SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen een groepje. Als iemand anders erbij komt lijkt me het handig als wij er zelf ook wat aan hebbenquote:
Soms is het ook wel handig om dat groepje uit te breiden zodat dat land niet opgenomen wordt in een ander groepje. En uiteindelijk hebben alle landen wel iets te bieden. Dat hoeft niet gelijk vanaf het eerste uur te zijn natuurlijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 18:29 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Wij vormen een groepje. Als iemand anders erbij komt lijkt me het handig als wij er zelf ook wat aan hebben
Komt voor een groot deel door en baard en kleding.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:02 schreef slashdotter3 het volgende:
Dat contrast
https://www.reddit.com/r/(...)eeting_2022_vs_2023/
Zelenskyi in New Year greeting 2022 vs 2023
Hoezo? Het lijkt mij wel handig als we zo het Russische gestook kunnen voorkomen dat voortdurend onrust veroorzaakt aan de buitengrenzen van de EU. Waarom zou dat niet beter zijn voor ons? Bovendien is Moldavi zo klein dat we er niet of nauwelijks (financile) consequenties van zullen ondervinden. Al bij al lijkt het me helemaal geen slecht idee, al is het natuurlijk primair aan de Roemenen en Moldavirs om daar een besluit over te nemen.quote:
Heel sterk in het einde weer verwijzing naar de Я тут, ми всі тут- toespraak van dag 1: YA tut, my vsi tut, ik ben hier, wij zijn allemaal hier. Dat was toen het bewijs dat hij niet gevlucht was, zoals de Russen en hun trollen beweerden, dat is nu een beroep op standvastigheid.quote:
maar de Baltischse staten staan bij Putin op nummer 1quote:Op zondag 1 januari 2023 19:08 schreef J.B. het volgende:
[..]
Hoezo? Het lijkt mij wel handig als we zo het Russische gestook kunnen voorkomen dat voortdurend onrust veroorzaakt aan de buitengrenzen van de EU. Waarom zou dat niet beter zijn voor ons? Bovendien is Moldavi zo klein dat we er niet of nauwelijks (financile) consequenties van zullen ondervinden. Al bij al lijkt het me helemaal geen slecht idee, al is het natuurlijk primair aan de Roemenen en Moldavirs om daar een besluit over te nemen.
eerder door de belichting. Een belichting van een gala oid waar het expres zo is dat je geen harde schaduwen in je gezicht hebt vs expres harde schaduw in je gezicht en zo kan iedereen 20 jaar ouder lijken ook al maak je de fotos 5 min na elkaarquote:Op zondag 1 januari 2023 19:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Komt voor een groot deel door en baard en kleding.
Het gaat om een fusie tussen 2 landen.quote:Op zondag 1 januari 2023 18:29 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Wij vormen een groepje. Als iemand anders erbij komt lijkt me het handig als wij er zelf ook wat aan hebben
De mening van Putin is intussen irrelevant.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar de Baltischse staten staan bij Putin op nummer 1
Over 3 maanden lezen we weer zo'n berichtquote:
Dat zou best wel kunnen maar Iran blijft drones leveren en ik vermoed dat Iran heel veel op voorraad heeft.quote:
Ja maar dit is toch helemaal geen goed pr als je mensen wil blijven werven voor Wagner?quote:
Speaking about dronesquote:Op zondag 1 januari 2023 20:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat zou best wel kunnen maar Iran blijft drones leveren en ik vermoed dat Iran heel veel op voorraad heeft.
zo das lekekr , dar staat ie dan met al die dooie rekruten in zwarte plastic zakkenquote:
quote:Ukrainian troops fired ten NATO caliber shells at Makiivka
DONETSK, January 1 – RIA Novosti. Ukrainian troops fired 10 shells of 155 millimeter “NATO” caliber at Makiivka at 14.55, reported Representation of the DPR in the Ukrainian Joint Center for Control and Coordination of War Crimes Issues (JCCC).
The telegraph channel of the Ministry states, “Fire was recorded from the Ukrainian armed formations in the direction: 14.55 – Orlovka settlement – Makeevka settlement (Chervonogvardeisky district): 10 shells of 155 mm caliber were fired.”
mogen ze wel rolstoel machinegeweeren gaan uitvindenquote:
Je ziet volgens mij wel een duidelijk patroon in een dalende frequentie en/of volume van haar (kruis)raketten in een aanvalsgolf. Logisch ergens, als je er meer verbruikt dan dat je genereert raakt alles eens op.quote:
Waarom zou je met zulke aantallen in een gebouw gaan verblijven als je weet dat het binnen himars bereik ligt?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:03 schreef slashdotter3 het volgende:
Die 1000 man in het schoolgebouw kwamen uit Samara (800km ten oosten van Moskou en in de buurt van de Kazachstan grens) en waren bedoeld voor het 1 en 2 januari offensief
On January 1, at midnight, the Armed Forces of Ukraine “congratulated” the Russian mobilized in the occupied Makiivka, located in the building of school No. 19, on the New Year.
As a result of three targeted strikes, the occupiers of the Russian Federation lost, as local publics write, 600 soldiers.
The school building was completely destroyed. The first "arrival" was at 23:57, the second - at 23:59, the third - at 00:00. At that moment, about a thousand occupiers of the Russian Federation could be inside.
Blogger Fashik Donetsky writes that the Armed Forces of Ukraine "hit the right place": "Santa came in with packages - about 350-400 corpses. More than three hundred wounded. Three high-ranking commanders from the Russian Federation were destroyed." Many died under the rubble.
According to him, the destroyed mobilized were from Samara.
They were going to be thrown into the offensive on January 1-2. According to local residents, at 13:00 the invaders still continued to take out the corpses of the destroyed mobilized. “ Everything is blocked. It is forbidden to take pictures. The corpses were just lying on the street. I saw it in the morning. Where there was tuberculosis, I was lying on the sidewalk ,” the townspeople comment.
Feestje met vodka....doh.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom zou je met zulke aantallen in een gebouw gaan verblijven als je weet dat het binnen himars bereik ligt?
Echt op zullen ze nooit gaan, ze schijnen nog steeds zoiets als 4 per maand te kunnen produceren.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:58 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Je ziet volgens mij wel een duidelijk patroon in een dalende frequentie en/of volume van haar (kruis)raketten in een aanvalsgolf. Logisch ergens, als je er meer verbruikt dan dat je genereert raakt alles eens op.
Ook is dit de eerste keer dat ik een concreet aantal (2) vermeld zie staan. Het zal wel niet kloppen (hoe definieer je een mass attack ook) maar ben benieuwd.
In Samara is ook het beroemde ondergrondse bunker complex van Stalin uit 1942quote:Op zondag 1 januari 2023 21:03 schreef slashdotter3 het volgende:
Die 1000 man in het schoolgebouw kwamen uit Samara (800km ten oosten van Moskou en in de buurt van de Kazachstan grens) en waren bedoeld voor het 1 en 2 januari offensief
On January 1, at midnight, the Armed Forces of Ukraine “congratulated” the Russian mobilized in the occupied Makiivka, located in the building of school No. 19, on the New Year.
As a result of three targeted strikes, the occupiers of the Russian Federation lost, as local publics write, 600 soldiers.
The school building was completely destroyed. The first "arrival" was at 23:57, the second - at 23:59, the third - at 00:00. At that moment, about a thousand occupiers of the Russian Federation could be inside.
Blogger Fashik Donetsky writes that the Armed Forces of Ukraine "hit the right place": "Santa came in with packages - about 350-400 corpses. More than three hundred wounded. Three high-ranking commanders from the Russian Federation were destroyed." Many died under the rubble.
According to him, the destroyed mobilized were from Samara.
They were going to be thrown into the offensive on January 1-2. According to local residents, at 13:00 the invaders still continued to take out the corpses of the destroyed mobilized. “ Everything is blocked. It is forbidden to take pictures. The corpses were just lying on the street. I saw it in the morning. Where there was tuberculosis, I was lying on the sidewalk ,” the townspeople comment.
Al een maand verbleven ze daar staat er. Lijkt me niet dat dat dan een geheim blijft. Dus ben je blind voor het risico blijkbaar.quote:
Dat is voor Oekraine prima te behappen. Als ze nou elke maand 100 van die dingen afschieten is het een ander verhaal.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Echt op zullen ze nooit gaan, ze schijnen nog steeds zoiets als 4 per maand te kunnen produceren.
Niemand kan dat verifiren. Je kan overal cijfers vinden, maar dat weten we gewoon niet.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Echt op zullen ze nooit gaan, ze schijnen nog steeds zoiets als 4 per maand te kunnen produceren.
Het is net zo goed onwaarschijnlijk dat ze er oneindig veel hebben.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Niemand kan dat verifiren. Je kan overal cijfers vinden, maar dat weten we gewoon niet.
Dan zouden ze elke 37,5 maand een aanval kunnen doen. Mits ze ophouden met het neerschieten van hun eigen raketten.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Toch ben ik wel benieuwd hoe het verder moet. Rusland gaat niet zelf vertrekken en Oekrane zal niet opgeven, dus het duurt nog wel even.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het is net zo goed onwaarschijnlijk dat ze er oneindig veel hebben.
Klopt maar de waarheid over wanneer ze op gaan / zijn weet niemand.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je bedoelt dat we op seconde 33 even scherp moeten gaan opletten omdat Zelenskyy dan ongeveer 3 seconden in beeld komt?quote:
Dat kwam even langs tijdens gesprekken tijdens de nieuwjaars familie festiviteiten. Ik kan me moeilijk voorstellen dat dit 1-1-'24 haalt. Als we een jaar verder zijn hebben ze tanks, vliegtuigen en whatnot. Dan is oekraine een near-peer van een volledig NAVO leger. Ik zie rus qua materiel niet kwalitatief opschalen.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Toch ben ik wel benieuwd hoe het verder moet. Rusland gaat niet zelf vertrekken en Oekrane zal niet opgeven, dus het duurt nog wel even.
Het lijkt er op dat de wapenleveranties net genoeg zijn om Ukraine stand te laten houden. Ik denk dat "men" bang is dat als Ukraine te sterk is, Putin weer aan nukesquote:Op zondag 1 januari 2023 21:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Toch ben ik wel benieuwd hoe het verder moet. Rusland gaat niet zelf vertrekken en Oekrane zal niet opgeven, dus het duurt nog wel even.
Dat is heel wat anders dan dat het waarschijnlijk is dat ze er vier per maand kunnen produceren. Dat weet niemand. Dat ze er niet oneindig veel hebben is gewoon een truism.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Denk dat er genoeg partijen zijn die het aan zekerheid grenzend weten. Alleen zijn wij niet 1 van die partijen.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan dat het waarschijnlijk is dat ze er vier per maand kunnen produceren. Dat weet niemand.
Maar het probleem is natuurlijk wel dat als Oekrane stand houdt, het conflict niet wordt beslecht tenzij Rusland afhaakt. Wat onwaarschijnlijk is.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat de wapenleveranties net genoeg zijn om Ukraine stand te laten houden. Ik denk dat "men" bang is dat als Ukraine te sterk is, Putin weer aan nukesNUKES!
gaat denken. Men hoopt dat Putin op een gegeven moment terugkrabbelt. Maar hoe dat er uit ziet is een raadsel. Niemand vertrouwd Putin en de Ukrainers zullen er alles aan doen om de Russen zo hard mogelijk het land uit te knallen, al moeten ze het met vork en mes doen.
Op het moment wil "men" het conflict managen en beperken. Op deze manier is de situatie overzichtelijk. Het kan alleen maar ingewikkelder en onbeheersbaarder worden.
Extremen:
- Rusland wint, whats next?
- Ukraine wint en Rusland vervalt in burgeroorlog.
De grootste wapenleverancier is de VS. Die hebben het meeste baat bij een zwak, leeggetrokken Rusland. En dat doe je niet door te veel wapens aan Oekrane te leveren.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat de wapenleveranties net genoeg zijn om Ukraine stand te laten houden. Ik denk dat "men" bang is dat als Ukraine te sterk is, Putin weer aan nukesNUKES!
gaat denken. Men hoopt dat Putin op een gegeven moment terugkrabbelt. Maar hoe dat er uit ziet is een raadsel. Niemand vertrouwd Putin en de Ukrainers zullen er alles aan doen om de Russen zo hard mogelijk het land uit te knallen, al moeten ze het met vork en mes doen.
Op het moment wil "men" het conflict managen en beperken. Op deze manier is de situatie overzichtelijk. Het kan alleen maar ingewikkelder en onbeheersbaarder worden.
Extremen:
Misschien is het doel van de VS wel om Rusland dood te laten bloeden zowel qua mensen als geld zodat er opstanden komen.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:50 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar het probleem is natuurlijk wel dat als Oekrane stand houdt, het conflict niet wordt beslecht tenzij Rusland afhaakt. Wat onwaarschijnlijk is.
dat dusquote:Op zondag 1 januari 2023 21:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Misschien is het doel van de VS wel om Rusland dood te laten bloeden zowel qua mensen als geld zodat er opstanden komen.
Als Oekrane snel wint dan is onwaarschijnlijker.
Maar het kan ook goed helemaal anders zijn.
Als Rusland te sterk op hun donderd krijgt er kans dat Poetin in zijn agressie tegen de NATO gaat beginnen, nu ziet ie nog steeds lichtpuntjes in Ukrainequote:Op zondag 1 januari 2023 21:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Extremen:
De Amerikanen willen Rusland terecht dood laten bloeden en ondertussen sturen verachtelijke Europese bedrijven als Bonduelle proviand naar het Russische leger vergezeld van briefjes waarin men hen een "spoedige zege" toewenst.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Misschien is het doel van de VS wel om Rusland dood te laten bloeden zowel qua mensen als geld zodat er opstanden komen.
Openlijke doelstelling is dat ze rus dermate willen verzwakken, dat ze dit niet meer kunnen herhalen. Vraag me af of ze ook rekenen op de desintegratie van rus.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het technisch en logistiek mogelijk is Oekrane van het 1 op het andere moment te voorzien van grote getallen geavanceerde wapens.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat dus
[..]
Als Rusland te sterk op hun donderd krijgt er kans dat Poetin in zijn agressie tegen de NATO gaat beginnen, nu ziet ie nog steeds lichtpuntjes in Ukraine
En krijgt ie intern ook veel meer op zijn falie
door de spysatellites weet de NATO toch precies wat er waar gaande is
grote klappen op troepenconcentratie, munitie of brandstof ontregelen de Russen voldoende
Dan komt er een andere gek. Maar die krijgt het voorlopig niet meer als gevaar opgebouwd lijkt mij.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Openlijke doelstelling is dat ze rus dermate willen verzwakken, dat ze dit niet meer kunnen herhalen. Vraag me af of ze ook rekenen op de desintegratie van rus.
Dat risico is niet onaanwezig als je uitgaat van een scenario dat ze tzt putin ergens aan een boom gaan hangen.
#BoycottBonduelle is nog steeds trendingquote:Op zondag 1 januari 2023 22:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De Amerikanen willen Rusland terecht dood laten bloeden en ondertussen sturen verachtelijke Europese bedrijven als Bonduelle proviand naar het Russische leger vergezeld van briefjes waarin men hen een "spoedige zege" toewenst.
Juist. En desnoods geen opstanden.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Beter koop je Hak vanaf nu.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De Amerikanen willen Rusland terecht dood laten bloeden en ondertussen sturen verachtelijke Europese bedrijven als Bonduelle proviand naar het Russische leger vergezeld van briefjes waarin men hen een "spoedige zege" toewenst.
Als de boel desintegreert, dan hoeven we ons niet meer zo druk te maken over de oorlogszuchtigheid van het land "muscovi". Die hebben dan geen 100.000en minderheden meer om in de gehaktmolen te gooien.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan komt er een andere gek. Maar die krijgt het voorlopig niet meer als gevaar opgebouwd lijkt mij.
Als ik hier met groente in blik of glas aan kom zetten krijg ik ruzie.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Beter koop je Hak vanaf nu.
Dat zal ze leren.
https://www.deondernemer.(...)F%2Fwww.google.nl%2Fquote:Op zondag 1 januari 2023 22:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Beter koop je Hak vanaf nu.
Dat zal ze leren.
grote klappen gaat men niet uit de wegquote:Op zondag 1 januari 2023 22:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het technisch en logistiek mogelijk is Oekrane van het 1 op het andere moment te voorzien van grote getallen geavanceerde wapens.
Ik denk ook niet dat Europa zit te wachten op die spelletjes.
Men zal wel veel tijd besteden aan het afwegen wat de voor en tegens zijn van spullen sturen.
Kapucijners met spek (en stroop, of piccalilly of ander zuur) is in mijn gezin nog wel een VOC-favoriet. Inclusief verhalen over de Barentszzee en het Behouden huis op Nova Zembla.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als ik hier met groente in blik of glas aan kom zetten krijg ik ruzie.
Dat kan ook uitdraaien op een burgeroorlog, maar dan is het niet de schuld van het Westen.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Oekrane was nooit het beloofde land. Maar Rusland wel de vijand.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat kan ook uitdraaien op een burgeroorlog, maar dan is het niet de schuld van het Westen.
Waar, maar het is te makkelijk om te stellen dat het westen binnen korte tijd Oekrane zo kan optuigen zodat het de Russen kan overlopen.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
grote klappen gaat men niet uit de weg
moderne US spysatellites zien alle bewegingen
Klopt.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
grote klappen gaat men niet uit de weg
moderne US spysatellites zien alle bewegingen
uiteraard, de oekrainers moeten het zelf doen , het is niet andersquote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ikzelf denk (dit zonder er echt verstand van te hebben) dat we vooral eerst meer kunnen doen door middel van training geven aan nieuwe lichtingen militairen.
Ik geloof dat men inderdaad die zaken aardig op orde heeft. Helaas stikt Rusland van de Russen.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
uiteraard, de oekrainers moeten het zelf doen , het is niet anders
maar met juiste snelle info, zeer goede SAS training en een flink stel HIMARS kun je heel veel helpen om enorm veeel vanachter de geiten vandaan geplukte russen op te ruimen
De jonge slimme werkende russen zijn gevlucht en komen niet terug , dat doet de economie geen goedquote:Op zondag 1 januari 2023 22:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik geloof dat men inderdaad die zaken aardig op orde heeft. Helaas stikt Rusland van de Russen.
Ben benieuwd naar volgende stappen, ze zullen vast doeltreffend zijn.
Tuurlijk, maar de Russen zijn taai en met velen.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De jonge slimme werkende russen zijn gevlucht en komen niet terug , dat doet de economie geen goed
Ukraine heeft ook 44 miljoen inwoners en die staan te trappelen en zijn drie dubbel gemotiveerd
ik denk dat de meeste van die dooie russen gewoon verdwijnen in een grote put , scheelt lastige vragen en geldquote:Op zondag 1 januari 2023 22:55 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de Russen zijn taai en met velen.
Ook zo vaag.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
voordeel is wel dat ze hun sperrma mogen laten invriezen gratis en ze geen belasting meer hoeven te betalen
[ afbeelding ]
Je vraagt je af wie al die schathemeltjerijke oligarchen nog rijker gaan maken nadat ze hun apatische zombieslaven in Oekrane kapot hebben laten HIMARSen.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk dat de meeste van die dooie russen gewoon verdwijnen in een grote put , scheelt lastige vragen en geld
[ afbeelding ]
Verteld ons wel hoe stug de Russen zijn wat betreft het onderdrukt zijn.quote:Op zondag 1 januari 2023 23:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Ook zo vaag.
Dan weet je toch gewoon dat je letterlijk fucked-over bent.
Je zaad wordt gratis bewaard, als je je leven maar geeft.
Mijn god. Hoe cynisch is dit. Ook juist voor traditionele mannen:
Je bent geen partner in je gezin, geen vader voor je kinderen. Jouw leven is niet belangrijk.
Alleen kanonnenvlees en sperma.
Meer dan biorobots zijn Russen niet voor hun bezitters en blijkbaar vinden ze dat zelf wel prima.quote:Op zondag 1 januari 2023 23:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Ook zo vaag.
Dan weet je toch gewoon dat je letterlijk fucked-over bent.
Je zaad wordt gratis bewaard, als je je leven maar geeft.
Mijn god. Hoe cynisch is dit. Ook juist voor traditionele mannen:
Je bent geen partner in je gezin, geen vader voor je kinderen. Jouw leven is niet belangrijk.
Alleen kanonnenvlees en sperma.
Ik zat net te denken aan onze nieuwe wereldproblemen. Over onze conservatie medeburgers. Over Jordan Peterson etc, conservatisme en feminisme. Etc.quote:Op zondag 1 januari 2023 23:06 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Verteld ons wel hoe stug de Russen zijn wat betreft het onderdrukt zijn.
Laat er een paar wappies over fantaseren en van de sperma creren ze een superleger voor de toekomst.quote:Op zondag 1 januari 2023 23:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zat net te denken aan onze nieuwe wereldproblemen. Over onze conservatie medeburgers. Over Jordan Peterson etc, conservatisme en feminisme. Etc.
Rusland is echt next level. In alles. Ook qua individuele rechten. (Die ze dus niet hebben, maar je sperma wordt wel gratis ingevroren).
Echt next level dit.
Volgens mij sterft de Russische man nog altijd gemiddeld op z’n 66equote:Op zondag 1 januari 2023 23:16 schreef capricia het volgende:
Je wordt, juist als conservatieve man, extreem gebruikt in Rusland.
Dat zal wel iets naar beneden bijgesteld worden, door deze speciale operatie. Maar je mag gratis je sperma in laten vriezen.quote:Op zondag 1 januari 2023 23:19 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Volgens mij sterft de Russische man nog altijd gemiddeld op z’n 66e
autonome soldaten en drones komen er , met miljoenen , klein en groot en algoritmische aanvalssituaties, dag en nacht doorvechtenquote:Op zondag 1 januari 2023 23:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Laat er een paar wappies over fantaseren en van de sperma creren ze een superleger voor de toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |