quote:Op zondag 1 januari 2023 22:00 schreef Tagliano het volgende:
Ik had bij dat provoceren van Price trouwens graag ook een LOOK AT HIS FACE gehad van Mardle
Je mist wat. Ik trek bijna dagelijks.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb nooit een trekje gehad en ook niet de behoefte daaraan
Na jaar drie keurig laten vallen.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt iedereen in het voortgezet onderwijs minimaal 2 jaar Duits
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel enigszins anti-roken.@Tagliano heeft nog baby longetjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
also also alsoquote:Op zondag 1 januari 2023 22:00 schreef Ronzz het volgende:
Ik heb een jaartje Duits gehad, kon daarna kiezen uit Duits of wiskunde.
Dat zou het helemaal een topavond maken idd.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:00 schreef Chippiegang het volgende:
Laten we niet te voorbarig gaan doen, zie MvG nog wel verliezen ook, Dobey stond de vorige ronde ook wel aardig te gooien
Dat klopt alleen niet.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn username is ook heel letterlijk en duidelijk.
Gurney is best oké.
Autist O'Connor, Kale Cullen, Borsthaar Humphries. Ja wel makkelijk inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, er is niks aan gelogen. Zouden meer darters mogen doen.
Kale downie, depressieve Dimitri, gewoon zo letterlijk mogelijk houden.
Als het tegen iemand anders dan Dobey was wellicht, maar Dobey, meh.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zou het helemaal een topavond maken idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |