goed hoor jongen.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
En mensen hier die denken dat Dimi morgen kansloos is tegen van MVG
België - Duitsland wordt de finale
Het rokershok was vroeger the place where the magic happens.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Alleen roken als je gedronken hebt is nog treuriger
Deze slaan we even opquote:Op zondag 1 januari 2023 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
ja klopt. Wel ook kwartfinalequote:Op zondag 1 januari 2023 21:58 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Nee dat was nog iets erger toch?
Maar hij is nog in het toernooi.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou eerder willen zeggen dat je verloren bent
Tegen MVG niet, maar wel tegen Dobbie natuurlijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar hij kan weer beter eten dan Duits spreken.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Arjan spreekt beter Duits dan Engels.
Nou ja, er is niks aan gelogen. Zouden meer darters mogen doen.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:57 schreef fetX het volgende:
Er zijn wel leukere bijnamen te verzinnen dan German Giant trouwens, maar goed.
Niet iedereen komt uit Limburg of Twente.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
Even vertalen voor de mensen thuis? Je kunt toch godsamme gewoon Duits verstaan of niet
Hut abquote:Op zondag 1 januari 2023 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
Even vertalen voor de mensen thuis? Je kunt toch godsamme gewoon Duits verstaan of niet
Dan moet Clemens de Greasy Giant wordenquote:Op zondag 1 januari 2023 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, er is niks aan gelogen. Zouden meer darters mogen doen.
Kale downie, depressieve Dimitri, gewoon zo letterlijk mogelijk houden.
Volgens mij ben jij wel enigszins anti-roken.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou eerder willen zeggen dat je verloren bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.➞
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel enigszins anti-roken.Ik heb nooit een trekje gehad en ook niet de behoefte daaraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Hij doet toch ook geen Spaans met Reyes, Filipijns met Malicdem... hou het in het Engels.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Volgens mij krijgt iedereen in het voortgezet onderwijs minimaal 2 jaar Duitsquote:Op zondag 1 januari 2023 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet iedereen komt uit Limburg of Twente.
Bestelt vaak bratwurst.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |