quote:Op zondag 1 januari 2023 22:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stinkende roker gespotWanneer is de springwedstrijd vanaf de kin van Suzan (van Freek)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Nee, helemaal niksquote:Op zondag 1 januari 2023 22:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb je de koptelefoon wel mee gekregen?
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stinkende roker gespotGeen sport.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen wonder dat je op de plek van Ian White bent uitgekomen in de postranglijst van @Cocoquote:
Raar programma.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vanmorgen was de kwalificatie bij de vrouwen, dat kijk ik zelfs niet.
Waar kan ik tekenenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:mani89 en ik zijn nog steeds handtekeningen aan het verzamelen voor de petitie om "All of the lights" terug te brengen.
Hoezo?quote:
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij doet toch ook geen Spaans met Reyes, Filipijns met Malicdem... hou het in het Engels.
Graag een Ian White gifje ter illustratie.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen wonder dat je op de plek van Ian White bent uitgekomen in de postranglijst van @:coco
Die mist dit ook allemaal.
Wat een boomerquote:Op zondag 1 januari 2023 22:07 schreef Tagliano het volgende:
Oke, @:caland heeft dus het leukste dartsmoment van de afgelopen jaren gemist
Wanne faalhaasquote:Op zondag 1 januari 2023 22:07 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag een Ian White gifje ter illustratie.
Ik geef mijn ouders de schuld die ik moest ophalen van een nieuwjaarsborrelquote:Op zondag 1 januari 2023 22:07 schreef Tagliano het volgende:
Oke dat is bijna zelfs leuker dan de koptelefoon zelfquote:Op zondag 1 januari 2023 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geef mijn ouders de schuld die ik moest ophalen van een nieuwjaarsborrel
Kan mij niet herinneren dat er alleen vrouwen waren in de ochtend van 1-1.quote:
Behalve alles dan.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke dat is bijna zelfs leuker dan de koptelefoon zelf
Bijna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |