waardquote:Op zondag 1 januari 2023 21:53 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb heel holland bakt laten schieten voor deze "wedstrijd". Was het niet waard
Hij is dit wk toch bets stabiel goed?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
Clemens halve finale weer 85 gemiddeld jaaaaa
Moet hij wetenquote:Op zondag 1 januari 2023 21:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Die plaatst allemaal schindler's list gifjes in z'n hoofd.
Beginnen met rokenquote:Op zondag 1 januari 2023 21:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar overgestapt van roken naar vapen. Zoveel beter, lekkerder en goedkoper.
Ter info.
troll gespotquote:Op zondag 1 januari 2023 21:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Als Dobey wint is het het beste WK OOIT
Ik heb ook een vape en af en toe gebruik ik ‘m, maar het ‘echte’ roken mis ik dan wel.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar overgestapt van roken naar vapen. Zoveel beter, lekkerder en goedkoper.
Ter info.
Ja van toen Feyenoord tweede stond maar Immers een vaste basisspeler was.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ken je dat gevoel dat je erg goed in je vel zit, maar dat er een steentje in je schoen lijkt te zitten wat je er maar niet uit krijgt
Er ging laatst iemand vapen in de bus, graag mening.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ter info.
Vapen heeft mij ooit van het roken af geholpen. Niets mis mee.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ter info.
Wel over roken maar nog niet over vapen.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:56 schreef Tagliano het volgende:
Had ik al mijn mening gegeven over roken
Ik dacht eerder aan MVG - Chisnall 2 jaar geledenquote:Op zondag 1 januari 2023 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je kan dit wel vergelijken met een PEC Zwolle die in de kwartfinale van de KNVB beker wint van Ajax.
Is dat als we de Britten als 1 rekenen überhaupt ooit gebeurd?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:53 schreef Szura het volgende:
Quizvraag: laatste keer dat er vier verschillende nationaliteiten in de semi’s stonden?
Nee doe eens?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:56 schreef Tagliano het volgende:
Had ik al mijn mening gegeven over roken
Ik kan er erg weinig meequote:Op zondag 1 januari 2023 21:56 schreef Perox het volgende:
[..]
Wel over roken maar nog niet over vapen.
Stoppen met roken heeft mij van het roken af geholpenquote:Op zondag 1 januari 2023 21:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Vapen heeft mij ooit van het roken af geholpen. Niets mis mee.
Ik rook al weinig als ik thuis ben. Dat het vandaag de eerste is komt vooral door de drank en het vele roken van vannachtquote:
Goeie strategie!quote:Op zondag 1 januari 2023 21:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Stoppen met roken heeft mij van het roken af geholpen
Alleen roken als je gedronken hebt is nog treurigerquote:
Je verwacht het nietquote:Op zondag 1 januari 2023 21:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Stoppen met roken heeft mij van het roken af geholpen
Dat werd geen 5-1quote:Op zondag 1 januari 2023 21:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan MVG - Chisnall 2 jaar geleden
Der Engel.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:57 schreef fetX het volgende:
Er zijn wel leukere bijnamen te verzinnen dan German Giant trouwens, maar goed.
Roken zorgt voor haarverlies?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie de gemiddelde roker ongeveer zo voor me
[ afbeelding ]
goed hoor jongen.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
En mensen hier die denken dat Dimi morgen kansloos is tegen van MVG
België - Duitsland wordt de finale
Het rokershok was vroeger the place where the magic happens.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Alleen roken als je gedronken hebt is nog treuriger
Deze slaan we even opquote:Op zondag 1 januari 2023 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
ja klopt. Wel ook kwartfinalequote:Op zondag 1 januari 2023 21:58 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Nee dat was nog iets erger toch?
Maar hij is nog in het toernooi.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou eerder willen zeggen dat je verloren bent
Tegen MVG niet, maar wel tegen Dobbie natuurlijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar hij kan weer beter eten dan Duits spreken.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Arjan spreekt beter Duits dan Engels.
Nou ja, er is niks aan gelogen. Zouden meer darters mogen doen.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:57 schreef fetX het volgende:
Er zijn wel leukere bijnamen te verzinnen dan German Giant trouwens, maar goed.
Niet iedereen komt uit Limburg of Twente.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
Even vertalen voor de mensen thuis? Je kunt toch godsamme gewoon Duits verstaan of niet
Hut abquote:Op zondag 1 januari 2023 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
Even vertalen voor de mensen thuis? Je kunt toch godsamme gewoon Duits verstaan of niet
Dan moet Clemens de Greasy Giant wordenquote:Op zondag 1 januari 2023 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, er is niks aan gelogen. Zouden meer darters mogen doen.
Kale downie, depressieve Dimitri, gewoon zo letterlijk mogelijk houden.
Volgens mij ben jij wel enigszins anti-roken.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou eerder willen zeggen dat je verloren bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel enigszins anti-roken.Ik heb nooit een trekje gehad en ook niet de behoefte daaraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Hij doet toch ook geen Spaans met Reyes, Filipijns met Malicdem... hou het in het Engels.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Volgens mij krijgt iedereen in het voortgezet onderwijs minimaal 2 jaar Duitsquote:Op zondag 1 januari 2023 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet iedereen komt uit Limburg of Twente.
Bestelt vaak bratwurst.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:00 schreef Tagliano het volgende:
Ik had bij dat provoceren van Price trouwens graag ook een LOOK AT HIS FACE gehad van Mardle
Je mist wat. Ik trek bijna dagelijks.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb nooit een trekje gehad en ook niet de behoefte daaraan
Na jaar drie keurig laten vallen.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt iedereen in het voortgezet onderwijs minimaal 2 jaar Duits
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel enigszins anti-roken.@Tagliano heeft nog baby longetjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
also also alsoquote:Op zondag 1 januari 2023 22:00 schreef Ronzz het volgende:
Ik heb een jaartje Duits gehad, kon daarna kiezen uit Duits of wiskunde.
Dat zou het helemaal een topavond maken idd.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:00 schreef Chippiegang het volgende:
Laten we niet te voorbarig gaan doen, zie MvG nog wel verliezen ook, Dobey stond de vorige ronde ook wel aardig te gooien
Dat klopt alleen niet.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn username is ook heel letterlijk en duidelijk.
Gurney is best oké.
Autist O'Connor, Kale Cullen, Borsthaar Humphries. Ja wel makkelijk inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, er is niks aan gelogen. Zouden meer darters mogen doen.
Kale downie, depressieve Dimitri, gewoon zo letterlijk mogelijk houden.
Als het tegen iemand anders dan Dobey was wellicht, maar Dobey, meh.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zou het helemaal een topavond maken idd.
Lekker bewust longkanker sparen, genieton.quote:
Iedereen mag van die kale kneus winnen.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als het tegen iemand anders dan Dobey was wellicht, maar Dobey, meh.
O’Connor zou er wel een leukere bijnaam bij kunnen bedenken. The Asperger, of Mr Spectrum ofzoquote:Op zondag 1 januari 2023 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Autist O'Connor, Kale Cullen, Borsthaar Humphries. Ja wel makkelijk inderdaad.
Price heeft echt van iedereen verloren vanavond.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:03 schreef Perox het volgende:
Ze moeten niet gaan doen alsof Price van het publiek heeft verloren, Clemens heeft hem ingemaakt.
Mr Dutroux?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O’Connor zou er wel een leukere bijnaam bij kunnen bedenken. The Asperger, of Mr Spectrum ofzo
picsquote:Op zondag 1 januari 2023 22:04 schreef Tagliano het volgende:
Uitstekend uitgesneden jasje van Emma overigens
Dit terzijde
Waar vind ik dit?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:04 schreef Tagliano het volgende:
Uitstekend uitgesneden jasje van Emma overigens
Dit terzijde
Er is toch skiën?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker bewust longkanker sparen, genieton.
Stinkende roker gespotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stinkende roker gespotIk heb vanmorgen gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
De 1-5 missen is tot daaraan toequote:
@Mani89 en ik zijn nog steeds handtekeningen aan het verzamelen voor de petitie om "All of the lights" terug te brengen.quote:
Vanmorgen was de kwalificatie bij de vrouwen, dat kijk ik zelfs niet.quote:
[..]
Stinkende roker gespotWanneer is de springwedstrijd vanaf de kin van Suzan (van Freek)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Nee, helemaal niksquote:Op zondag 1 januari 2023 22:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb je de koptelefoon wel mee gekregen?
[..]
Stinkende roker gespotGeen sport.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen wonder dat je op de plek van Ian White bent uitgekomen in de postranglijst van @Cocoquote:
Raar programma.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vanmorgen was de kwalificatie bij de vrouwen, dat kijk ik zelfs niet.
Waar kan ik tekenenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:mani89 en ik zijn nog steeds handtekeningen aan het verzamelen voor de petitie om "All of the lights" terug te brengen.
Hoezo?quote:
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij doet toch ook geen Spaans met Reyes, Filipijns met Malicdem... hou het in het Engels.
Graag een Ian White gifje ter illustratie.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen wonder dat je op de plek van Ian White bent uitgekomen in de postranglijst van @:coco
Die mist dit ook allemaal.
Wat een boomerquote:Op zondag 1 januari 2023 22:07 schreef Tagliano het volgende:
Oke, @:caland heeft dus het leukste dartsmoment van de afgelopen jaren gemist
Wanne faalhaasquote:Op zondag 1 januari 2023 22:07 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag een Ian White gifje ter illustratie.
Ik geef mijn ouders de schuld die ik moest ophalen van een nieuwjaarsborrelquote:Op zondag 1 januari 2023 22:07 schreef Tagliano het volgende:
Oke dat is bijna zelfs leuker dan de koptelefoon zelfquote:Op zondag 1 januari 2023 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geef mijn ouders de schuld die ik moest ophalen van een nieuwjaarsborrel
Kan mij niet herinneren dat er alleen vrouwen waren in de ochtend van 1-1.quote:
Behalve alles dan.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke dat is bijna zelfs leuker dan de koptelefoon zelf
Bijna
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag een Ian White gifje ter illustratie.
Romario hattrick genot.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NED SPA 2014![]()
En PSV - Steaua 1989 ook toch? @:bomenverzameling
Hoe gaat het met de hond?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:09 schreef Lonaa het volgende:
Zo. Hond uitgelaten. Kom maar op met die pot
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:09 schreef Lonaa het volgende:
Die celebration van Dirk tegen Ross?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:07 schreef Tagliano het volgende:
Grote hont?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:09 schreef Lonaa het volgende:
Mweh. Gisteren was hel. Vandaag nog wel veel last van vuurwerk gehad. Buiten is nog steeds een no go. Verder heeft ze eigenlijk alleen maar geslapen.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:10 schreef Bolasie het volgende:
Over Duitsland gesproken, nog even een leuk filmpje!
[ twitter ]
Vrouwen sprongen gisteren in Ljubno, vandaag ook, met 's ochtends de kwalificatie en om 16.30 uur de wedstrijd. De mannen in Garmisch begonnen om 14.00 uur en daar was gisteren de kwalificatie. Dus dan ben je weer op de hoogtequote:Op zondag 1 januari 2023 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan mij niet herinneren dat er alleen vrouwen waren in de ochtend van 1-1.
Ben jij gek. No Limit en anders niks.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:mani89 en ik zijn nog steeds handtekeningen aan het verzamelen voor de petitie om "All of the lights" terug te brengen.
Ah 14:00, ja gemist.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vrouwen sprongen gisteren in Ljubno, vandaag ook, met 's ochtends de kwalificatie en om 16.30 uur de wedstrijd. De mannen in Garmisch begonnen om 14.00 uur en daar was gisteren de kwalificatie. Dus dan ben je weer op de hoogte!
Wtf is dit danquote:Op zondag 1 januari 2023 22:10 schreef Bolasie het volgende:
Over Duitsland gesproken, nog even een leuk filmpje!
[ twitter ]
Zijn nickname is Hollywoodquote:Op zondag 1 januari 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat bezielt je als je zo'n opkomstnummer kiest
Drink die ook nog even op danquote:Op zondag 1 januari 2023 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, afgewaterd, alle biertjes behalve de Paulaner op () kom op met dat sloopkogelgenot
Straks breekt ie losquote:Op zondag 1 januari 2023 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Drie beveiligers maar liefst voor Maikol
Jij praat echt veel over drank.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, afgewaterd, alle biertjes behalve de Paulaner op () kom op met dat sloopkogelgenot
Is ook veel kilo's om te beveiligen.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Drie beveiligers maar liefst voor Maikol
wie weet hoe lang we nog moetenquote:
Ik ga dit jaar al naar Aahooiquote:Op zondag 1 januari 2023 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik moet meer darts buiten het WK kijken
Vandaag al zeker twee postsquote:Op zondag 1 januari 2023 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij praat echt veel over drank.
kinderachtigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |