SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen een groepje. Als iemand anders erbij komt lijkt me het handig als wij er zelf ook wat aan hebbenquote:
Soms is het ook wel handig om dat groepje uit te breiden zodat dat land niet opgenomen wordt in een ander groepje. En uiteindelijk hebben alle landen wel iets te bieden. Dat hoeft niet gelijk vanaf het eerste uur te zijn natuurlijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 18:29 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Wij vormen een groepje. Als iemand anders erbij komt lijkt me het handig als wij er zelf ook wat aan hebben
Komt voor een groot deel door en baard en kleding.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:02 schreef slashdotter3 het volgende:
Dat contrast
https://www.reddit.com/r/(...)eeting_2022_vs_2023/
Zelenskyi in New Year greeting 2022 vs 2023
Hoezo? Het lijkt mij wel handig als we zo het Russische gestook kunnen voorkomen dat voortdurend onrust veroorzaakt aan de buitengrenzen van de EU. Waarom zou dat niet beter zijn voor ons? Bovendien is Moldavi zo klein dat we er niet of nauwelijks (financile) consequenties van zullen ondervinden. Al bij al lijkt het me helemaal geen slecht idee, al is het natuurlijk primair aan de Roemenen en Moldavirs om daar een besluit over te nemen.quote:
Heel sterk in het einde weer verwijzing naar de Я тут, ми всі тут- toespraak van dag 1: YA tut, my vsi tut, ik ben hier, wij zijn allemaal hier. Dat was toen het bewijs dat hij niet gevlucht was, zoals de Russen en hun trollen beweerden, dat is nu een beroep op standvastigheid.quote:
maar de Baltischse staten staan bij Putin op nummer 1quote:Op zondag 1 januari 2023 19:08 schreef J.B. het volgende:
[..]
Hoezo? Het lijkt mij wel handig als we zo het Russische gestook kunnen voorkomen dat voortdurend onrust veroorzaakt aan de buitengrenzen van de EU. Waarom zou dat niet beter zijn voor ons? Bovendien is Moldavi zo klein dat we er niet of nauwelijks (financile) consequenties van zullen ondervinden. Al bij al lijkt het me helemaal geen slecht idee, al is het natuurlijk primair aan de Roemenen en Moldavirs om daar een besluit over te nemen.
eerder door de belichting. Een belichting van een gala oid waar het expres zo is dat je geen harde schaduwen in je gezicht hebt vs expres harde schaduw in je gezicht en zo kan iedereen 20 jaar ouder lijken ook al maak je de fotos 5 min na elkaarquote:Op zondag 1 januari 2023 19:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Komt voor een groot deel door en baard en kleding.
Het gaat om een fusie tussen 2 landen.quote:Op zondag 1 januari 2023 18:29 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Wij vormen een groepje. Als iemand anders erbij komt lijkt me het handig als wij er zelf ook wat aan hebben
De mening van Putin is intussen irrelevant.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar de Baltischse staten staan bij Putin op nummer 1
Over 3 maanden lezen we weer zo'n berichtquote:
Dat zou best wel kunnen maar Iran blijft drones leveren en ik vermoed dat Iran heel veel op voorraad heeft.quote:
Ja maar dit is toch helemaal geen goed pr als je mensen wil blijven werven voor Wagner?quote:
Speaking about dronesquote:Op zondag 1 januari 2023 20:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat zou best wel kunnen maar Iran blijft drones leveren en ik vermoed dat Iran heel veel op voorraad heeft.
zo das lekekr , dar staat ie dan met al die dooie rekruten in zwarte plastic zakkenquote:
quote:Ukrainian troops fired ten NATO caliber shells at Makiivka
DONETSK, January 1 – RIA Novosti. Ukrainian troops fired 10 shells of 155 millimeter “NATO” caliber at Makiivka at 14.55, reported Representation of the DPR in the Ukrainian Joint Center for Control and Coordination of War Crimes Issues (JCCC).
The telegraph channel of the Ministry states, “Fire was recorded from the Ukrainian armed formations in the direction: 14.55 – Orlovka settlement – Makeevka settlement (Chervonogvardeisky district): 10 shells of 155 mm caliber were fired.”
mogen ze wel rolstoel machinegeweeren gaan uitvindenquote:
Je ziet volgens mij wel een duidelijk patroon in een dalende frequentie en/of volume van haar (kruis)raketten in een aanvalsgolf. Logisch ergens, als je er meer verbruikt dan dat je genereert raakt alles eens op.quote:
Waarom zou je met zulke aantallen in een gebouw gaan verblijven als je weet dat het binnen himars bereik ligt?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:03 schreef slashdotter3 het volgende:
Die 1000 man in het schoolgebouw kwamen uit Samara (800km ten oosten van Moskou en in de buurt van de Kazachstan grens) en waren bedoeld voor het 1 en 2 januari offensief
On January 1, at midnight, the Armed Forces of Ukraine “congratulated” the Russian mobilized in the occupied Makiivka, located in the building of school No. 19, on the New Year.
As a result of three targeted strikes, the occupiers of the Russian Federation lost, as local publics write, 600 soldiers.
The school building was completely destroyed. The first "arrival" was at 23:57, the second - at 23:59, the third - at 00:00. At that moment, about a thousand occupiers of the Russian Federation could be inside.
Blogger Fashik Donetsky writes that the Armed Forces of Ukraine "hit the right place": "Santa came in with packages - about 350-400 corpses. More than three hundred wounded. Three high-ranking commanders from the Russian Federation were destroyed." Many died under the rubble.
According to him, the destroyed mobilized were from Samara.
They were going to be thrown into the offensive on January 1-2. According to local residents, at 13:00 the invaders still continued to take out the corpses of the destroyed mobilized. “ Everything is blocked. It is forbidden to take pictures. The corpses were just lying on the street. I saw it in the morning. Where there was tuberculosis, I was lying on the sidewalk ,” the townspeople comment.
Feestje met vodka....doh.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom zou je met zulke aantallen in een gebouw gaan verblijven als je weet dat het binnen himars bereik ligt?
Echt op zullen ze nooit gaan, ze schijnen nog steeds zoiets als 4 per maand te kunnen produceren.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:58 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Je ziet volgens mij wel een duidelijk patroon in een dalende frequentie en/of volume van haar (kruis)raketten in een aanvalsgolf. Logisch ergens, als je er meer verbruikt dan dat je genereert raakt alles eens op.
Ook is dit de eerste keer dat ik een concreet aantal (2) vermeld zie staan. Het zal wel niet kloppen (hoe definieer je een mass attack ook) maar ben benieuwd.
In Samara is ook het beroemde ondergrondse bunker complex van Stalin uit 1942quote:Op zondag 1 januari 2023 21:03 schreef slashdotter3 het volgende:
Die 1000 man in het schoolgebouw kwamen uit Samara (800km ten oosten van Moskou en in de buurt van de Kazachstan grens) en waren bedoeld voor het 1 en 2 januari offensief
On January 1, at midnight, the Armed Forces of Ukraine “congratulated” the Russian mobilized in the occupied Makiivka, located in the building of school No. 19, on the New Year.
As a result of three targeted strikes, the occupiers of the Russian Federation lost, as local publics write, 600 soldiers.
The school building was completely destroyed. The first "arrival" was at 23:57, the second - at 23:59, the third - at 00:00. At that moment, about a thousand occupiers of the Russian Federation could be inside.
Blogger Fashik Donetsky writes that the Armed Forces of Ukraine "hit the right place": "Santa came in with packages - about 350-400 corpses. More than three hundred wounded. Three high-ranking commanders from the Russian Federation were destroyed." Many died under the rubble.
According to him, the destroyed mobilized were from Samara.
They were going to be thrown into the offensive on January 1-2. According to local residents, at 13:00 the invaders still continued to take out the corpses of the destroyed mobilized. “ Everything is blocked. It is forbidden to take pictures. The corpses were just lying on the street. I saw it in the morning. Where there was tuberculosis, I was lying on the sidewalk ,” the townspeople comment.
Al een maand verbleven ze daar staat er. Lijkt me niet dat dat dan een geheim blijft. Dus ben je blind voor het risico blijkbaar.quote:
Dat is voor Oekraine prima te behappen. Als ze nou elke maand 100 van die dingen afschieten is het een ander verhaal.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Echt op zullen ze nooit gaan, ze schijnen nog steeds zoiets als 4 per maand te kunnen produceren.
Niemand kan dat verifiren. Je kan overal cijfers vinden, maar dat weten we gewoon niet.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Echt op zullen ze nooit gaan, ze schijnen nog steeds zoiets als 4 per maand te kunnen produceren.
Het is net zo goed onwaarschijnlijk dat ze er oneindig veel hebben.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Niemand kan dat verifiren. Je kan overal cijfers vinden, maar dat weten we gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |